Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme turbina megane sedane , dec 2003

servicegroup
post 3 Dec 2009, 23:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




din pacate sunt un nou membru al acestui forum...
acum 6 luni am cumparat un megane sedane 1.5 dci 80 si ceva de cai fabricatie dec 2003....cu 260000 km....f ok masina iar pretul excelent...masina era de la o firma...a unui director ...f bine intretinutaiar in momentul cumpararii imi arata in bord ca mai am 15000 pana la urmatoarea revizie...
singura eroare care mi aparea in bord era sa schimb bateria la card ....dar nici dupa ce am schimbat bateria eroarea nu a disparut...
mergand cu ea am observat ca in momentul in care o calcam , adica peste 3500 ture si numai atunci cand o faceam brusc imi aparea injection fault.
am mers cu ea asa inca 15 ooo km iar in momentul cand i am schimbat uleiul mi am spus sa i bag si un aditiv pt curatarea injectoarelor....(nu ma duc la service nici mort)iar in alti 10000 km eroarea apare mult mai rar...dar de o luna se aude un suierat la turbina ...f apropiat de sunetul celor din nfs.....chiar era dragut....masina fugea...am zis ca i un furtun sau filtru de aer....si m am ferit sa ma gandesc ca i turbina care cedeaza....cu toate ca aveam acest gand....
de 3 zile insa acel suierat care se auzea doar de la 2000 de turatii in sus , s a transformat intr un sunet metalic..clank bank.....si este clar ca turbina nu mai merge....masina nu mai fuge deloc.....
acum....ce sa fac ....sa iau o turbina second.....
una noua din acelea neoriginale....adica ieftine.....
sa caut o masina completa ...eventual una busita....din care tot sa mi iau piese....
acum masina are 290 000...km si banuiesc ca tot or sa mai cada.....
din cand in cand se aprinde un bec in bord de la air bag uri....care se stinge cand o spal.....un motoras la un geam nu mai merge......au inceput sa bata cam toate la directie.....iar bani nu prea am ....adica am dar nu de piese noi ....sau ce aud pe aici...adica turbina 1500 e , pompa 1000 e injector 1200 ron....


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Dec 2009, 23:56
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ai luat o masina rulata.. cu multi km... era si normal sa cada una alta pe ea... si in mod sigur o sa mai cada..

Pacat ca ai luat o masina care nu iti permiti sa o intretii cum trebuie... adica cu piese noi si de calitate... te-ai aruncat la pretul mic... si o sa platesti cam scump pt. asta...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 4 Dec 2009, 00:03
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Cauta pe net,sunt firme care reconditioneaza turbine.Pe la directie nu te speria,ca nu-s piesele asa scumpe.O bieleta,intre 60-110 ron,reconditionare caseta directie,700 ron,telescoape 250 bucata.
Insa adevarul e ca ai avut curaj sa iei o masina cu atatia km.


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 4 Dec 2009, 11:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




E un nene prin chitila care reconditioneaza,nu-ti recomand.am avut acelasi suierat si am luat de la el o turbina ''reconditionata'' care facea la fel in afara faptului ca avea alta configuratie a palelor care nu ajuta deloc la turatii relativ mici,singurul lucru bun a fost ca am luat banii(1000 ron parca) inapoi fara prea mari probleme.In final am luat sh si merge perfect.Turbina mea suiera doar pt. simplul fapt ca am umblat la ea si a luat contact cu bancul de lucru de la 30cm inaltime.O am inca si cred ca trebuie schimbate cele 2 elice ale caror pale (2) le-am ''indreptat'' cu patentul moment in care a aparut acel suierat naspa.In rest e perfecta,daca vrei o poti lua si vezi daca se poate face ceva cu ea.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
servicegroup
post 4 Dec 2009, 12:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




nu vad care e problema cu o masina cu multi km.....
masina a fost intretinuta la serus.....si din cate am vazut in carte are amortizoarele schimbate....kit distributie de n...ori kit ambreiaj pe la 220 000 plus diverse prostii....dar masina porneste la sfert.....am facut un drum pana in austria 3000 km si a mers perfect ...pe autostrada 170.....iar consumul 5.0
am gasit turbina sh la 200 e dar dupa ce am citit pe aici imi este frica sa nu mi cada si pompa si inject.....asa ca ma gandesc sa cumpar una busita dar intreaga .....si sa tot iau piese de pe ea... dar se merita.....?
consider motoarele de renault f fiabile.....mai am un kangoo 2002 1.9 dci care are 220 000 km....eu l am luat la 160 000 si nu am schimbat decat electromotorul si kit distributie....
mai am si un megane 1 1.6 16 v din 99 care are 88 000 km si merge perfect....
nu m as duce in service pt ca ma pricep sa le repar iar cat priveste piesele originale consider ca nu si justifica pretul.....cum sa dau pe o turbina si o pompa 2500 e cand eu am dat atata pe masina...?

