Motorul se opreste, Motorul se opreste fara nici o logica aparenta.
![]() ![]() ![]() |
Motorul se opreste, Motorul se opreste fara nici o logica aparenta.
eye_of_horus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault Laguna II
Hatchback
2003
|
|||
tibirk |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 585 Joined: 20 September 06 ![]() |
Observ ca ai bord de masina pe benzina. Sau nu e poza reala a bordului tau? Daca masina ar fi fost pe benzina, ti-as fi spus din start ca nu este in regula turatia de 900 la ralanti. Mie nici la diesel nu mi se pare in regula aceasta turatie dar mai bine ii lasam pe cei care au diesel sa comenteze. Bafta!
|
--------------------
-
-
- Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
|
|
eye_of_horus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 August 09 ![]() |
Nu este bordul de la mine, am folosit fotografia pentru a evidentia indicatorul doar.
|
--------------------
Renault Laguna II
Hatchback
2003
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Daca e diesel turatia trebuie sa stea la 800rpm nu la 900.
Fara un test nu scapi, sunt o gramada de posibile cauze. Du-te sa-i faci un test (nu neaparat la reprezentanta). Mai mult ca sigur iti va aparea o eroare si atunci stii de unde sa te apuci. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
ce motor ai ? asta ca sa stim ce sa iti spunem..........daca ai diesel ai probleme cu injectia sau ai ceva prajit in calculatorul masinii ,fa un test si sigur o sa vezi ce si cum...
Doamne Ajuta |
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
eye_of_horus |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 August 09 ![]() |
Motorul este diesel, 1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW; 120 CP)
O duc la o diagnoza si revin cu un raspuns. Multumesc pentru indicatiile oferite. |
--------------------
Renault Laguna II
Hatchback
2003
|
|
adizaha |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 31 March 08 ![]() |
nu stiu daca ai spus ce model e masina
sa stii ca la primele lagune, anumite motorizari, printre care 1,6 benzina, exista o problema nerecunoscuta oficial de renault care consta in faptul ca in mers sau relanti calculatorul oprea motorul. am avut acel model. si asa e. nimeni nu iti va da o solutie. vinde-o |
--------------------
renault
laguna 2
2006
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
O posibila problema ar putea sa fie functionarea defectoasa a regulatorului de presiune.Este o piesa care se afla pe pompa de inalta presiune.Acesta daca este defect are ca urmare golirea rampei de presiune si oprirea motorului.Daca faci un test este posibil sa ai defect de presiune in rampa.
Nu este scumpa piesa dar pana ajungi sa o depanezi dureaza,din cauza ca defectele nu sunt direct legate de ea. Numai bine! |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
przamfiri |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru in crestere :} Group: Members Posts: 1.607 Joined: 2 May 07 From: Moreni ![]() |
|
--------------------
renault
laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO
si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:} |
|
bad_x |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 717 Joined: 5 February 08 ![]() |
in general becul respectiv se aprinde din cauza la cadere de presiune in rampa de injectie,acuma depinde daca ai pompa de motorina electrica sau ie cu para de amorsare.
am avut un megane I 1.9 dci care tot asa din cauza la pompa de motorina murea motorul ba la 2500 ture ba la 3000 si tot asa,am facut un test de pompa si am ajuns la concluzia ca pompa face presiune dar nu are debit suficient.ma refer la pompa de motorina electrica ce se afla pe lonjeron. sper ca te-a ajutat cu ceva spusele mele |
--------------------
Renault
laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP
2004
|
|
ipiq |
![]()
Post
#11
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
am patit si eu exact asa. am fost la 4 diagnoze. fiecare mi-a spus altceva. dupa spusele lor trebuia sa schimb tot motorul + toata instalatia electrica. dupa vreo 2-3 luni si-a revenit. acum nu mi se mai opreste, dar nu stiu de la ce a fost.
daca rezolvi ceva anunta-ma si pe mine, ca eu de un an inca nu i-am dat de capat. mi-e frica sa plec la drum lung cu ea sa nu ma lase pe coclauri pe undeva... de departe cel mai bun sfat de pe pagina asta ii apartine lui adizaha succes, si noroc (o sa ai nevoie ![]() This post has been edited by ipiq: 28 Jul 2010, 16:19 |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
gino 58 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 3 August 10 ![]() |
Salutare,aceasi problema a aparut si la mine si dupa 3 zile de oprit motoru in mers, astazi nu a vrut sa mai porneasca
Am citit pe fourum ca ar fi de la pompa de combustibil SA schimb pompa asta voi ce ziceti?, M-A DISPERAT 5 Aug 2010, 16:10: Salut, Am schimbat pompa de combustibil si a pornit Sper sa nu mai am probleme Multumesc tuturor celor care scriti pe forum,daca nu erati voi ma rupeau astia la service,asa ma costat pompa 415 lei Numai bine This post has been edited by gino 58: 5 Aug 2010, 15:10 |
--------------------
renault
laguna 2
2003 1.9 dci, 79kw
|
|
domnulnopcea |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 July 10 ![]() |
mie la relantii imi sta la peste 1000 rotatii
si am diesel de 1.9 din 2006...e ok? |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006
|
|
Francisc 2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Stii si la ce te ajuta ca stii...:) Group: Members Posts: 321 Joined: 31 October 09 From: Austria ![]() |
Nu.
