Consum mare
![]() ![]() ![]() |
Consum mare
Polidin |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 19 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1
1998
- B-09-UOT
|
|||
markon |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
Aceeasi problema o am si eu, consum de 14%urban mi se pare enorm pt un motor de 1.6 8v. Din cate stiu consumul unui astfel de motor ar trebui sa ajunga undeva la 8-9% urban si 7% extraurban.
Am citit pe forum ca e posibil sa fie vana de relanti, dar sincer nu prea vad ce legatura are, atata timp cat la mine la relanti sta in 4-500 ture. Mentionez ca am toba sport(after market), credeti ca ar putea influenta asa mult consumul? astept parerile voastre, pana cand fac rost de bani pentru diagnoza ![]() |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
sans_doute |
![]()
Post
#3
|
![]() Asa-zis membru Group: Members Posts: 229 Joined: 29 May 08 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca e ca la benzina, dar mie cand imi creste consumul .. schimb filtrul de aer. Pt ca e imbacsit si pt ca nu primeste suficient aer, completeaza cu benzina.
|
--------------------
Renault
Megane Classic
2002 1.6 16V Ne mai auzim.
|
|
markon |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
filtrele le-am schimbat cu unele noi, toate, deci nu cred ca asta ar fi problema
![]() |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
sans_doute |
![]()
Post
#5
|
![]() Asa-zis membru Group: Members Posts: 229 Joined: 29 May 08 From: Iasi ![]() |
Incearca sa verifici furtunul pe unde primeste aer motorul, adica partea de dinainte de filtru. Sa nu fie fisurat, crapat etc.. pentru ca e dintr-un material ciudat. Ca daca e, degeaba are filtru bun daca oricum primeste foarte putin aer.
PS: se poate lipi si izola ![]() |
--------------------
Renault
Megane Classic
2002 1.6 16V Ne mai auzim.
|
|
markon |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
tocmai ce am verificat furtumele de la motor, toate sunt ok. am gasit ce e drept un colier slabit pe unde ar putea sa intre aer.
inafara de acel colier am mai gasit un furtun care nu duce nicaieri:| (este astupat la capat) furtunul de care vorbesc nu stiu de unde vine, dar intra in motor, mai exact in capacul culbutoarelor(cred ca asa se numeste acel capac pe unde se pune si uleiul in motor), este situat langa furtunul de aer. Inainte sa intre in motor are un teu pe el de unde pleaca acel furtun astupat la capat, "furtunul care nu duce nicaieri". stie cineva ce e cu acest furtum, unde ar trebui sa ii fie locul??? sper sa revin cu o poza, depinde cum stau cu timpul. <span class='edit'>21 Feb 2010, 12:40:</span> dua cum am romis, am revenit cu oze Picture_001.jpg ( Size: 567.44k ) Number of downloads: 2348 Picture_002.jpg ( Size: 646.46k ) Number of downloads: 2550 This post has been edited by markon: 21 Feb 2010, 12:41 |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
paul paunescu |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 6 September 09 ![]() |
salut ,daca nu ai catalizator pe masina evacuarea se face mai usor .gazele de evacuare nu mai trec prin catalizator[este la fel ca un filtru:retine sau nu .]consumul creste semnificativ.egal e si in cazul tobelor tuning.gandeste-te la masinile de raliu ce evacuare au.
|
--------------------
renault
megane clasic 1.9dci
2001 break
|
|
markon |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
am catalizator
![]() |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
betamax |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
1. EVACUARE MAI SCURTA (MAI USOARA) = RANDAMENT MAI BUN. E valabil si pentru admisie, masinile de concurs nu au filtru de aer (acolo nu conteaza uzura motorului, mai mare pentru ca acesta aspira si praf). Deci, filtrul de aer protejeaza motorul, nu imbunatateste randamentul, dimpotriva.
