Părerea ta despre Renault Clio 3
![]() ![]() ![]() |
Părerea ta despre Renault Clio 3
AlexV |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|||
Tudor |
![]()
Post
#2
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Per total multumit de masina din semnatura.
(+) confort foarte bun in fata (pentru sofer si 1 pasager) (+) finisaje de calitate ridicata (+) motor multumitor de puternic (+) consum foarte bun (+) fiabilitate generala multumitoare (-) accesorii originale foarte scumpe si de slaba calitate (ex: cotiera) (-) lipsa optiunii ESP (in Europa se discuta de introducerea obligatorie) (-) antifonare cu scapari (per total imbunatatita fata de Clio 2, dar cu scapari nefericite) O serie de 3 inovatii dezastruoase aduse de Renault la Clio 3: (MARE MINUS) posibilitati infime de schimbare a becurilor pe faza intalnire (proiectare dezastruoasa la acest capitol, pana si mecanicii isi zdrelesc mainile si urasc sa faca asta; mai exista varianta cu demontarea spoilerului fata, dar dupa 1-2 astfel de operatii nu mai sta corect orice i-ai face, iar la cat costa e de preferat zdrelirea mainilor). La Clio 2 becurile se schimbau rezonabil de greu, dar realizabil si de un neprofesionist sau de o soferita. (-) scurgeri parbriz concepute gresit: se infunda extrem de usor si des si se desfunda foarte complicat - doar in service. La Megan 1 si Clio 2 era aproape imposibil sa le infunzi, iar desfundarea se putea face de catre oricine cu un jet puternic de apa. (-) sistem greoi (imposibil pentru femei) de acces la roata de rezerva. La Clio 2 exista sistemul clasic, usor de folosit de catre oricine (si acum la Clio 3 trebuie sa dai toate bagajele afara ca sa poti avea spatiu de acces la mecanismul de deblocare al rotii de rezerva, deci acest presupus castig nu exista). |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Dupa ceva mai mult de 1 an si 20.000 de km cu Clio,pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina.Nu m-a dezamagit la capitolele pentru care am ales-o:calitatea fabricatiei(pana acum nu au aparut "greierasi",plus materialele din interior foarte placute ca aspect),dotari(clima,senzori ploaie si lumini,radio-CD) si siguranta.Mi-as fi dorit sa fie disponibil ESP macar optional si sa aiba conectivitate cu mp3-player/Ipod.Daca ar fi fost disponibil in Romania,as fi ales motorul dci de 105 cai,in special pentru cutia de viteze cu 6 trepte.
Ca plusuri pot sa mentionez consumul destul de mic in conditiile in care motorul trage foarte bine pentru puterea lui,spatiu destul de mare in interior pentru clasa mica,chiar si cu 4 persoane in masina,si tinuta de drum foarte buna atat timp cat nu depasesti limita bunului simt. Ca fiabilitate,nu pot sa zic ca a fost perfecta,pentru ca a trebuit sa schimb o macara de geam si alterantorul.Din fericire,s-au schimbat pe garantie,fara niciun fel de probleme intampinate la service,asa ca nu au fost un mare inconvenient,doar niste timp pierdut. Pentru mine,cea mai mare dezamagire este vopseaua,extrem de sensibila la zgarieturi.Alt motiv de nemultumire este servodirectia foarte artificiala,in special pe drum alunecos si zapada mai mare este deranjant faptul ca nu simti deloc ce fac rotile din fata.De asemenea,pe autostrada ar fi fost foarte buna treapta a 6-a de viteza,pentru un consum mai mic. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
herculane |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.237 Joined: 30 April 07 ![]() |
Cand a trebuit sa cumpar o masina din clasa mica, acum 2 ani, mi-a fost foarte usor - am fost 5 ani posesor foarte multumit de Clio 2 bicorp. In concluzie, cum am vandut vechiul Clio, am intrat in posesia unui Clio 3.
