Schimbare bucse bascula
![]() ![]() ![]() |
Schimbare bucse bascula
Katalin10 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|||
playeroooo2000 |
![]()
Post
#2
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
cum cu arcul comprimat...cum e posibil?
da niste detalii te rog! |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Cu arcul comprinat (m am exprimat gresit ,ca sa zic asa), adica cu roata pe pamant (sa numai stea pe cric) deoarece daca sunt stranse cand e masina pe cric , atunci cand dai masina jos de pe cric bucsele or sa fie "rasucite" rupanduse... sper ca ai inteles ideea. Atunci cand este pe cric bascula este orientata in jos fata de planul orizontal ,iar cand este data jos de pe cric (cu rotile pe pamant) este in plan orizontal . Bucsa trebuie sa oscileze si in sus(atunci cand dai peste denivelari) fata de planul orizontal, si in jos ..cum ar veni trebuie stransa la jumatate...Eu am strans o in pozitia de jos si astazi cand m am uitat era rasucita praf....
This post has been edited by Katalin10: 12 Oct 2010, 18:51 |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#4
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
deci bascula este asta din prima poza.
daca o demontezi complet de pe masina nu se pot introduce bucsele in conditii mai bune decat pe masina?bucsele arata ca in poza 2. This post has been edited by playeroooo2000: 13 Oct 2010, 06:40 Attached thumbnail(s) bascule.JPG ( Size: 96.71k ) Number of downloads: 7925 bucsa_bascula.jpg ( Size: 13.25k ) Number of downloads: 8343 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Bascula este reprezentata de reperul 2. Bucsele sunt identice cu cea din poza 2
![]() ![]() This post has been edited by Katalin10: 13 Oct 2010, 08:07 |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
radunre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Katalin10, mie mi se pare destul de ciudat ce scrii tu. Pana acum nu am vazut vre-un atelier mecani care sa stranga suruburile de la bucse bascula cu roata jos/suspensia comprimata si nici probleme nu au fost. Sa nu mai vorbim de simplul fapt ca pt. a strange la cuplul necesar acele suruburu ai nevoie de o parghie ce nu incape sub nici o forma daca roata e montata. Majoritatea unitatilor service (reprezentante sau nu) lucreaza la suspensii cu masina pe elevator.
O ultima precizare, daca faci un calcul simplu, bascula se misca ~10-15 cm in capatul rotulei, luand lungimea ei si punctul de rotatie se ajunge la o miscare mult redusa pe exteriorul cauciucului din bucse. Ar mai fii multe de spus dar mi-am exprimat destul de clar punctul de vedere. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Radunre e destul de logic ce scrii tu. Asa am zis si eu si tocmai de aia nu cred ca le am strans cu roate jos( mi se parea f greu sa le string asa). , numai ca inainte sa fac cont pe forum reno am citit din greseala pe forumul vw tot aceeasi problema , si tipul acesta spunea ca a intampinat aceeasi problema. Dupa ce am citit la cateva zile(alaltaieri daca nu ma insel) am dat roata jos si am slabit suruburile de la bucse si surpriza (in afara ca se vedea clar ca sunt foarte sucite) ,teava din interiorul bucsei s-a rasucit catre pozitia ei normala. Serviceurile cred ca le strang asa fie ca e mai comod ,fie ca nu le pasa ca tu o sa schimbi acele bucse peste 2 luni... Am facut comparatie intre bucsele ei care le am schimbat la 150000 si sunt mai bune ca astea care le am de 20000... Concluzia o tragi tu
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Katalin10: 13 Oct 2010, 12:46 |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
radunre |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Sa nu uitam ca si bucsa in sine poate sa fie de o calitate indoielnica, indiferent de ce scrie pe cutie (marca, renume, pret, origine).
