Pareri Renault Megane II / III, Sunt indecis...
![]() ![]() ![]() |
Pareri Renault Megane II / III, Sunt indecis...
becherualex |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 January 10 ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Mondeo
1995
|
|||
krokos |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 174 Joined: 12 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut oferta pt Megane Sedan 1,5dci Luxe Privilege(deci varianta full options) la aproximativ 13800E, daca nu ma insel, la Auto COBALCESCU pe splai, era sedanul de 85 de cai. La Megane III nu prea stiu preturile, dar tot acolo era unu negru 1,6 16V Dinamique la 14500E aproximativ. La Sedan sunt preturi foarte scazute pt ca sunt masini stoc, iar Sedanul din cite stiu nu se mai fabrica. Pt celelalte nelamuriri foloseste cu incredere forumul pe topicurile dedicate si vei afla mare parte din raspunsuri la intrebarile tale. Spor la citit!!!!
|
--------------------
Renault
Megane Estate 1,5dci 110cp
2012
- Numar mic
|
|
valentin_29 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 27 June 09 From: Bucuresti ![]() |
Salut! In aceeasi dilema eram si eu asta vara si am preferat sa imi iau Megane-ul 2 bicorp din semnatura pentru ca a avut o reducere mare de pret, l-am luat cu mai multe optiuni, diesel si mai ieftin, 11700 EUR fata de megane 3 care era benzina de 1.6 16v la aproape 13 000 si mai putine dotrari... Mai mult, in general e bine sa eviti sa iei masini abia aparute pe piata ca au probleme ascunse cum s-ar spune, care vor fi remediate in timp...Acuma la revanzare sigur o sa iei un pret mai mare pe megane 3 dar avand in vedere cu ce reducere poti sa iei megane 2 si cu ce dotari...eu unu tot la megane 2 as ramane ... parerea mea.
|
--------------------
Renault
Megane II Hatchback
2008 Dynamique 1.5 dCi 105 CP
|
|
ionutmira |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 December 09 ![]() |
am o problema am un megane 2 si i-am schimbat bateria anainte de o schimba cand inchideam masina se auzea 3-4 semnale acustice de la alarma acum nu se mai aude nimica stie cineva cum pot rezolva problema asta?astept un raspuns rapid daca se poate.
This post has been edited by ionutmira: 3 Jan 2010, 13:17 |
--------------------
renault
2005 megane 2
dci 1500
- cv850cd
|
|
DRD |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 20 September 06 From: Brasov ![]() |
Fa tot posibilul si mergi pe Megane 3. La M2 sunt probleme infinite cu greieri si tot felul de pocanituri + scaunul nu se duce destul de jos ... etc etc.
|
--------------------
Renault
Megane 2
1.5 Dci Comfort Expresion 2004
|
|
99AIM |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
Vezi ca la opel insignia e o oferta buna pe la 14k de euro si aia e mai masina sigur sau chiar si un cruze ar merge asa mai ieftinache, eu renault numai iau numai din cauza politicii lor in service-bataia de joc la ea acasa ca probleme se gasesc pe la orice marca.
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
qwertyuiop |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 22 March 09 From: Buc ![]() |
mai e si fluence , dar la 14 000 iti iei benzina 1.6 , care cam consuma , daca vrei neaparat reno atunci un m2 diesel e perfect , daca nu esti prea pretentios la greieri , mai studiaza forumul si fa-ti singur o parere ...
|
--------------------
-
-
-
|
|
Adila16 |
![]()
Post
#8
|
![]() mecanic aero (sau aerian?) Group: Members Posts: 848 Joined: 14 October 06 ![]() |
mie, unul, m3-ul in 5 usi imi place nespus de mult...dupa drive test a trebuit folosit spaclul ca sa fiu indepartat de la volan... :-)
imi pare la fel de spatios in interior ca un m2sedan, aspect futurist dar de bun simt... iar motorizarea 1.6 cu 6 trepte zic io ca face toti banii... (off-topic: kurulina mea imi pare o cere p-a sasea inca de pe la 130 km/h...)... dac-as avea, insa, dilema ta, si n-ar fi prea presanta, as mai astepta macar juma de an si as sta cu ochiu' tzinta pe sectiunea m3 a forumului, sa vad cam care-s bubitele serioase ale masinii... daca, insa, m-ar presa lipsa unui vehicul, m-as orienta catre un m2 accesorizat la maximum... macar as sti la ce sa ma astept din partea lui...e trecut, ca model, prin ciur si prin darmon. si parca nu prea mai are secrete... un coleg sugera insignia: zic ca e cam in aceeasi oala cu m3 ...fain de tot, bine echipat, insa nu s-au prea vazut inca bubele modelului... |
--------------------
Renault
Megane BiCorp 1.6 16v
Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
- / aka Kurulina ...The more I get to know people, the more I like my dog...
