probleme calculator
![]() ![]() ![]() |
probleme calculator
bv90eda |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 October 10 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
Clasic
- BV 90 EDA
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca vrei raspunsuri ... da mai multe detalii ... motorizare, cum s-a ars ... cum ti-ai data seama ca este ars, etc, etc , etc
Spor ! |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
bv90eda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 October 10 From: Brasov ![]() |
Are motor de 1.6 8 valve.Am dat calculatorul jos si 2 pini de la el erau arsi,se vedea ca a facut o flama acolo.
Am vorbit cu cineva si imi trebe doar calculatorul,fara cheie sau imobilizator. |
--------------------
Renault
Megane
Clasic
- BV 90 EDA
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
OKi.
Pune un anunt la BURSA si vezi ce gasesti. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
jas2 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Tipul asta are ce iti trebuie tie...are si idei...
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=163615&hl= This post has been edited by jas2: 25 Oct 2010, 16:23 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Vezi ca s-ar putea sa nu fie ars ECU, cel mai probabil s-au oxidat si s-au retezat, a mai avut cineva problema asta si a si remediat-o, cauta pe aici pe aria de M1 si verifica bine inainte sa cumperi altul.
Niste link-uri http://www.reno.ro/probleme-ECU-page-1-t173161-s0.html http://www.reno.ro/probleme-la-computerul-...ie-t176671.html This post has been edited by lupo_1.7sdi: 25 Oct 2010, 21:52 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
bv90eda |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 25 October 10 From: Brasov ![]() |
Acum incerc si eu sa sap silicopnul ala sa ajung la cei 2 pini.....eu am patit exact ca baiatul din al 2-lea topic.Ce ziceti sa ma duc pana la renault sa ii intreb pe baieti?
26 Oct 2010, 14:16: Am rezolvat prblma...nu era ars calculatorul.Am curatat bine tot si merge bine masina,cu o singura problema sta la relantii pe la 1500 de turatii. This post has been edited by bv90eda: 26 Oct 2010, 14:16 |
--------------------
Renault
Megane
Clasic
- BV 90 EDA
|
|
25cristinel |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 November 10 From: bacau ![]() |
salut. scuze ca am deschis un topic dar nu am mai gasit problema asta. am un megane 1 din 97, motor 1.4 si azi am fost sa o pun pe tester si culmea, nu gaseste calculatorul. a incercat de mai multe ori dar nu reuseste sa gaseasca calculatorul masinii. a verificat mufe, alimentare, etc si e bine dar......
|
--------------------
renault
megane 1
1997/1.4/benzina/8v/55kw masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl |
|
CosTy90 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
salutare , ai fost la un service de specialitate ? sau ai apelat la ajutorul unui prieten care are un laptop si mufa respectiva ? asa am incercat si eu si nici mie nu mi se conecteaza la calculatorul masinii (1.4 monopunct) si am crezut ca este si la mine tot de la calculator iar acum am schimbat motorul cu tot cu instalatie electrica si nici pe acesta nu il gaseste deci cred ca au ele ceva in general de nu vor sa se conecteze
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
25cristinel |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 November 10 From: bacau ![]() |
exact asa e la mine. cel la care am fost e meserias, deci nu e de vina calculatorul lui.
ce e de facut? |
--------------------
renault
megane 1
1997/1.4/benzina/8v/55kw masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl |
|
IonutGligan |
![]()
Post
#11
|
![]() impatimit marca renault Group: Members Posts: 783 Joined: 7 June 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Reprezentanta Renault nu meseriasul respectiv cred ca va era mai simplu sa mergeti la renault decat sa schimbati motoare etc, doar e mama si tata masinilor noastre.
This post has been edited by IonutGligan: 13 Nov 2010, 16:21 |
--------------------
Renault
Megane 3 Estate SPORT TOURER dCi 1.9-130 ponei
2010
|
|
CosTy90 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
eu am schimbat motorul deoarece al meu incepuse sa pape mult ulei si mai aveam o masina luata pentru piese..deci de ce sa bag bani in acel motor cand aveam altul ?
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
alinemy |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 5 February 10 ![]() |
am si eu o problema.ma ajuta cineva si pe mine sa descifrez un bon de ala de la tester.mentionez ca tipul de la tester mi a zis ca e ok nu am nimic totul e in regula.dar mi sa parut cam bataie de joc.cred ca testul e facut in graba numai ca sa mi ia banii.
pe bon scrie cam asa: x431 DIAG Report launch SmartFirmware:980245079800 data:6/15/2002 3:33 am total coduri: 001 COD001: 13G Saved memory Memory lost. |
--------------------
renault
megane
1996 megane RXE 1.6,1996, 16v
|
|
25cristinel |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 November 10 From: bacau ![]() |
cei de la reprezentanta au zis ca cica nu mai au softul. deci nu are nimeni nicio idee?