Eu am schimbat 4 bucse bascula in aprilie, marca Lemforder (~38 ron/buc.), cele demontate erau Renault, aveau in Romania ~50.000km si inca mai duceau... Nu stiu daca in Louxemburg au mai fost schimbate ![]() Cu cele noi am ~10.000km dar inca nu dau semne de uzura, am asistat la montare si s-a facut clasic, pe elevator. Is curios, oare in manualul service se specifica vre-o operatiune de precomprimare a suspensiei inainte de strangerea bucselor ? This post has been edited by radunre: 13 Oct 2010, 13:43 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Nu am un astfel de manual... Ce sa zic
![]() 13 Oct 2010, 20:52: Gata ![]() This post has been edited by Katalin10: 13 Oct 2010, 20:52 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
radunre |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
![]() Legat de piese, mecanicul pe care-l frecventez mi-a recomandat Lemforder si de atunci doar asta cumpar. Nu ma pot pronunta 100% asupra calitatii dar nu m-au dezamagit pana acum. Din cate stiu eu, uzura bucselor de brat trebuie sa fie f. avansata pt. a induce zgomote semnificative (slabirea completa a cauciucului si joc in bascula). In mod normal, verificarea uzurii se face cu o ranga. This post has been edited by radunre: 14 Oct 2010, 08:24 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Radunre merci pentru
![]() ![]() ![]() Mult noroc si sa ai/aveti o zi buna . This post has been edited by Katalin10: 14 Oct 2010, 17:46 |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
varucu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 September 10 From: cluj ![]() |
lucianfurdui asta e ID-ul meu si te rog sa-mi trimiti si mie ca nu am putut sa-l iau de aici. Vreau sa schimb si eu bucsele si pivoti si mi-ar prinde bine te rog mult
18 Oct 2010, 11:56: Ok am downloadat pana la urma sper sa ma descurc la schimbat mersi ![]() This post has been edited by varucu: 18 Oct 2010, 10:56 |
--------------------
renault
megane 1
1999 1,6 66kw
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
varucu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 September 10 From: cluj ![]() |
As mai vrea sa te intreb ceva fara presa pot scoate bucsele?
|
--------------------
renault
megane 1
1999 1,6 66kw
|
|
radunre |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Un ciocan mai mare
![]() In loc de presa hidraulica poti folosi o menghina mare (se practica in service) si cilindri adaptori (tevi de diferite grosimi) pt a impinge bucsa. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
Katalin10 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 12 October 10 ![]() |
Radunre are dreptate.
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 1 1.9 dti 72kw
2000
|
|
varucu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 20 September 10 From: cluj ![]() |
Mersi baieti azi incerc sper sa iasa ceva o sa revin cu informatii
![]() 27 Oct 2010, 23:21: Ok am reusit a fost cam greu pentru prima data dar acum stiu cum sa fac,mersi mult baieti ![]() This post has been edited by varucu: 27 Oct 2010, 22:21 |
--------------------
renault
megane 1
1999 1,6 66kw
|
|
stoica_bogdan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 October 10 ![]() |
tin sa va salut baieti, aceeasi problema am avuto si eu cu bucsile, am schimbat bucsile ca faceau un zgomot urat tare, si surpriza cele noi pe care le am pus cred ca au fost mai mici cu un sfert de milimetru mai mici ca fugea bascula pe ele si astfel la fiecare frana sau plecare de pe loc bascula fugea in fata sau inapoi pe bucsi, intrun final am zis sa o duc la un "meserias" si a doua zi am fost sa iau masina, acesta imi spune ca a rezolvat problema, a sudat bucsile de bascula!!! am ridicat roata pe cric si am incercat sa vad daca are joc, si nu are joc dar la fiecare groapa aud o bataie puternica mai ales daca sunt rotile umflate peste doua atmosfere! ce credeti ca are si ce trebuie facut? Trebuie sa iau bascula cu tot cu bucsi,asta sa fie problema batailor? aveti ideie cat costa o bascula cu totul? va salut anticipat!
|
--------------------
renault
megane 1
2000
- DB-03-WCT
|
|
katalyn03 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.345 Joined: 26 December 08 From: Craiova ![]() |
daca doriti sa luati si sfatul meu in calcul:
bucsele se schimba daca vrei sa vinzi masina ca o sa tina foarte putin schimbati bratul cu totul ca este ieftin la megane si strangeti suruburile cu bratul ridicat in pozitie normala(eu fac asta cu un cric sub pivot, sau in service pe elevator cu un scaun sub roata) |
--------------------
Renault
laguna
1998 1.6 16v
- DJ 84 HRB Schimb distributii (100 RON) si repar orice RENAULT.Dezmembrez Laguna 1 si 2, Megane 2, Safrane.....
TEL: 0766 34 18 99 |
|
stoica_bogdan |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 October 10 ![]() |
si cam cat ar fi un brat cu tot cu bucsi aftermarket la un megane 1 breck?
|
--------------------
renault
megane 1
2000
- DB-03-WCT
|
|
maghi1 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 3 August 10 From: Bucuresti ![]() |
Salut la voi,
Problema cu stransul bucsilor de bascula cu masina pe roti este un pic evaziva. In momentul strangerii basculei se va tin cont ca bascula sa fie in pozitie orizontala, chiar daca in momentul montarii pivotului se va trage de bascula in jos. Se monteaza in poz. orizontala deorece aceasta este pozitia ei de lucru. Montand bascula in alta pozitie se va intampla exact ce a patit colegul nostru. Este o regula generala chiar daca multe service-uri nu o folosesc. Succesuri ![]() |
--------------------
RENAULT
MEGANE 1 PHASE 2
2002 BREAK Renault Megane 1 1.6 16V Break 2002
|
|
stoica_bogdan |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 28 October 10 ![]() |
poate cineva sa m-a ajute si pe mine?