4 Dec 2009, 12:41:
lico ,merci mult chiar o sa demontez turbina si o sa vad ce pot face


This post has been edited by servicegroup: 4 Dec 2009, 12:41


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 4 Dec 2009, 12:47
Post #6


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




QUOTE(cj98czh @ 4 Dec 2009, 00:56)
Pacat ca ai luat o masina care nu iti permiti sa o intretii cum trebuie... adica cu piese noi si de calitate...
*



Asta este microbul romanului..sa am masina tare..si sa i fac reviziile cu piese ieftine si proaste la nea Vasili' in garajul din spatele blocului.....

intr un sh bagi bani...chiar daca nu are multi km..piesele mai pica si din cauza anilor..nu numai din cauza rulajului....la km astia era normal sa pice turbina...si tot asa o sa pice...nu ca este renault..este o masina cu multi km..deja la 300 k la ce sa te astepti?


QUOTE(servicegroup @ 4 Dec 2009, 13:38)
1.nu vad care e problema cu o masina cu multi km.....
2..pe autostrada 170.....iar consumul 5.0
*



1.normal..nici o problema...nu pica nimic wacko.gif
2.cam mare consumul...mie imi consuma 3 la 180... wacko.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
servicegroup
post 4 Dec 2009, 12:52
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




5.0 consum mediu dupa cei 3000 km drumul dus intors austria....
din ce am citit pe aici .....turbine picate la 60000.....injectoare la 80 000.....consider ca s chiar norocos ca am mai mers 30 000 cu ea fara probleme....

This post has been edited by servicegroup: 4 Dec 2009, 14:07


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M i h a i
post 4 Dec 2009, 12:57
Post #8


_______________________


Group: Members
Posts: 5.669
Joined: 12 September 06




simplu...injectoarele pica pt ca sunt multi care isi cumpara diesel si baga motorina de la bidon..din surse dubioase...1.5 este sensibil la asa ceva..turbina pica la 60.000 pentru ca nu este exploatata cum trebuie...(vezi topic despre turbina) ...intre 250.000 si 300.000 mi se pare normal sa pice turbina...daca ai o masina luata de noua..si pica turbina la aproape 300.00 km nu mi se pare un pret enorm de 3200 lei pt turbina..noua..(parca asta este pretul) ...in rest pentru compresorul de ac da...are un pret enorm..


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lico
post 4 Dec 2009, 15:54
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Ai grija cu demontatul,o sa ranai cu masina pe dreapta si o sa scoti de urgenta din buzunar mai mult decat face. Spor la treaba.


--------------------
Renault Megane - B XX XXX 2003 2.1 dci +
Lume multa oameni putini !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
servicegroup
post 4 Dec 2009, 17:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




lico...ai un nr de tel....?


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
servicegroup
post 7 Dec 2009, 23:29
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




deci.....am ridicat capota.....cu gandul sa ma apuc sa demontez turbina.....si....surpriza....furtunul de aer care intra in turbina rupt total chiar unde intra in ea.....nici macar nu am cumparat unul nou....l am scurtat pe cel existent si gata.......

motivul pt care s a rupt cred ca tamponul de la cutie sau tija aia ce o fi ea e cam varza iar in momentul in care dau in ea motorul cam vrea sa se roteasca....miscare care se transmite si in schimbatorul de viteze.....

oricum ma gandesc sa cumpar un megane la fel dar busit pt piese....si intreb aici ce parere aveti.....si cam care sunt preturile daca stiti la cele busite....sau daca stiti vreuna.....?


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 7 Dec 2009, 23:58
Post #12


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(servicegroup @ 7 Dec 2009, 23:29)
motivul pt care s a rupt cred ca tamponul de la cutie sau tija aia ce o fi ea e cam varza iar in momentul in care dau in ea motorul cam vrea sa se
*



Bieleta anticuplu....schimb-o nu este scumpa.... si nu are rost second... de fapt eu la consumabilele astea nu sunt adeptul second-ului... second... pt. plastice, panouri de usi si alte tampenii... insa nimic din ce tine de buna functionare a masinii..

This post has been edited by cj98czh: 8 Dec 2009, 00:00


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Io_mi_s
post 8 Dec 2009, 19:43
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 25 August 06
From: Galati




QUOTE(servicegroup @ 7 Dec 2009, 23:29)
...furtunul de aer care intra in turbina rupt total chiar unde intra in ea...

Pai si in km parcursi cu defectul asta n-au intrat niscaiva ghidusii nelalocul lor in turbina? Io-ti sugerez s-o tii sub observatie (poate chiar sa te interesezi unde se poate reconditiona).


--------------------
Renault Megane 2.2 2006/Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
servicegroup
post 9 Dec 2009, 17:38
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 3 December 09
From: bucuresti




nu...turbina merge ok.....cred ca am avut noroc ca nu a intrat nimic in ea...am mers circa 3000 km asa cu ea


--------------------
renault megane 2 - b 83 smk 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 00:51
Dacia