Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum mare

Polidin
post 19 Feb 2010, 09:57
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 19 February 10




Am un megane 1.6E motorul cu 8 valve.
Intrebarea mea este daca lipsa catalizatorului poate da un consum mai mare decat normal. Eu stiu ca este scos de pe masina si dupa ultimele calcule in perioada asta la 35 km pe zii prn bucuresti mi-a iesit consumul cam 14%, stiu ca pot sa fie si alte probleme dar macar sa o iau pe bucati.
Please an advice smile.gif


--------------------
Renault Megane 1 1998 - B-09-UOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 19 Feb 2010, 17:51
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




Aceeasi problema o am si eu, consum de 14%urban mi se pare enorm pt un motor de 1.6 8v. Din cate stiu consumul unui astfel de motor ar trebui sa ajunga undeva la 8-9% urban si 7% extraurban.
Am citit pe forum ca e posibil sa fie vana de relanti, dar sincer nu prea vad ce legatura are, atata timp cat la mine la relanti sta in 4-500 ture. Mentionez ca am toba sport(after market), credeti ca ar putea influenta asa mult consumul?
astept parerile voastre, pana cand fac rost de bani pentru diagnoza biggrin.gif


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 20 Feb 2010, 07:37
Post #3


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Nu stiu daca e ca la benzina, dar mie cand imi creste consumul .. schimb filtrul de aer. Pt ca e imbacsit si pt ca nu primeste suficient aer, completeaza cu benzina.


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 20 Feb 2010, 14:25
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




filtrele le-am schimbat cu unele noi, toate, deci nu cred ca asta ar fi problema sad.gif


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sans_doute
post 20 Feb 2010, 14:30
Post #5


Asa-zis membru


Group: Members
Posts: 229
Joined: 29 May 08
From: Iasi




Incearca sa verifici furtunul pe unde primeste aer motorul, adica partea de dinainte de filtru. Sa nu fie fisurat, crapat etc.. pentru ca e dintr-un material ciudat. Ca daca e, degeaba are filtru bun daca oricum primeste foarte putin aer.
PS: se poate lipi si izola tongue.gif


--------------------
Renault Megane Classic 2002 1.6 16V
Ne mai auzim.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 20 Feb 2010, 15:11
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




tocmai ce am verificat furtumele de la motor, toate sunt ok. am gasit ce e drept un colier slabit pe unde ar putea sa intre aer.

inafara de acel colier am mai gasit un furtun care nu duce nicaieri:| (este astupat la capat) furtunul de care vorbesc nu stiu de unde vine, dar intra in motor, mai exact in capacul culbutoarelor(cred ca asa se numeste acel capac pe unde se pune si uleiul in motor), este situat langa furtunul de aer. Inainte sa intre in motor are un teu pe el de unde pleaca acel furtun astupat la capat, "furtunul care nu duce nicaieri".
stie cineva ce e cu acest furtum, unde ar trebui sa ii fie locul???


sper sa revin cu o poza, depinde cum stau cu timpul.



<span class='edit'>21 Feb 2010, 12:40:</span>

dua cum am romis, am revenit cu oze

Picture_001.jpg ( Size: 567.44k ) Number of downloads: 2348
Picture_002.jpg ( Size: 646.46k ) Number of downloads: 2550


This post has been edited by markon: 21 Feb 2010, 12:41


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul paunescu
post 21 Feb 2010, 17:52
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 6 September 09




salut ,daca nu ai catalizator pe masina evacuarea se face mai usor .gazele de evacuare nu mai trec prin catalizator[este la fel ca un filtru:retine sau nu .]consumul creste semnificativ.egal e si in cazul tobelor tuning.gandeste-te la masinile de raliu ce evacuare au.


--------------------
renault megane clasic 1.9dci 2001 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 21 Feb 2010, 18:02
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




am catalizator sad.gif


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 21 Feb 2010, 18:54
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




1. EVACUARE MAI SCURTA (MAI USOARA) = RANDAMENT MAI BUN. E valabil si pentru admisie, masinile de concurs nu au filtru de aer (acolo nu conteaza uzura motorului, mai mare pentru ca acesta aspira si praf). Deci, filtrul de aer protejeaza motorul, nu imbunatateste randamentul, dimpotriva.
2. Catalizatorul nu retine (sau nu ar trebui) nimic, el modifica compozitia chimica a gazelor evacuate.

In cazul tau, probabil ai probleme cu sonda lambda sau cu captorul de presiune (cel mai probabil), e un soi de senzor. Bordul nu zice nimic ?


