Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Ajutor, trepidatii motor

mircea88
post 10 Jun 2010, 00:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 16 January 10




...am postat ceva dar nu am primit niciun raspuns...masina la relanti tremura si are un sunet pe care nu-l avea pina acum 2 zile...face ca un tractor...nu trece mai sus de 60 de km/h...inainte aparea martorul de bord numai la turatie mare iar acum sta mereu aprins...daca vreau sa schimb viteza se subtureaza brusc...se bruscheaza motorul ca si cum ar da sa se opreasca...cineva mi-a spus sa schimb filtru carburant...am fost de dimineata in service si m-i s-a spus ca nu are filtru de carburant, sau ca nu-l gaseste...ce sa fac...am mai citit topicuri cu probleme aproape similare dar nu stiu ce sa-i fac...astept un raspuns va rog...nu ma pricep la mecanica...va multumesc!!


--------------------
Renault Twingo - IL-03-UZM 2000/Initiale Paris/1.2 benzina 43 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 10 Jun 2010, 07:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




Vezi ca ai poze la topicul Twingo 1.2 2001 - relanti si consum , la sfarsit ai poze unde se afla si cum se schimba . Nu stiu ce ar putea avea ...


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zozo_park
post 10 Jun 2010, 08:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 17 April 10
From: Cluj




ceeace ai descris poate fi cauzat de multe lucruri...nu stiu daca e cazul sa te apuci singur de mesterit pana nu sti macar cu aproximatie cam ce ar putea avea.Nu ca sa te supar sau ceva dar la tipul de motoare mai vechi e mai simplu de depistat/remediat o problema...in schimb cand vb de injectie multipunct ....e mai dubios.REcomandarea mea ar fi sa pui un tester sa vezi exact ce are .In principiu te costa pana in 50 ron


--------------------
Renault Twingo - CJ-13-CRV 1995
Twingo,1995,motor C3G700,benzina +GPL,clima and stuff
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea88
post 10 Jun 2010, 18:52
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 16 January 10




multumesc, dar nu m-ati ajutat cu nimic...ceva concret sa vb cineva care a mai avut probleme...nu ma apucam singur de ea stai linistit...daca nu aveti treaba nu va mai dati cu parerea, chiar am nevoie de o parere inteligenta nu de intrigi...va multumesc inca o data...

10 Jun 2010, 19:56:
si inca ceva...as vrea sa stiu daca are sau nu filtru de carburant si daca are unde este localizat...ca aici nu am gasit nimic concret...

This post has been edited by mircea88: 10 Jun 2010, 18:56


--------------------
Renault Twingo - IL-03-UZM 2000/Initiale Paris/1.2 benzina 43 kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renotgo
post 10 Jun 2010, 19:10
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 959
Joined: 10 September 07
From: Onesti




mircea88 ,spui ca nu te pricepi la mecanica ...pai atunci de ce intrebi ...? Ca idee ar putea fi "obosit" motorasul pas cu pas sau poate ii trebuie o curatare .Acel motoras face ca ralantiul motorului tau sa fie corespunzator dupa ce pornesti .Motorasul poate fi prins in doua suruburi sau incastrat in corpul clapeta .Daca este prins in suruburi se poate scoate si curata ,daca este incastrat ...se cumpara o clapeta ...Problema motorului tau poate avea mai multe cauze ...catalizator infundat ,sonde lambda defecte ,aprindere cu probleme (fise -bujii defecte -bobina inductie defecta ..) alimentare cu benzina defectuasa ...samd .Te sfatuiesc sa mergi la un service bun ,sa pui testerul pe masina ,sa-i rogi pe mecanici sa verifice injectoarele si tot ce-ar putea cauza "problema " .Succes !

Filtrul de carburant face corp comun cu pompa de benzina ce este situata in rezervor .

This post has been edited by renotgo: 10 Jun 2010, 19:11


--------------------
Laguna 3 Inițiale Paris 2.0 DCI . 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bubu782001
post 10 Jun 2010, 20:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.897
Joined: 24 July 06




mircea88 rentgo ARE perfecta dreptate. Masinile din generatiile astea nu se mai repara DUPA ureche sau cu sarma. Cine zice ca poate face asta VISEAZA - crede-ma. Nu poti masura ochiometric o sonda lambda de exemplu.
Tu ai masina din 2000. Fii rezonabil, masina aia este PLINA de senzori care unii deja semnaleaza probabil ceva in log-ul de erori al ECU-ului. Tot ce trebuie sa faci este:

- o diagnoza cu verificarea erorilor.

- curatara/schimbarea elementelor cu probleme

- diagnoza de verificare + stergerea erorilor

- refacere diagnoza dupa cam 1000 de km.


Daca esti din Bucuresti (sau ai drum prin Bucuresti) lasa-mi o adresa de messenger (presupun ca nu poti sa scrii inca pe private) si daca e, discutam si ne vedem.

PS nu iau bani pentru asa-ceva. (prietenii de pe forum stiu asta).

This post has been edited by bubu782001: 10 Jun 2010, 20:45


--------------------
Renault Clio 3 - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_tzk
post 10 Jun 2010, 22:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 25 May 10
From: Iasi




mircea88 ti-am zis sa intri in topicul respectiv si acolo gasesti poze care te ajuta sa depistezi daca ai sau nu filtru de benzina ...


--------------------
Renault Twingo 1996
Renault Twingo 96 54 cp
Ford Focus 1.9 TDI 2002 90 cp
Peugeot 107 1.0 2008 68 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 01:19
Dacia