Probleme turatie motor
![]() ![]() ![]() |
Probleme turatie motor
xplozia |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 8 June 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna 2 PH2
- brp
2006
|
|||
xplozia |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 8 June 10 ![]() |
Am ajuns pana la urma la un alt service in Bucuresti, unde au concluzionat ca atunci cand s-a rupt cureaua de la alternator, cureaua de distributie s-a deplasat cu 2 dinti. Acum sunt nevoit sa le inlocuiesc pe tote din nou, adica curea distributie + role + curea alternator+ role.
Gresala mea, anul trecut cand am schimbat toate astea, nu am fost suficient de atent incat sa am scris pe factura exact tot ce mi-a fost reparat, asa ca fara a avea scris pe factura role de la curea alternator, nu pot sa ma bat cu service-ul ca din cauza lor toate astea s-au rupt din nou. |
--------------------
Renault
Laguna 2 PH2
- brp
2006
|
|
Mario_Bz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 August 10 ![]() |
nu stiu ce motor e la tine dar la mn 2.0 benzina s-a rupt cureaua cam la 5.000 rot si nu a afectat nimik din distributie, mi-e cam greu sa cred asta...la laguna e facut prost compresorul ac care rupe mereu cureaua pt ca nu merge constant ci cupleaza si decupleaza mereu
|
--------------------
Renault
Laguna I
- B8119UY
ph2 1999 1.9 dti
|
|
GabySV |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 19 October 08 From: Suceava ![]() |
Dar din cate stiu eu atunci cand se decupleaza rola se invarte in gol, deci nu ar avea cum sa rupa cureaua. Asadar la deculpare nu cred ca are cum pentru ca rola are aceeasi viteza de rotatie ca si cureaua, iar la cuplare la fel ca doar are aceeasi vit.
In plus daca ar fi o problema cum spui de fiecare data cand cupleaza sau decupleaza ACai auzi un scartait, cel creat de frictiune intre curea si rola. Asa ca nu vad motivul..... |
--------------------
Renault
Laguna
- BC 05 KAU
1998 PH2 1.8 16v RTE
|
|
Mario_Bz |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 25 August 10 ![]() |
incearca tu sa pui ac-ul salti capota si te uiti exact spre curea si tii masina accelerata pe la 4.000 rot si ai sa vezi ce ondulatie face cureaua atunci cand cupleaza compresorul.eu nu am mai vazut prostia asta decat la renault in rest toate au sistemul de decuplare al suprapresiunii direct pe conducte adik cand e prea mare presiunea baga spre retur cu o electrovalva.....e foarte prost gandit...pacat ca e de la renault
|
--------------------
Renault
Laguna I
- B8119UY
ph2 1999 1.9 dti
|
|
bogdyMND |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 24 May 07 From: Timisoara ![]() |
Ideea e sa nu mearga compresorul tot timpul. De aia e climatronic si nu A/C simplu. Mentine temperatura setata.
Rola se invarte tot timpul si din cate stiu compresorul are un fel de ambreiaj. xplozia, bine ca nu s-a rupt si cureaua de distributie. Atunci era problema mare. |
--------------------
Renault
Laguna 3
2.0 dci - 150 - 4Control
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 18:07 |