Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CLIO 3 benzina cu GPL

Ardiles
post 6 Jun 2010, 19:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Are cineva Clio 3 cu instalatie GPL? Cu scuzele de rigoare, "N-am injurat pe nimeni", insa vremurile actuale ma fac iau in calcul si o astfel de posibilitate.
Imi puteti recomanda, in tara, unde pot pune o astfel de instalatie, fara ca apoi sa am alte surprize?
Are cineva dintre voi pusa o astfel de instalatie pe masina? Are sau a avut cineva probleme cu ea? Sunt butelii speciale pt Clio 3?


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Eggy
post 6 Jun 2010, 22:57
Post #2


calm


Group: Members
Posts: 487
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




nu am asa ceva, dar te intreb sincer, crezi ca o sa mai ai loc de ceva in portbagaj dupa montarea unei astfel de instalatii?


--------------------
Renault Clio III 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 7 Jun 2010, 17:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Daca pun una de 28 litri, imi ramane suficient spatziu in portbagaj....


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 10 Jun 2010, 18:12
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Nimeni?!?...n-are nimeni instalatie GPL pe Clio 3...nu se poate...trebuie sa mai fie cineva... unsure.gif unsure.gif unsure.gif


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r_vlad
post 10 Jun 2010, 19:08
Post #5


---


Group: Members
Posts: 1.267
Joined: 6 September 06
From: Sibiu




Cauta in sectiunile Megane II, Diverse, Modificari si imbunatatiri. Erau mai multe topicuri pe tema asta. Inafara de pozitionarea rezervorului de GPL nu sunt diferente. Motorul e acelasi.

This post has been edited by r_vlad: 10 Jun 2010, 19:08


--------------------
VW/Tesla Tiguan eHybrid/Model 3 2022/2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 10 Jun 2010, 20:38
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Si pozitionarea ma intereseaza. Se poate pune un toroidal in exterior, in locul rotii de rezerva...omologheaza RAR-ul asa ceva. Am vorbit azi cu reprez. de la Agrom shi mi-a recomandat una pe interior ca cica cel pe exterior toroidal nu-l omologheaza...poate spune tampenii...sau poate nu...cum sunt pozitionate instalatiile de GPL la Dacia Sandero (modele asemanatoare...aceeashi clasa mini)?


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 15 Jun 2010, 19:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Azi am fost pana in Debrecen sa vad ce preturi au unguri la instalatiile GPL. Chiar cand am ajuns la un atelier, montau un Tomasetto Stag 300 pe un Megane II. Mi-au cerut sa ridic capota si mi-au spus ca nu-mi pot monta instalatie GPL pe masina mea deoarece nu exista spatiu suficient pentru reductor si calculatorul instalatiei. Din curiozitate am intrebat cat costa instalatia pe acel Megane si mi-au raspuns ca 210.000 forinti (circa 3.100 lei) cu tot cu manopera, iar pentru modelul Clio putin mai ieftin ar fi costat. Desi s-au invartit pe langa ea...n-au gasit nici o solutie...am plecat putin dezamagit, dar asta e.


Attached thumbnail(s)
Motor_2_2.jpg ( Size: 63.51k ) Number of downloads: 1632


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdyMND
post 15 Jun 2010, 20:31
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 24 May 07
From: Timisoara




http://www.leblogauto.com/2010/03/la-nouve...e.html#comments

Vad ca s-a montat din fabrica gpl pe Clio 3. Spune doar de 1,2 dar nu cred ca e asa mare diferenta fata de 1.6 (ca loc ocupat in compartiment) incat sa nu se poata monta. Incearca si la alte firme.


--------------------
Renault Laguna 3 2.0 dci - 150 - 4Control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 16 Jun 2010, 22:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




pe site-ul unde "m-ai trimis tu" vorbeste de noul Clio 3 1.2 pe GPL, dar un arata fotografii de Clio RS...ori eu vreau sa vad "efectiv" pozitionarea buteliei si a celorlalte componente ale instalatiei.


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 24 Jun 2010, 18:09
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Am reusit, intr-un final sa-mi pun GPL (LANDIRENZO) pe masina, intr-un service din Deva, str.Horea, nr.103 (SC General Service SRL) la pretul de 1.950 lei (instalatia + manopera); fratii Oprea Bodgan si Oprea Adrian sunt adevarati profesionisti, fara exagerare. Deja am omologat-o azi la RAR fara probleme. Iata cateva foto cu instalatia si filtrul de aer. Singura mea nemutumire e ca n-am reusit sa-mi pun un toroidal de exterior pt nu permite caroseria masinii, adik in locul rotii de rezerva. Mi-am pus o butelie de 55 litri in portbagaj shi cu 43 litri am facut 540 km, fara exagerare.



