Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema 1.5 dci, in treapta a5-a apare eroarea "check injection"

lupascumihai
post 26 Dec 2009, 14:37
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




salutare tuturor,
scriu in sectiunea de megane pentru ca la clio 3 se pare ca nu a mai avut nimeni problema mea...in sensul ca atunci cand accelerez masina in treapta a 5-a imi apare eroarea "check injection" in preajma a 3000rot/min, ala este singurul moment care genereaza aparitia problemei, in trepte inferioare de viteza pot trece de 3000rot/min, nici in treapta a 5-a nu se manifesta tot timpul dar atunci cand se manifesta senzatia de dinainte sa apara eroarea este ca motorul nu mai are vlaga... motorul este un 1,5 dci 85cp, avand in vedere simptomele am zis ca este ceva de la alimentare/ admisie....asa ca pana acum am schimbat filtrul aer si filtrul motorina fara succes insa.....voi ce zice ti? de la ce altceva poate fi?...
PS: masina porneste normal, nu da fum....


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
segcm
post 26 Dec 2009, 17:42
Post #2


... Entertainer


Group: Members
Posts: 642
Joined: 7 December 04
From: UE




Cel mai probabil - pilitura la sistemul de injectie.


--------------------
Renault Grand ESPACE - 2.0 dci Automat 2012 Initiale Paris - ** *1 ***
Fara semnatura
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 26 Dec 2009, 17:48
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




am uitat sa mentionez ca masina are numai 40mii km, la inceput si eu m-am gandit la pilitura desii mi-se parea incredibil atat de repede, dar testul de retur a fost ok la injectoare, pe testarea injectoarelor pe tester la renault nu au iesit probleme. si daca erau duse injectoarele nu trebuia sa dea fum? sau pot sa fie duse si fara sa dea?


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 29 Dec 2009, 12:37
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




am mai adaugat o piesa schimbata la colectie, la indrumarea celor de la service....am schimbat electovalva pilot, sau ceva de genul.....probelma tot apare, deja cred ca am bagat 1000 lei in masina si nu am reusit sa scap de problema...de vreo 2 zile a inceput sa se auda si un suierat cand trec de 2000rot/min, numai ca nu apare mereu suiieratul asta.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 29 Dec 2009, 13:32
Post #5


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(segcm @ 26 Dec 2009, 17:42)
Cel mai probabil - pilitura la sistemul de injectie.
*


Colegu vezi ca nu toate problemele legate de injectie sunt din cauza piliturii... wink.gif
Apropos: vad ca masina este euro 4, 2007 an de fabricatie... deci ar trebui sa fie cu problema piliturii remediata nu? icon_mrgreen.gif
ON: Masina ce erori inregistreaza?


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 29 Dec 2009, 19:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




scuze nu pot sa-ti spun ce eroare da exact pe tester, nu mi-au spus cei de la service, am sa merg dupa anul nou sa mai fac testul odata si am sa-i intreb exact ce eroare da.


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 30 Dec 2009, 10:10
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




La taica-miu la o Laguna 2.2, se manifesta eroarea asta, insotita de pierderea puterii motorului pana cand au desfacut aia de la Serus valva EGR si au curatat temeinic ca avea mizerie...
In momentul cand aparea eroarea masina nu mai tragea oricat apasai pedala.

Tu ai verificat EGR?


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 30 Dec 2009, 14:05
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




nu am verificat egr-ul trebuie sa recunosc, am crezut ca nu are cum sa fie de acolo...nu ar fi trebuit sa dea fum?...a mea nu da chiar daca apas acceleratia pana la podea....am sa incerc sa ma uit si la egr....acum caut un tutorial...


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianFlorea
post 30 Dec 2009, 14:28
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 15 December 09




Salut!

Am si eu o intrebare? Ce este EGR? Si pe ce tipuri ce ce tipuri de masini se regaseste? Eu am un Megane 2 1,5 dci si mai nou o Laguna III 2.0 dci.


--------------------
Renault Laguna GT line 2.0 dci dec 2009
Ex: Megane III Sporttourer 1,5 dci 105CP
Actual: Renault Laguna 3 - 2.0 dci
Actual: Skoda Octavia 3 - 2.0 tdi 150 CP mai 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 30 Dec 2009, 14:50
Post #10


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Diesel... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 2 Jan 2010, 10:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




nu mi-a raspuns inca nimeni la intrebare, daca este murdara valva EGR masina trebuie sa dea fum la accelerare sau nu?

PS: evit sa umblu la mine din cauza vremii si a priceperii...smile.gif


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 Jan 2010, 10:09
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Fa o scanare cu clip la service renault ca daca le iei pe nimerite...


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 2 Jan 2010, 19:51
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




smile.gif) am facut deja 3 clip-uri in 2 saptamani...masina iese perfect la test.....am schimbat....la recomandarea lor..filtru aer..filtru motorina...electrovalva pilot.....acum nu am ce face decat sa elimin cate una...de aici si intrebarea mea...daca valva EGR este infundata scoate fum sau nu? sa stiu daca ma apuc sa o desfac si pe asta....

PS: corect este ca nu am mentionat explicit in posturile mele anterioare ca am fost la test cu CLIP, am fost, de 3 ori chiar, de fiecare data nu le apare nici o problema.

This post has been edited by lupascumihai: 2 Jan 2010, 19:56


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
service_reno
post 3 Jan 2010, 21:09
Post #14


Membru


Group: Banned
Posts: 133
Joined: 26 July 09




De unde esti? Pot sa te rezolv eu.


