Aerul conditionat merge intermitent, sa fie doar de la caldura?
![]() ![]() ![]() |
Aerul conditionat merge intermitent, sa fie doar de la caldura?
paul_p |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
|
||
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|||
bubu782001 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Vezi sa nu ai scazuta presiunea in sistemul AC.
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
G L G |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 25 July 08 From: CONSTANTA ![]() |
Am patit acelasi lucru acum 2 ani. Au stat doctorii pe langa masina 4 ore. Au reincarcat instalatia de 2 ori si degeaba. Baga bine cat era motorul rece. Pana la urma au descoperit o siguranta arsa de la ventilatorul de pe radiatorul de la AC. Vezi ca este o cutie cu sigurante mai mari in fata bateriei cu un capac negru lat de vreo 3-4 cm si lunga de cam 20 cm.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3;
2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3.
- CT O6 XXX http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Confirm, este din cauza presiunii freonului. Asa se intampla cand presiunea este prea mare sau prea mica. In ambele cazuri se intrerupe. Am patit si au cand mergeam la mare acum doi ani. Aveam presiunea mare. Am oprit si am apasat pe una din supapele instalatiei si am eliberat putin freon. Dar fara sa-mi dau seama ce am facut. Apoi a mers constant. incarcasem instalatia si desteptul de acolo a bagat prea mult freon. Verifica si se rezolva. Depinde daca ai intervenit de curand la instalatie si cum. Numai bine!
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
Mentionez ca nu s-a umblat niciodata la freon. Deci nu are de unde sa fie mai mult freon. Poate doar sa se fi pierdut ceva freon. Masina are 2 ani si doar vreo 11.000 km.
Am fost acum la masina si am masurat toate sigurantele pe care le-am gasit. Langa baterie am gasit o siguranta de 30A si una de 50A. In dreapta volanului am mai gasit niste sigurante. Toate erau bune. M-am uitat sa vad daca functioneaza electroventilatorul. Cu motorul rece electroventilatorul nu se invatre. Cum pornesc aerul conditionat, incepe imediat sa se invarta. This post has been edited by paul_p: 8 Aug 2010, 11:43 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Daca nu s-a umblat niciodata, ar cam fi cazul sa o faci. Bineanteles ca porneste, dar daca nu are presiunea normala, se opreste la temperaturi mai ridicate. Intelege si fa o verificare.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
paul_p |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
O sa verific si freonul probabil, insa trebuie sa merg la un service, nu o pot face singur
![]() Cate electroventilatoare sunt la Clio? In afara de cel din compartimentul motor, mai exista un alt electroventilator pentru aerul conditionat? Stie cineva pe undeva un manual de service pentru Clio III? |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
CRY 79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.974 Joined: 25 April 09 From: Sibiu ![]() |
Nu are treaba electroventilatorul. Ai unul, nu doua. La tine este treaba simpla de care nu trebuie sa iti faci probleme. Doar un om care se pricepe, atat.
|
--------------------
Renault
Trafic
Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi
- SB 10 KXF With under cover face.
|
|
G L G |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 25 July 08 From: CONSTANTA ![]() |
QUOTE(paul_p @ 8 Aug 2010, 12:32) La mine sunt 4, si una dintre ele ara arsa. Imagine0592.jpg ( Size: 507.03k ) Number of downloads: 1487 Imagine0593.jpg ( Size: 536.35k ) Number of downloads: 1570 |
--------------------
RENAULT
CLIO 3;
2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3.
- CT O6 XXX http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
... daca era siguranta arsa, nu mai mergea deloc, si nu mai aveai aer rece ioc ...
... poti citi aici referitor la "intreruperi dese ale AC" http://www.reno.ro/index.php?showtopic=756...dpost&p=2555681 ...dupa cum a spus deja si @CRY 79, in principal cred ca ai lipsa la capacitate freon in instalatia AC si astfel la calduri mari, cand ii trebuie o cantitate mai mare de comprimat, nu are de unde, si astfel scade sub 2 atm, de unde si decuplarile compresorului de AC ... This post has been edited by TRANCA: 8 Aug 2010, 15:59 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
G L G |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 25 July 08 From: CONSTANTA ![]() |
Daca nu as fi patit acest fenomen nu ma bagam numai asa ca sa-mi dau cu parerea. Cat era motorul rece si foarte cald in masina baga aer normal. In mers la peste 40 km/h iarasi baga. Cand opream la semafor nu mai baga aer rece. Avand clima data pe automat nu aparea nici o anomalie pe afisajul din bord. Imi arata ca AC-ul este pornit. Deci se oprea numai cand motorul scadea din turatie sau in mers nu avea suficienta racire la radiatorul de freon. Concluzia dupa 4 ore de plimbat pe langa masina ca a fost o siguranta arsa din cele 4 din fata bateriei.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3;
2007 / Dinamique 1,5 DCI; clima; MP3.