|
--------------------
renault
megane 1
1997/1.4/benzina/8v/55kw masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl |
|
25cristinel |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 November 10 From: bacau ![]() |
salut. eu am pinii si mufa curata dar nu se conecteaza la nici un tester. nu stiu ce sa-i mai fac
|
--------------------
renault
megane 1
1997/1.4/benzina/8v/55kw masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl |
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Verifica siguranta de la bricheta, am citit pe aici pe undeva ca daca este arsa nu se conecteaza la tester.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
25cristinel |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 November 10 From: bacau ![]() |
am verificat-o si nu e arsa
|
--------------------
renault
megane 1
1997/1.4/benzina/8v/55kw masina este renault megane 1 din 1997, motor 1.4e, 55 kw, 8v, hatchback, tip motor E7J
are si gpl |
|
tykazs |
![]()
Post
#18
|
Aurel Group: Members Posts: 108 Joined: 11 January 09 From: Bucuresti ![]() |
SAlut! am aceeasi masina ca tine si aceeasi problema! nu a putut fi conectata pe tester in 3 locatii diferite, una fiind a unui meserias care mi-a spus ca cica nu ari fi semnal pe pinul 7 al mufei si ca trebuie sa o duc la un electrician bun care se ocupa cu asa ceva sa vada care ar fi problema insa nu prea dispun de finante sa ii fac asta acu si nici nu ma impinge nevoia sa fac asta pt ca masina merge ok. Daca rezolvi ceva, lasa-ne si noua pe forum o stire. Multumesc.
|
--------------------
Renault Megane
1.4 RL
Hatchback 1996
- NT07BHH
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
o parere colegi as vrea sa stiu unde se afla calculatorul de injectie si daca masina mai are alt calculator precum este cel de injectie care are o importanta in parametrii mersului motorului ,si daca ar fi bine sa curat pinii pulverizand cu spray de contacte, in special la cele mai importante contacte,dupa o vizita la service renault am facut o diagnoza ,rezultatul a fost atait de dur incat am plecat suparat test diagnoza 93 lei probleme calculatorul de injectie indica erori multe la sisitemul electric , eu avand catalizatorul scos ingineru ala mi a zis ca calculatorul inca imi citerste ca eu am catalizator caclulatorul spune ca inca e prezent catalizatorul deci in rezultat mi a spus ca e posibil ca sa fie din cauza unui contact oxidat sau contact imperfect acest test lam facut datorita unei probleme la nefunctionalitatea in parametri normali ai masinii ,asa ca baietii destepti mi au cerut inca 500 lei pt un test de calculator de injectie sa vada sigur micul ac din talpa elefantului,as vrea sa rezolv pas cu pas aceasta problema caci nu dispun de 500 lei care mi au cerut renault service suceava.
This post has been edited by catalin1: 8 Feb 2014, 21:50 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Scoti bornele la baterie, dai cu spray de contacte si astepti macar 1 minut inainte de a remufa, sau daca vrei sa fii mai sigur, dupa ce ai asteptat 1 minut, dai din nou cu spray, conectezi imediat mufele si nu pui borna pe baterie mai devreme de 15-30 min.
|
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
daca intarzii mai mult de 15 30 de minute ce se intampla ?
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
dante_x |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 13 February 10 From: Timisoara ![]() |
nu se intampla nimic dar daca vrei sa faci o treaba pe cont propriu e bine sa te informezi putin despre modelul tau de masina - adica toti senzorii ce sunt folositi la injectie - unde sunt localizati, cum se verifica, curatare contacte etc.. de obicei calculatorul de injectie e destul de robust , problemele mari la masinile vechi sunt umezeala, oxizii, contacte proaste largite etc... de obicei cand ai ceva probleme cu mersul corect al masinii se stocheaza multe erori in memorie, conteaza ca dupa ce le stergi din memorie sa mai repornesti motorul si sa vezi ce a mai ramas ca erori active... asta trebuia sa faca cei de la service si sa ceri lista erorilor cand mai faci testul , e informatia care te ajuta sa identifici mai usor problemele
|
--------------------
Renault
Megane 1(R.I.P) / Stepway
1996 / Bicorp 16e ,8v; 2014 / 0.9 TCE
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
multumesc colegi pt open mind chiar am sa sun sa le spun de ce nu mi au dat lista de erori oricum eu am uitat sa cer atunci
|
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
BigDaddyAdy |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 1 August 11 From: Bucuresti ![]() |
Poti sa lasi cat vrei, ideea e sa se evapore alcoolul din spray pentru ca iti poate face scurt. Binenteles ca de cele mai multe ori sunt senzorii si conectorii lor care fac figuri, de exemplu, mie cand mi-a facut probleme senzorul de presiune de ulei am avut niste manifestari ciudate care aparent nu aveau legatura (nu mai mergea comanda de impuls la geamul electric, nu mai mergea dezaburirea la luneta, o gramada de martori aprinsi in bord).
Acum am vazut ca e 1.4 16v. Banuiesc ca ECU este pe partea soferului. La mine, de exemplu, ECU este foarte aproape de vasul lichidului de parbriz, iar daca nu sunt atent am 90% sanse sa stropesc cablajul care ajunge la ECU. Lichidul se prelinge pana la mufa. S-au mai vazut cazuri in care lichidul a corodat contactele ECU. Vezi ca de obicei dau probleme mufele care sunt in zone mai calde (mai aproape de esapament sau mai aproape de carterul motor. Plasticul imbatraneste si nu mai permite contactelor mufei sa fie elastici. |
--------------------
Renault
Laguna III Coupe
GT 205TCe 2009
- B 666 BIG
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
am inteles colegu sa stii ca mai degraba ne reparam masinile aici ,cu sfaturi si idei decat la aia de prin service care au intrat prin relatii ,sincer unii nu au nici o treaba cu meseria pe care o practica
10 Feb 2014, 21:26: Stie cineva cum se demonteaza capacul de la calculatorul de injectie din spatele farului stang This post has been edited by catalin1: 10 Feb 2014, 21:26 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
are un fel de siguranta care se gliseaza, iar pe urma scoti mufa.
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:25 |