Peugeot Biper/Citroen Nemo/Fiat Fiorino scufundate, De adac la testul elanului
![]() ![]() ![]() |
Peugeot Biper/Citroen Nemo/Fiat Fiorino scufundate, De adac la testul elanului
aphophis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.493 Joined: 14 January 06 ![]() |
|
||
--------------------
Kia
Rio
- ---
2021
|
|||
BZN |
![]()
Post
#2
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Vad ca Fiatul a ramas in picioare. Nu inteleg germana dar din ce se vede doar Citroenul se rastoarna...
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
e f simplu fara esp se rastoarna...motiv pt care din iulie masinile grupului psa vor veni cu esp standard
la fel a patit si clasa a veche... |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
YRX |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Io nu prea inteleg rostul testului asta. Se asteptau oare ca un furgon inalt ca astea sa stea pe roti ca o masina de formula 1? In curand o sa testeze dubele pe circuit si la masinile sport o sa faca proba cu cata marfa intra in portbagaj !?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
PaulT |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Mie mi se pare ca se observa abordarea diferita a virajelor in timpul testului cu Fiat-ul fata de Citroen. Se vede cum in primul test(Fiat) soferul corecteaza din volan inceputul de derapaj si de inclinare periculoasa, in timp ce la Citroen se actioneaza volanul mai mult si fara nici o tentativa de corectie(desi ar fi fost simplu sa evite rasturnarea....).... Nu am inteles ce au spus dar cred ca masinile ar trebui conduse identic... Oricum, YRX are dreptate. Nu e normal sa testezi niste masini de genul asta in aceleasi conditii in care testezi un sedan normal..
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
DrK |
![]()
Post
#6
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
Ba de ce sa nu fie normal? Masinile astea nu merg pe strada? Masinile astea nu pot ajunge in situatia in care trebuie sa stea pe roti la testul elanului in realitate?
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
smar2 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 13 December 04 From: Germania ![]() |
Pe principiul asta si TIR-urile ar trebui sa satisfaca testul asta, doar si ele circula pe strada...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
- HSK-.....
Laureate 1.6MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#8
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.752 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sigur nu au dezumflat astia rotile? Ar fi mai normal sa derapeze decat sa se rastoarne.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu e normal dintr-o chestie... daca nu ma insel testul asta este facut la o viteza standard pentru toate masinile (70km/h?). Nu poti sa compari o masina sport cu un tir, nici pe strada nu se compara, tirul nu ia virajele cu aceeasi viteza, nu poate face aceleasi manevre, ca este restrictionat de masa lui, de centrul de greutate etc., de legile fizicii pana la urma.
Plus de asta ca manevra asta e cam greu sa o faci in conditii de drum public, ajungi in pom sau pe contrasens nas in nas cu altul, chiar daca nu te rastorni. De aia mi se pare irelevanta, ca si testele alea tampite de la Top Gear, masina versus caine, cati pensionari incap intr-un monovolum, sau cate priviri atrage in 5 minute. Da, distanta de franare de la x km/h, timpul scos pe turul de circuit, acceleratia pe diverse intervale, teste de manevrabilitate etc. sunt relevante si aici cu pastrarea comparatiilor in clasa masinii respective. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
minny |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
QUOTE(PaulT @ 26 Apr 2010, 11:58) Mie mi se pare ca se observa abordarea diferita a virajelor in timpul testului cu Fiat-ul fata de Citroen. Se vede cum in primul test(Fiat) soferul corecteaza din volan inceputul de derapaj si de inclinare periculoasa, in timp ce la Citroen se actioneaza volanul mai mult si fara nici o tentativa de corectie Eu nu vad chiar asa, eu vad corectia la fiat dupa ce deja testul elanului e gata (al doilea viraj). Citroen-ul se rastoarna in timpul celui de al doilea viraj deci nu are ce corecta. Concluzia e ca in Finlanda se va vinde Fiat si in rest Citroen ![]() This post has been edited by minny: 26 Apr 2010, 14:51 |
--------------------
------
------
------
|
|
PaulT |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu vad corectii la Fiat cam la toate virajele.. Iar in timpul virajului al doilea testul nu s-a terminat cu siguranta . Iar in cazul Citroenului chiar si primul viraj este luat mai violent si prea in lung, fara absolut nici o corectie, parca a insistat sa faca spatele sa fuga si abia dupa a atacat virajul urmator, fara nici o sansa de reusita pentru ca deja pe primul l-a luat aproape de-a latul. Este doar o parere personala.. iar Citroen nu am
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
BZN |
![]()
Post
#12
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Nu cumva in cazul Fiatului s-au si putut face acele corectii? Citroenul cel putin din ce se vede s-a comportat aiurea rau.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai daca s-au facut corectii in cazul masinii care pare ca sta mai bine(si are si esp..), de ce nu s-au incercat macar in cazul celei care pare a se comporta mai rau... Iar modul in care s-a intrat in primul viraj difera clar in cazul Citroenului(iar destabilizarea masinii a inceput la primul viraj). Repet, e parerea mea. Si doar lipsa esp nu poate duce la asa ceva.....
