Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

nu porneste din cauza electromotorului

pierburg2ee
post 15 Jan 2010, 10:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 March 09
From: Bucuresti, s3




Salut.

in dimineata asta dau sa plec cu nevasta si copii la servici si gradinita. Apas butonul si se aude scurt cu zgomot cu frecventa ridicata ca un pacanit din compartimentul motor. Nu caraie nu nimic. dar nici nu porneste. Zgomotul e scurt ... 4 sec dupa care liniste.


Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Probabiil ca sunt carbunii electromotorului. Anterior la pornire (porneste intotdeauna imediat) cateodata caraia scurt electromotorul. Dar nu intotdeauna. Bateria e noua.


de unde pot cumpara carbunii respectivi plus eventual bucsele? Se potrives cei de Logan sau e diferit electromotorul?

am un prieten mecanic in provincie care ma poate ajuta cu repararea lui.

este foarte dificil de demontat de pe masina? Presupune rampa?

cum naiba sa o fac sa plece totusi? o imping? L-asi lovi (pe electromotor) cu ceva metalic dar unde naiba e localizat?

P.S. am cautat 45 minute pe forum anterior (nu contest ca nu or fi resurse deja scrise dar nu dau de ele si sunt contratimp ( Mii de multumiri)


multumesc anticipat. acum stau in casa si caut solutii in loc sa fiu la servici.

This post has been edited by pierburg2ee: 15 Jan 2010, 10:14


--------------------
Renault Scenic 2 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 15 Jan 2010, 10:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI






--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pierburg2ee
post 15 Jan 2010, 14:15
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 March 09
From: Bucuresti, s3




am gasit cauza problemei. un vecin amabil a insistat sa imi dea curent desi eu ii explicam ca am baterie noua, luata de 2 saptamani. A pornit din prima. Am innebunit. Am urcat in casa am luat certificatul de garantie si urgent la servicu-ul producatorului bateriei m-am dus. Acolo test rapid. Alternatorul incarca normal (14V)dar .... au depistat un consum de 1.64Ah in loc de 0, 04Ah (nu mai tin minte exact valoarea) atunci cand masina era complet oprita si nici un consumator activ. Deci nici vorba de electromotor defect. Bateria a fost sistematic asasinata de electronica de pe masina (ceva ramane activ dupa oprire) si consuma putin dar sigur.

Deci am schimbat degeaba bateria la inceputul lui ianuarie. Am dat vina degeaba pe electromotor ulterior.

Ramane sa testez cand fac rost de un aparat de masura cine e responsabil de consumul ala (scotzand sistematic sigurantele consumatorilor). Nu am nimic pe masina decat elemente originale (player, lumini etc.) O sa anunt ce cauza problema.


P.S. ca fapt divers, nici dreacu nu iti aduce carbuni de electromotor daca nu ii spui codul de pe el (degeaba stiam seria motor si restul detaliilor masinii ). Am incercat in nenumarate locuri si toti furnizorii de piese insista sa le spui exact ce scrie pe el.


--------------------
Renault Scenic 2 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghmihai2007
post 16 Jan 2010, 11:23
Post #4


Vive la France


Group: Members
Posts: 97
Joined: 18 August 08
From: Neamt




te rog daca afli zi-mi si mie, am patit si io la fel. Am scimbat 2 baterii.
Da add la ghmihai2007.
Tot pe benzina e si al meu, sa fie doar o coincidenta?


--------------------
Clio3 2007, Scenic 2.1 2004, Seat Leon 1P 1.6Mpi - NT xx XXX 2006
...inteligenta artificiala nu se poate compara cu prostia naturala...
ROMANIA LAND OF CHOICE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pierburg2ee
post 18 Jan 2010, 09:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 March 09
From: Bucuresti, s3




noi impresii si constatari. Deci masina consuma 1,6Ah stand pe loc cu toate cele oprite. In 2 saptamani bateria noua a cedat. Am luat un aparat de masura, am scos o borna si m-am apucat sa masor ce consum am cand e totul oprit. Evident la start aveam un consum mare. De 0,6 Ah (mai mic ca la primele masuratori dar mult mai mare decat cel de 0,06Ah cat ar trebui sa aiba in mod normal). Am inceput sa extrag rand pe rand sigurantele din caseta locata in masina. Singura schimbare.... a scazut la 0.4Ah atunci cand am scos nu o siguranta ci un modul electronic incasetat de culoare roz. Oricum consumul era enorm asa incat am cautat mai departe. In compartimentul motor o cutie suplimentara de sigurante. Protejata de 3 suruburi si un sistem criminal de izolare prin capac. Mi-am rupt mainile incercand sa scot capacul ala iar sub el sunt inca o multime de sigurante de dimensiune mica plus alte module si mufe infiorator de greu accesibile. Deci proiectantul acelui spatiu ar trebui ucis cu pietre. In fine. Am tras de mufe ... le-am scos pe cele pe care le-am putut scoate.... am dat afara si vreo trei sigurante dupa care am cedat ... hemoragia de la maini imi punea viata in periocol.... m-am taiat in toate cenzuraturile alea ingrozitor .... era un frig de crapau pietrele ai am injurat non stop toate personalitatile franceze, toate regiunile si produsele alimentare si vestimentare (genti, branza, stil de sarut, vinuri etc.) pe care le cunoasteam ca provin din zona din care provine si cel care a proiectat cutia de sigurante de la motor. Am masurat in agonie .... la plecare consumul ... 0,06Ah.

