Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorul se opreste, Motorul se opreste fara nici o logica aparenta.

eye_of_horus
post 21 Jul 2010, 09:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 August 09




Asadar, hai sa iau problema de o coada.

Prima data imi cer scuze daca nu am incadrat topicul unde trebuie sau daca problema s-a mai discutat, nu am nici cea mai vaga idee ce sa caut.

Descrierea problemei:

1 - Inserez cardul, pornesc motorul. Turatia este peste 900rpm, undeva pe la 950, motorul suna bine si nu tremura - exact asa cum ar trebui un motor sa functioneze.
2 - Dupa 15 - 25 minute, timp in care motorul a stat la ralanti, turatia scade la 900rpm (exact pe liniuta), motorul incepe sa tremure.
3 - Dupa inca 2-3 minute, motorul se opreste si se aprinde indicatorul ROSU.
untitled.JPG ( Size: 14.91k ) Number of downloads: 1018

4 - Daca apas pe START, motorul porneste, indicatorul rosu dispare. Functioneaza iarasi 5 - 10 minute si iar se opreste.

Cand merg cu ea mi s-a intamplat sa vad ca motorul se opreste si apoi reporneste (reporneste pentru ca este in viteza, ambreajul ridicat si inertia masinii angreneaza arborele motor).
Plus ca uneori mi s-a intamplat sa nu o pot accelera. Daca o las uneori la ralanti, cand apas acceleratia, motorul nu reactioneaza. Trebuie sa il opresc si sa il repornesc pentru a putea porni.

Am cumparat un spray pentru contacte si am curatat cam toate contactele care mi-au iesit in cale, am schimbat filtrul de motorina, am verificat sigurantele.
Orice idee este binevenita, ultima varianta este sa o duc la reprezentanta, stiu ca-mi vor jupi banii de viu.


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 21 Jul 2010, 12:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




Observ ca ai bord de masina pe benzina. Sau nu e poza reala a bordului tau? Daca masina ar fi fost pe benzina, ti-as fi spus din start ca nu este in regula turatia de 900 la ralanti. Mie nici la diesel nu mi se pare in regula aceasta turatie dar mai bine ii lasam pe cei care au diesel sa comenteze. Bafta!


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eye_of_horus
post 21 Jul 2010, 14:25
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 August 09




Nu este bordul de la mine, am folosit fotografia pentru a evidentia indicatorul doar.


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 21 Jul 2010, 15:21
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Daca e diesel turatia trebuie sa stea la 800rpm nu la 900.
Fara un test nu scapi, sunt o gramada de posibile cauze.
Du-te sa-i faci un test (nu neaparat la reprezentanta).
Mai mult ca sigur iti va aparea o eroare si atunci stii de unde sa te apuci.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 21 Jul 2010, 16:47
Post #5


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




ce motor ai ? asta ca sa stim ce sa iti spunem..........daca ai diesel ai probleme cu injectia sau ai ceva prajit in calculatorul masinii ,fa un test si sigur o sa vezi ce si cum...
Doamne Ajuta


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eye_of_horus
post 21 Jul 2010, 16:56
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 29 August 09




Motorul este diesel, 1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW; 120 CP)

O duc la o diagnoza si revin cu un raspuns.
Multumesc pentru indicatiile oferite.


--------------------
Renault Laguna II Hatchback 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adizaha
post 26 Jul 2010, 19:19
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 31 March 08




nu stiu daca ai spus ce model e masina

sa stii ca la primele lagune, anumite motorizari, printre care 1,6 benzina, exista o problema nerecunoscuta oficial de renault care consta in faptul ca in mers sau relanti calculatorul oprea motorul.

am avut acel model. si asa e. nimeni nu iti va da o solutie. vinde-o


--------------------
renault laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 26 Jul 2010, 21:12
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




O posibila problema ar putea sa fie functionarea defectoasa a regulatorului de presiune.Este o piesa care se afla pe pompa de inalta presiune.Acesta daca este defect are ca urmare golirea rampei de presiune si oprirea motorului.Daca faci un test este posibil sa ai defect de presiune in rampa.
Nu este scumpa piesa dar pana ajungi sa o depanezi dureaza,din cauza ca defectele nu sunt direct legate de ea.
Numai bine!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
przamfiri
post 27 Jul 2010, 22:56
Post #9


