Câte stele Euro NCAP poate avea Fluence?
![]() ![]() ![]() |
Câte stele Euro NCAP poate avea Fluence?
DFA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
|
||
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|||
ssilviu |
![]()
Post
#2
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Mai sunt și modificările de aici:
http://img411.imageshack.us/f/91001114.jpg/ Așadar, în mod sigur siguranța este sub Megane 3 veritabil, iar eu personal cred că și sub Megane 2. This post has been edited by ssilviu: 25 Nov 2010, 13:44 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
DFA |
![]()
Post
#3
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Da, acolo se vede destul de clar că există diferențe între platforma X38 și X95, nu mai spun de X90 (Logan).
Diferente_constructive_platforme_Renault__X90__X38__X95.jpg ( Size: 698.81k ) Number of downloads: 1786 25 Nov 2010, 12:25: Am adăugat în postul inițial alte 2 diferențe între L38 și B95 privind protecția la impactul lateral. This post has been edited by DFA: 25 Nov 2010, 12:25 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
MB 47 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 1 November 10 ![]() |
Megane 3, diesel 1.5 Expression, 5 usi si 1292 kg a fost masina de test in 2008 si a obtinut 5 stele. Din cate stiu eu Fluence e construit pe aceiasi platforma cu Megane 3, cea ce e logic dpv economic. partea din fata e la fel atat in exterior cat si in interior. Eu nu cred ca Fluence are modificari majore fata de Megane 3 care sa o scada sub 4 stele.(Jaguar XF in 2010 a luat 4 stele)
|
--------------------
Renault
Fluence
1.5 90cp 2010 Expression
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#5
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Nu citești posturile de mai sus? Fluence nu e pe aceeași platformă cu Megane 3.
This post has been edited by R19/16v: 25 Nov 2010, 15:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
MB 47 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 1 November 10 ![]() |
Le-am citit, dar din imagini n-am inteles mare lucru pt ca nu sunt inginer. Eu am spus ca mai jos de 4 stele nu poate sa iasa indiferent de diferentele fata de M3. Imi bazez afirmatia pe faptul ca Loganul are 3 stele si nu cred ca Fluence-ul e la fel.
|
--------------------
Renault
Fluence
1.5 90cp 2010 Expression
|
|
DFA |
![]()
Post
#7
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(ssilviu @ 25 Nov 2010, 11:56) Așadar, în mod sigur siguranța este sub Megane 3 veritabil, iar eu personal cred că și sub Megane 2. Între Megane II Sedan (L84) și Fluence (L38) sunt următoarele diferențe din punct de vedere al dotărilor privind siguranța: 1. Fluence-ul NU are "Airbaguri frontale adaptabile (multistage)". 2. Fluence-ul NU mai are ca opționale "Airbag-uri laterale (torace) spate". 3. Fluence-ul NU mai are "Centuri laterale spate cu pretensionare" - dar astea lipsesc și de pe B95... (pe B95 au rămas doar limitatoarele de efort). 4. Fluence-ul NU mai are "ISOFIX pentru pasager față". Nu se știe care sunt modificările structurale ale punților, ariilor deformabile, etc... DAR Fluence-ul are în plus față de Megane II Sedan: 1. Indicator bord lipsă centură pasager dreapta. 2. Alertă sonoră lipsă centură pasager dreapta. 3. Tetiere care reacționează la impact din spate (Anti-whiplash headrests). Cam puțin în plus... Din multe puncte de vedere, platforma Megane II a fost o mini-revoluție și încă este superioară, dar evident mai scumpă. Probabil că industria auto nu se va mai întoarce acolo prea curând, având în vedere reducerile de costuri către care tind toți fabricanții, pentru a rămâne competitivi pe o piață auto aflată încă într-o criză profundă. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
mahamann |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 23 July 10 From: Bucuresti ![]() |
in privinta testelor EURONCAP, este mai mult o chestiune de marketing. bineinteles ajuta si la cresterea sigurantei autovehiculelor, mai mult impun un trend daca vreti. testele se fac la 56 , respectiv 62km/h , marea majoritate a automobilelor isi mentin integritatea structurala la impact la aceste viteze, dar la 64 se fac praf. de ce? pentru ca producatorii "isi fac temele" vor sa respecte respectivul standard si nu ii mai intereseaza ce se intampla after, clientii deja au luat decizia de a achizitiona cel mai safe produs de pe piata (asta conform unor standarde, nu unor realitati). cand te gandesti la siguranta trebuie sa te gandesti si la masa inertiala, de exemplu te lovesti "bot in bot" cu un Q7 (nu aruncati cu pietre, nu sunt bizon fan x5 sau x6 etc) care are 4 stele, cine iese mai sifonat? ocupantul din Q7 ? eu nu cred. la urma urmei diferenta cea mai mare in siguranta o face conducatorul auto. de exemplu se castiga puncte suplimentare pentru prezenta "piuitoarelor" de centuri. daca x masina nu le are pierde puncte. in primul rand cand te sui in masina iti pui centura. este si lege
![]() ![]() |
--------------------
Megane 2.2 1.5dci
Kadjar 140 GPF
2007/2020 De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Atata timp cat si Fluence dispune de aceleasi sisteme de siguranta si aceasta siguranta a fost gandita in acelasi Laborator de Accidentologie si Biomecanica al PSA Peugeot-Citroen si Renault , cred ca v-a obtine sigur 5 stele.