Deci reusisem. Acum sunt mai multe ipoteze:
1. dumnezeu intervine si pentru cretinii de care i se face mila cand repara in ger masina
2. dumnezeu nu intervine dar acidental am asezat la loc ceva ce facea contact imperfect (sincer ma indoiesc profund)
3. problema consumatorului intervine aleator. Adica din cand in cand ceva ramane "agatat" in sistemele electronice si chiar si dupa inchiderea masinii consuma.

Va tin al curent ....

Oricum astazi la o zi distanta alta atrocitate. Dimineata pornesc perfect merg pana la pasajul muncii, iar cand sunt in mijlocul lui, in traficul criminal, pe ninsoarea de dimineata, motorul se opreste..... adica nu mai statea la relanti si parca si mergea balbait. Am trait emotii mari ... masina cu doi bebelusi si cu nevasta-mea bloca si traficul si asa facut praf. A pornit cu greu dupa 20 sec de dat la demaror. Acum ce are cu mine? Senzorul pentru axa cu came poate sa faca asa ceva? Merge perfect in rest dar intotdeauana e incredibil de greiu de fixat relantiul la o valoare de 1200-1400 de rotatii din pedala ... mereu oscileaza acolo. In rest e ok


--------------------
Renault Scenic 2 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BiGBearRO
post 18 Jan 2010, 11:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.338
Joined: 19 October 05
From: de unde se da ora exacta




Ai alarma?


--------------------
Toyota AURIS - IF-94-URS Touring Sport 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pierburg2ee
post 18 Jan 2010, 14:11
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 10 March 09
From: Bucuresti, s3




Salut,

nu am. Echipare standard. Nici cea mai mica modificare facuta sistemului electric. In momentul in care inchid masina consumul masurat imediat (cu masina inchisa si totul oprit) este de 1,6Ah sau similar .... dupa cateva secunde scade (5-8 sec este delay-ul), pe masura ce se inchid circuitele (banuiesc). La primele masuratori nu scadea defel. Dupa ce am mestecat prin sigurante a scazut la 0.6Ah. Tot mare. Dupa ce am mestecat si in cutia de la motor a scazut la 0.06Ah. De doua zile aparent e asa la fiecare inchidere ... ceea ce e bine ... vedem in cateva zile, o sa masor preventiv din cand in cand. Oricum mi-a descarcat o baterie noua, luata de 15 zile atunci cand a intervenit problema. Seara mergea brici si dimineata nu mai invartea deloc electromotorul. E nelinistitor pentru ca poate recidiva si nu am habar ce poate sa fie. daca ma dusc acum in service nici nu ar avea ce sa constate ... aparent acum e totul ok.


P.S. cu putin noroc ma poate ajuta cineva ... pentru remedierea problemei cu mersul "nerotund" plus indicatorul de "check emission" am inteles ca este necesara curatarea sau inlocuirea senzorului de pozitie al axei cu came. de reperat il reperez dar accesul la el e cam aiurea. are cineva idee cum pot da jos senzorul ca sa il pot curata? e prins in suruburi? Trebuie procedat intr-un anume fel? Nu prea am acces la el si nici lumina prea grozava nu e pe acolo sa vad mare lucru

This post has been edited by pierburg2ee: 18 Jan 2010, 16:28


--------------------
Renault Scenic 2 1.6 16v 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onehalf
post 7 Oct 2010, 18:23
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 7 June 09




salut,
am patit si eu aceeasi problema.am plecat fericit de la servici,
am deschis masina,am pus cartela, am apasat butonul,
a facut un clanc si atat.
am observat cand dau sa o pornesc se stinge bordul pt cateva secunde(cat face clancul).
farurile functioneaza,claxonul functioneaza,nu mai functiona inchiderea din telecomanda.(am incuiat-o cu greu,dupa mai multe incercari si combinatii).

am schimbat bateria la telecomanda,am pus curent de la masina unui coleg,am
schimbat bateria cu alta imprumutata...
la fel...
astept un sfat.

am sa iau maine aparatul de masura,
orice sfat e bine venit.
multumesc.


--------------------
Renault Scenic II - ct00000 2006 1.6l benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 8 Oct 2010, 08:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Sunt convins ca problema este cunoscuta in service-urile Renault.Asa...pareri de la unul si altul nu ti-as recomanda.Te pot bulversa.

Service Renault este recomandarea mea.Cat poate sa coste o constatare ?


