Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme motor/injectie din nou

Gantoi.razvan
post 19 Feb 2010, 14:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Salutare tuturor,

Incep ca de obicei prin a ma plange de masina mea, care m-a imbolnavit de nervi. Dupa 500 de euro investiti in decurs de 3 luni tot nu merge ca lumea. Nu stiu ce sa ii mai fac.

O voi lua de la inceput pentru a va da detalii, desi stiu ca mai am deschis cel putin un topic. Avand in vedere ca momentan nu imi permit una noua tb intr-un fel sau altul sa ma descurc cu asta.

Asadar R19 phase 2, motor F3P 700, injenctie multipunct. Schimbat pana acum: distributie, kit ambreiaj, toate consumabilele posibile, alternator, radiator, motoras relanti, transmisie, curele alternator, plus altele pe care nu le mai stiu.

Mai trebuie acum reparat electromotor, schimbat termostat, schimbat lichid frana, aerisit frane, si ce o mai fi pe la motor (Dumnezeu cu mila), plus ceva electrica.

Probleme curente: porneste greu, cand a fost frig nu mai pornea deloc, imi omora bateria dupa 2 chei. Dupa ce porneste trage ca lumea cand vrea ea. Daca merg in aglomeratie tinde sa se opreasca (am ramas de 3 ori in oras cu ea pana acum). De ce se opreste? Si mai ciudat este ca dupa ce se opreste nu mai face nimic. Pun contact nu mai invarte neam. O tractez acasa, seara surpriza, porneste la prima cheie. Pai sa nu te imbolnavesti de nervi? Ma duc la service si aia rad de mine ca sa ma duc cu masina stricata ca asa ei nu stiu ce sa ii faca.

Dati-va si voi cu parerea, poate ma mai luminez si eu. Daca nu se intrevede nici o solutie o duc la REMAT si gata. post-336-1110552483.gif


--------------------
Renault 19 - B-35-AJA 1994 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 19 Feb 2010, 14:46
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




1 Ce tensiune ai pe baterie cu motorul oprit?
2 Ce tensiune ai pe baterie cu motorul pornit?
3 Dupa ce masori astea de mai sus, iti pot spune daca ai ceva probleme cu electromotorul, alternatorul, bateria.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 19 Feb 2010, 15:05
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Salut Mihai,
Din cate imi aduc aminte luna trecuta cand am reparat alternatorul aveam urmatoarele simptome: tensiunea la relanti era undeva 14, cand dadeam drumul la consumatori (sa zicem ventilare) scadea rau pana spre 10. Dupa ce l-am reparat cand am pornit prima data masina la relanti a stat undeva in jurul valorii de 15-15.5, dar apoi s-a stabilizat, pentru ca probabil bateria era moarta. Stiu ca s-a verificat si tensiunea cu motorul oprit si era OK, dar o sa verific maine dimineata din nou toate valorile astea si iti dau un raspuns.

Multumesc pentru feedback-ul rapid.


--------------------
Renault 19 - B-35-AJA 1994 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 19 Feb 2010, 15:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Dau un exemplu cum o baterie usor obosita poate strica alternator si electromotor:
- baterie obosita, incerci sa pornesti motor, ti la demaror chiar daca el se invarte incet, nu te opresti, in acest moment, colectorul electromotorului sta mult timp in contact cu periile, o parte din material se depune de pe perie pe colector, la urmatoarea pornire, electromotor suge si mai mult curent.
- bateria nu mai face fata la consumul excesiv, un element v-a ceda intra in scurt,
- pornesti motorul cu cabluri, impins etc,
- alternatorul trebuie sa incarce 14,2 dar bateria cu un element in scurt are 10v descarcat sau maxim 12 incarcat, diverenta pana la 14,2 e suportata de diodele alternatorului
- doatorita acestui consum suplimentar ptr a incarca bateria, motorul se opreste, tinde sa se opreasca,
- iata cercul vicios, concluzia punete redresoare la rece arata normal la cald se deslipesc diode, colector electromotor partial in scurt, perii electromotor oxidate, baterie cu element in scurt.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 19 Feb 2010, 15:19
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Mihai intleg logica ta. Si sunt intru totul de acord, tocmai de aceea sunt de parere ca trebuie verificat si electromotorul. Aceasta operatiune se va face sambata (sper sa am timp). Insa ce nu inteleg eu este de ce se opreste in mers dupa sa zicem ~30 min de circulat prin oras in aglomeratie. Plus ca am momente cand imi miroase a incins inauntru. Nu este miros de cablu sau plastic, este un miros greu...


--------------------
Renault 19 - B-35-AJA 1994 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 19 Feb 2010, 15:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Bornele bateriei nu sunt cumva umede cu urme de lichid, de obicei cand are un element un scurt, ceilalti sunt supraincarcati, incep sa degaje gaze, etc.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gantoi.razvan
post 19 Feb 2010, 15:44
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 July 09
From: Bucuresti




Mi-e greu sa iti dau un raspuns exact, la cata zapada si umiditate a fost in Buc. in ultima perioada smile.gif Dar iti imaginezi ca numai uscat nu a fost pe acolo. Alt lichid sigur nu are ce sa caute si nici nu a fost.


--------------------
Renault 19 - B-35-AJA 1994 Baccara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_bonssay
post 19 Feb 2010, 23:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 5 October 07




De obicei cand ploua sau ninge in Bucuresti... ti se uda bateria la borne? Daca stateai in provincie.. iti intra apa si in habitaclu...


--------------------
Renault 19 1993, Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 23:53
Dacia