cat m-ar costa o bascula cu bucsi cu tot? in speranta unui raspuns, va multumesc anticipat!!! |
--------------------
renault
megane 1
2000
- DB-03-WCT
|
|
HHF |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 4 May 04 ![]() |
Confirm si eu. Bucsile se monteaza cu bascula la orizontala.
suruburile de la bucse se strang, in final, cu arcul comprimat, bascula cat se poate de orizontala. mecanicul a pus inca un cric sub bascula si a ridicat-o la orizontala. |
--------------------
Renault
Megane
1999
|
|
jas2 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Este regula ! Bascula se strange cu masina pe roti sau cu cricul sub fuzeta ,astfel incat bascula sa se afle la orizontala.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
nonic |
![]()
Post
#25
|
![]() Together we can do more Group: Members Posts: 3.964 Joined: 22 May 09 From: Ploiesti ![]() |
Da, bascula se strange cu arcul comprimat cat mai aproape de pozitia normala a rotii. Daca nu strangi bascula cu arcul comprimat o sa schimbi bucsele iar pentru ca se duce cauciucul bucsei.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5 dci
2004 Privilege Sedan
|
|
sk0rpion |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 475 Joined: 5 October 11 ![]() |
Buna seara, pentru cei care au schimbat bucsele de la bascula:,
am fost la service cu o problema de batai la denivelari, troncaneli la viraje pe loc si in urma cu cateva luni am avut o problema de mi a sarit efectiv roata in sus in viraj si sa auzit ca la un fier rupt,...verificat azi in service caseta ok, flanse ok bielete ok, si bucsile de la bascule distruse ambele. acum va intreb pe voi daca bucsele alea pot sa faca atata zgomot, ca o idee este identic cu cel de o bucsa uzata la maxim de caseta de directie (am schimbat caseta) multumesc |
--------------------
renault
megane 2
2003/ hatchback 1.5DCI
|
|
UXE |
![]()
Post
#27
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Katalin10 @ 12 Oct 2010, 19:42) Cu arcul comprinat (m am exprimat gresit ,ca sa zic asa), adica cu roata pe pamant (sa numai stea pe cric) deoarece daca sunt stranse cand e masina pe cric , atunci cand dai masina jos de pe cric bucsele or sa fie "rasucite" rupanduse... sper ca ai inteles ideea. Atunci cand este pe cric bascula este orientata in jos fata de planul orizontal ,iar cand este data jos de pe cric (cu rotile pe pamant) este in plan orizontal . Bucsa trebuie sa oscileze si in sus(atunci cand dai peste denivelari) fata de planul orizontal, si in jos ..cum ar veni trebuie stransa la jumatate...Eu am strans o in pozitia de jos si astazi cand m am uitat era rasucita praf.... Am si eu o intrebare.. daca pun cricul pe fuzeta, si strang suruburile la bucsile bascula.. apoi cum mai oscileaza bascula la denivelari? |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Pai cum oscilau si alea vechi... Eu am schimbat la Solenza, care e cam la fel la suspensii cu Clio si am folosit metoda cu cricul.
Ideea e sa le strangi cu rotile pe sol sau cu cricul pe fuzeta pentru a nu le "pretensiona" aiurea. Daca le strangi cu masina pe cric si fuzeta in aer, or sa crape bucsile imediat ce o sa lasi masina jos, pentru ca se vor "rasuci" mult mai mult decat este permis in conditii normale de lucru. Sper ca ai inteles despre ce e vorba. This post has been edited by andri1940: 28 May 2014, 18:15 Attached thumbnail(s) DATA_6_584571.jpg ( Size: 43.26k ) Number of downloads: 2427 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
argon |
![]()
Post
#29
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Si la puntea spate e la fel, se monteaza si se lasa destranse, strangerea finala se face cu masina in pozitia normala pe sol, neridicata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
catalin1 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 680 Joined: 4 July 13 From: Dobrich ![]() |
cum spui ma colegule ca e mai ieftin bratul oscilant decat schimbatul bucsilor in sine o bucsa pe TRW costa 40 lei si un brat pe TRW costa 320 lei deci cu pretul a doua brate oscilante platesc si piesele si manopera http://www.unixauto.ro/Unix_CikkekLista_Form.aspx
This post has been edited by catalin1: 9 Jul 2014, 22:10 |
--------------------
Renault
Megane 1,4
2000 phase 2
- B 25 wiz Decat la o nunta falsa mai degraba la un divort distractiv
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 12:34 |