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Si la ce capitole comparam Insignia cu M3
![]() |
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
99AIM |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
|
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
rtBK |
![]()
Post
#11
|
![]() Unique like everyone else Group: Members Posts: 3.955 Joined: 19 January 08 From: Bucuresti ![]() |
si sa nu uitam ca e opel
![]() |
--------------------
Renault
Clio 4GT Line
2017 Trek Valencia |
|
Hack |
![]()
Post
#12
|
![]() Megan' ti-ai luat?! Group: Members Posts: 5.147 Joined: 12 April 07 From: The Moon ![]() |
Clar, Insignia e un monument al fiabilitatii
![]() ![]() This post has been edited by Hack: 3 Jan 2010, 18:54 |
--------------------
Reno
Megan' Sedan 2.2
2007 Expression 1.6l/16V/110CP
|
|
99AIM |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
In acelasi segment de pret intra si noua octavie-oferta buna pe diesel chiar si jetta e la pret bun-stiu sunt slabe la fiabilitate si astea.
Cine crede ca M3 sau chiar fluence vor fi superfiabile se inseala amarnic, eram la service reno si un tip cu o laguna noua cu probleme la frane si injura de toti sfintii ca nu si-a luat ceva mai bun in banii de L3. M-am uitat la un fluence in showroom si pe la motor scria numai valeo, delphi.... Pentru mine un singur lucru e sigur-urmatoarea masina nu va mai fi RENAULT This post has been edited by RamboX: 3 Jan 2010, 19:12 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
spy_oh_joy1389 |
![]()
Post
#14
|
![]() Megane zen și un mare plimbăreț Group: Members Posts: 3.879 Joined: 28 August 08 From: Sibiu ![]() |
ia-ti masina care-ti place! in ziua de azi toate au cam aceeasi perioada de exploatare. sunt doar consumabile facute sa tina cat sa cumperi alta sa aiba ei ce manca.
|
--------------------
Renault
2 x Megane 4 GT&Zen
||2017||2016 Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
|
|
segcm |
![]()
Post
#15
|
![]() ... Entertainer Group: Members Posts: 642 Joined: 7 December 04 From: UE ![]() |
O alternativa de luat in seama este si o masina SH. De exemplu acum un megane 2007-2008 accesorizat sub 40mii km il iei la cca 7000-9500€. In principiu daca nu a fost busita si din punct de vedere tehnic si estetic este perfecta, merita banii. La sub 40.000km practic e ca noua si daca mai are si ceva garantie... e perfect. Sunt f multe persoane ce si-au facut credit pentru masina (ce nu si-o permiteau in mod normal) si nu mai pot face fata din punct de vedere financiar si acum vor sa vanda cu orice pret. E criza si diferenta de 4-6000€ o poti folosi in mod "intelept" in alte "activitati". Perioada asta de criza a dat preturile SH-urilor destul de jos si poti gasi masini excelente la preturi mici si negociabile. Merita sa vezi cateva masini ca sa iti faci o idee.
This post has been edited by segcm: 3 Jan 2010, 21:50 |
--------------------
Renault
Grand ESPACE - 2.0 dci Automat
2012 Initiale Paris
- ** *1 *** Fara semnatura
|
|
Avani |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.132 Joined: 23 October 07 From: Capitala gri ![]() |
Megane 3 sau Octavia 2, depinde daca vrei 5 usi sau sedan. Daca nu-i efortul prea mare pentru banii aia, merita sa-ti iei masina noua.
|
--------------------
.
.
. Think forward !
|
|
ncristi |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Valeo si delphi produc pentru toate marcile de pe planeta asta de la BMW pana la TATA iar daca scrie pe anumite componente valeo sau delphi este fix = 0.