Am sa atasez si un document emis de laboratorul mentionat in care fugitiv am aruncat ochii si am regasit majoritatea sistemelor de siguranta si pe Fluence. Stima P.S. Poate din cauza platformei va fi mai putin fiabil, poate stabilitatea la o anumita viteza va fi influentata, dar siguranta nu cred ca va fi influentata (ABS, AFU, ASR, Discuri frana fata-spate, airbag standard se regasesc si la Fluence). Exemplul M3 2009 cu 5 stele si toate celelalte masini cu platforme diferite de M2 care au 5 stele, nu cred ca vor face rabat de la siguranta ! This post has been edited by mariusd4: 25 Nov 2010, 16:59 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
DFA |
![]()
Post
#10
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
QUOTE(mahamann @ 25 Nov 2010, 16:41) testele se fac la 56 , respectiv 62km/h , marea majoritate a automobilelor isi mentin integritatea structurala la impact la aceste viteze, dar la 64 se fac praf. Întâmplător, testele Euro NCAP se fac la viteza de .... 64 Km/h! QUOTE(mahamann @ 25 Nov 2010, 16:41) ..... cand te gandesti la siguranta trebuie sa te gandesti si la masa inertiala, de exemplu te lovesti "bot in bot" cu un Q7 ...... Și, pe drum, chiar înainte să intri într-un SUV, scoți carnețelul, un calculator de buzunar și un pix, începi să calculezi masele și vitezele instantanee ale celor 2 mașini, introduci și unghiul de impact în calcul și chiar când se deschid airbag-urile și simți că pedala de frână îți faultează fluierul piciorului apeși pe TOTAL și afli dacă vei supravețui sau nu impactului. În timp ce corpul tău revine din recul pe scaun te gândești fericit că ai scăpat, calculele ți-au arătat că ai să scapi cu viață. De data asta. Lăsând ironia la o parte, este evident că "siguranța" e relativă, testele sunt doar un indicator asupra nivelului de siguranță oferit de acea mașină într-un impact cu o mașină cu o masă similară. Ar fi cam absurd să ceri aceiași protecție în ORICE impact, cu ORICE mașină. Mă întreb cum te-ai simți să fi cobai într-un test în care ai de ales între o compactă de 4 stele și una de 5 stele, împotriva unui Q7. Pe care ai alege-o? Nu-i așa că te gândești că ai avea mai multe șanse de supraviețuire în compacta de 5 stele? QUOTE(mahamann @ 25 Nov 2010, 16:41) Ai fi uimit să vezi câți oameni sunt absolut și total ignoranți când vine vorba de propria lor siguranță sau a celor care merg în mașina lor. Piuitoarele alea pentru ăștia sunt făcute. Uneori și proștii merită să fie salvați. QUOTE(mariusd4 @ 25 Nov 2010, 16:48) Tocmai, că nu are chiar aceleași sisteme de siguranță, plus că platforma e diferită, lipsesc anumite structuri, poate că materialele diferă (furnizorii diferă sigur) plus alte diferențe pe care nu le cunoaștem încă. Probabil că ar obține un punctaj bun, dar nu neapărat ca și Megane III (B95), ăla care a fost testat la Euro NCAP în 2008, nu 2009. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
mahamann |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 23 July 10 From: Bucuresti ![]() |
am gresit cu 2 km/h viteza cu care se fac testele (eram setat pe vechile norme), oricum sunt convins ca ai inteles ce am vrut sa zic, si se vde din postul tau (cu tot cu ironia de rigoare
![]() |
--------------------
Megane 2.2 1.5dci
Kadjar 140 GPF
2007/2020 De 10k € imi iau un BMW seria 3 care a fost făcut o singură dată daună totală!
