Kangoo, probleme la sistemul de racire
![]() ![]() ![]() |
Kangoo, probleme la sistemul de racire
renaultkangoo19 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 6 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Kangoo
2000/ 1.9 dti
|
|||
V.I.D. |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 January 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Verifica daca atunci cand lichidul de racire este f. cald ,daca si radiatorul de racire este cald.Daca radiatorul de racire ramane rece ,desi temperatura lichidului de racire este crescuta peste normal ,atunci inseamna ca lichidul de racire nu-si face tot circuitul(nu intra prin radiatorul de racire) si in principiu pot fi 2 probleme:fie termostatul este defect(in cazul in care este schimbat posibil sa fie montat incorect sau chiar defect) fie un furtun sau chiar radiatorul de racire infundate.Sper ca nu ai bagat pe instalatie prafuri sau solutii pentru astuparea fisurilor sau gaurilor din radiator-eu am facut asta(la una din masinile din trecut) si mi-am infundat super bine instalatia cu tot cu radiator.Din cauza asta am avut aceleasi simptome ca si tine-a trebuit sa schimb radiatorul.
P.S.-Se mai poate sa fi facut si un dop de gheata daca antigelul nu este tocmai in parametri avand in vedere temperaturile scazute din ultimele zile. Warning:Acesta este un sfat si o presupunere de la o persoana care a avut aceleasi simptome la un alt model de masina si nu o diagnosticare venita de la un inginer auto.Pt. un tratament corect duceti masina la un specialist. ![]() This post has been edited by V.I.D.: 6 Jan 2010, 16:21 |
--------------------
renault
kangoo
2001/1,9D/40KW
|
|
diag |
![]()
Post
#3
|
Membru simplu Group: Members Posts: 133 Joined: 22 November 09 ![]() |
buna, de acord cu cele scrise de ''V.I.D.'' daca s au verificat cele scrise de el,exista o foarte mare probabilitate ca garnitura de chiulasa sa fie arsa sau ciupita,asta necesita schimbarea ei, dar se mai poate verifica daca in vasul de expansiune lichidul de racire revine din circuit in vas cu bule de aer,care in cazul acesta ar proveni din camera de ardere a unuia sau mai multi cilindrii (de aceea nu merge incalzirea pentru ca intra aer pe circuitul de racire si ajunge la calorifer,unde normal ca scade incalzirea), daca garnitura de chiulasa este arsa,totodata daca supapa de pe vasul de epansiune e buna,in cazul acesta posibil sa fie si presiunea lichidului de racire mai mare decit normal,se simte conductele de la radiator mai tari cind motorul este la temperatura de regim,oricum inainte de luarea deciziei de schimbare garnitura chiulasa,motorul trebuie verificat de un mecanic bun care sa confirme problema. O problema mai grava ar putea sa fie fisuri in chiulasa care necesita inlocuirea sau repararea ei,asta se vede la demontarea ei si daca garnitura de chiulasa se vede intacta atunci chiulasa trebuie verificata sub presiune sa se vada daca este cu fisuri.DAR repet,inainte de toate astea este nevoie de un bun mecanic auto pentru confirmare.Bafta.
|
--------------------
Suzuki
GSX R 1000
2003
|
|
Nume |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 31 July 10 ![]() |
Buna.
Am un Renault Kangoo 1,5D, 2007. Nu imi porneste ventilatorul de pe radiator , apa creste, mi-a aparut chiar si martorul pe bord cu "Atentie! Sistem injectie defect sau sistem racire defect" ( pag.1.55 manualul de utilizare, daca nu gresesc pagina ). Radiatorul este fierbinte, ventilatorul pleaca la 12V (l-am incercat pe direct, la acumulator). Am scos un releu, am facut punte intre doi contacti si porneste ventilatorul. Nu stiu de unde primeste releul comanda. Termostatul este ok, ajunge apa fierbinte in radiator. Unde este termocupla ? Am o piesa pe carcasa ventilatorului ce atinge radiatorul, este un contact termic ? Imi ramane sa fac punte intre contacte, dupa ce imi spuneti ce e cu ea. Am nevoie de manualul de reparatii, va rog. Ceva sfaturi ? Multumesc. |
--------------------
Renault
Kangoo
2007 1,5D
|
|
baciudibaciu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 31 May 09 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai sanatos si bine este sa mergi la un service . un electrican rezolva problema repede si fara multa bataie de cap SI nu foarte scump
|
--------------------
Renault Kangoo 15dci
ARO 10-4
2003
- b55fux
|
|
Adi R5 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.432 Joined: 29 August 06 From: A R A D ![]() |
fir intrerupt/topit sau vreo mufa nu isi (mai) face treaba.
|
--------------------
Renault
Espace
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 01:18 |