Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Tremurat la relantii, ....?

Johnny_r0
post 1 Feb 2010, 17:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 1 February 10




Sunt proaspat posesor de un renaul megane II 2006 1,5 85 cp adus din franta, am observat ca atunci cand e rece motoru acul turometrului sta intre 1000 si 900 de rotatii, dupa un mers de aproximativ 15 min acul sta putin peste 800 de rotatii si masina are o trepidatie mai puternica decat cand sta la 900. E ceva normal sa scada sub 900; recunosc ca pana acum am avut masini numai pe benzina si nici una nu scadea sub 900 rt/pm.

Stima la toata lumea


--------------------
Renault Megane II - B 102 ZZZ 2006 hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin_29
post 1 Feb 2010, 18:20
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 27 June 09
From: Bucuresti




Este normal la relanti dci-ul tau sa stea sub 900 cand ai motorul cald. La mine sta la 800, cel putin asa arata acul. Cat despre vibratie pot fi mai multe cauze. Da un search pe forum!


--------------------
Renault Megane II Hatchback 2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid61
post 21 Dec 2011, 22:04
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 17 January 10




sal .johnny_r0 nu pot sa iti dau pm nu stiu de ce ....in fine,ca sa iti raspund la mesaj,da e ok pe mine m-a rezolvat....asa ca bafta !


--------------------
renault megane II renault megane II 1.5dci - B-61-CVM 22.07.2003 , 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 22 Dec 2011, 01:24
Post #4


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Când sunt sub 5 grade afară stă la 900 RPM. Când e GER rău stă aproape de 1000 de ture pt. scurt timp, apoi scade la 900. Când e cald sau când e trecută apa de sfert (uneori chiar când e aproape de jumate) stă la 800. La 800 tremură puțin mai mult, că e turația mai mică. E normal.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blual
post 22 Dec 2011, 09:58
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 229
Joined: 8 July 09




Mie aseara (motorul nepornit de 3 zile si la 2 grade afara) mi-a stat la pornire, cca 30-45 sec, pe la 1100 rpm. De asemenea, turatia creste si daca in momentul in care motorul este rece pornesti si caldura in masina. In rest, in mod obisnuit sta turometrul pe la 750 rpm cand este motorul cald.


--------------------
Renault Megane - B 82 AIL 2008
Megane sedan 2008/ Privilege/ Noir nacre, Luxor rims, dci, 105 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 29 Dec 2011, 19:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




asa sta si la a mea dar acum la 800 rpm motorul merge rotund dar trepideaza caroseria, se misca pana si antena de pe plafon.
nu inteleg de la ce vine
aveti vreo idee?
mentionez ca la 850 rpm nu se intampla lucrul asta


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 - DB 14 VLO, DB 14 COL 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 29 Dec 2011, 20:27
Post #7


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Meganul are soc automat si cand porniti masina si afara este frig aceasta staa la 1000 rmp si cand este foarte ger si masina nepornita de mult acul sta la 11000 rmp iar cand motorul se incalzeste acesta trebuie sa scada la 800 rmp. Asa sunt toate meganurile deoarece au soc automat.
Trepidatiile care le simtit in masina cand motorul sta la relantii (800 rpm) sunt datorita unuia dintre cele 3 tampoane ale motorului, de regula de vina este tamponul din partea sus dreapta a motorului, de altfel si singurul care se vede cu capota deschisa. Tamponul al -2 lea cel care tine cutia de viteza si se afla sub baterie ca si sintome sunt niste socuri (mici bubuituri) cand bruscati ambreiajul se simte parca v-ar lovii motorul in ceva. Iar cel de-al 3 lea tampon este tampon antivasculare si este situat sub masina acesta are rol la fel de a absorbi din socurile masini dar daca acesta este pe duca motorul vibreaza mai tare dar nu simtiti in masina atat de rau.
Concluzie : 1 . este normal sa-va stea relantiul asa
2 . Pt eliminare vibratiilor trebuie schimbat tamponul motor sus dreapta ( sau cum deschideti capota si va uitati la motor il vedeti in partea stanga)


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 29 Dec 2011, 22:02
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




TheStig tu spui de tamponul care este montat deasupra capacului de la distributie?
la mine a inceput sa trepideze la ralantii exact dupa ce am schimbat distributia.
coincidenta?


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 - DB 14 VLO, DB 14 COL 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 29 Dec 2011, 22:35
Post #9


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Da desre acel tampon este vb.
Nou la Serus costa in jur de 450-500 ron iar la Autototal sau Ausburg este in jur de 350-450 ron depinde

Ma numesc TheSting nu TheStig as fii vrut eu "TheStig" rolleyes.gif .

This post has been edited by TheSting: 29 Dec 2011, 22:37


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamihai
post 31 Dec 2011, 03:59
Post #10


Gradinarul


Group: Members
Posts: 116
Joined: 7 February 11
From: Bucuresti




Hmmm.. oare din cauza tamponului ala imi vibreaza mie masina la relanti daca stau in panta ? Sa ma uit si eu la el smile.gif


--------------------
Megane 2 Hatchback 2005 / 1.4 benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 1 Jan 2012, 10:23
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Verifica si conducta de la AC care trece prin bord si de multe ori vibreaza dupa ce iese din cleme...
Tamponul e problema la diesel in 99% din cazuri.