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciprian_Adrian
post 13 Jan 2014, 12:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 January 14




Aceasi problema am si eu la un Scenic 2 1.6I din 2004. Am un consumator care imi omoara bateria in fiecare zi.Initial am zis ca este bateria moarta dar nu acolo e problema. Nu stiu ce sa-i fac, daca a gasit cineva rezolvarea va rog postati. HEELP !!!


--------------------
Renault Scenic - GR 021689 2004/ Scenic II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 14 Jan 2014, 22:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Sunt convins ca initiatorul acestui post a rezolvat problema insa "a uitat" sa mai scrie si cum...

Sa va spun patania mea asa...4 fun...

Acum cateva zile,mai exact pe 10 Ianuarie ajung la masina si nu porneste din lipsa de curent in baterie.Chem un prieten,montez cablurile,imi da curent si gata pornirea.Merg cu masina cam 2 zile (cam 140 de km) sa vad cum se comporta...Se comporta perfect normal,temperatura afara fiind cam aceeasi.
Dupa toate astea o supun la teste cu amc-ul(aparat de masura si control) Toate testele bune...chiar f bune.

Trec aceasta intamplare la capitolul "extraterestre" si imi vad de treaba...
Gasesc garantia bateriei si bonul in care era data cumpararii.Ce credeti...10 Ianuarie 2013 adica exact cu fix un an in urma cand am patit aceeasi chestie cu bateria(descarcare pana la 0 intr-o noapte)Acest lucru m-a facut sa cumpar acumulator nou anul tecut.Anul asta nu i-a mai mers...Am pacalit-o eu...Sa vedem la anul pe 10 Ianuarie...


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dacus_Malus
post 15 Jan 2014, 10:34
Post #12


OM


Group: Members
Posts: 757
Joined: 24 July 07
From: Brasov / Rasnov




luna ianuarie e cu ghinion ptr. sist. electric de reno...
initiatorul topicului tot in ianuarie a avut pb.
culmea e ca si bateria mea de pe reno da semne de deces, dar la mine e vorba de varsta bateriei...
are deja 2 ierni, daca nu cumva chiar 3....deci o inteleg.

This post has been edited by Dacus_Malus: 15 Jan 2014, 10:35


--------------------
Toyota Prius 2 2006
Toyota Prius 1 - 2002
Autorulota Citroen C25 SanRemo - 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 16 Jan 2014, 16:54
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




QUOTE(jas2 @ 14 Jan 2014, 22:20)
Sunt convins ca initiatorul acestui post a rezolvat problema insa "a uitat" sa mai scrie si cum...

Sa va spun patania mea asa...4 fun...

Acum cateva zile,mai exact pe 10 Ianuarie ajung la masina si nu porneste din lipsa de curent in baterie.Chem un prieten,montez cablurile,imi da curent si gata pornirea.Merg cu masina cam 2 zile (cam 140 de km) sa vad cum se comporta...Se comporta perfect normal,temperatura afara fiind cam aceeasi.
Dupa toate astea o supun la teste cu amc-ul(aparat de masura si control) Toate testele bune...chiar f bune.

Trec aceasta intamplare la capitolul "extraterestre" si imi vad de treaba...
Gasesc garantia bateriei si bonul in care era data cumpararii.Ce credeti...10 Ianuarie 2013 adica exact cu fix un an in urma cand am patit aceeasi chestie cu bateria(descarcare pana la 0 intr-o noapte)Acest lucru m-a facut sa cumpar acumulator nou anul tecut.Anul asta nu i-a mai mers...Am pacalit-o eu...Sa vedem la anul pe 10 Ianuarie...
*



Absolut faza identica mi s-a intamplat si mie, cu primul Scenic, tot iarna (nu mai stiu daca tot in ianuarie). Am zis sa mai trag de ea vreo 2-3 zile, inainte sa cumpar o baterie 9. N-a mai fost nevoie, bateria a mai mers brici inca un an, pana am busit masina si am vandut-o. Cu bateria in stare perfecta...


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciprian_Adrian
post 17 Jan 2014, 12:39
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 10 January 14




Problema este de la un CONSUMATOR care omoara bateria, eu dupa ce am umblat la sigurantele de la motor si cele din interior,am verificat ce s-a putut din ele, am scos mufele si am miscat tabloul de sigurante PROBLEMA S-A REZOLVAT.


--------------------
Renault Scenic - GR 021689 2004/ Scenic II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
betamax
post 17 Jan 2014, 15:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.343
Joined: 11 September 08
From: din lumea asta, prost făcută..




Amorul este un lucru foarte mare. Daca un bec lumineaza, inseamna ca e alimentat de la o sursa electrica. Daca un akku se descarca, ceva (cineva ?) consuma energia acumulata. Mare revelatie. Cam asta ai spus tu, Cipi. E clar ca e un consumator, da' spune-ne tu care, ca al'fel ramanem blocati la faza : daca A=B oare si B=A ?


--------------------
renault Scenic Rx4 2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW
"... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 09:53
Dacia