La avensisiul (vechi cel putin - adica penultimu) sunt o gramada de piese valeo si este considerata un monument de fiabilitate. In cazul fuliei defazoare de pe 1.6 16v a fost o gresela de proiectare. |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Razor |
![]()
Post
#18
|
![]() Doc Group: Members Posts: 530 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
Megane 3 este o evolutie clara a lui Megane 2 din aproape toate punctele de vedere. Cel mai important mi se pare ca s-a imbunatatit mult trenul de rulare care la M2 este foarte sensibil.
M3 per ansamblu e mai bine inchegata decat M2 iar la capitolul motoare eu zic sa mai astepti putin sau: - poti merge pe un diesel 1.9dCi sau 1.5dCi (105CP, NU alte versiuni), motoare care deja sunt consacrate pe M2 - la capitolul benzina poti sa iei 1.6 16v cu 110CP in 6 trepte, dar eu nu l-as recomanda decat pentru mers in tara adica sub 130. Peste e galagios (acuma nu iti imagina ca nu te mai intelegi om cu persoana in masina, am mers o buna bucata de autostrada in Germania cu 180 si era ok zgomotul) si consuma cam mult. - ...sau mai astepti si sa iei in considerare 130TCe, 180TCe care, zic eu, promit sa fie niste motoare foarte performante, cuplate la o cutie manuala cu 6 trepte T4J care are rapoartele modificate in functie de motorizare Deci, ca la orice sistem nou (nu e in totalitate nou, in proportie de 60 - 70% e reutilizat know-how-ul) sunt probleme cu noile componente care pot sa mai dea mici defecte. Dar totusi nu poti compara tehnologia anilor 2000 cand s-a proiectat / implementat M2, cu tehnologia si experienta anilor 2007 - 2008 cand s-a proiectat / implementat M3. Ramane la latitudinea ta sa alegi intre un M2 la care deja ii sti bubele si un M3 la care inca nu se cunosc, dar sunt convins ca sunt mai putine. Si ca sa intru in polemica cu alte marci: - 1l ulei la VW e 90RON - service-urile VW (cel putin in reteaua Quark, pe unde am mai umblat) sunt ca si nivel de competenta tot ca si Reno, singura solutie alta tara (acuma clar ca este putin peste Reno dar... putin) - service Mercedes-Benz (casa auto), la un amic i-au revopsit plafonul dupa o grindina de toata frumusetea la un E-class nou si rezultatul a fost mai mult decat dezamagitor: si cu ochii inchisi vedeai valurile pe plafon. - VW Golf 5 NOU greierasi (oricum clar e mai inchegata decat M2) - VW Passat 2.0TDI consum imens de ulei (1-1.5l ulei consumat intre revizii) - Mercedes-Benz E class (40% din forta de franare folosita de sistem => accidente cu victime, multe au dat in judecata compania), recall masiv datorita sistemului de franare Brake-by-wire - ... sa mai zic? Deci, probleme au fost, sunt si vor fi, ideea e sa vezi ce anume iti doresti tu: dotari, renume, motorizare, ... |
--------------------
VW / Honda
Passat 2.0 TDi / CBR 600RR
2010 Highline / 2008 Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back! |
|
ncristi |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
Toate marcile au pb. - doar la reno sunt monumentale.