This post has been edited by ritter: 1 Jan 2012, 10:23


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 3 Jan 2012, 20:59
Post #12


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Daca iti iese conducta de AC din cleme (ceea ce este extrem de rar, mai putin de 0.5%) nu iti tremura masina la relanti si ti-se aude un zdranganit in spatrele bordului, iar acel zdranganit iti dai seama de la ce este. Este o diferenta foarte mare intre tremuratul de la relanti si zdranganitul furtunului de la AC. Daca cite-ai calumea ce a scris omu iti dadeai seama despre ce era vb si nu scriai solutii eronate.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ritter
post 4 Jan 2012, 08:49
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.169
Joined: 17 February 10




Imi cer scuze ca nu am citit.....calumea....

PS am avut aceeasi problema si rezolvarea a fost la AC, asa cum am zis. S-a rezolvat....calumea.....in final excl.gif

This post has been edited by ritter: 4 Jan 2012, 08:50


--------------------
Fost Renault Megane 2.2 Bicorp 1.6 16V 2007 Sport Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 4 Jan 2012, 08:58
Post #14


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(TheSting @ 3 Jan 2012, 21:59)
Daca iti iese conducta de AC din cleme (ceea ce este extrem de rar, mai putin de 0.5%) nu iti tremura masina la relanti si ti-se aude un zdranganit in spatrele bordului, iar acel zdranganit iti dai seama de la ce este.


2 ore m-am chinuit cu o groază de cercetări până mi-am dat seama când atingea conducta de AC de contra aripă. Pentru că nu o făcea constant. Și nu la ralanti.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 18 Jan 2012, 21:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




la mine s-a rezolvat.am inlocuit tamponul de deasupra distributiei si acum toarce ca un benzinar.
am avut noroc ca nu m-a costat nimic


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 - DB 14 VLO, DB 14 COL 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chivu morris
post 20 Jan 2012, 12:40
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 88
Joined: 30 May 11




Salut, si eu am un tremurat la relanti si mai nou se aude un scartait in partea dreapta. Ma poate ajuta civeva, am 217.000km iar distributia a fost facuta la 180.000


--------------------
renault megane II break - DB XX XXX 2007, 1,5 dci, 86 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 20 Jan 2012, 21:39
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




de cind a aparut tremuratul, sau in urma carei operatiuni?
cu scirtiitul, ceva mai multe detalii?


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 22 Feb 2012, 09:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




Salut!

Cum se poate determina cu exactitate daca intradevar tramuratul la ralanti este din cauza tamponului mai sus mentionat?

Si in al doilea rand de ce s-ar uza atat de repede ? eu am 66.500 km...

Mersi,


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 3 Apr 2012, 07:35
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




am tot cautat acum dimineata topicul despre tampoane motor....n-am gasit alt loc, decat aici...
hai sa va zica baiatu: am schimbat si eu acu in week tamponul de sub cutia de viteza si ala mare de langa distributie. Mai fratilor, nu va zic ce fel facea inainte, si am stat cu ea asa vreo 1,5 ani....ma dispera de cap, turbam de nervi la volan la semafor, etc, pe loc...muream nu alta....
acu..parca as avea motor benzina, si totusi e 1.9 dci...silentios de nu se poate mai mult. o placere sa stau in ea, si am 240 mii km.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 16 Apr 2012, 18:14
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salutare,

Am tot cautat pe forum insa nu am gasit o posibila cauza la problema mea asadar scriu aici sinu mai deschid un nou topic. Este vorba de un Megane 2, 2003, 1,9 dci care din nefericire de vreo doua saptamani se comporta ciudat, in sensul ca are un tremurat urat cand motorul este rece (cand accelerez tremuratul dispare). Dupa aproximativ 15-20 km de mers isi revine si toarce aproape ca un benzinar. In tot acest timp am senzatia ca trage putin mai greu si are un consum mai mare cu aproximativ 2%. Mentionez ca acum doua luni am schimbat tamponul motor (dreapta sus) tot datorita unor vibratii, doar ca atunci erau constante, asadar nu se pune problema tamponului mai ales ca atunci cand se incalzeste toarce ca o pisicuta. Turatia motorului nu scade niciodata sub 800 si nu da semne ca ar vrea sa se opreasca.
Daca aveti vreo idee, va multumesc anticipat.

This post has been edited by scutyeru: 16 Apr 2012, 18:18


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 16 Apr 2012, 20:13
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




curata EGR-ul si verifica si rola de la alternator sa nu fie blocata.


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gutui
post 17 Apr 2012, 10:41
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 320
Joined: 6 May 08




nu vreau sa vb prostii, dar incearca sa vezi daca nu ai probleme cu vreun injector sau cu egr-ul, sa nu fie infundate.


--------------------
M II -11.2002 VW Jetta, diesel 1.6 - VN 11 LUK -01.2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 18 Apr 2012, 22:11
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Multumesc pentru raspunsuri, cel mai probabil voi verifica mai intai EGR-ul, sper sa ma descurc smile.gif .