Membru in crestere :}


Group: Members
Posts: 1.607
Joined: 2 May 07
From: Moreni




QUOTE(eye_of_horus @ 21 Jul 2010, 16:56)
Motorul este diesel, 1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW; 120 CP)

O duc la o diagnoza si revin cu un raspuns.
Multumesc pentru indicatiile oferite.
*


ne spui ce problema ai ?
Multumim


--------------------
renault laguna II expression 2001 19dci 120 cp DB-06-FPO si renault twingo 1998 1124cm PH-21-JOK
rabdator,iertator,iubitor....
nu este sluga mai mare decat stapanul sau...:}
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_x
post 27 Jul 2010, 23:40
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 717
Joined: 5 February 08




in general becul respectiv se aprinde din cauza la cadere de presiune in rampa de injectie,acuma depinde daca ai pompa de motorina electrica sau ie cu para de amorsare.


am avut un megane I 1.9 dci care tot asa din cauza la pompa de motorina murea motorul ba la 2500 ture ba la 3000 si tot asa,am facut un test de pompa si am ajuns la concluzia ca pompa face presiune dar nu are debit suficient.ma refer la pompa de motorina electrica ce se afla pe lonjeron.

sper ca te-a ajutat cu ceva spusele mele


--------------------
Renault laguna 2 1.9dci privilege gri perlat 88KW/120 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ipiq
post 28 Jul 2010, 16:17
Post #11


The transporter


Group: Members
Posts: 1.924
Joined: 17 December 06
From: RO




am patit si eu exact asa. am fost la 4 diagnoze. fiecare mi-a spus altceva. dupa spusele lor trebuia sa schimb tot motorul + toata instalatia electrica. dupa vreo 2-3 luni si-a revenit. acum nu mi se mai opreste, dar nu stiu de la ce a fost.
daca rezolvi ceva anunta-ma si pe mine, ca eu de un an inca nu i-am dat de capat. mi-e frica sa plec la drum lung cu ea sa nu ma lase pe coclauri pe undeva...
de departe cel mai bun sfat de pe pagina asta ii apartine lui adizaha
succes, si noroc (o sa ai nevoie wink.gif )

This post has been edited by ipiq: 28 Jul 2010, 16:19


--------------------
ex Renault Laguna 2 1.9dci
Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014
Cine nu face fata... face spate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gino 58
post 4 Aug 2010, 17:57
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 3 August 10




Salutare,aceasi problema a aparut si la mine si dupa 3 zile de oprit motoru in mers, astazi nu a vrut sa mai porneasca
Am citit pe fourum ca ar fi de la pompa de combustibil
SA schimb pompa asta voi ce ziceti?,
M-A DISPERAT

5 Aug 2010, 16:10:
Salut,
Am schimbat pompa de combustibil si a pornit
Sper sa nu mai am probleme
Multumesc tuturor celor care scriti pe forum,daca nu erati voi ma rupeau astia la service,asa ma costat pompa 415 lei
Numai bine

This post has been edited by gino 58: 5 Aug 2010, 15:10


--------------------
renault laguna 2 2003 1.9 dci, 79kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnulnopcea
post 6 Aug 2010, 19:40
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 July 10




mie la relantii imi sta la peste 1000 rotatii

si am diesel de 1.9 din 2006...e ok?


--------------------
Renault Laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Francisc 2
post 6 Aug 2010, 21:58
Post #14


Stii si la ce te ajuta ca stii...:)


Group: Members
Posts: 321
Joined: 31 October 09
From: Austria




Nu. happy.gif


--------------------
Renault Laguna II - TM 00 III 2001 1,9 dci Dinamique 88kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
domnulnopcea
post 7 Aug 2010, 07:04
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 July 10




dar de ce sa stea atunci asa mai mult turata? care sa fie cauza?


--------------------
Renault Laguna 2 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fubiansky
post 8 Aug 2010, 13:50
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 362
Joined: 23 July 07
From: Arad




Cat timp sta la 1000 rpm?
Sta tot timpul sau doar cand o pornesti dimineata?
Si mie imi sta la ~900 cand o pornesc dimineata chiar daca sunt 20 grade afara dar in 1-2 minute scade la 800 rpm si acolo ramane.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 120cp 270 Nm 2002 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 8 Aug 2010, 16:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




QUOTE(eye_of_horus @ 21 Jul 2010, 16:56)
Motorul este diesel, 1.9 L (1870 cc) 8-valve dCi I4; 120 bhp (88 kW; 120 CP)

O duc la o diagnoza si revin cu un raspuns.
Multumesc pentru indicatiile oferite.
*



... posibil cablu ros catre senzor volant ... la tester ce spune? ... verifica cablajul motor prin demontare de pe auto ... nu-i asa complicat, insa cu putina rabdare reusesti ...


