Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Dacia duster a castigat categoria "General Suv", La concursul cel mai 4x4

aphophis
post 12 Jun 2010, 17:10
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE
Automarket a făcut parte şi anul acesta din juriul concursului "Cel mai 4x4" derulat în weekend-ul 5-6 iunie. Câştigătorii sunt Volkswagen Touareg, Dacia Duster, Mitsubishi L200 şi Audi Q5.

Automarket a participat la editia 2010 a concursului Cel mai 4x4, care a oferit distincţia cu acelaşi nume în patru segmente distincte. Acestea sunt General SUV, Premium SUV, Pick-up şi Off-roader. Câştigătorii sunt, în ordinea categoriilor de mai sus: Dacia Duster, Audi Q5, Mitsubishi L200 şi Volkswagen Touareg.  Cele patru modele au fost testate de un juriu de specialitate pe trei trasee distincte. Evident, acestea au avut şi competitori, în total fiind prezente 16 maşini de test la această competiţie.Pentru a fi eligibile in aceasta competitie, modelele au intrat in vanzare in Romania pana in primul semestru al anului 2010. Toate modelele din concurs au avut exclusiv echiparea pe care fabricantul a omologat-o pentru utilizarea rutiera obişnuită. Nu au fost permise nici un fel de îmbunătăţiri ale motorului, transmisiei, trenului de rulare sau caroseriei, iar anvelopele au fost cele prevăzute ca echipament original al autoturismului.

Testele de şosea au fost efectuate pe traseul Mausoleul Mateiaş-combinatul Holcim (DN73A), în timp ce traseul off-road a fost derulat în Poiana Fântânii, ce aparţine comunei Lereşti din judeţul Argeş. SUV-urile au avut un traseu distinct, în timp ce pick-up-urile şi off-roader-ele au fost încercate pe un traseu mult mai dificil. În scop demonstrativ, Dacia Duster a abordat şi traseul pentru off-road, deşi concura la clasa "General SUV". Aşadar, rezultatele obţinute de Dacia Duster în competiţia respectivă vor fi punctate doar pentru performanţele obţinute pe traseul de SUV-uri.

Printre criteriile vizate de juriul concursului Cel mai 4x4 se află stabilitatea pe şosea, acceraţia pe şosea, frânarea pe şosea, preţul de achiziţie, calitatea percepută, consumul de carburant declarat de constructor, capacităţile de căţărare şi coborâre, abilităţile de trecere peste obstacole şi confortul în teren accidentat şi pe şosea. Fiecare criteriu avea la dispoziţie între 10 şi 20 de puncte, iar acestea trebuiau împărţite între modelele concurente pentru a obţine un total de 150 puncte la fiecare categorie.

Căştigătorul categoriei "General SUV" este Dacia Duster. Modelul s-a luptat cu rivali precum Kia Sorento, Ford Kuga, Peugeot 4007şi Suzuki Grand Vitara. Atât pe şosea, cât şi pe teren accidentat, Duster a dat dovadă de capacităţi deosebite care l-au calificat între finalişti şi l-au poziţionat pe locul întâi al acestui clasament. Esenţa lui Duster a fost echilibrul între performantele on-road şi abilităţile off-road. De la cele mai bune unghiuri de trecere din segment până la transmisia cu rapoarte scurte, toate elementele oferite de modelul din Mioveni au avut o pondere în rezultatul final.


„ În ultimii ani, Dacia a dovedit că are curajul de a răsturna codurile prestabilite şi de a aborda, fără complexe, segmente de piaţă reputate ca fiind extrem de concurenţiale. Faptul că robusteţea şi capacităţile off-road ale modelului Dacia Duster au convins un juriu exigent alcătuit din profesionişti ai presei auto din România ne bucură şi ne onorează. Credem că victoria lui Duster în cadrul unei competiţii atăt de dificile reprezintă o confirmare a calităţilor şi a potenţialului de performanţă ale noului model Dacia”, a declarat Fabrice Cambolive, Administrator Unic Renault Nissan Romania.

Categoria "Premium SUV" a fost introdusă anul acesta şi a prezentat un număr impresionant de rivali. Astfel, am avut de a face cu Audi Q5, BMW X1, BMW X3, Mercedes-Benz GLK şi Volvo XC60. În timp ce BMW X1 a furnizat cele mai bune performanţe on-road, modelul din Ingolstadt a fost declarat câştigător. Celelalte modele au punctat şi ele la alte capitole – cum ar fi confort sau calitate percepută, dar punctajul final le-a adus pe locul doi.

„ Într-un segment SUV din ce în ce mai aglomerat şi mai complex pentru consumatori, competiţia „Cel mai 4x4” oferă un ghid valoric foarte util. Titlul ne bucură foarte mult şi confirmă experienţa lui Audi în domeniul tracţiunii integrale, dar şi a maşinilor premium. Q5 are toate argumentele să convingă, având o gamă largă de motorizări, accesorii şi tehnologii specifice clasei premium.”, a declarat Matei Albulescu, brand manager Audi.

