Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Intrebare rezerva slim

aditza26
post 28 Sep 2010, 01:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 May 08




In urma montarii instalatiei de GPL am cautat o rezerva slim pentru a ocupa mai putin spatiu in portbagaj. Am gasit in cele din urma o janta slim (maxim 80 km/h) cu cauciuc Pirelli. Fiind R14 si 4x100 am luat-o fara proba (nu aveam posibilitatea sa fac treaba asta).

In urma cu ceva timp, am montat rezerva slim pe o Dacia SuperNova (din comoditate sa nu mai scot rezerva Daciei din locul ei) nemiscand-o pana ce am rezolvat roata cu pana.

De curand am facut pana la Clio si cand sa pun rezerva am constatat ca nu intra pe butuc.

Diferenta dintre cele doua este de 3 mm (57.1 Dacia fata de 60.1 Clio). Aceasta diferenta se poate face la un meserias insa ceea ce fac este bine? Inelul jantei este doar pentru ghidaj pentru prinderea prezoanelor sau are mai multa importanta?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 28 Sep 2010, 10:50
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




1,5mm pe raza este destul de mult. Se poate lua pe strung, ideea este sa aiba de unde. Inelul central este ajutator la montajul rotii, dar centrajul final si strangerea se fac pe suruburi.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza26
post 28 Sep 2010, 21:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 May 08




Mult sau putin trebuie rezolvata pentru ca s-ar putea sa fac pana undeva departe de vulcanizare si este nasol. Oricum cu cheia de prezoane cu care vine Clio-ul nu am reusit niciodata sa desfac vreo roata dar sa fiu impacat ca am roata de rezerva functionala.

Nu mi se pare mult, la strung se rezolva foarte repede, o pot face cu o bormasina si o pila.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 28 Sep 2010, 22:52
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




blink.gif
Bormasina sau pila la strung? Nu inteleg. Ce fel de strung e ala? Folosesti un cutit de strung pentru interior daca vrei sa iei din janta.
Poti sa o cioplesti si cu biaxul cu freza dar nu mi se pare prea high-tech.

This post has been edited by D-Ice: 28 Sep 2010, 22:54


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza26
post 1 Oct 2010, 19:30
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 16 May 08




La strung mi-a promis cineva ca ma ajuta. Cu bormasina o sa ii pun in capat o piatra de polizor (gasesc prin magazine de profil) si cu care voi pili pana ajung la dimensiunea dorita.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 1 Oct 2010, 20:12
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Mai bine pune-o pe strung. La bormasina cu piatra te chinui mult si iese naspa. Plus ca daca ramane gaura excentrica, nu se mai centreaza janta pe prezoane si o sa bata ca naiba.

This post has been edited by D-Ice: 1 Oct 2010, 20:13


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:45
Dacia