Orice posesor de reno daca schimba o bieleta de directie la 60000km este o tragedie - pentru un posesor de W sa schimbi in aceeasi km 2 injectoare si 1 pompa de motorina nu-i mare lucru. Pur si simplu asa sunt privite lucrurile... This post has been edited by ncristi: 4 Jan 2010, 10:54 |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
geoman |
![]()
Post
#20
|
![]() George Group: Members Posts: 399 Joined: 28 October 07 From: Iasi ![]() |
QUOTE(ncristi @ 4 Jan 2010, 10:54) Toate marcile au pb. - doar la reno sunt monumentale. Orice posesor de reno daca schimba o bieleta de directie la 60000km este o tragedie - pentru un posesor de W sa schimbi in aceeasi km 2 injectoare si 1 pompa de motorina nu-i mare lucru. Pur si simplu asa sunt privite lucrurile... Pentru mine nu e mare lucru o bieleta. Oricum am schimbat-o degeaba pe la 65k. Problema este de la bucsa casetei dir. care la mine lipseste. Dar nu ma deranjeaza. Se aude uneori un mic trancanit. Oricum cred ca bieleta era originala neschimbata niciodata. O bieleta schimbata originala(aia cu cap rotund si nu hexagon de 28) se poate observa daca s-a folosit scula de la Renault la strangere. Zic asta pentru ca sunt al 3-lea proprietar. Chiar esti sigur ca pe cei Vw nu-i doare de injectoare? Am un coleg cu Passat 130cp pd adus din afara din 2002 care prin 2007 a schimbat un set de 4 injectoare din afara la pretul declarat de el de 2000 ron. Kilometrii nu-i mai stiu. Un an nou mai bun. |
--------------------
renault
megane sedan 2 1.5dci 80 cp, 1.9 dci E4 FAP
2004, 2006
|
|
aphophis |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.491 Joined: 14 January 06 ![]() |
pai ii doare, insa mandria si falia zice altceva cand e vorba sa se laude. pe forumuri, intre prieteni
![]() |
--------------------
Kia
Rio
2021
- ---
|
|
99AIM |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.134 Joined: 26 June 05 ![]() |
QUOTE(aphophis @ 4 Jan 2010, 11:59) pai ii doare, insa mandria si falia zice altceva cand e vorba sa se laude. pe forumuri, intre prieteni ![]() Sa vezi ce tare te-ar durea pe tine daca ai schimba injectoare,rampa si pompa de vreo 2500 euro la masina de nici 50k de km....cred ca ai face ca mircea badea cu un pliant de la renault pe fund.glumeam ![]() Haideti sa ne gandim si la un versus Fluence-New Astra sau Golf 6-M3 sau chiar L3-Passat B6 ca tot sunt in aceeasi gama de pret la dotari apropiate,io nu-i mai inteleg pe cei de la renault cu marketingul lor....cand te stii ca faci masini low cost si cu o groaza de probleme de ce urci si pretul? ca sa mergi sigur spre faliment....era un articol in autobild in care se spunea ca dacia sustine grupul renault in mare proportie si ca in realitate noul symbol cat si L3 sunt niste esecuri in vanzari ca sunt stocuri....ceva ceva tot o fi adevarat. This post has been edited by RamboX: 4 Jan 2010, 14:25 |
--------------------
Clio III ph 1
Renault Fluence ph 2
1.6 dci
- CT 99 xxx Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
|
|
cata70 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
QUOTE(Razor @ 4 Jan 2010, 10:17) - la capitolul benzina poti sa iei 1.6 16v cu 110CP in 6 trepte, dar eu nu l-as recomanda decat pentru mers in tara adica sub 130. Peste e galagios (acuma nu iti imagina ca nu te mai intelegi om cu persoana in masina, am mers o buna bucata de autostrada in Germania cu 180 si era ok zgomotul) si consuma cam mult. - Sunt de acord cu cele afirmate insa treaba cu zgomotul nu o inteleg. |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
Catalinmodena |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.547 Joined: 7 April 08 From: Aproape de Craiova ![]() |
Pai Rambo X,ceea ce spui tu e in mare parte adevarat.Daca Dacia nu vindea masiv in 2009,Renault cam strangea din fundulet.Insa referitor la noul Symbol,cu toate ca ma mira,vanzarile merg destul de bine.Insa nu acelasi lucru il pot spune despre Laguna si Megane 3,care sunt foarte rare pe drumuri.
|
--------------------
Renault
megane sedan
manager 1.4 16v 2007
|
|
crazybogdan |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 402 Joined: 15 April 09 From: Bucuresti ![]() |
asa este, toate marcile au probleme. Am avut pentru o scurta perioada un vw golf plus din 2006 cu 1.9tdi si pana in 100.000km avusese cutia de viteze si turbina schimbate (nu a fost al meu),deci probleme apar peste tot. recomand sincer M2 bine accesorizat. parerile sunt impartite dar totusi la M3 nu sti ce hibe poate avea. designul e o chestie subiectiva
|
--------------------
am avut
Megane2 1.9dci
2005
- pe viitor BMW Z8...sper
|
|
Razor |
![]()
Post
#26
|
![]() Doc Group: Members Posts: 530 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
@cata70: am descris zgomotul perceput in habitaclu in ideea ca nu e neaparat extrem de zgomotos motorul, dat fiind faptul ca am mers o buna bucata de vreme cu 180, deci undeva la 5000+ rpm. Insa pentru un confort interior ridicat, comparabil cu cel al unui diesel la aceeasi viteza, motorul 1.6 e zgomotos. Am facut comparatia 130 / 180 pentru a nu crea o imagine de motor extrem de zgomotos tinand cont ca e totusi un motor aspirat. Personal eu consider ca peste 120 - 130 acest motor nu mai furnizeaza un nivel de confort fonic relaxant, plus ca d.p.d.v. al consumului creste exponential de la 120 - 130. Cum zicea cineva mai sus, caut si eu a 6-a treapta de la 110.