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 21 Feb 2010, 20:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




deci, sa exlic mai bine roblema mea.
masina o am de vreo 3 luni, am facut cu ea in jur la 1500 km. cand am cumarat-o in bord se arindea martorul "servo". am intrebat vechiul prorietar si am inteles ca e de la ulei. dua ce am cumarat-o, am dus-o la un meserias sa imi schimbe distributia, consumabilele si cateva bucse e dedesut. In concluzie am facut-o ca noua:D

dua schimbul de ulei acel martor nu s-a stins, dar am citit tot pe forum ca nici nu se va stinge daca nu este este stearsa eroarea din calculator. Acum nu stiu, ori mi-a spus ala ca martorul se aprindea din cauza ca trebuia schimbat uleiul ca sa scape de mine, ori are altceva:|

dupa cum spuneam, in toti acesti km parcursi, nu am avut nici o problema cu masina, chiar sunt multumit de ea, dar de ceva timp consuma prea mult si nu stiu ce are.

catalizatorul pare a fi original, dar nu stiu daca mai are sau nu ceva inauntru, nu l-am dat jos; cat despre sonda lambda m-am gandit si eu ca s-ar putea sa fie de vina, din ce am mai citit pe forum, dar nu stiu exact ce simptoma are masina atunci cand aceasta nu mai functioneaza.

betamax, acel captor de presiune pe unde e pozitionat??? se poate verifica in vre-un fel?


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 22 Feb 2010, 18:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Furtunul pe care il arati tu in poza( si de care nu ti-a spus nimeni nimic) merge in "canistra de vapori".Ai "canistra" ?Si din teu ,capatul celalalt in elactrovalva de reciclare a vaporilor de benzina. "Canistra carbon" se afla in spatele farului drt.al masinii,prinsa pe contraaripa.Este un tub...
Poza este cu electrovalva.


http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html

This post has been edited by jas2: 22 Feb 2010, 19:53

Attached thumbnail(s)
composants_20K7M_202.jpg ( Size: 97.95k ) Number of downloads: 2526


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 23 Feb 2010, 01:47
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Corect, jas2, am uitat de posibilitatea asta.
Markon, daca ai probleme cu captorul de presiune se aprinde si un bec in bord, care semnalizeaza "probleme electronice". La mine este pozitionat in dreptul stergatorului stanga, e o cutiuta neagra cam cat juma' de pachet de tigari in care intra un furtun si un cablu electric cu trei fire.


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 23 Feb 2010, 16:33
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




m-am uitat din nou astazi sub capota si nu am acel sistem de reciclare al vaporilor de benzina. Din ce am citit mai sus, adresa care a trimis-o jas2 se pare ca nu toate modelele il au, si se pare ca nici a mea, din pacate sad.gif

Betamax, dupa cum am spus in afara de martorul servo in bord nu se mai aprinde nimic, ceea ce ma face sa cred ca totul e ok cu acel captor, daca spui ca ar trebui sa se aprinda ceva in caz ca nu functioneaza.


in concluzie daca toate astea sunt ok ar mai fi de verificat sonda lambda zic eu.
aveti ideea cum se verifica, sau care sunt simptomele masinii daca sonda este dusa??


ps: m-ar interesa o toba finala originala de megane 1 classic sh, poate ma ajuta cineva.


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Feb 2010, 18:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Eu cred ca toate Renault-urile au "canistra vapori"(modelele mai noi) sau asa ar trebui...In fine...


Cauta pe aici...

http://www.forum-auto.com/pole-technique/s...but-theme67.htm


http://www.forum-auto.com/google/index.php....x=8&sa.y=9#995

This post has been edited by jas2: 23 Feb 2010, 18:49


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 23 Feb 2010, 20:34
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




jas2, tu mi-ai dat linkul asta


http://www.daciaclub.ro/Recuperarea-aspira...ina-t15146.html


aici colegul alex2k4 spune ca modelele din 2000 nu au asa ceva, si intradevar m-am uitat dupa tot felul de rezervoare unde s-ar putea duce acel furtun, dar nu am gasit nimik. la mine, sub far nu se afla nimic, e gol, acolo ar trebui sa se afle acel rezervor dar nu e. sad.gif


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 23 Feb 2010, 20:51
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Acel link era pentru a-ti da seama ce inseamna" canistra carbon".
Discutiile sunt pentru Dacia.

Imi mentin parerea cu referire la cc(canistra carbon) la Renault...
Banuiesc faptul ca ai avut-o dar din diverse motive nu o mai ai...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 23 Feb 2010, 20:54
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




sub capota nu am gasit nimic, ori e ascunsa in alta parte si nu stiu eu, ori dupa cum zici si tu, din diferite motive vechiul proprietar a scos-o.


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renegade1dani
post 1 Mar 2010, 11:05
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 5 December 09
From: Sfantu Gheorghe




markon, si eu zica ca ai avut acea canistra, Megane-ul meu (01.2000), o are montata pe contra aripa dreapta ...