![]() |
--------------------
Renault
Laguna II
- TM 00 III
2001 1,9 dci Dinamique 88kw
|
|
domnulnopcea |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 9 July 10 ![]() |
dar de ce sa stea atunci asa mai mult turata? care sa fie cauza?
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2006
|
|
Fubiansky |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 362 Joined: 23 July 07 From: Arad ![]() |
Cat timp sta la 1000 rpm?
Sta tot timpul sau doar cand o pornesti dimineata? Si mie imi sta la ~900 cand o pornesc dimineata chiar daca sunt 20 grade afara dar in 1-2 minute scade la 800 rpm si acolo ramane. |
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm
2002 Privilege
|
|
TRANCA |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
QUOTE(eye_of_horus @ 21 Jul 2010, 16:56) Motorul este diesel, 1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW; 120 CP) O duc la o diagnoza si revin cu un raspuns. Multumesc pentru indicatiile oferite. ... posibil cablu ros catre senzor volant ... la tester ce spune? ... verifica cablajul motor prin demontare de pe auto ... nu-i asa complicat, insa cu putina rabdare reusesti ... |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
b_gabi |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 28 October 06 ![]() |
Ca sa nu mai deschid alt topic pe acceasi tema imi expun si eu problema cu care ma confrunt: după pornire, indiferent daca rulez pe benzina sau pe gpl, daca nu a ajuns motorul la o anumita temperatura (apreciez eu 50 grade) după o accelerare mai consistenta (peste 4000 rpm) la eliberarea pedalei de acceleratie (pentru schimbarea treptei de viteză) turatia scade pana la oprirea motorului. Daca ating putin acceleratia (cât să-i atenuez scăderea brusca de turatie) nu se mai opreste motorul. Ce sa fie..ce sa fie?
PS problema s-a manifestat si inainte si dupa schimbarea clapetei de acceleratie initial sporadic acum mai frecvent. Multumesc! |
--------------------
renault
laguna 2
- AG 70 BUB
2001 Privilege 1,8 I 16V
|
|
relu_24 |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 7 March 08 ![]() |
Salut,
Sambata in timp ce mergeam (~90 km/h), s-a oprit motorul si s-a aprins indicatorul de mai sus cu rosu clipind. Am oprit pe dreapta si dupa ce am scos cartela de 2 ori, s-a stins indicatorul si masina a pornit normal. E prima data cand face asa ceva, iar de sambata am facut vreo 200 km si nu am mai avut probleme. Ceva idei? ce ar trebui sa verific? unde pot sa fac un test clip in buc? LE: motorul e 1.9 dci 120 cp si nu am pompa de joasa presiune, e varianta cu para de cauciuc inainte de filtru de motorina This post has been edited by relu_24: 5 Jun 2012, 09:32 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 Expresion
|
|
miki_duda |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 6 December 10 ![]() |
salut , astazi am patit ceva asemanator cu intamplarile celor care au postat aici: mergand prin oras dintr-o data mi s-a aprins semnul de stop in bord , si mi-a murit motorul. cand am vrut sa repornesc nu a mai pornit motorul. a mers la automat vreo 2-3 secunde apoi se opreste motorul si reapare semnalul sonor( bipaie o singura data) impreuna cu semnalul STOP aprins, iar pe display apare mesajul "injection fault". din ce am citit pe forum pot fi mai multe cauze. m-a tractat cineva pana acasa, am scos borna de la baterie si am lasat-o asa cam 30 minute. acum porneste fara probleme, nu se mai aprinde semnalul de stop, nici nu mai face probleme. doar ca acum sta aprins martorul pentru controlul stabilitatii si este afisat mesajul :ASR off. am de gand sa merg sa o pun pe tester. pana atunci, sunt bine venite orice pareri bune sau rele despre ce ar fi putut cauza asta. multumesc
|
--------------------
Renault
Megane II
- PH-12-YAL
05.2005 Grandtour
|
|
tacufmr_lagunaII |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 599 Joined: 25 April 07 From: Brasov ![]() |
Cu o problema cat de cat asemanatoare ma confrunt si eu de vreo 2 saptamani. Masina porneste normal, accelereaza normal, motorul se aude normal, doar ca la relantiu atunci cand motorul este cald se simte in habitaclu ca se accentueaza trepidatiile acestuia. Precizez ca la tester nu apare nici un mesaj de eroare prezent sau memorat.
|
--------------------
Renault
Laguna II
- BV - 32 - UMY
2007, 1.9 dci, 131 CP
|
|
pishky |
![]()
Post
#22
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
tamponul de la motor se prezinta ok?
suportul - nu stiu cum sa ii zic, e in stanga o bucata mare de aluminiu, si o bucsa, aceste 2 repere fac legatura intre motor si sasiu. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
ovidy |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 568 Joined: 29 September 08 ![]() |
Mai este un tampon la care ai acces doar de sub masina. Si la mine avea trepidatii la relanti si dupa inlocuire nu mai face la fel.
Cat despre opritul motorului in mers, poate fi de vina si butonul START/STOP, la mine asta a fost, ma trezeam in mers ca se opreste motorul si abia pornea dupa mai multe incercari. |
--------------------
Renault
Laguna II
- GJ-16-MSW
2001 1.8 16V + GPL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 11:25 |