Ce as putea mentiona la plusuri si minusuri despre masina: +materiale interioare printre cele mai calitative din clasa +foarte confortabila +motorul de 1.6 16v se descurca onorabil, facand masina destul de agila +pret de achizitie foarte bun in comparatie cu alte masini din clasa +acoperisul panoramic +fiabila -lipsa posibilitatilor de configurare: nu se poate opta pt ESP, pt anumite motoare si anumite dotari -pachetul de drumuri grele este obligatoriu -configuratia trenului de rulare nu incurajeaza condusul mai sportiv -accesorii foarte scumpe -nu se poate opta pt jante mai mari si cauciucuri mai late -roata de rezerva este greu accesibila |
--------------------
Renault
Clio III Exception 1.6 16v 2007 / Ford
Mondeo Titanium 2.0 16v 2008
- xxxxx
|
|
ionz |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 7 April 08 ![]() |
Clio 3 este o masina aratoasa chiar si fata de editiile 2009 si 2010 ale altor marci si chiar si fata de face-liftul 2009 al Clio 3.
Vopseaua se zgarie foarte usor; Motorul 1.4 benzina consuma mult prea mult fata de datele oficiale; Cineva mai inalt, greu isi gaseste o pozitie confortabila la volan; |
--------------------
Renault
Clio III
2007
|
|
iulllyyy |
![]() ![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 291 Joined: 18 December 07 From: buc ![]() |
Parerea mea despre Clio 3 ,ca posesoare de 3 ani mai exact din 2006 si 35.000km de mers cu ea.
Plusuri: - este o masina foarte frumoasa - consumul este mic - confortabila(am condus 800 de km fara sa obosesc). - stabila pe sosea Iar ca minusuri: - arderea motorasului de la stergatoare din cauza defectului de fabricatie.scurgerile se infunda la cea mai mica ploaie daca nu le cureti periodic de frunze,praf,etc. - piesele foarte scumpe(numai stergatoarele fata 180 ron) In concluzie sunt multumita de masinuta. |
--------------------
vw
UP
2012
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu nu am Clio 3, dar am studiat-o foarte mult inainte de a cumpara Megane-ul, intrucat mi s-ar fi potrivit foarte bine, cel putin in privinta dimensiunilor exterioare (sunt mai practic de felul meu, nu ma intereseaza vapoarele).
Am renuntat la achizitia ei, deoarece s-a dovedit a fi foarte scumpa, la o echipare decenta pentru mine sarea de 12000 de euro (Megane-ul a fost 14800, model abia aparut si mult mai bine dotat), in plus, era PH2, model mai nereusit la design fata de PH1. Daca farurile fata sunt cat de cat decente la PH2, stopurile spate lasa de dorit. Din ce am mai observat, Clio 3-urile sunt masini foarte fiabile, fara probleme, se preteaza intr-adevar soferitelor care trebuie sa stie doar pe unde se pune benzina si lichidul de parbriz. Pacat insa ca, in caz de pana de cauciuc, o fata trebuie sa cheme asistenta, roata de rezerva are un sistem extrem de cretin de prindere, mi-a luat mai bine de o jumatate de ora pana m-am prins de sistem, sa dau jos si sa pun la loc o roata acolo, asta in conditiile in care nu-s chiar cofetar de meserie. Costurile de revizie sunt in linia generala a Renault, masina nefiind pretentioasa la acest capitol. Un minus ar mai fi anvelopele de 175/65 R 15, o dimensiune destul de rara la noi pe piata si, ca urmare, si anvelopele sunt mai scumpe. Multi au trecut la 185/65 R 15, anvelope de Logan adica, achizitionand si jante de tabla de Logan, mult mai ieftine per total, si au rezolvat aceasta problema. Multi apreciaza negativ pozitia de condus inalta si stabilitatea relativ scazuta, ceva mai scazuta decat la modelul anterior, sa nu uitam insa ca este o masina de oras, la care ai nevoie sa