Categoria "Pick-up" a fost un segment disputat la sânge între doi rivali. Pe de o parte, s-a aflat Mitsubishi L200, iar pe de alta Isuzu D-Max. Anul 2010 a marcat prima participare a celor de la Isuzu în această competiţie, iar rezultatul final a fost destul de strâns. Câştigătorul acestei categorii este Mitsubishi L200. Modelul nipon este la cel de-al doilea titlul „Cel mai 4x4”.

„Ca dovadă a performanţelor sale excepţionale, L200 a făcut faţă cu succes tuturor provocărilor ediţiei 2010 a concursului „Cel mai 4x4”, indiferent de gradul de dificultate al acestora. Suntem încântaţi să punem la dispoziţia clienţilor noştri cel mai puternic jucător al acestei clase.”, declară Daniel Antor, Director Executiv M Car Trading, Distribuitorul General Mitsubishi Motors pentru România şi parte a Tiriac Holdings.

Categoria "Off-roader" a fost un segment disputat la fel de aprig precum cel al SUV-urilor premium. Acesta a fost marcat de rivalii tradiţionali ai acestor competiţii, dar şi de noua generaţie a câştigătorului de anul trecut. Competitorii sunt: Mitsubishi Pajero, Nissan Pathfinder, Suzuki Jimny, Volkswagen Touareg. La fel ca în cazul celorlalte două categorii, câştigătorul trebuia să obţină un echilibru între performanţele de pe şosea şi abilităţile off-road. Fiind vorba de categoria off-road, modelul respectiv trebuia să aibă o prestaţie deosebită în acest regim, iar competiţia a fost deosebit de strânsă în cazul unor modele. În timp ce câştigătorul categoriei on-road a fost destul de evident, juriul a parcurs de două ori traseul off-road dedicat pentru a descoperi care este cel mai abil competitor din toate punctele de vedere. Câştigătorul ediţiei 2010 a Campion 4x4 la categoria „Off-roader” este Volkswagen Touareg. Touareg a egalat astfel recordul lui Toyota Land Cruiser, care a câştigat titlul în anii 2003 şi 2004.

“Titlul câştigat pentru a doua oară în această competiţie demonstrează indubitabil experienţa lui VW în domeniul vehiculelor recreaţionale. Touareg este un automobil complet, deosebit de avansat tehnologic, ce integrează un mare număr de elemente care sporesc confortul, performanţele rutiere, dar şi uşurinţa în exploatare. Toate aceste calităţi conferă maşinii o rază de acţiune foarte mare, pe orice tip de teren”, a declarat Bogdan Florea, Brand Manger Volkswagen.




sursa: http://www.automarket.ro/stiri/iata-castig...-4x4-30971.html

617591l.jpg ( Size: 250.92k ) Number of downloads: 415
442853l.jpg ( Size: 277.87k ) Number of downloads: 442

900580l.jpg ( Size: 179.56k ) Number of downloads: 435
613553l.jpg ( Size: 387.24k ) Number of downloads: 433

975627l.jpg ( Size: 380.19k ) Number of downloads: 429


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 12 Jun 2010, 18:19
Post #2


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ce mândru era Silviu Sepciu. Păcat că vorbim de un concurs marionetă al lui Vardie, care uneori mai nimereşte şi câştigători ok.

This post has been edited by ssilviu: 12 Jun 2010, 18:19


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bulldog
post 12 Jun 2010, 18:37
Post #3


"Nembru"


Group: Members
Posts: 566
Joined: 6 February 08
From: Cluj-Napoca




Marioneta, nemarioneta, ii sta bine prafosului in teren.


--------------------
Bicicleta, RATUC, Taxi
Imi scot maşina in ploaie să se tuneze cand tună
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 12 Jun 2010, 21:33
Post #4


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(ssilviu @ 12 Jun 2010, 18:19)
Ce mândru era Silviu Sepciu. Păcat că vorbim de un concurs marionetă al lui Vardie, care uneori mai nimereşte şi câştigători ok.
*


radmasa.gif da' ce tu ai ramas pe dinafara sau care-i faza?....


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Jun 2010, 22:06
Post #5


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe langa ce stie toata lumea cata spaga isi ia Vardie si cum organizeaza el topurile...

QUOTE
De la cele mai bune unghiuri de trecere din segment
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Pai normal ca le are asa, doar zgarcitii de francezi nu au vrut sa puna nimic in plus pe masina aia. Este scurta din economie de material.
Iar asta cu "calitatea percepută", exista la Dacia? Este o piesa noua montata pe masina? Este optiune?

This post has been edited by IRONICK: 13 Jun 2010, 22:10


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 22:34
Dacia
Loading...