Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

martor luminos "stop incadrat intr-un motor", dar masina functioneaza aproximativ ca inainte

djfratisu
post 16 Nov 2010, 00:11
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 May 08




buna colegi.
In rolul principal o frantzuzoaica de 1.9 dci 120 cai 102.000 km (ca si femeiile niciodata nu stii varsta si km reali) acum aprox. 2500 am schimbat filtrul de motorina, de ulei, polen, am schimbat si uleiul. Nu am schimbat filtrul de aer caci era inca roz , doar putin praf pe el.

povestea incepe asa...

candva nu demult......

pe scurt simptome dinainte
- am sezizat ca porneste putin mai greu, adica inainte invatea motorul de 2 ori si pornea, acuma invarte de 4-5 ori si porneste.Nimic neobisnuit zic eu poate e vina temepratura mai scuzuta. la fel face si cu motorul cald.
- venind de la tzara pe un drum de piatra (prundish) cam 7 km dupa ce am scapat de "carutostrada" am facut cam 10 m pe asfalt si se opreste motorul in timpul mersului. putin speriat ca nu mai am servo la directie si la frana trag dreapta si constat ca martorul luminos cu stop intr-un mototr palpie si indicatorul cu stop sta aprins. caut cartea masinii si din ceea ce inteleg eu e vb de lichidul de racire si ceva cu injectia.
incerc sa pornesc masina o invartea ca si cum nu avea motorina.
ridic capota si ma uit ca la masini straine. zic daca e lichidul poate daca stau 20 minute se mai raceste motorul si pornesc macar sa ajung acasa. Dupa 20 de minute dau "cheie" la fel invartea in gol. Merg la filtrul de motorina si zic sa vad daca ajunge motorina la filtru. Strang de pompita de cauciuc si amorsez-aerisesc acolo (aveam aer in filtru de motorina). dupa aceasta operatiune dau " cheie si pana nu accelerz nu porneste motorul) zic taci ca e bine.
Martorul luminos nu s-a stins. am mers cu inima cat un purice ca sa nu se opreasca iar mai ales ca urma o vale si o succesiune de serpentine. Nu am mai facut probleme.
A doua zi zic (sper) poate era prea cald motorul si pornesc masina ca deobicei. nu face probleme si plec. totul este la fel ca ininte, adica trage cum trebuie si este o fata ascultatoare. Problema este ca martorii luminosi au ramas aprinsi STOP si stop incadrat intr-un motor.
Am scos borna de plus de la baterie si am lasat-o cam 3 ore sa se "odihnesca" cuplez borna dar acelesi simptome.

Acum intrebarea mea este de unde sa incep cautarile pana sa ajung la un service?



PS. va multumesc pentru rabdarea de care ati dat dovada pentru citirea postului si mai ales pentru ajutorul pe care il puteti da.

This post has been edited by djfratisu: 16 Nov 2010, 00:13


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 16 Nov 2010, 00:55
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Incepe cu o reprezentanta Renault si un test CLIP ... nu mai umbla cu masina ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amne
post 16 Nov 2010, 15:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 70
Joined: 30 April 10




Salut,

Acum 1 luna jumate (cred) am avut acelasi comportament pe bord (stop incadrat intr-un motor clipind + STOP aprins), doar ca asta se intampla dimineata inainte sa plec la birou si motorul pornea fara probleme iar dupa 5 minute de stat pe loc cu motorul pornit, am stins motorul, scos cartela, bagat cartela la loc si totul si-a revenit la normal si de-atunci n-a mai aparut niciodata.

Imi cer scuze ca probabil singura informatie utila din postul meu este ca nu esti singurul care a avut martorii mentionati aprinsi dar daca afli care a fost problema ta te rog sa postezi ca sa aflam si noi.