apreciezi cat mai bine dimensiunile exterioare si cat mai ai pana in masina celui din fata, mai greu de realizat la masinile la care stai "cu fundul pe asfalt". Nu am apucat sa conduc cine stie ce aceasta masina, ca sa-mi dau o parere despre agilitatea ei, insa nici nu am fost nemultumit, cativa km cat am condus-o prin oras. Era cu motorul 1.4 16V, dieselul oricum nu m-a interesat, nu am pamant de arat la tara ca sa-mi trebuiasca tractor cu cuplu mare. Altii apreciaza in mod negativ directia asistata electric, prin faptul ca nu simti chiar asa bine masina comparativ cu o directie clasica, insa per total e mai bine, mai ales in urban, cu aceasta directie si cu modul extrem de lejer in care lucreaza toate comenzile, conducerea masinii devine o joaca. Un minus ar fi comenzile de iluminat si semnalizare, usor atipice fata de restul gamei, dar probabil e chestie de obisnuinta. Per total, e o masina pentru o persoana sau un cuplu tanar, pana in 30-35 de ani, ideala pentru nevoile zilnice, naveta, cumparaturi, etc, cu care sa plece eventual in excursii in tara sau in Europa. Imi mai place si faptul ca e o masina unisex, pe care o poate conduce atat un barbat, cat si o femeie, fara ca primul sa se simta aiurea la volanul ei, cum s-ar simti intr-un Beetle roz, de exemplu. Chiar si acum, de exemplu, dupa ce mi-am luat Megane-ul, tot mi-ar place un Clio 3 ph1, preferabil in 3 usi, fie si numai pentru design-ul exterior. RS, daca se poate. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
maxielup |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 February 08 ![]() |
Dupa aproape 3 ani de zile impreuna zi de zi cu Clio III, 1.4. Privilege si 60.000 km (vineri 29.01.2010) schimb distributia, sunt foarte multumit de masina. Probleme tehnice nu am avut de nici un fel, nu am schimbat nimic la ea si slava Domnului la drumurile din Romania, se puteau intampla multe. Nota 10 la confort si finisari interioare.
Principalul minus al masinii la capitolul interior este volanul din PIELE care se decojeste, (l-am schimbat de 2 ori), poate aici Renault o sa ia masuri deoarece sunt destui posesori de clio care au intampinat aceasta problema si e jenant. Optezi pentru varianta de top si uite ce se intampla... Un alt minus considerabil ar fi sistemul de service. Dupa reviziile obisnuite, dar nu insa fara peripetii, am renuntat la service-ul Renault!!!!! Fac acum reviziile la alt service iar masinuta merge mai bine ca in prima zi. Atentie Renault Romania!!! As mai fi dorit ESP si ar fi fost masina ideala. Per total CLIO III este o masina buna si fiabila. |
--------------------
renault
clio III
2007, Privilege
- BC-81-LOA
|
|
valpred |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 27 November 07 From: Galati ![]() |
Am un Clio 3 de 1.4 16V de 2 ani si am facut 31k km.
Per total ma declar multumit de alegerea facuta, dar sa trecem rapid in revista +urile si -urile: (+) materiale interioare foarte bune calitativ. (+) spatiu in habitaclu destul de generos pentru o masina din clasa mica. (+) directia asistata electric este exelenta la parcari. (+) consum decent. (+) antifonarea motorului este buna, cel putin la benzina. (+) tinuta buna de drum (chiar si cu PDG) (-) piese/accesorii de "origine" foarte scumpe. (-) vopseaua este PREA sensibila la factori externi (ex. gainat) (-) proiectare dezastruoasa a scurgerilor de la parbriz. (-) dimensiuni ale anvelopelor greu de gasit (gen 175/65 R15). Personal am optat pentru 185/65 R15. |
--------------------
Renault
Clio III
Dynamique / 2007 / 1.4 16V 100cP
- GL-07-...
