Se opreste masina in timpul mersului, se opreste deodata
![]() ![]() ![]() |
Se opreste masina in timpul mersului, se opreste deodata
pasaniucionut |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|||
galbe90 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 30 May 10 ![]() |
Salut...aceeasi problema o mai patesc si eu prin oras...si de obicei se opreste atunci cand ma apropii de semafor,o scot din viteza si franez...si vad acele beculete magice aprinse...bateria mea de la masina are vreo 4 ani si foarte multe incarcari,deci eu pun problema pe seama bateriei,electromotorul nemaiavand ce incarca imi omoara relati-ul...sper ca te-am ajutat...si daca nu...imi pare rau ca te-am incurcat!
|
--------------------
Renault
Megane
2002
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
galbe90 cred ca la tine cand lasi pe liber nu iti tine relanti si sta subturata si se opreste dar la mine cateodata se sting toate becurile tot si apoi iar porneste in mers de nebuna...
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
radunre |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
pasaniucionut, daca in timpul mersului se sting si farurile (de ex. - ai spus toate becurile), cauta problema la: bornele bateriei, cutia de sigurante de langa motor, firul de masa de la baterie.
|
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
radunre am sa iau la verificat bornele sa le curat desii nu prea vad a fi ceva pe ele sa impiedice contactul...
firul de masa.. se gaseste tot la baterie? daca da cam ce culoare trebuie sa fie si cam pe unde se afla mai exact... si sigurantele : sunt acele sigurante din cutia accea neagra? in dreptul farului din stanga in spatele farului ? daca da te intreb... cum se pot verifica acele sigurante ? multumesc mult pentru raspuns |
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
radunre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Firul de masa de singurul de pe borna minus(-) a bateriei si este conectat la sasiu. Da, aceea este cutia de sigurante, le verifici prin scoatere "ochiometric" si/sau cu un multimetru.
Daca problema persista, verifica firele din aceeasi cutie de sigurante, mai ales cel gros, rosu, care vine de la baterie. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
pasaniucionut arunca o privire si la sigurantele din compartimentul bateriei (asta daca nu se sting si luminile), pica multa apa pe acolo.
Sunt vreo 3-4 sigurante de putere (30-60A), vezi ca scrie pe capac destinatia lor, iar una alimenteaza injectoarele. Si verifica si releul de la pompa din cutia de care spune radunre s-ar putea sa aiba contact imperfect (pornesti masina si misti de releele alea, daca se opreste ar trebui sa-ti puna un semn de intrebare). |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Costi27 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 19 May 10 From: France ![]() |
am avut si eu problema asta,iar mecanicul care a reparat-o,a spus ca este de la senzorul de turatii(a pus-o la tester)
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2002 1,9 DCI Expression
|
|
MirceaVio |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 418 Joined: 15 October 08 From: Oradea ![]() |
Senzorul de turatie eu stiu ca are legatura cu pornirea si dupa ce porneste motorul nu mai influenteaza cu nimic. Daca ma insel...nu ma impuscati(tare).
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.6e Classic/Megane 2.2 1.6, 16v Dynamique
- 1998 / 2007
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#10
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
sa va spun ce avea un rover de 1.6 16v 112 cp din 99.ce are ce are de 3 ani...dadea in nas cand era turata si murea motorul in mers, pana nu a mai pornit de loc.capacul de la delco fisurat si luleaua de la distribuitor -aceea care se prinde de axul cu came la capatul opus curelei de distributie-facea masa la axul cu came prin ebonita strapunsa de arcul electric.nu a mai pornit decat atunci cand am scos luleaua - i-am bagat poxilina , am remontat-o dupa care a mai mers 5 minute.
am luat acea lulea care a costat 12 ron si masina haleste asfaltu cu 112 cp din 99.... This post has been edited by playeroooo2000: 1 Jun 2010, 22:44 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Daca va referiti la senzorul de volanta (si asta este o denumire improprie, mai corect ar fi senzorul arborelui cotit), atunci el are legatura nu numai cu pornirea, deoarece el spune ECU in ce pozitie este arborele, daca se defecteaza, nu mai merge motorul deloc.
1 Jun 2010, 23:49: playeroooo2000, la Megane 1 nu are delco si cele aferente, dar poate fi ceva pe la fise. This post has been edited by lupo_1.7sdi: 1 Jun 2010, 22:49 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
pasaniucionut |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 14 September 09 From: Bacau ![]() |
multumesc tuturor pentru raspunsuri ... la mine un contact nu este ok .. 100% deoarece se ia curent la masina deodata si apoi vine din nou curent cel mai sigur poate fi de la firul de masa de la borna (-) am sa il iau cu ceva la curatat... si acele sigurante de la motor la fel le dau cu spray pentru contacte si sper sa nu mai apara problema ca e periculos rau .... mi sa oprit in sens giratoriu,am oprit sa ii dau cheie nu aveam curent ... si din nefericire nici frana nu mai ai... ca se intareste pedala de frana.. si e periculos.. multumesc inca odata pentru rabdarea acordata si pentru raspunsurile colegilor ms mult o zi buna
|
--------------------
Renault
Megane 1
1999
- BC-34-PAS Daca faci ceva fa cu cap,daca nu mai ai timp intr-o depasire nu ceda,nu frana,, [B]accelereaza puternic[/B] :))
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:57 |