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
DFA, poate ca ai dreptate, poate ca nu, dar sincer daca as fi reno care deja mi-am facut un renume Euro NCAP nu as cobora stacheta decat sa fiu oligofren stiind ce isi doreste piata. Ramane de vazut, poate ne-am oligofrenizat cu totii si Fluansul va fi sub Logan. Stima si bucurati-va de masinile voastre.
|
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#13
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(mariusd4 @ 25 Nov 2010, 16:48) aceasta siguranta a fost gandita in acelasi Laborator de Accidentologie si Biomecanica al PSA Peugeot-Citroen si Renault , cred ca v-a obtine sigur 5 stele. QUOTE(mariusd4 @ 25 Nov 2010, 21:41) dar sincer daca as fi reno care deja mi-am facut un renume Euro NCAP nu as cobora stacheta decat sa fiu oligofren stiind ce isi doreste piata. Raționament greșit. A se vedea eșecul Twingo 2 cu doar 4 stele. Revenind on topic, din câte știu eu, la noile teste EuroNCAP, pentru 5 stele, ESP este obligatoriu. Așa că Fluence-ul fără ESP sigur nu are 5 stele conform noilor metodologii. This post has been edited by ssilviu: 25 Nov 2010, 22:40 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
DFA |
![]()
Post
#14
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Uitați o comparație făcută de mine privind testele Euro NCAP la 3 modele de compacte sedan.
Din păcate la Fluence sunt de fapt datele de la Megane III Hatch pentru Europa de Vest (B95) și nu de la Megane III Hatch 2010 low-cost (B38), astfel încât comparația nu e prea corectă. Comparatie_Rezultate_EuroNCAP_B84__B95__O2FL.PNG ( Size: 42.71k ) Number of downloads: 1656 După cum se vede, B95 e net superior atât lui B84 (care a fost foarte bun la vremea lui) cât și Octaviei 2. Lui B84 nu i s-au făcut testele privind protecția copiilor (!!), iar de la Octavia 2 lipsesc punctajele de la semnalizare centuri și impact stâlp. Punctajul l-am dat cu referința la "Fluence" (în fapt B95...), pentru egalitate se dă zero (0), pentru mai bun decât referința se dă unu (1), pentru mai slab decât referința de dă minus unu (-1). Mai jos este o comparație între cele 3 modele, de data asta privind dotările de siguranță și securitate. De data asta comparația este făcută chiar între cele 3 modele, efectiv, nu între Hatch-uri de platforme diferite față de modelele dorite, cum e la evaluarea Euro NCAP. Comparatie_dotari_securitate_L84__L38__O2FL.PNG ( Size: 90.3k ) Number of downloads: 1500 Punctarea s-a făcut la fel, cu referința la Fluence Privilege (L38), pentru egalitate se dă zero (0), pentru mai bun decât referința se dă unu (1), pentru mai slab decât referința de dă minus unu (-1). Se dă tot zero (0) și dacă pentru a obține acea dotare trebuie plătit în plus (e trecută și suma în EURO fără TVA). "egaliz." (egalizare) înseamnă că acea dotare se obține la pachet cu o altă dotare pentru care trebuie plătit, cum e cazul la Megane II, pentru a obține ASR, CSV trebuie cumpărat ESP. După cum se poate observa, la o evaluare obiectivă, L84 (Megane II Sedan Privilege) obține un scor egal cu Fluence iar Octavia 2 Facelift este mai slăbuță pentru că multe dotări de siguranță nu sunt incluse ci sunt opționale și trebuiesc adăugate ca să le egalizezi cu un Megane II Privilege sau Fluence Privilege. Nu s-a ținut seama de costul per dotări la punctaj (Octavia 2 Facelift având și cea mai scumpă siguranță...). Megane II chiar a reprezentat o referință dacă după 8 ani încă este la fel de bine dotat în privința securității și siguranței față de Fluence, care este mai modern, iar Octavia 2 nu este un adversar redutabil pentru Fluence tot din cauza politicii lor de a ține cât mai multe dotări pe lista de opționale. Dacă Fluence nu ar fi fost construit pe o platformă low-cost (X38) și ar fi fost făcut pe platforma originală de Megane III (X95) le-ar fi "bătut" foarte ușor pe Megane II Sedan nu mai spun de Octavia 2 Facelift. This post has been edited by DFA: 26 Nov 2010, 10:28 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
DFA |
![]()
Post
#15
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Am modificat primul post - în urma discuției cu Renault România am primit răspunsul că și pe L38 există airbaguri laterale duale, atât pentru torace cât și pentru pelvis.
