Nu mai atinge turatia maxima
![]() ![]() ![]() |
Nu mai atinge turatia maxima
SandelBS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#2
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Compresorul se decupleaza cand esti cu pedala de acceleratie la cap de cursa, iar 1.2u' tau nu mai accelera pentru simplul motiv ca nu mai putea.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
cmandrei |
![]()
Post
#3
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
In primul rand, e cam interzis sa discutam despre viteze ilegale ... doi, cat timp "ai asteptat" sa ajunga mai sus de 5250 rpm ? ... a mea sufera asa daca sta vreo luna doar prin oras dar in 100-150 km in afara isi revine. Altfel pot fi prea multe.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SandelBS |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Eu am oferit toate detaliile ca sa nu mai apara apoi intrebari de genul in ce conditii si altele de genul, pentru ca cei care vor citi anterior sa nu citeasca pagini bune pana sa gaseasca raspunsul potrivit.
La timp de asteptare te referi la cat a durat de la ultima data cand am dus-o in 5500? Ca daca e asa, cred ca sunt vreo 4 luni, ca a fost iarna, zapada , dezechilibrare si am mers mai mult prin Bucuresti, iar Braila-Bucuresti am mers cu maxim 130. Asta nu inseamna ca sunt am mania vitezei, doar am constatat ca nu se mai duce, ca rar merg la viteza maxima, si ca sa stiu daca sa ma astept ca dupa urmatoarea iarna sa nu treaca de 4500. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#5
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Defapt, am intrebat, sau cel putin asa am vrut ... cat timp ai stat sa incerci ca masina sa ajunga de la 5250 la 5500 rpm ? A.C.-ul mananca putin din putere da si atunci si durata in care ar reusi sa ajunga de la 5250 la 5500 creste ... plus daca batea vantul etc. sunt multe conditii ce trebuie si pot fi luate in calcul.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
SandelBS |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
cred ca 3 minute. mai incerc si cand ma duc in week end acasa, dar pe autostrada sa vad daca e aceeasi situatie. iar chestia cu vantul am patit-o prin decenbrie cand eram pe DE 85 si batea vantul foarte tare iar eu acceleram foarte greu de la 90 in sus. eu am intrebat sa nu fie vreo problema tehnica, ca sa stiu s-o remediez din timp, daca se poate, sa nu am probleme mai tarziu.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gxg_coman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 413 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti ![]() |
tine mult si de benzina pe care o aveai atunci in ea.
|
--------------------
renault
laguna
1.5 dci/ 110 CP
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
deci deocamdata sa nu-mi fac griji. alimentez doar 95 petrom
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
vallixx |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
1. Oricum in treapta a 5-a nu o vei ridica nicodata in limitare, iar intre 5200 sau 5500 pot fi multe cauze: vant, calitatea benzinei ( chiar daca pui numai de un fel tot poate sa difere benzina de azi cu aia de acum 3 luni ), presiunea din pneuri, temperatura motorului, temperatura de afara ( la racoare trage mai bine decat pe caldura ), etc....
2. AC-ul clar ca fura din putere si chiar destul de mult 3. Mai dereme Andrei incerca sa-ti epxplice ca daca mergi intensiv prin oras, la primul drum mai lung sau la demaraje masina este puturoasa. Mersul prin oras gatuie motorul, infunda filtrele, formeaza funingine, ancraseaza bujiile...etc. Deci si asta poate fi o explicatie, inainte sa-i dai liniuta cu Nissanul, poate ai mers mult prin oras si de aia a fost mai puturoasa. This post has been edited by vallixx: 29 Mar 2010, 21:12 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
SandelBS |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Apropo de presiunea din pneuri, stiu ca la demaraj sufera din cazua preisunii scazute, iar la viteze ridicate devine nesigura masina. Presiunea recomandata de producator este 2.0 drum normal si 2.1 autostrada, insa mie mi se pareau cam lasate la 2.0 si i-am dat 2.5. probleme n-am avut ca am bagat mai mult, masina se comporta chiar bine la presiunea asta.
Iar chestia cu temperatura aerului, am observat ca dimineata trage mai bine decat in miezul zilei. |
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Eu nu ii bag la a mea mai mult de 2.0, chiar daca zice 2.1 . Pentru ca s-ar duce mai repede telescoapele, bucsele, etc. Ca sa nu mai zic ca zgaltaie rau de tot la denivelari
This post has been edited by S4b1n: 29 Mar 2010, 22:43 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#12
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
SandelBS deviem putin fata de topic. http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg3.html pe la mijlocul paginii exista o poza ... cred ca te va convinge sa aduci rotile la presiunea "corecta".