Attached thumbnail(s)
134.JPG ( Size: 74.17k ) Number of downloads: 1854
135.JPG ( Size: 79.65k ) Number of downloads: 1993
136.JPG ( Size: 74.29k ) Number of downloads: 1979
145.JPG ( Size: 71.16k ) Number of downloads: 1852
146.JPG ( Size: 90.07k ) Number of downloads: 706
147.JPG ( Size: 88.45k ) Number of downloads: 740
148.JPG ( Size: 87.48k ) Number of downloads: 679
149.JPG ( Size: 75.9k ) Number of downloads: 668
150.JPG ( Size: 81.46k ) Number of downloads: 662
151.JPG ( Size: 85.81k ) Number of downloads: 691
152.JPG ( Size: 83.58k ) Number of downloads: 674
153.JPG ( Size: 89.03k ) Number of downloads: 610


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 25 Jun 2010, 19:01
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




Bravo , cred ca esti primul cu GPL pe Clio 3 smile.gif
Dar nu exista rezervor toroidal care sa intre in locul rezervei ? Sau nu e de gasit la fratii Oprea ? Era cea mai eleganta solutie .
Singurul dezavantaj imi pare spatiul mai mic din portbagaj , e bine insa ca s-a putut monta alimentarea GPL in spatele usitei ,asa o sa fii ferit de probleme de inghet si mizerie .

Cateva detalii please :
* cum rezolvi cu omologarea la RAR ?
* revizii pe viitor faci si la Reno si la Oprea ?
* cum trage masinuta cand comuti pe benzina? Se simte ceva cu filtrul sport vs stock?
* comutarea GPL-benzina se face automat dupa ce se inclazeste la xx=? grade motorul? Din cate am auzit toate cu GPL dau caldura mai greu iarna .
* 540 km cu 43 litri : banuiesc ca te referi la un traseu exclusiv urban

This post has been edited by alc2: 25 Jun 2010, 19:02


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 25 Jun 2010, 20:10
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Caroseria Clio 3 nu permite instalarea unui toroidal de exterior, numai daca se taie din caroserie...deh, francezii ashtia!
Pachetul complet a venit cu un toroidal de exterior, dar, repet, Clio 3 nu permite amplasarea unui astfel de rezervor in exterior. Dati roata de rezerva jos shi convinge-ti-va singuri. Nici mesterii n-au shtiu de ciudatenia caroseriei.
E adevarat ca spatiul de portbagaj se reduce la jumatate, dar n-am cumparat modelul asta de masina ca sa car saci de ciment sau caramizi. Portbagajul il foloseam, in intregime, de 2-3 ori pe an, cand mergeam in concediu. Daca am nevoie de un spatiu suplimentar, rabatez scaunele din spate sau pun alte bagaje pe bancheta din spate. Pentru mine si sotie, spatiul imi este suficient. (nu avem copii)
Pentru omologarea RAR iti trebuie o Declaratie de Conformitate pe care tzi-o elibereaza firma care iti monteaza instalatie (autorizata), o copie dupa C.I. si Cartea de Identitate a masinii, in original...atat...dupa care te inarmezi cu calm shi rabdare si stai la coada interminabila de la RAR-ul din judetul tau biggrin.gif
Prima revizie am facut-o la reprezentantza Dacia din Oradea....adik o noua setare a calculatorului instalatiei GPL si nu m-a costat nimic. Instalatzia LANDIRENZO e agreata de producatorul Renaul-Dacia, insa numai la service-ul Dacia poti face revizia. Cei de la Renault n-au soft-ul pt aceasta instalatie. Toate Loganurile, care vin din fabrica cu instalatia GPL, sunt marca LANDIRENZO. Singurul dezavantaj la aceasta instalatie sunt injectoarele, adik sunt mai sensibile, dar daca foloseshti masina in parametri normali (adik nu faci curse cu ea), nu vei avea probleme. Daca ar fi putut, ash fi ales BRC-ul...un pic mai scump, dar merita diferentza de 200 lei.
Reviziile le voi face la service-ul Dacia.
Masina merge foarte bine...e adevarat ca e un pic mai lenesha, dar cand comut pe benzina shi-i dau talpa, filtrul acela de aer se cunoashte fata de filtrul standard. Repet, n-am montat GPL pe ea ca sa fac curse, ci economie la bani. NU ESTE NICI UN RISC DACA MERGI PE GPL...legendele care va spun ca se duce motorul daca merge pe GPL sunt rautati.
Masina porneshte intotdeuna pe benzina, iar instalatia e setata sa porneasca atunci cand motorul are 30 grade si 700 rotatii/min. Nu este indicat, la genul aceasta de motor, sa se porneasca direct pe GPL. Caldura este suficienta, crede-ma!
Din cei 540 km, 180 i-am facut extraurban, adica distanta dintre Deva shi Oradea, printre munti...a fost testul de anduranta pt masina ce mergea cu GPL. Traseul nu se compara cu unul dintre Bucuresti si Constantza, unde mashina merge constant, fara a fi nevoit sa schimbi de prea multe ori vitezele. Oricum, cu 100 lei ai autonomie pe GPL de 500 km, iar pe benzina ai numai 300 km. Restul calculelor le faceti voi. Nu faci avere din asta, insa orice economie la bugetul familiei e bine-venita cand singura sursa de venit e salariul.