2. Catalizatorul nu retine (sau nu ar trebui) nimic, el modifica compozitia chimica a gazelor evacuate. In cazul tau, probabil ai probleme cu sonda lambda sau cu captorul de presiune (cel mai probabil), e un soi de senzor. Bordul nu zice nimic ? |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
markon |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
deci, sa exlic mai bine roblema mea.
masina o am de vreo 3 luni, am facut cu ea in jur la 1500 km. cand am cumarat-o in bord se arindea martorul "servo". am intrebat vechiul prorietar si am inteles ca e de la ulei. dua ce am cumarat-o, am dus-o la un meserias sa imi schimbe distributia, consumabilele si cateva bucse e dedesut. In concluzie am facut-o ca noua:D dua schimbul de ulei acel martor nu s-a stins, dar am citit tot pe forum ca nici nu se va stinge daca nu este este stearsa eroarea din calculator. Acum nu stiu, ori mi-a spus ala ca martorul se aprindea din cauza ca trebuia schimbat uleiul ca sa scape de mine, ori are altceva:| dupa cum spuneam, in toti acesti km parcursi, nu am avut nici o problema cu masina, chiar sunt multumit de ea, dar de ceva timp consuma prea mult si nu stiu ce are. catalizatorul pare a fi original, dar nu stiu daca mai are sau nu ceva inauntru, nu l-am dat jos; cat despre sonda lambda m-am gandit si eu ca s-ar putea sa fie de vina, din ce am mai citit pe forum, dar nu stiu exact ce simptoma are masina atunci cand aceasta nu mai functioneaza. betamax, acel captor de presiune pe unde e pozitionat??? se poate verifica in vre-un fel? |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Furtunul pe care il arati tu in poza( si de care nu ti-a spus nimeni nimic) merge in "canistra de vapori".Ai "canistra" ?Si din teu ,capatul celalalt in elactrovalva de reciclare a vaporilor de benzina. "Canistra carbon" se afla in spatele farului drt.al masinii,prinsa pe contraaripa.Este un tub...
Poza este cu electrovalva. http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html This post has been edited by jas2: 22 Feb 2010, 19:53 Attached thumbnail(s) composants_20K7M_202.jpg ( Size: 97.95k ) Number of downloads: 2526 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
betamax |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Corect, jas2, am uitat de posibilitatea asta.
Markon, daca ai probleme cu captorul de presiune se aprinde si un bec in bord, care semnalizeaza "probleme electronice". La mine este pozitionat in dreptul stergatorului stanga, e o cutiuta neagra cam cat juma' de pachet de tigari in care intra un furtun si un cablu electric cu trei fire. |
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
markon |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
m-am uitat din nou astazi sub capota si nu am acel sistem de reciclare al vaporilor de benzina. Din ce am citit mai sus, adresa care a trimis-o jas2 se pare ca nu toate modelele il au, si se pare ca nici a mea, din pacate
![]() Betamax, dupa cum am spus in afara de martorul servo in bord nu se mai aprinde nimic, ceea ce ma face sa cred ca totul e ok cu acel captor, daca spui ca ar trebui sa se aprinda ceva in caz ca nu functioneaza. in concluzie daca toate astea sunt ok ar mai fi de verificat sonda lambda zic eu. aveti ideea cum se verifica, sau care sunt simptomele masinii daca sonda este dusa?? ps: m-ar interesa o toba finala originala de megane 1 classic sh, poate ma ajuta cineva. |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Eu cred ca toate Renault-urile au "canistra vapori"(modelele mai noi) sau asa ar trebui...In fine...
Cauta pe aici... http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...but-theme67.htm http://www.forum-auto.com/google/index.php....x=8&sa.y=9#995 This post has been edited by jas2: 23 Feb 2010, 18:49 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
markon |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
jas2, tu mi-ai dat linkul asta
http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html aici colegul alex2k4 spune ca modelele din 2000 nu au asa ceva, si intradevar m-am uitat dupa tot felul de rezervoare unde s-ar putea duce acel furtun, dar nu am gasit nimik. la mine, sub far nu se afla nimic, e gol, acolo ar trebui sa se afle acel rezervor dar nu e. ![]() |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Acel link era pentru a-ti da seama ce inseamna" canistra carbon".
Discutiile sunt pentru Dacia. Imi mentin parerea cu referire la cc(canistra carbon) la Renault... Banuiesc faptul ca ai avut-o dar din diverse motive nu o mai ai... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
markon |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
sub capota nu am gasit nimic, ori e ascunsa in alta parte si nu stiu eu, ori dupa cum zici si tu, din diferite motive vechiul proprietar a scos-o.
|
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
renegade1dani |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 December 09 From: Sfantu Gheorghe ![]() |
markon, si eu zica ca ai avut acea canistra, Megane-ul meu (01.2000), o are montata pe contra aripa dreapta ...