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 25 May 2012, 09:31
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




Ca sa nu mai deschid alt topic pe acceasi tema imi expun si eu problema cu care ma confrunt: după pornire, indiferent daca rulez pe benzina sau pe gpl, daca nu a ajuns motorul la o anumita temperatura (apreciez eu 50 grade) după o accelerare mai consistenta (peste 4000 rpm) la eliberarea pedalei de acceleratie (pentru schimbarea treptei de viteză) turatia scade pana la oprirea motorului. Daca ating putin acceleratia (cât să-i atenuez scăderea brusca de turatie) nu se mai opreste motorul. Ce sa fie..ce sa fie?
PS problema s-a manifestat si inainte si dupa schimbarea clapetei de acceleratie initial sporadic acum mai frecvent. Multumesc!


--------------------
renault laguna 2 - AG 70 BUB 2001 Privilege 1,8 I 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
relu_24
post 5 Jun 2012, 09:29
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 7 March 08




Salut,
Sambata in timp ce mergeam (~90 km/h), s-a oprit motorul si s-a aprins indicatorul de mai sus cu rosu clipind. Am oprit pe dreapta si dupa ce am scos cartela de 2 ori, s-a stins indicatorul si masina a pornit normal. E prima data cand face asa ceva, iar de sambata am facut vreo 200 km si nu am mai avut probleme.
Ceva idei? ce ar trebui sa verific? unde pot sa fac un test clip in buc?
LE: motorul e 1.9 dci 120 cp si nu am pompa de joasa presiune, e varianta cu para de cauciuc inainte de filtru de motorina

This post has been edited by relu_24: 5 Jun 2012, 09:32


--------------------
Renault Laguna II 2003 Expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_duda
post 13 Aug 2012, 20:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 6 December 10




salut , astazi am patit ceva asemanator cu intamplarile celor care au postat aici: mergand prin oras dintr-o data mi s-a aprins semnul de stop in bord , si mi-a murit motorul. cand am vrut sa repornesc nu a mai pornit motorul. a mers la automat vreo 2-3 secunde apoi se opreste motorul si reapare semnalul sonor( bipaie o singura data) impreuna cu semnalul STOP aprins, iar pe display apare mesajul "injection fault". din ce am citit pe forum pot fi mai multe cauze. m-a tractat cineva pana acasa, am scos borna de la baterie si am lasat-o asa cam 30 minute. acum porneste fara probleme, nu se mai aprinde semnalul de stop, nici nu mai face probleme. doar ca acum sta aprins martorul pentru controlul stabilitatii si este afisat mesajul :ASR off. am de gand sa merg sa o pun pe tester. pana atunci, sunt bine venite orice pareri bune sau rele despre ce ar fi putut cauza asta. multumesc


--------------------
Renault Megane II - PH-12-YAL 05.2005 Grandtour
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 17 Aug 2012, 14:15
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Cu o problema cat de cat asemanatoare ma confrunt si eu de vreo 2 saptamani. Masina porneste normal, accelereaza normal, motorul se aude normal, doar ca la relantiu atunci cand motorul este cald se simte in habitaclu ca se accentueaza trepidatiile acestuia. Precizez ca la tester nu apare nici un mesaj de eroare prezent sau memorat.


--------------------
Renault Laguna II - BV - 32 - UMY 2007, 1.9 dci, 131 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 17 Aug 2012, 16:24
Post #22


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




tamponul de la motor se prezinta ok?
suportul - nu stiu cum sa ii zic, e in stanga o bucata mare de aluminiu, si o bucsa, aceste 2 repere fac legatura intre motor si sasiu.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidy
post 18 Aug 2012, 12:56
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 29 September 08




Mai este un tampon la care ai acces doar de sub masina. Si la mine avea trepidatii la relanti si dupa inlocuire nu mai face la fel.
Cat despre opritul motorului in mers, poate fi de vina si butonul START/STOP, la mine asta a fost, ma trezeam in mers ca se opreste motorul si abia pornea dupa mai multe incercari.


--------------------
Renault Laguna II - GJ-16-MSW 2001 1.8 16V + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 11:25
Dacia