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
andurs |
![]()
Post
#13
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(vallixx @ 29 Mar 2010, 21:12) Ba cum sa nu?! ![]() In trepta a 5-a masina poate fi dusa peste turatia de putere maxima, cu riscul evident sa se depaseasca viteza maxima constructiva (apropo: aveti grija ca indicele T de pe anvelope inseamna 190km/h, mai exact poate rula la aceasta viteza minim 10 min fara sa se distruga; daca sunteti amatori de viteze luati anvelope cu indici adecvati). In schimb nu recomand nimanui sa se duca in limitare in treapta a V-a, nu cred ca este o senzatie placuta sa-ti taie injectia la viteza aia (am experimentat in trepte inferioare si nu-i chiar misto). Sa va luati o marja de siguranta de vreo 2-300 de ture ![]() |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
vallixx |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Puterea maxima la un Clio 1.4 16V este la 6000rpm, ma indoiesc ca ajungi cu ea la 6000, nu mai zic la limitare , adica aprox 6300.....iar viteza maxima constructiva nu se poate depasi...
![]() Nu iti lua teapa cu ce scrie pe bord, acolo e cam cu 15 km/h mai mult decat viteza reala. Cu cat creste viteza, creste si abaterea. La mine pe la 40-50km/h am abatere de 2-4, la 90 am abatere cam de 8-9, la 190 am abatere cam de 15...masurat cu GPS. Deci la un 200 pe bord, ai cam 185 in realitate, iar in talon ai 182 sau 186..deci cam pe acolo. This post has been edited by vallixx: 30 Mar 2010, 21:48 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
andurs |
![]()
Post
#15
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
Ajungi cu ea la 6000, testat, unde iti arata 190 in bord, si merge si mai sus, dupa cum am simtit in pedala. Iti trebuie doar un drum bun si lung. Eu zic ca se duce peste 200, deci, chiar cu abaterea kilometrajului, trece de viteza maxima constructiva de 186.
Nu am intalnit masina pana acum sa nu treaca de viteza maxima constructiva, mai ales cele pe carburatie, fara limitare. Dar, ma opresc aici cu presupunerile, pentru ca mai sus de cat am precizat la inceputul postarii nu am incercat. Cand am sa incerc, am sa spun ce si cum. P.S. precizez ca nu am comis nicio ilegalitate cand am mers cu vitezele respective, sa nu se interpreteze gresit |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
vallixx |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(andurs @ 31 Mar 2010, 09:00) Ajungi cu ea la 6000, testat, unde iti arata 190 in bord, si merge si mai sus, dupa cum am simtit in pedala. P.S. precizez ca nu am comis nicio ilegalitate cand am mers cu vitezele respective, sa nu se interpreteze gresit Nooo...nici o ilegalitate...si marmota invelea ciocolata ![]() ![]() Adevaru' e ca 190 e o viteza absolut legala ![]() This post has been edited by vallixx: 31 Mar 2010, 19:25 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
andurs |
![]()
Post
#17
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
Tocmai de aceea am facut si precizarea, sa nu apara comentarii inutile.
Dar ele au aparut. S-a intamplat prin 2007, IN CONDITII LEGALE, acum e prima oara cand postez despre asta, pentru ca acum s-a ivit ocazia. Daca voiam sa ma dau "rotund", o faceam mai demult. E ultimul comentariu pe aceasta tema. Oricum, pentru initiatorul topicului, ideea e ca masina ta trebuie sa ajunga in limitare, indiferent de treapta de viteza, daca e in stare normala de functionare. |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
SandelBS |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 989 Joined: 5 December 09 ![]() |
Dupa o saptamana dupa ce masina nu a mai mers in infernalul trafic din Bucuresti ci doar la drum lung, turatii ridicate, undeva, pe un tronson bine asfaltat, a atins din nou 5500 rpm in treapta 4 si 5, cu viteza adecvata.
|
--------------------
Renault
Koleos
2013, 2.0 dci 173 cp
|
|
gxg_coman |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 413 Joined: 17 February 09 From: Bucuresti ![]() |
este si ea ca omul. daca nu faci miscare un timp...nu poti sa alergi cu viteza maxina brusc. trebuie mai intai sa te incalzesti putin, sa dai cateva ture de stadion sau de parc, si apoi rupi adidasii.
![]() |
--------------------
renault
laguna
1.5 dci/ 110 CP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 09:36 |