|
--------------------
VW / Honda
Passat 2.0 TDi / CBR 600RR
2010 Highline / 2008 Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back! |
|
cata70 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 537 Joined: 1 September 05 ![]() |
O.k ,inteleg.Eu l-am dotat cu ''blanita''la capota imediat ce l-am cumparat...(placebo? nu stiu ) Da,de ar fi avut si tr.6...
On topic- strict intre m2 si m3,clar as merge pe cel din urma .Care sa fie ''bolile copilariei'' la noul model? Motoarele sunt aceleasi iar daca la benzinar,de ex. .s-au eliminat hibele ambreajului si fuliei defazoare(la aceasta ,daca nu ma insel au fost mai rare la m2.2) nu vad ce ar mai putea fi.Da ,ar mai fi in plus motorul acesta de 130 cp,dar nu prea se stie ce poate,inca. Oricum ar fi ,noutatatea isi spune cuvantul. This post has been edited by cata70: 5 Jan 2010, 00:35 |
--------------------
Toyota
Avensis
2013
|
|
enache_sorin |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 83 Joined: 17 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa-ti spun cum stau lucrurile la mine. De o luna a aparut in familie un M3 benzina 1.6, acelasi motor ca si M2-ul meu. Am mers cu el cam 1500 km si iti spun sincer ca nu prea imi mai vine sa ma urc in a mea. Concluziile le tragi singur. Masina a costat 13300 cu rabla inclusa, are garantie 4 ani sau 100000 km, si e vorba de un Sport Tourer, Expresion. Fa cel mai bine un test drive cu amandoua.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 benzina 1.6
august 2006 luxe privilege
|
|
CristianFlorea |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 15 December 09 ![]() |
In dec 2004 am cumparat un Megane 2 sedan 1,5 dci. Acum masina are 206.000 km si nu am schimbat la ea decat bielete si amortizoare (amortizoarele originale le-am schimbat abia la 148.000 km), pivoti - din cauza gropilor evident. Apoi alte consumabile (discuri fata, placute frana, kit distributie). Eu am menajat-o, am ocolit gropile, am schimbat uleiul la timp etc. Cum o ingrijesti asa o ai.
Conteaza f mult cum exploatezi masina, ce ulei ii pui, unde alimentezi. A mea nu a vazut altceva in afara de ELF iar motorina doar Petrom, OMV si Rompetrol. Apropo, daca ii pun motorina EFIX de la Rompetrol consuma cam cu 0,5 litri / 100 km mai putin. In rest nimic crede-ma. Au motoare f bune. Nu vreau sa ridic Renault in slavi dar asta e realitatea. |
--------------------
Renault
Laguna GT line 2.0 dci
dec 2009 Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014 |
|
Razor |
![]()
Post
#30
|
![]() Doc Group: Members Posts: 530 Joined: 25 January 07 From: Timisoara ![]() |
Cristi a pus punctul pe i: cum o ingrijesti masina asa o ai.
![]() Cum ziceam, Megane e o masina destul de sensibila la partea de tren de rulare, deci cu putina grija la gropi se poate avea o masina la care nu schimbi tot la 1000 km bielete / flanse / ... Si referitor M2 vs. M3, mergi la un drive test sa vezi cum te simti in M3. Fa o analiza a masinii si vezi daca ti se potriveste. |
--------------------
VW / Honda
Passat 2.0 TDi / CBR 600RR
2010 Highline / 2008 Inteligenta artificiala nu se compara cu prostia naturala
And God said: Ride hard, I've got your back! |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 10:19 |