Mersi si multi km in continuare fara probleme,


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pauleta18
post 16 Nov 2010, 17:52
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 19 July 08
From: Vulcan HD




din cate stiu eu cand se aprinde stop + acel bec care indica ca ai probleme cu sau la motor e bine sa tragi pe dreapta si sa chemi platforma ptr a inlatura posibilitatea agravarii unei anumite avarii...cel mai bine e sa mergi la un service si cum zicea cj98czh sa-i faci un clip.
numa bine


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCI Dinamique ,2001,120cp - HD-08-DFG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ickx
post 16 Nov 2010, 21:24
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 19 January 07
From: Bucuresti




Posibil debitmetrul


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003 1.9 dci 74 Kw
cool
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 3 Feb 2011, 23:59
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




salut!am intampinat o problema azi de dimineata.m-am dus la masina sa-i dau o cheie ca statea de 2 zile in parcare.am bagat cartela de 2 ori,a pornit,dar nu imediat,a invartit de 2-3 ori motorul...dupa cateva sec mi-a aparut in bord martorul stop si semnul de la ulei.am oprit-o imediat,am lasat-o cateva minute si am verificat uleiul.era la normal.am pornit-o iar,dar nu a mai aparut.imi pierde apa,dar asta doar de cand a venit frigul,in ulei nu e apa sau motorina,dimineata scoate abur parca mai mult decat la alte masini(asta poate din cauza debitmetrului scos) si schimbul de ulei si filtre l-am facut acum 1000 km.la ce sa ma astept?pot sa plec cu ea la drum?!?multumesc!


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_dodita
post 4 Feb 2011, 07:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 688
Joined: 1 October 08
From: Panciu, Vrancea




QUOTE(djfratisu @ 16 Nov 2010, 00:11)
buna colegi.
In rolul principal o frantzuzoaica de 1.9 dci 120 cai



Vezi sa nu fie senzorul de presiune alimentare, nu imi aduc aminte exact denumirea, cel din stanga bateriei cum te uiti la motor, si eu am patit asa si pana nu l-am fixat cu un elastic, imi tot dadea aceleasi simtome ca si tie (nu de multe ori, la drept vorbind dar e nasol sa pleci undeva si sa nu stii cand o sa mai apara eroarea)..
O zi buna


--------------------
Renault Laguna III 2008, 2.0 dCI, 110 kw, DYNAMIQUE - VN xxx DOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 4 Feb 2011, 15:23
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




i-am dat acum o cheie si nu a mai aparut martorul.probabil a fost vreun contact slab.daca era sa aiba probleme cu uleiul nu cred ca se stingeau martorii dupa ce am pornit motorul din nou.multam!


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ccv81
post 6 Feb 2011, 09:26
Post #9


intr-o lume plina de gropi ma feresc si eu cum pot!!!


Group: Members
Posts: 396
Joined: 4 November 07
From: Botosani




asa mai pateam si eu anul trecut,dar la mine era de la lichinul de racire.se facea ceva presiune pe instalatie si pana opream motorul ca sa desfac busonul de la borcan,nu mi se stingea martorul.precizez ca atunci cand desfaceam busonul se ridica foarte mult nivelul antigelului


--------------------
renault laguna2 2003 EXPRESSION 79kw 107cp - BT 01 XUA
Ciuclea Cristian.(cristianciuclea@yahoo.com) 0740780113-pt cei care vor sa ma contacteze,oricand cu placere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian_19
post 6 Feb 2011, 20:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 302
Joined: 21 October 08




acum am facut un drum de 200 km si nu s-a mai aprins nimic.dar si la mine se duce lichidul de racire.la tine ce-a avut?


--------------------
Renault Laguna II 2.2 DCI 150 CP 2003/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piese_sorin
post 7 Feb 2011, 21:24
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 7 February 11




eu am patit aceeasi problema si dupa ce am dus-o la un service s-a dovedit ca era din pricina filtrului de motorina care avea apa, probabil de la motorina de proasta calitate. de obicei cand apare un astfel de martor in bord ar trebui sa mergeti direct la service


--------------------
Renault Laguna 2001-2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djfratisu
post 30 Jul 2011, 07:06
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 13 May 08




stiu ca e cam tarziu dar.....
dupa un aproximativ 6000 de km si alte schimburi efectuate si din cauza gropilor si din alte motive am ajuns si la un test pe calculator. Printe zecile de erori pe care le avea memorate in calculator, una mai importanta era legata de injectorul 1. S-au sters erorile si s-au stins toate beculetele de pe bord. si de atunci nu mai am probleme. Ca urmare al acestui fapt parca a scazut si consumul ( nu cu mult dar a scazut) biggrin.gif
si asa s-a terminat la mine una dintre probleme.
cu stima.