Attached thumbnail(s) DSC00066.JPG ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 2343 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback
2000 1.4 16v
- CV 01BNS
|
|
markon |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
tot ce e posibil ca masina sa fi avut, numai ca acum nu mai este:(
|
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
markon |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
acum cateva zile mi-am pus masina pe calculator, si surpriza, eroarea era data de lipsa canistrei de vapori. Am facut rost de una si am montat-o, dar in bord nu s-a stins martorul "serv". Inca nu am apucat sa verific, dar sper sa se indrepte vremea si sa verific furtumul care vine de la rezervor, poate este deconectat (nush, zic si io tinand cont ca masina a mers atata timp fara aceasta canistra...)
ps: renegade1dani poti sa imi spui te rog daca pe stutul incercuit in poza mai vine vre-un furtun ceva sau e doar pt aeresire? Attached thumbnail(s) index.php.jpg ( Size: 54.42k ) Number of downloads: 2055 |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
flaviu_n |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 14 February 09 From: Cluj-Napoca ![]() |
pe acel stut nu vine montat niciun furtun, lasa-l slobod
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1999
- Cj26VNC Fara evenimente
[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR] |
|
CosTy90 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 26 November 08 ![]() |
salut , am avut si eu o problema asemanatoare , la motor de 1.4 (55kw) imi crescuse consumul pe oras la 12-13 la mers normal si imi datea pe esapament noxe mari de benzina nearsa
![]() |
--------------------
Renault
Megane
1996
|
|
markon |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
dupa montarea cutiei de vapori, surpriza - consum de 6 extern, eu zic ca mai bine de atat nu se poate, dar problema este in orash unde consumul creste simtitor adica undeva pe la 10%.
ps: sonda lambda am masurat-o(la diagnoza) si merge in parametrii normali. |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
valium2008 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 93 Joined: 22 October 09 ![]() |
sincer ma mir. In urma unui accident mi s-a spart si mie cutia magica si am circulat fara ea aproape 2 ani, fara a avea probleme de consum. Acum am montat o alta SH si nu am observat nicio schimbare in ceea ce priveste consumul.
Morala ii ti-ai rezolvat problema. Felicitari si drumuri bune |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2001
- AR-97-SAB
|
|
scr |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 30 January 10 ![]() |
QUOTE(markon @ 1 Apr 2010, 17:28) acum cateva zile mi-am pus masina pe calculator, si surpriza, eroarea era data de lipsa canistrei de vapori. Am facut rost de una si am montat-o, dar in bord nu s-a stins martorul "serv". ... Imi dau si eu cu parerea ... martorull "serv" nu este martorul de service?? ...care se stinge dupa ce mergi la service si il reseteaza electronic "specialistii" de la service? |
--------------------
Renault
Megane
2002/LA1105Classic
- Bv01Scr
|
|
markon |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
problema cu martorul serv a fost rezolvata, mai bine zis depistata, nu se aprinde niciodata singur decat impreuna cu un alt martor in functie de problema si intradevar te anunta ca trebuie sa mergi la service. In cazul meu este vorba de airbag-uri, martor pe care nu il vedeam aprins pt ca a fost facuta o smecherie la ceasuri si anume pus banda izoler pe led sa nu se vada ca e aprins. Cat despre consum am ajuns la concluzia ca asa e el indiferent ce i-as face, asta e consumul masinii.
|
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
adica ai luat o masina de la samsari....cat a costat?
sigur a fost lovita rau in fata daca lipsea canistra de carbon... This post has been edited by sorin1983: 15 Jan 2012, 12:57 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
markon |
![]()
Post
#28
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
da, adevarat, masina a fost lovita in fata....... dar sincer sa fiu inafara de consumul asta marisor masina merge foarte bine, nu am avut nici o problema majora cu ea, motorul merge bine...
P.s : Dupa serie masina a fost gasita pe calculator in reprezentanta, accidentul l-ar fi avut undeva pe la 50k si a fost reparata la ei. Acum are 150k si merge bine. |
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
Mrija |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
La 1.6 16v azi noapte Baia Mare - chiuiesti - Dej si retur, ~250km, condus sportiv, reprize de 170km/h consum 7.5. Cat timp cat am stat cu fata in masina, a mers motorul nonstop ~3ore
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
markon |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 6 February 08 From: iasi ![]() |
La viteza asta cred ca e normal, eu am facut Iasi-Suceava si retur cu reprize intre 130-150 si mers lejer adic 110 am scos 6.2-6.5. aproximativ 300km(dus-intors)
|
--------------------
renault
clio 1
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 23:08 |