--------------------
renault megane 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lupascumihai
post 3 Jan 2010, 21:43
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 June 09




QUOTE(service_reno @ 3 Jan 2010, 21:09)
De unde esti? Pot sa te rezolv eu.
*




bucuresti


--------------------
Renault Clio 3 1.5 dci 85cp 2007 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 5 Feb 2010, 20:14
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Ai rezolvat problema ?

Am un prieten care are un Megane(2 usi) din 2006 1.5 dci 85cp , recent cumparat , si are urmatoarea problema : se opreste in mers si in relantiu motorul , cand nu face asta merge perfect , trage bine.

Ce ar putea fi?
Un service bun in Bucuresti pentru o diagnosticare unde gaseste , nu ține neaparat sa fie reprezentanță.

Multumesc de raspunsuri anticipat.

This post has been edited by maximus78: 5 Feb 2010, 20:15


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 5 Feb 2010, 21:30
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Poate nu baga turbina suficient.
Sau baga prea mult.....
Fa un test in mers.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rombul
post 5 Feb 2010, 21:55
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 28 November 07
From: bucuresti




QUOTE(lupascumihai @ 2 Jan 2010, 10:00)
nu mi-a raspuns inca nimeni la intrebare, daca este murdara valva EGR masina trebuie sa dea fum la accelerare sau nu?

PS: evit sa umblu la mine din cauza vremii si a priceperii...smile.gif
*


nu trebuie neaparat sa dea fum intens pe teava de esapament deci poti sa procedezi la curatarea electrovanei EGR precum si a conductei in care se afla fixata ea
daca nu te pricepi tu du-te cu masina la service
respecte


--------------------
renault captur 0,9 tce 90 cp - B-21- ....
Vcker's Supermarine Spitfire IX B Motor Rolls ROYCE MERLIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 5 Feb 2010, 22:00
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Nu inteleg ce vrei sa spui cu "testul in mers".
La turbina nu cred sa fie probleme , zic eu.

Deci , masina merge brici numa' ca se opreste daca o lasa in relantiu , sau cand merge cu viteza constanta(nu tot timpul) , sa zicem 90 km , dă in nas iar daca calca ambreiajul se opreste motorul , trebuie sa scoata si sa bage cardul dupa care sa o reporneasca si merge iar bine.

Nu îi face probleme la pornire fie rece sau cald motorul , practic porneste normal.

In timpul asta apare pe CB "injection foult" , exact asa mi-a descris problema.
Masina este adusa din Franta cica are 60.000km , are schimbate 4 injectoare si pompa de injectie , asa ia spus vanzatorul(la o adica poate dovedi cu acte schimbarea acestor piese) , insa nu a intrebat unde s-a efectuat schimbarea lor(service autorizat , garaj sau un service oarecare).

Un service bun pentru diagnoza unde poate gasii.

TNKS again.

This post has been edited by maximus78: 5 Feb 2010, 22:15


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 7 Feb 2010, 16:31
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu i-am raspuns lui Mihai, initiatorul topicului.
La prietenul tau ar putea fi regulatorul de presiune. Oricum trebuie pusa pe tester.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 7 Feb 2010, 18:10
Post #21


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




@maximus78 -

daca nu da nici un mesaj vis-a-vis de injectie valva EGR trebuie curatata. exact simptomele tale le-am avut si eu, mai putin relantiul. pe mine ma prinsese pe la slanic prahova, mi s-a oprit de 2 ori in mers cand ma intorceam si odata in bucuresti. simptomele erau simple: odata ce acceleram si masina urca foarte greu in turatie, daca apasam ambreiajul motorul se oprea, turatia era pe 0. ma opream, reporneam si totul era ok.

deci mergi la un service, curata valva si conductele de pe langa si o sa fie foarte bine. pe mine m-a costat 70 ron, deci cheltuiala e oarecum infima. era atat de infundata incat nu stiu ce dram de aer mai circula pe acolo. la ce spui tu, ca se opreste si la relanti, tind sa cred ca e si mai infundata.

apropos, nici mie nu-mi scotea nici un fel de fum, altul decat de obicei sau mult mai mult decat de obicei.

daca prietenul tau nu curata la timp valva s-ar putea sa trebuiasca sa o schimbe, ceea ce inseamna o piesa de cel putin 700 ron + manopera. ca fapt divers, am curatat-o la sfatul colegilor din forum, n-am fost la service pentru diagnoza. bafta


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maximus78
post 7 Feb 2010, 18:20
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 117
Joined: 17 September 06




Păi îi dă mesajul "injection foult" pe CB , însă încercarea moarte nu are.

O să-i spun să meargă să curete valva EGR si după să vadă cum merge si dacă îi mai face probleme , nu riscă să piardă decat contravaloarea curățării valvei.

TNKS all


--------------------
Renault Megane Dci 82 Cp Fab 2006 BUCURESTI
Vand Furnici
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 7 Feb 2010, 18:41
Post #23


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




daca apare mesajul atunci nu stiu ce sa zic, mie nu mi-a aparut nimic. altora insa le-a aparut si check injection + service. altora martorul anti-poluare + service. eu zic ca pentru un cost de nici 100 ron merita si curatarea, macar ca stie ca 20.000-30.000 km nu mai are probleme cu ea daca merge cum trebuie. bafta si sa ne spui cum s-a rezolvat


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 15:07
Dacia