--------------------
renault laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 2 Aug 2011, 17:18
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




salut am si eu o laguna 2 din 2002 si am si eu o problema cand merg cu viteza si acelerez imi apre in bord semnalele stop si baterie se aprind si cand incetinesc se sting ... acelas lucru se intampla daca am si ac aprins.... ce poate fiii da masina merge k


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 3 Aug 2011, 14:56
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




QUOTE(daniLaguna2 @ 2 Aug 2011, 17:18)
salut am si eu o laguna 2 din 2002 si am si eu o problema cand merg cu viteza si acelerez imi apre in bord  semnalele stop si baterie  se aprind si cand incetinesc se sting ... acelas lucru se intampla daca am si ac aprins.... ce poate fiii da masina merge k
*



Poate ar trebui sa verifici incarcarea.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Antonio Laguna
post 3 Aug 2011, 17:10
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 February 11




salut baieti de suferinta sad.gif, am si eu o laguna 2 din 2001 1.9 dci si :
- am avut probeleme cu debitmetru, l-am schimbat a mers ce a mers (aprox. 1-2 luni) dupa care a inceput sa porneasca greu masina.
- a pornit greu pana nu a mai pornit deloc, am fost la mai multe service-uri ( cunoscuti de ai mei nu reprezentanta) si mi s-au spus lucruri diferite ( distributie, IGR, turbo, bujii, filtru motorina etc..)
- a pornit greu pana nu mai putea porni decat ajutata ( cu spray dar nu de pornire ca imi spuneau ca bulesc injectoarele)
- acum numai porneste cu nimic nici macar trasa ( cand am tras-o la primul zvac mi sa aprins martorul motor cu stop incadrat)


Ce credeti ca ar putea fi ? a mai intampinat cineva asemenea probleme? dati-mi si mie un raspuns ca sunt mort fara masina.multumesc baietii si astept nerabdator un raspuns.stima si numai bine, drumuri bune


--------------------
Renault laguna 2 2001 - B-13-ADD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 3 Aug 2011, 21:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




ce sa verific ca bateria e noua ...poate o avea ceva un scurt ceva smile.gif smile.gif smile.gif smile.gif


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 3 Aug 2011, 22:11
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Incarcarea...


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 3 Aug 2011, 22:12
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




pai si cum pot sa o verific daca e k smile.gif smile.gif


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin800
post 3 Aug 2011, 22:30
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 25 April 11
From: Bucuresti




Simplu: cu aparatul de masura( setat pe voltmetru c.c. ) conectat intre bornele bateriei ar trebui sa-ti indice 14.2 - 14.5 V( cu motorul pornit).
Ca sa vezi daca bateria e buna masori cu aparatul intre bornele bateriei bateriei( cu motorul oprit) si ar trebui sa fie 12.2 - 13.2 V: cu cat e mai mic voltajul cu atat bateria e pe duca!


--------------------
Renault Laguna 2 2003, Break, 1.9 dCi, 120CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata_lag2.2
post 4 Aug 2011, 08:58
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 530
Joined: 5 August 09
From: Timisoara




Vad ca tu cauti mai multe - scut, aparatori, spoiler. nu-ti functioneaza proiectoarele. In cazul in care ai nivelat vreun teren cu masina ar fi indicat sa verifici fizic intai instalatia electrica sa nu ai cumva vreun scurtcircuit prin zona aia.


--------------------
Renault Laguna 2 Carminat, 1.9 dCI FAP, 110 CP, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RuNNeRp
post 8 Jul 2012, 10:42
Post #21


Why not Zoidberg ?


Group: Members
Posts: 217
Joined: 1 October 09




QUOTE(djfratisu @ 16 Nov 2010, 00:11)
buna colegi.
In rolul principal o frantzuzoaica de 1.9 dci 120 cai 102.000 km (ca si femeiile niciodata nu stii varsta si km reali) acum aprox. 2500 am schimbat filtrul de motorina, de ulei, polen, am schimbat si uleiul. Nu am schimbat filtrul de aer caci era inca roz , doar putin praf pe el.

povestea incepe asa...

candva nu demult......