|
|
alc2 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 575 Joined: 12 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Ca sa nu le mai insir , adaug la cele mentionate de @ valpred
(+) inchiderea usilor ( la partea acustica ma refer ![]() (+) pozitie de condus ( inaltime ) acceptabila , ( mai joasa ca M2 de ex ) poate e bordul mai masiv la Clio si e doar o impresie dar amici cu M2 spun ca stau mai jos la mine (- ) Demultiplicare insuficienta in treapta 5 , ceea ce duce la zgomot prea mare dupa 110 (- ) Scaunele cu suport lateral slab ( comparativ cu Ibiza de ex ) OFF :Ca proaspat posesor de motoras stergatoare fata (ars la o luna dupa iesire din garantie ![]() |
--------------------
Renault
Kadjar Intens
Flame red_K9K-648
- Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
|
|
Cornelius |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 29 January 07 ![]() |
Cred ca aprecierile pe care le facem depind de modul in care utilizam masina si de modul in care respunde cerintelor noastre ca utilizatori punand in balanta desigur si costurile de utilizare-intretinere-revizii.
Eu folosesc Clio 3 din 2007 si am cam 38000 Km. Am varianta 1.6 benzina. 80% din drumuri le strabat in afara orasului pe drumuri nationale si europene facand parcursuri mai lungi in general, 2 persoane fara multe bagaje. Din acest punct de vedere apreciez: + confortul si viata la bordul masinii; + calitatea finisajelor interioare; + silentiozitatea motorului si modul cum trage masina; + nu in ultimul rand aspectul masinii care ma face sa intorc capul dupa ea oricand; + orice culoare a vopselei ai alege masina arata foarte bine; + consumul la drum intins mi se pare rezonabil (6.4 l/100km in medie in cazul meu); + fiabilitatea per ansamblu mi se pare buna. Apreciez in sens negativ urmatoarele: - optionale la preturi exagerate (gen cotiera); - unele consumabile de origine sunt destul de scumpe (gen stergatoare, filtru de habitaclu); - exista unele piese si subansamble care cedeaza repede (clichetii de la balamalele usilor fata au inceput sa scartaie desi balamalele sunt unse, senzorul de greutate de pe puntea spate care comanda inclinarea farurilor a trebuit schimbat pe garantie pe la 25000 km in cazul meu). Per ansamblu sunt multumit de masina si nu intentionez sa o schimb repede. Despre pretul reviziilor in service-urile Renault ... aici e discutabil Exista service-uri Renault unde esti tratat ok si taxat rezonabil insa nu in Bucuresti. ci in provoncie... Cam atat. Per total sunt multumit de masinuta. |
--------------------
Renault
Clio III
2007 CD
- B xx xxx
|
|
negrutza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 8 March 09 ![]() |
Sunt proprietarul unui Clio III cam de aproape un an (martie 2009), 1.5dCI 70 CP.