- CT O6 XXX http://www.youtube.com/watch?v=Oxtr1EOfZig
|
|
c_costel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 18 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Exact asa am patit si eu cu Modus-ul meu cu acelasi motor si era din cauza mufei de la electroventilator (GMV) care iesise.
|
--------------------
renault
modus
2005 1,2 dinamyque
- h 593 r
|
|
radubcr |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 55 Joined: 11 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu aceeasi problema. Am fost in doua service-uri Renault din Bucuresti -sa le spunem S si M- si mi-au spus ca totul e in regula, doar o siguranta arsa pe care au schimbat-o. Dar asta nu a rezolvat nimic. Astazi vreu sa-mi fac programare din nou pentru o vizita in service pentru ca a inceput sa incinga motorul pana spre rosu de pe la 120km/h (de pe la 2800-3000 rpm in a 5-a) in sus cu AC pornit (daca opresc AC scade temperatura).
16 Aug 2010, 17:57: Si s-a rezolvat. Au verificat refrigerant - ok. Pe calculator nu a ieșit nimic in neregula. De fapt, spațiul dintre radiatoare era plin de noroi întărit. Într-adevăr, in urma cu un an jumate am trecut printr-o mare balta de noroi care s-a pietrificat pe GMV si l-a stricat. Se pare ca ramasese noroi si între radiatoare, care in timp a tot strâns murdarie si de aici tot necazul. Cei de la Meridian au rezolvat totul cu apa, fără sa mai fie nevoie sa mai demonteze ceva ![]() Acum AC merge perfect, chiar si cu cele 40 de grade de afara. This post has been edited by radubcr: 16 Aug 2010, 17:57 |
--------------------
Renault
CLIO III
2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Offtopic
Ce urmeaza sa intreb eu nu are legatura cu problema initiatorului initial, dar am vazut ca au dat raspunsuri si oameni care se pricep la functionarea ac-ului. Urmeaza sa imi verific presiunea in sistemul ac si sa completez freonul asa ca intrebarea este mai mult pentru cunostiintele mele generale. Am inteles ca daca este prea mare sau prea mica presiune sitemul simte asta si decupleaza compresorul.Deasemenea acest lucru se intampla si daca electroventilatorul nu functioneaza si se ajunge la presiune prea mare(mufa iesita, siguranta arsa, etc.). Totusi este posibil sa existe putina presiune in sistem dar nu indeajuns de putina presiune cat sa se opreasca din functionare si acest lucru sa se manifesteze in faptul ca aerul racit nu este indeajuns de rece? Asta patesc eu, aerul racit nu este foarte rece si este in flux constant. Intreb pentru ca daca totusi este presiune prea mica si am senzorul care citeste ecest lucru stricat, banuiesc, s-ar manifesta in acest fel .... |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
oroles2011 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 28 June 11 ![]() |
QUOTE(paul_p @ 7 Aug 2010, 23:14) De la un timp, la masina sotiei - un Clio III cu motor de 1,2 16V, am observat ca aerul conditionat merge cu intermitente. Daca stau pe loc nu mai baga aer rece decat daca o tin accelerata. Si in mers se opreste destul de frecvent aerul conditionat. Merge cateva minute, se opreste, iar porneste. Cand zic ca se opreste aerul conditionat ma refer la faptul ca aerul bagat nu mai este rece. Deci baga aer, dar nu mai e racit. Sa fie doar din cauza temperaturii exterioare ridicate, sau are masina o problema? Cum ai rezolvat problema? Ce era de fapt? Prin acelasi lucru trec si eu acum. Vor sa dea jos ventilatorul si sa vada deoarece spun ca nu invarte deloc nici cand apesi butonul de AC. Am exact acelasi model de masina, cumparata de noua. Astia de la Renault ne-au vandut niste masini de reparat nu de circulat, avand in vedere ca nu am mai mult de 27000 km la bord. |
--------------------
Renault
Clio
3
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 11:22 |