pe scurt simptome dinainte
- am sezizat ca porneste putin mai greu, adica inainte invatea motorul de 2 ori si pornea, acuma invarte de 4-5 ori si porneste.Nimic neobisnuit zic eu poate e vina temepratura mai scuzuta. la fel face si cu motorul cald.
- venind de la tzara pe un drum de piatra (prundish) cam 7 km dupa ce am scapat de "carutostrada" am facut cam 10 m pe asfalt si se opreste motorul in timpul mersului. putin speriat ca nu mai am servo la directie si la frana trag dreapta si constat ca martorul luminos cu stop intr-un mototr palpie si indicatorul cu stop sta aprins. caut cartea masinii si din ceea ce inteleg eu e vb de lichidul de racire si ceva cu injectia.
incerc sa pornesc masina o invartea ca si cum nu avea motorina.
ridic capota si ma uit ca la masini straine. zic daca e lichidul poate daca stau 20 minute se mai raceste motorul si pornesc macar sa ajung acasa. Dupa 20 de minute dau "cheie" la fel invartea in gol. Merg la filtrul de motorina si zic sa vad daca ajunge motorina la filtru. Strang de pompita de cauciuc si amorsez-aerisesc acolo (aveam aer in filtru de motorina). dupa aceasta operatiune dau " cheie si pana nu accelerz nu porneste motorul) zic taci ca e bine.
Martorul luminos nu s-a stins. am mers cu inima cat un purice ca sa nu se opreasca iar mai ales ca urma o vale si o succesiune de serpentine. Nu am mai facut probleme.
A doua zi zic (sper) poate era prea cald motorul si pornesc masina ca deobicei. nu face probleme si plec. totul este la fel ca ininte, adica trage cum trebuie si este o fata ascultatoare. Problema este ca martorii luminosi au ramas aprinsi STOP si stop incadrat intr-un motor.
Am scos borna de plus de la baterie si am lasat-o cam 3 ore sa se "odihnesca" cuplez borna dar acelesi simptome.

Acum intrebarea mea este de unde sa incep cautarile pana sa ajung la un service?
PS. va multumesc pentru rabdarea de care ati dat dovada pentru citirea postului si mai ales pentru ajutorul pe care il puteti da.
*




Pana la urma care era problema ? Azi dimineata am patit-o si eu si nu mai vrea sa porneasca deloc...


--------------------
BMW 318i 1999
Ex : Laguna 2 ph 1 1.9 dCi 120 cp - Hatchback - Dynamique - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jul 2012, 18:58
Post #22


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(RuNNeRp @ 8 Jul 2012, 11:42)
Pana la urma care era problema ?

Vezi la postarea 12 ca explica ce era la el.
La tine poate "explica"mai bine o diagnoza...

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ruby77
post 4 Jan 2015, 10:58
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 1 December 10




slutare cu aceiasi problema vin si eu venit de la tara pe drum sa oprit motorul sa aprins martorul stop + cehck parca asa i se zice (motorasul cu stop incadrat in el clipind) iam facut o diagnoza si omu mia zis ca e de la relee, ca lui asa ai arata sau vreo mufa iesita. Am verificat toate mufele , lichidul antigel,ulei , e totul perfect .Se poate ca martorii sa se aprinda de vrun releu defect? parca nu as crede nus ce sa zic stiu ca cehck e de la injectie in schimb masinuta se comporta normal trage nu se opreste motorul in mers merge ca si inainte numai ca am martorii aprinsi.la diagnoza mi ia resetat nu se mai aprindeau dar dupa cateva zile patit la fel oprit motor si aprins din nou aceiasi martori. Voi chema un electrician sa masoare si releele cum a zis el . E o laguna 2 2001 1.9 79kw voi ce ziceti o parere ?


--------------------
renault laguna II 2002/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilian69
post 26 Jan 2015, 11:34
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 19 February 11




Buun. Care este releul cu pricina ? Cine stie sa- l incercuiasca.

Attached thumbnail(s)
CIMG1949.JPG ( Size: 123.24k ) Number of downloads: 132
CIMG1950.JPG ( Size: 135.02k ) Number of downloads: 136


--------------------
Renault Laguna II 2001 Dynamique - TR-04-
Cine nu este cu noi este impotriva noastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilian69
post 3 Feb 2015, 17:54
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 279
Joined: 19 February 11




Rezolvat problema.Am schjmbat electrovalva de pe pompa de injectie si acum merge bine.
Motorizare 1.9 Dci 88 Kw
Exact aceleasi probleme cu Ruby 77

This post has been edited by emilian69: 3 Feb 2015, 17:57

Attached thumbnail(s)
33609743_1_1000x700_pompa_injectie_de_inalta_19dci_renault_laguna_2_f9q_bosch_0445010031_craiova.jpg ( Size: 195.06k ) Number of downloads: 112


--------------------
Renault Laguna II 2001 Dynamique - TR-04-
Cine nu este cu noi este impotriva noastra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 11:16
Dacia