![]() This post has been edited by PaulT: 26 Apr 2010, 18:20 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
eduardsebe |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Expressionist Group: Members Posts: 2.151 Joined: 19 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Si Peugeot-ul de ce nu apare in clip?
![]() |
--------------------
BMW
330e
2021
|
|
Io_mi_s |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 25 August 06 From: Galati ![]() |
Ar fi trebuit repetate intocmai manevrele cu Citroenul
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
2006/Confort Privilege
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#16
|
![]() - Group: Members Posts: 22.785 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Da cu una nemteasca de ce nu fac testul?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Alfred |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 372 Joined: 18 September 07 ![]() |
Intrebarea corecta ar fi: Da cu una nemteasca de ce nu fac testul in acelasi mod?
Nu cred ca un Viano aruncat in bot precum Citroenul ar presta diferit. Cand va publica ADACul imaginile din care sa reiasa ca masinile au fost pilotate in acelasi mod, poate o sa cred asa-zisul lor test. Pana una-alta nu imi arata clar cum a fost luat primul viraj, unghiul de filmare e diferit si manevrele pilotului nu par a fi la fel de „permisive” pentru toate cele trei masini. Daca vor sa slaveasca din nou ESP-ul din cauza de sponsorizari Bosch, treaba lor; daca vor sa dea in Citroen pentru ca tinteste mai sus decat a facut-o in ultimii ani, sunt patetici. Parerea mea, hac... |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 70 CP
2007 Laureate There is no spoon.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai... nu trebuie sa devina obligatoriu si esp-ul? Are vreo importanta ca prin modul asta de reclama ajung multi sa aiba impresia ca daca au esp iau virajul de 90 grade cu 250km/h? Bineinteles ca nu.... Ce viano... Ajunge si un sharan... Oricum, imagini de genul asta nu fac decat sa imi aduca aminte de ce nu dau doi bani pe testele lor... |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
YRX |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.114 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu mai am o intrebare, masinile astea au vreun fel de pregatire in domeniul sigurantei (rolcage, scaun de raliu, buton contact general, rezervor tip raliu etc.)?
Sincer sa fiu, nu stiu ce pilot, cascador sau ce-o fi s-ar baga intr-o masina standard si sa o rastoarne cu buna stiinta. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
BZN |
![]()
Post
#20
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
Eu sunt curios care a fost reactia celor de la Citroen, daca a fost vreuna.
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
Liviu M |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania ![]() |
Fiatul testat are ESP si e testat la 90 km/h.
Citroenul n-are ESP si a fost testat la 80 km/h. PSA a reactionat OK si a declarat ca va dota masinile cu ESP ca standard. Peugeot n-avea ESP, asa ca n-a mai fost testat, asteptandu-se la un comportament asemanator Citroenului. |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
frankcadillac |
![]()
Post
#22
|
![]() Pieton cu permis Group: Members Posts: 881 Joined: 20 October 09 From: Teleorman ![]() |
Asa a picat si Loganul testul elanului, si totusi s'a vandut si se vinde in Germania de nu'i adevarat!
Pana la urma, s'a gandit ADAC'u' lu' peste nitel mai bine si a infiintat Cupa Logan ADAC! ![]() |
--------------------
Dacia Logan
& Renault Symbol
/ 1.6MPI & 1.4 16v
|
|
BZN |
![]()
Post
#23
|
![]() Itan convins Group: Members Posts: 3.590 Joined: 29 January 08 From: Rucar / Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Tico 0,796 6v, 1998
/Logan 1,598 16v, 2009
- AGXXMAV / AGXXVAB
.
