Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

scoate fum extraordinar de mult

gabbytzu
post 22 Oct 2010, 17:44
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




salut!!! nu stiu daca am facut bine ca am deschis un nou topic dar nu stiu cum sa imi mai rezolv problema,am o laguna din 2002 2.2 dci daca incerc sa o conduc mai sportiv in sensu sa schimbi pe la 3000 imi scoate un nor de fum fara sa exagerez cei care sunt in spatele meu trebui ori sa se opreasca ori sa mearga cu 5 km ca sa poata vedea daca conduc normal schimbat la 2000 masina merge ff bine pana la 120km apo oricum as merge imi scoate fum fff mult nu stiu ce sa ii mai fac are ulei,filtre,schimbate recent,am omis un lucru de multe ori gasesc joja de la ulei sarita va rog daca aveti o solutie ajutati-ma,ca e turbina ca e egr-ul nu stiu ce ar putea fi.


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 22 Oct 2010, 17:47
Post #2


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.369
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




curata intai EGR si tubulatura de la evacuare si vezi apoi daca mai scoate.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Oct 2010, 18:04
Post #3


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(gabbytzu @ 22 Oct 2010, 18:44)
de multe ori gasesc joja de la ulei sarita
*


E posibil sa ai gaze de carter, cu presiune exagerat de mare. Daca e asa, e cam nasol. Incearca sa scoti busonul de ulei, ce motorul in relanti. Dar vezi sa fie la temeratura de functionare.


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 22 Oct 2010, 18:13
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




In proportie de 99% ai presiune mare in carter. Verifica sa nu ai infundat furtunul ce merge de la carter, dupa filtrul de aer. Daca este in regula atunci se cheama set motor.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 22 Oct 2010, 18:59
Post #5


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Apropo, papa mult ulei? Daca da, atunci e clar.
Fumul e de motorina (negru si se risipeste repede) sau de ulei (albastru si dens)?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 22 Oct 2010, 22:38
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.409
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Fumul mai poate fi si de la intercooler spart/furtun crapat ... cu toate ca joja de ulei daca o tot gasesti sarita ... nu este bine ..


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzu
post 23 Oct 2010, 10:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




MULTUMESC MULT BAIETI PENTRU AJUTOR ACUM NU IMI RAMANE DECAT SA MER LA UN MESERIAS BUN CACI DE CELE MAI MULTE ORI TOTI ZIC CA STIU SI TE TREZESTI K SE INVART UN PIC PE LANGA EA SI TOT LA FEL PLECI U EA .VA SALUT


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 23 Oct 2010, 11:36
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Sa ne anunti si pe noi ce exact ai avut la masina...........


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzu
post 23 Oct 2010, 14:04
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




Salut baieti nu am reusit decat sa verific EGR-ul astazi asta e ok dupa ce l-am curatat am luato la ture am lasato usor vreo 3 km schimbam la 2000 apoi am luato numai in 4000 si 5000 pot sa va spun k ma dezamagit fff rau am crezut k ia foc dar la cat de suparat eram nu am putut sa o las si i-am dat pana in parcare iar in parcare la relantiu evacua acelasi fum alb pe care nu il mai suport am deschis capota cu motorul pornit iar acel fum alb am observat ca fumul iese din spatele suportului de la motor (ala mare si gri de scrie renault) biggrin.gif sper sa am noroc si sa fie ceva furtun fisurat pe acolo nu am apucat inca sa ma uit ,aveti idee cam ce se afla acolo ce ar avea legatura cu fumul sa am un alibi macar de unde sa incep si unde sa ma uit k pana acum nu am gasit un meserias care sa imi dea incredere iar cei de la renault saracii vor sa ma programeze abia pe saptamana viitoare va salut o zi buna


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 23 Oct 2010, 14:19
Post #10


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




Consuma ulei? Dispare antigel din borcan? Motorul trage cum trebuie?
Ala mare si gri pe care scrie Reno e cumva capacul de pe motor?


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 23 Oct 2010, 19:43
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




daca scoate fum si in relantii sa nu fie de vina turbo sa bage ulei pe evacuare


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itadrian
post 24 Oct 2010, 08:17
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 1 February 09




Daca vrei sa fii ajutat asa cum trebuie, pana ajungi la Renault, atunci da mai multe detalii: de unde iese furtunul, unde intra, cat e de mare, etc. sau pune o poza. Oricum fumul alb e de rau.