Intre timp am postat un clip cu motorul la rece si dupa aproximativ 20 km de mers, diferenta este vizibila sad.gif

... raman deschis la sugestii ...
&feature=youtu.be


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragan78
post 19 Apr 2012, 10:26
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 22 August 11




Am un Megane 2 motor 1.9 120c.p. an 2002 cu aceleasi probleme cu tremuratul la relanti. La relanti, cand motorolul e mai rece si, cred eu, socul automat tine turatiile pe la 900 rot/min vibratiile sunt mai putin sesizabile. Cand se incalzeste motorul, turatiile scad la 800 rot/min si acel tremurat devine mai sesizabil.
In ture acel tremurat nu este sesizabil, ci doar la relanti, iar masina trage bine.
Am scos injectoarele si le-am dus la verificat si mi-au spus ca sunt o.k. Ca erori pe tester nu apar.
Stie careva de unde aceasta problema?
Atasez si niste poze cu valori in relanti si la 2500 rot/min cand motorul e rece si cand e cald, valori afisate cu Renault CanClip.

This post has been edited by Dragan78: 19 Apr 2012, 10:32

Attached File(s)
Attached File  Renault_Megane_2_1.9L_120_c.p.zip ( 797.43k ) Number of downloads: 53


--------------------
Renault Megane II 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan VS
post 30 Apr 2012, 15:26
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 March 12




Help!!!! Tremura la relanti,bobine verificate bune, bujii schimbate noi, verificat injectoare bune, tampon motor dreapta sus verificat si ala bun chiar nu stiu ce se intampla.... Va rog ajutati-ma sad.gif

30 Apr 2012, 15:27:
Megane Sedan 2005 1,6 16v

This post has been edited by Stefan VS: 30 Apr 2012, 15:27


--------------------
Renault Megane 2,1 Clio2 hatcback 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan VS
post 2 May 2012, 11:51
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 March 12




Chiar nici unul nu stie off sad.gif


--------------------
Renault Megane 2,1 Clio2 hatcback 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 4 May 2012, 16:14
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salutare,

Problema descrisa in mesajele anterioare: trepidatii la relanti, relanti normal fara variatii, tampon motor schimbat de curand, EGR curatat lacrima. Dupa un mers de aproximativ 15-20 km toarce ca un benzinar.

Service Serus! Pana ieri aveam o parere foarte buna insa se pare ca usor, usor si cei de la Serus se transforma in niste mancatori de bani pentru dat cu presupusul...

Aseara am mers sa las masina in service (Bd. Timisoara) pentru problema mea. Baiatul de la receptie imi face frumos actele si la final imi spune asta este tot, va sunam noi maine dimineata. Ok, ok dar nu va uitati la ea sa vedeti diferenta, sa o auziti aucm si maine cum trepideaza? receptionerul: "Daca merge in regula ce rost are acum sa ne uitam la ea? O porneste mecanicul maine dimineata direct cu testerul pe ea si oricum nu are rost sa ma uit pentru ca nu sunt eu dimineata." Bun mi-am zis, asta e, vad maine ce se intampla.

Primesc telefon azi dimineata la ora 08:20: "Am verificat masina, pe partea electrica nu are nici o problema, injectoarele sunt in perfecta stare, nici un senzor defect, problema este de la tamponul motor stanga sus". Incerc sa ii explic domnului ca este imposibil sa fie de la tampon ca a fost schimbat de curand, bineinteles ca a incercat sa ma convinga ca am luat unul de proasta calitate etc. Intr-un final mi-a spus ca o baga la mecanica pentru verificari.

Ajung dupa amiaza la Serus si primesc veste cea mare "volanta cu masa dubla defecta, cost inlocuire, doar piesa 2500 lei". Bun si in ce consta defectul intreb eu? Receptionerul raspunde cu nonsolanta "probabil este descentrata, vreo spira rupta ceva se intampla acolo" Il conving sa il cheme de mecanic sa imi explice cum a facut constatatarea la care imi spune putin deranjat ca tampoanele sunt in regula, altceva nu are ce sa fie decat volanta. L-am rugat sa imi explice cum este posibil ca dupa ce se incalzeste sa nu mai aiba nici pe naiba si mi-au spua ca porbabil se dilata, ceva se intampla acolo..

Asadar pentru "probabilitatea" de la Serus a trebuit sa platesc 182 de lei pentru constatari de nimic si "probabil" va trebui sa bag o gramada de bani in masina, in prima faza sa dau cutia jos la un alt service pentru a vedea daca intr-adevar "probabil" este volanta de vina si ulterior daca se vede ceva in neregula acolo sa iau o volanta noua dupa care vedem ce se intampla.

Nu sunt mofturos de fel, insa daca pana azi aveam o parere nu buna, excelenta de Serus, incepand de azi nu mai recomand!!! Cand se lovesc de o necunoscuta dau dovada de lipsa totala de profesionalism.

Pacat!!!

This post has been edited by scutyeru: 4 May 2012, 16:14


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 17:34
Dacia