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Alfred @ 26 Apr 2010, 20:05) Nu cred ca un Viano aruncat in bot precum Citroenul ar presta diferit. Parerea mea, hac... Nu mai bateti campii, nu intelegeti ce zic aia in film dar comentati. Si mai scoateti si perle grave...ai idee ce e ala un Viano, cat costa, ce dotari standard are etc? |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
PaulT |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce, ca unul are esp si celalalt nu? Am scris si mai sus ca doar lipsa esp nu duce la asa ceva... Iar la Viano Alfred sunt sigur ca se referea strict din punct de vedere rezultat la testul elanului in cazul abordarii in acelasi stil cu Citroen-ul... Nu vad legatura cu dotarile standard sau (mai ales )pretul lui Viano.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
papa_mulo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Comparatii de doi lei ... pai si cum vrea el sa abordezi cu Viano in acelasi stil precum cu Citroenul ala de 10000 E care nu are ESP? Poate daca ii demontezi ESP-ul la Viano...care fie vorba intre noi are peste doua tone greutate, poate avea peste 200 cai, poate fugi cu peste 200 km la ora etc...si n-am auzit sa aiba probleme de stabilitate. Apropos...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP. Iar Viano e varianta mai cu pretentii a lui Vito, deci nu prea are loc de lipsuri.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
IRONICK |
![]()
Post
#27
|
![]() - Group: Members Posts: 22.785 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 28 Apr 2010, 20:24) ...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP De cand si-au furat-o, sufla si in iaurt. Asa ca mai usor cu mercedusul asta, ca la cati bani costa, trebuie sa faca mult mai multe. Si fara esp.This post has been edited by IRONICK: 28 Apr 2010, 20:18 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
PaulT |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(papa_mulo @ 28 Apr 2010, 20:24) Comparatii de doi lei ... pai si cum vrea el sa abordezi cu Viano in acelasi stil precum cu Citroenul ala de 10000 E care nu are ESP? Poate daca ii demontezi ESP-ul la Viano...care fie vorba intre noi are peste doua tone greutate, poate avea peste 200 cai, poate fugi cu peste 200 km la ora etc...si n-am auzit sa aiba probleme de stabilitate. Apropos...in caz ca nu stiai nu exista Mercedes fara ESP. Iar Viano e varianta mai cu pretentii a lui Vito, deci nu prea are loc de lipsuri. Wow... Apropos... stiam ca nu exista Mercedes fara esp. Se pare ca tot nu ai inteles despre ce e vorba.... Discutia a pornit de la faptul ca abordarea testului s-a facut diferit in cazul Citroenului fata de Fiat. Iar rezultatul nu are legatura cu lipsa esp desi asa rezulta din ce spun ei. La o asa intrare in viraj nu te ajuta nici mama esp-ului...Un esp iti mai adauga o mica marja de eroare de conducere(adaos care se apropie de zero pe masura ce aderenta suprafetei de rulare scade), nu sfideaza legile fizicii.. Te ajuta sa scapi netaxat la mici greseli de sofat, atat .Afirmatia a fost ca si un Viano s-ar rasturna daca ar fi pus in cap precum Citroenul. Nu s-a facut nici o comparatie intre Viano si Citronel(nici nu aveam ce sa comparam, ca sunt ani lumina intre cele doua masini ![]() This post has been edited by PaulT: 28 Apr 2010, 20:44 |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
paule.. nu e asa ca nu intelegi germana... fiat are esp citroen nu... desi este aceeasi masina (poate nu stiai) esp-ul face diferenta... de aia si concernul psa nu a comentat aiurea pe forum si va dota masinile cu esp de serie ambele masini si citronel si peujos...
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Stiu ce face esp-ul... M-am jucat cu destule masini pe toate genurile de suprafete tocmai pentru a vedea care este diferenta la capitolul permisivitate. Aduce intr-adevar un plus in siguranta auto, asta nu se pune la indoiala, dar nu genereaza diferente atat de mari in comportament. Iti mai adauga o destul de mica marja de eroare in manevre(cu conditia sa existe aderenta pe suprafata de rulaj). Problema este ca este prezentat intr-o asemenea maniera incat o persoana care nu stie exact cum actioneaza si ce face va avea impresia ca daca are esp... nu mai conteaza nimic(am intalnit personal asemenea oameni cu masini super dar fara prea multe cunostinte tehnice... Unul era foarte mirat cand a iesit in decor la o curba abordata prost si prea tare-fara nici o urmare din fericire, nici macar o zgarietura la masina- pentru ca el stia ca are esp...).Insa in cazul testului am mai scris e parerea mea strict personala ca modul de abordare a virajelor difera clar intre cele doua masini. Iar psa a ales solutia care ar atrage cel mai putin atentia publicului.... lucru inteligent de altfel in contextul actual al pietei...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
- B-00-xxx
2006 Laureate/1973/2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 16:57 |