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 10 Jul 2010, 19:08
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Ai facut o investitie pe care sigur nu o vei regreta! In timp mai scade consumul, ai grija de revizii. Atata timp cat se intretine ok sunt doar beneficii.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 15 Jul 2010, 21:48
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Ca sa nu fiu singurul care se bucura de montajul unei astfel de instalatii, va recomand:

SC General Service SRL Deva


This post has been edited by hellcat: 15 Jul 2010, 22:44


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 16 Jul 2010, 13:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.174
Joined: 13 October 06




pacat de masina plange.gif

S-o stapanesti sanatos cat mai multi km!


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ardiles
post 21 Nov 2010, 16:08
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 27 August 08
From: Oradea




Pt alc2
Nu stiu de ce nu m-a lasat dau reply la mesajul tau...nici nu stau sa citesc "km" de regulamente ale acestui forum. Ti-am trimis raspuns pe adresa ta e e-mail.
Daca nu l-ai primit, citeste mai jos raspunsul meu. Prin buna-vointa administratorilor, sper sa nu "ciunteasca" din mesaj


Colega, sunt foarte multumit!!! N-am avut nici o problema cu instalatia GPL, sincer! Daca ar fi s-o iau de la inceput, cum zici tu, tot asa as proceda. Mai mult, cred ca am fost un fraier cand am refuzat oferta unei cunostinte care-mi putea aduce, in 2007, un Citroen Xsara Picasso, cu 18.000 km, pe GPL, din Germania, la 9.500 Euro. Am fost mandru si mi-am zis ca nu ma cobor sa-mi iau masina pe GPL, indiferent de marca si dotari.
Poate ai citit postarile mele anterioare referitoare la GPL…nu stiu, dar recomand o instalatie secventiala. Referitor la marca, am ales Landi Renzo pentru ca e agreata de producatorul Renault si imi pot face setarile si schimbul de filtru GPL direct la reprezentanta Renault din Oradea. Pe toate Loganurile venite din fabrica cu GPL sunt montate instalatii Landi Renzo. Inca o “chichitza”: injectoarele mele de GPL sunt de 1 Ohmi…recomand sa-ti pui de 2 Ohmi.
Daca as fi avut masina cu motor de 1.8 sau 2.0 mi-as fi ales o instalatie GPL marca BRC, sunt cei mai buni, din punctul meu de vedere. Adica softul computerului de GPL si injectoarele de la ei sunt mai evaluate decat cei de la Landi Renzo. Insa pt motorul de 1.4 16v e sufficient Landi Renzo.
Am citit mult pe net inainte sa-mi pun GPL pe Clio meu. Am fost foarte sceptic la GPL pe Renault, dar nu este nici o problema. Am gasit doua ateliere in tara care indeplineau criteriile mele de “performanta”. Unul este in apropiere de Buzau (nu mai retin numele), iar celalalt este in Deva, unde mi-am pus eu GPL. Iti dau detalii: SC General Service SRL Deva, str.Horea, nr.103A (langa statia Peco Petrom), persoana de contact Bogdan Oprea 0726.286.128. Lucreaza foarte bine baietii. Pe mine m-a costat in 23 iunie 2010, suma de 1.950 lei cu totul (plus un plin de GPL bonus).
Pe timpul verii, o singura data am simtit miros de gaz in interior…am fost cu masina la Renault, mi-au reglat-o, iar de atunci n-am mai avut probleme.
Singura mea “nemultumire” ar fi legata de faptul ca pe Clio nu poti pune un toroidal de interior sau exterior ca la Opel Astra, de exemplu. Mi-am pus o butelie de 55 litri, in portbagaj, in care intra 45-48 litri GPL, lucru care ma multumeste pentru ca am autonomie mai mare. E adevarat, s-a injumatatit capacitatea portbagajului, dar nu-l folosesc foarte mult in decursul unui an, decat in concedii…dar am disponibil scaunele din spate pt alte bagaje…nu?!?
Referitor la “gaurile” din caroserie…baietii de la sevice mi-au dat cu o vopsea speciala, neagra, anti-rugina si anti-umezeala, in jurul acelor gauri din caroserie…si oricum cred ca e devreme sa ma pronunt cu privire la eventuale urme de rugina in caroserie…nu ma gandesc sa tin masina asta pana la pensie.
Alte detalii gasesti si pe forumul Dacia Club:
http://www.daciaclub.ro/-t7531.html
http://www.daciaclub.ro/Logan-pe-GPL-page-...7531-s1890.html


--------------------
Renault Clio 3 2007 / DYNAMIQUE 1.6 16V - 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calota
post 22 Jun 2013, 15:52
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 22 June 13




eu am in locul rotii de rezerva butelia de 40 litri,iese putin in evidenta dar merge


--------------------
renault symbol 2007/1.4/16v - ot.02.voz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 00:30
Dacia