Pana acum (8000 km), nu pot reprosa decat calitatea slaba a vopselei care se zgarie f.f.f.f.usor.Am atins-o accidental de un Logan (de fapt la o parcare langa acesta) si partea mea spate la imbinarea cu spoilerul s-a zgariat destul de urat, pe cand Loganul nu a avut nimic.(?????) Motorizarea e una buna desi modelul de 85 CP e cel mai potrivit, insa nici acesta nu te face de ras.Consumul e aaceptabil pentru un diesel, desi urban totusi cam sare la 6%. Lipsa unui ESP se simte binisor.Pe zapada afanata fuge de spate f. usor. Pornirea in aceasta iarna la -21 grade in Braila, la prima cheie, desi motorul pare ceva cam zgomotos.Motorina doar de Rompetrol-Euro4. Deocamdata nu am avut probleme cu scurgerile ori cu patrunderea apei in interior. Ca minusuri as mentiona stergatoarele care nu pot sta ridicate de pe parbriz ca asa au fost proiectate si faptul ca desi au lame siliconice sterg ca dracu'. Apoi caldura in masina nu e (am varianta cu clima), am mers cam 7 km si acul la temperatura nu s-a ridicat mai mult de prima liniuta.Probabil ca am luat modelul care face doar frig ca vara AC-ul merge struna. Incarcarea probabil are ceva hibe pentru ca intensitatea luminii farurilor se modifica atunci cand accelerez si vad pe forum ca sunt oarece probleme cu alternatoarele.(Renault-ul are grave probleme cu incarcarea in general pe multe modele - am avut R21 si tot asa era.) Una peste alta voi vedea in primavara cum va fi si cu prima revizie. Per total e o masina buna, fiabila si mai ales usor de condus. Parerea mea este ca Renault da clasa multor marci in ceea ce priveste proiectarea si mai ales fiabilitatea motoarelor atat variantele dCI cat si benzina. |
--------------------
Renault
Clio III
2008 - 1,5 dci 70 CP
|
|
lupascumihai |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 June 09 ![]() |
parearea mea: NICIODATA ALT RENAULT!!!
masina are 2 ani si 40k km, in acest timp au fost probleme la: 1.cea mai nasoala, sistemul de injectie, pilituri si alte treburi(faimoase la renault) 2.stergatoare (proiectarea este pur si simplu incredibila), pai cum ma frate sa nu poti sa ridici stergatoarele, macar daca amplasarea asta nu mai ducea sa apara "V" ala ca ala Logan sau le amplasau mai sus astfel incat sa stea pe partea calda a parbrizului si sa nu inghete si in mers...dar nu proiectarea asta defectuoasa nu ajuta la niciuna dintre aceste probleme... 3.radioul se opreste in fiecare dimineata de iarna cand temperatura scade sub -10 grade, rezolvarea este deconectarea alimentarii acestuia...o distractie totala la -10 grade sa scoti borne si alte treburi.... 4.becurile se schimba in 2 ore, distractia asta impreuna cu problemele pe partea electrica care fac ca becurile sa se arda in maxim 6 luni....= distractie totala.....slava domnului ca nu am ales megan 2 oricum....acolo circul este mai mare din cate am vazut.... imi este extrem de dor de loganul meu care in 70k km si 5 ani nu mi-a facut nici cea mai mica problema... |
--------------------
Renault
Clio 3 1.5 dci 85cp
2007 Dynamique
|
|
99AIM |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Hai sa le luam pe rand:
Pilitura parca a avut o mica incidenta dupa folosirea injectiei Siemens introdusa prin 2006, poate ai avut ghinion sau mototina proasta, eu la Megan 2007 diesel nu am probleme Stergatoarele cu ce te deranjeaza asa rau ca nu se ridica? doar cand stergi geamul ar fi un inconvenient dar in rest.... Daca ai probleme cu cd payerul vezi ca Renault stie de problema si se schimba gratis chiar daca esti iesit din garantie, mie la Megane mi l-a schimbat dar la Clio nu sunt probleme. Eu nu am schimbat nici un bec pana acum in 2 ani si ceva, oricum pune un bec de aceleasi indicatii cu cel original, nu e asa un capat de tara sa schimbi un bec. |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
Tudor |
![]()
Post
#15
|
![]() Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Acesta este un topic in care fiecare isi exprima opinia, asa cum si-a format-o. NU ne combatem opiniile unul altuia si nici NU e topic Renault contra oricarei alte marci. Pentru discutii pe anumite teme (injectie, stergatoare, becuri etc) exista topicuri deschise in sectiune pentru fiecare dintre aceste probleme, unde puteti "combate" cat considerati de cuviinta.
Toate mesajele care nu exprima opinii personale despre masina in discutie, ci combat alte opinii au fost sterse. Va rog pastrati-va strict on-topic. Multumesc. |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:20 |