This post has been edited by DFA: 30 Nov 2010, 10:24 |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
claudiu.manda |
![]()
Post
#16
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
Un filmulet cu deformarea SM3-ului la impact frontal:
Aici cei de la Renault sustin ca, in conformitate cu testele lor interne, rezultatul ar fi 5 stele. "From the perspective of passive safety, the vehicle has acquired the highest offset crash safety performance (5 stars, based on Renault Samsung Motors’ measurements). Besides, passenger airbag is installed as standard equipment in all models and side and curtain airbags are available options across all models." Dupa cum arata situatia, cred ca si Fluence va tinti catre 5 stele. This post has been edited by claudiu.manda: 30 Nov 2010, 12:15 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
Avani |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
claudiu.manda |
![]()
Post
#18
|
![]() Think green! Group: Members Posts: 369 Joined: 19 July 10 From: Bucharest ![]() |
Am tot cautat si eu, insa numai asta apare peste tot.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 Dinamique 1.5 dCi 85 hp 10,000 km - 22.06.2009 / 20,000 km - 25.02.2010
30,000 km - 28.11.2010 / 40,000 km - 26.08.2011 50,000 km - 08.06.2012 / 60,000 km - 04.05.2013 |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
poate se deforma si stalpul A...
in Korea a fost testa? sunt curios cum a iesit la ei (la ei impactul frontal este pe toata latimea botului cu un perete nedeformabibil de beton) |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
mariusd4 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.967 Joined: 16 October 07 From: Bucuresti ![]() |
....si totusi, filmuletul nu este de pe o sursa oficiala, sau poate ca nu vad eu. Stima
P.S. La Euro NCAP nu a fost testat nici Fluence, nici Samsung. http://www.euroncap.com/results/renault.aspx Ne dam cu parerea pe un filmulet al cui ? This post has been edited by mariusd4: 30 Nov 2010, 13:29 |
--------------------
Renault/Skoda
Logan/Fluence /Octavia/BMW/Octavia
2007/2010/2014/2012/2019
- B 112 ... "Nebunul care perseverează in nebuia sa va deveni înțelept".
|
|
razvandur |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 2 October 10 From: Iasi ![]() |
Buna,
Am gasit trei filmulete realizate la testarea lui Renault Fluence/Samsung 3 - in cadrul KNCAP Korean New Car Assessment Program: Succint ceva diferente sesizate: Institutie/ Test Impact frontal Impact lateral KNCAP 56 km/h * 55 km/h EURONCAP 64 km/h 50 km/h *impactul frontal la KNCAP a fost facut si la 64 km/h Nu sunt un specialist, dar din ce vad nu cred ca o sa aiba probleme la obtinerea celor 5 stele la EURONCAP. Totusi spre eliminarea oricarui dubiu nu stiu de ce nu il testeaza odata si pentru Europa. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.5 dci 110 cp
|
|
DUDU D |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 21 May 07 ![]() |
La impactul lateral nu vad cortina.Nu are ala?
|
--------------------
renault
MEGANE SEDAN 4/1,5DCI, INTENS
2017
|
|
DFA |
![]()
Post
#23
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.558 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Numai uitați-vă în primul clip, cu impactul frontal, ce cap trage manechinul șofer la stâlpul B stânga!
Asta arată cât de importante sunt airbag-urile cortină, pe care koreenii văd că nu le-au testat, probabil că la ei sunt vândute predominant echipări mai slabe în privința siguranței. În al doilea rând, se poate observa cât de puțin relevant este testul frontal cu un zid nedeformabil (caz care se întâmplă în realitate extrem de rar) și cât de distrugător e impactul frontal cu un obstacol deformabil plasat excentric. |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:34 |