--------------------
Renault Laguna II 2002, Dynamique, 1,8L 16V
Renault Laguna III, 1.5dci, 110cp, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzu
post 25 Oct 2010, 12:10
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




salut baieti fumul iese din spatele suportului d l motor nu am avut decat sa o las la renault nu citeste testerul 3 calculatoare ale masini adica ceva electrice fisurate,rupe astazi imi desface toate cablajele de pe masina egr-ul nu are nimik acum sa vedem de unde este problema nici ei nu pot sa spuna exact miercuri o sa imi dea un raspuns


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzu
post 26 Oct 2010, 16:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




SALUT am aflat problema si rezolvarea ei adica sa o vand masina am fost la renault si mi sa spus asa turbina dusa ,arunca ulei in baie,segmenti dusi,face compresie axul cu came dus si multe altele parerea lor a fost ca masina ar fi fost lovita frontal candva dimineatza merg sa mi-o iau de la renault iar pretul de vanzare va fi exact pretul reparatiei la reprezentanta adica 3000 euro daca e cineva interesat pt piese sa lase un mesaj va salut


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 27 Oct 2010, 09:53
Post #15


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.409
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Din pacate au luat o masina manarita ... mare ghinion ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 28 Oct 2010, 18:23
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




gabbytzu au facut baietii un test de compresie la rece si unul la cald?


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabbytzu
post 29 Oct 2010, 08:36
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 October 10




AI DREPTATE MASINA A FOSTA MANARITA NU SUNT SIGUR DACA AU FACUT TESTUL LA CALD SI LA RECE dar un lucru sunt sigur ca motorul masinii este praf aseara de exemplu am inceput sa o testez sa vad cum pot sa o vand adica sa merg u ea fara sa o mai turez am inceput sa schimb numai la 2000 de turatii la un astfel de mod de schimbare al vitezelor masina nu scoate pic de fum doar in mod normal,nu are nici un fel de mod sport merge fff lin ,deci e ceva de genu sa tii un pahar de cafea plin ochi si sa mergi cu masina sa nu cumva sa versi cafeaua iar astazi knd am plecat la servici mergand tot la fel de frumos cu ea imi apare acel bec in bord "injection...."nu stiu cum dracu si na chiar ma disperat am calcato pana la 4000 si ceva de ture am ajuns la servici si knd am desfacut capota iar josa sarita deci imi face compresie in baie la turatie mare dar nu inteleg de ce dracu imi merge bine si dupa ce o turez ceva mai mult incepe sa se duca dracu


--------------------
renault laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 29 Oct 2010, 08:54
Post #18


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.409
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Motorul tau este praf ... si daca motorul tau a ajuns asa ... eu estimez ca a trecut de 400.000 km cel putin ...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdadan
post 29 Oct 2010, 10:50
Post #19


fara turbo viata e pustiu


Group: Members
Posts: 5.202
Joined: 9 October 09
From: Cluj Napoca




QUOTE(gabbytzu @ 29 Oct 2010, 09:36)
aseara de exemplu am inceput sa o testez sa vad cum pot sa o vand adica sa merg u ea fara sa o mai turez
*


Adica sa transferi teapa, sa gasesti un fraier care sa creada ca e o masina buna. wacko.gif


--------------------
pegas de dame 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvan-andrei
post 29 Oct 2010, 13:23
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 11 March 10
From: Bucuresti




Salut. Aproximativ legat de subiect, o problema cu fumul am si eu. Fum negru si lipsa putere, fara nici o eroare la bord. . Am fost la Renault si cauza primara este fisurarea capacului admisie-culbutori si aerul fals pe care il trage pe acolo. Piesa e cam 1600 lei noua si din pacate baietii zic ca s-ar putea sa nu fie decat un efect al unei cauze mai grave- clapeta admisie defecta, egr, etc. Am gasit acel capac( in termeni Renault " couvercle c" la dezm., mult mai ieftin dar inca n-am reusit sa-l schimb. Posibil sa fie adevarat si schimbarea capacului sa nu elimine problema? Se poate strica ceva iremediabil in clapeta de admisie ? Multumesc.


--------------------
Renault Symbol - B xx NIM 2008 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 29 Oct 2010, 21:37
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




razvan-andrei am mai avut asa un caz in care galeria de admisie cea neagra ce se afla peste motor era crapata si motorul scotea fum si nu avea putere,mergea chiar mai rau ca un 1.9 diesel


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th August 2025 - 14:46
Dacia