Attached thumbnail(s)
DSC00066.JPG ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 2343


--------------------
Renault Megane Hatchback 2000 1.4 16v - CV 01BNS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 1 Mar 2010, 14:05
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




tot ce e posibil ca masina sa fi avut, numai ca acum nu mai este:(


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 1 Apr 2010, 16:28
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




acum cateva zile mi-am pus masina pe calculator, si surpriza, eroarea era data de lipsa canistrei de vapori. Am facut rost de una si am montat-o, dar in bord nu s-a stins martorul "serv". Inca nu am apucat sa verific, dar sper sa se indrepte vremea si sa verific furtumul care vine de la rezervor, poate este deconectat (nush, zic si io tinand cont ca masina a mers atata timp fara aceasta canistra...)

ps: renegade1dani poti sa imi spui te rog daca pe stutul incercuit in poza mai vine vre-un furtun ceva sau e doar pt aeresire?




Attached thumbnail(s)
index.php.jpg ( Size: 54.42k ) Number of downloads: 2055


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviu_n
post 2 Apr 2010, 23:55
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 408
Joined: 14 February 09
From: Cluj-Napoca




pe acel stut nu vine montat niciun furtun, lasa-l slobod dry.gif


--------------------
Renault Megane 1999 - Cj26VNC
Fara evenimente

[COLOR=red]Renault Megane I RXT 1.6 1,6 V[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosTy90
post 3 Apr 2010, 17:09
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 26 November 08




salut , am avut si eu o problema asemanatoare , la motor de 1.4 (55kw) imi crescuse consumul pe oras la 12-13 la mers normal si imi datea pe esapament noxe mari de benzina nearsa blink.gif mai rau decat la carburatie si am schimbat sonda lambda cu una sh de la un pr care se ocupa cu dezmembrari si imediat sa cunoscut diferenta motorul trage putin mai bine ca inainte dar a scazut consumul undeva la 8-8,5 pe oras


--------------------
Renault Megane 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 5 Apr 2010, 19:57
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




dupa montarea cutiei de vapori, surpriza - consum de 6 extern, eu zic ca mai bine de atat nu se poate, dar problema este in orash unde consumul creste simtitor adica undeva pe la 10%.

ps: sonda lambda am masurat-o(la diagnoza) si merge in parametrii normali.


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valium2008
post 18 Apr 2010, 22:02
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 22 October 09




sincer ma mir. In urma unui accident mi s-a spart si mie cutia magica si am circulat fara ea aproape 2 ani, fara a avea probleme de consum. Acum am montat o alta SH si nu am observat nicio schimbare in ceea ce priveste consumul.

Morala ii ti-ai rezolvat problema. Felicitari si drumuri bune


--------------------
Renault Megane 1.6 16v 2001 - AR-97-SAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scr
post 13 Jan 2012, 10:48
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 30 January 10




QUOTE(markon @ 1 Apr 2010, 17:28)
acum cateva zile mi-am pus masina pe calculator, si surpriza, eroarea era data de lipsa canistrei de vapori. Am facut rost de una si am montat-o, dar in bord nu s-a stins martorul "serv". ...

Imi dau si eu cu parerea ... martorull "serv" nu este martorul de service?? ...care se stinge dupa ce mergi la service si il reseteaza electronic "specialistii" de la service?


--------------------
Renault Megane 2002/LA1105Classic - Bv01Scr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 13 Jan 2012, 18:30
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




problema cu martorul serv a fost rezolvata, mai bine zis depistata, nu se aprinde niciodata singur decat impreuna cu un alt martor in functie de problema si intradevar te anunta ca trebuie sa mergi la service. In cazul meu este vorba de airbag-uri, martor pe care nu il vedeam aprins pt ca a fost facuta o smecherie la ceasuri si anume pus banda izoler pe led sa nu se vada ca e aprins. Cat despre consum am ajuns la concluzia ca asa e el indiferent ce i-as face, asta e consumul masinii.


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 15 Jan 2012, 12:56
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




adica ai luat o masina de la samsari....cat a costat?
sigur a fost lovita rau in fata daca lipsea canistra de carbon...

This post has been edited by sorin1983: 15 Jan 2012, 12:57


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 15 Jan 2012, 13:58
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




da, adevarat, masina a fost lovita in fata....... dar sincer sa fiu inafara de consumul asta marisor masina merge foarte bine, nu am avut nici o problema majora cu ea, motorul merge bine...

P.s : Dupa serie masina a fost gasita pe calculator in reprezentanta, accidentul l-ar fi avut undeva pe la 50k si a fost reparata la ei. Acum are 150k si merge bine.


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 16 Jan 2012, 00:31
Post #29


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




La 1.6 16v azi noapte Baia Mare - chiuiesti - Dej si retur, ~250km, condus sportiv, reprize de 170km/h consum 7.5. Cat timp cat am stat cu fata in masina, a mers motorul nonstop ~3ore


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
markon
post 16 Jan 2012, 00:40
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 February 08
From: iasi




La viteza asta cred ca e normal, eu am facut Iasi-Suceava si retur cu reprize intre 130-150 si mers lejer adic 110 am scos 6.2-6.5. aproximativ 300km(dus-intors)


--------------------
renault clio 1 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 23:08
Dacia