Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme bord R11, Curge radiatorul incalzitor...

mihai85
post 28 Nov 2009, 20:50
Post #1


membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 15 September 06
From: Iasi




Buna seara! Am o mare problema la Renault-ul meu. E un R11 din 1986, 1.6D. De ceva timp a inceput sa curga radiatorul incalzitor, toata mocheta e umeda. Am desfacut consola de pe mijloc, ceasurile, si am ramas aici. Cum desfac bordul? Nu am vazut nici un fel de surub, nimic. Vreau sa il desfac fara sa rup nimic. Poate cineva sa ma ajute? ID Messenger: mihaigheorghe1985. Macar o schema... o amplasare a acelor clema sau suruburi care tin bordul.

Va multumesc anticipat.

O seara placuta!


--------------------
Renault 11 - IASI 1986
Festina lente!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 28 Nov 2009, 22:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




silvers a explicat ceva,da un search cu desfacut bord ,alege post

ai de munca,succes

28 Nov 2009, 22:07:
e schema completa ,tu alegi doar partea care iti trebuie
sau poate iti explica altcineva......si eu s ar putea sa ajung in aceeasi situatie

This post has been edited by jul: 28 Nov 2009, 22:07


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvers
post 29 Nov 2009, 08:43
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 398
Joined: 14 September 07
From: Timisoara




Mi-am cautat explicatia si am gasit-o. Asta e !
E mult de munca. Prima data scoti volanul,apoi cutia de la volan aia unde e blocul de lumini si comanda la stergatoarele de parbriz, pe care le dai jos si pe alea. Pe urma desfaci consola centrala aia de sunt comenzile de la caldura si butonul de avarii( incepi cu partea de jos unde ai 2 suruburi sub cauciucul de la schimbator si 2 pe la terale , acolo unde vine caldura la picioare pe ambele parti).Continui cu alte doua suruburi vizibile prin semideschiderea capacului de deasupra scrumierei, cu un al treilea ascuns de contactorul de la ventilatie care e prins in partea de jos cu o clema de plastic care se rupe fff usor. Gata cu consola centrala. Modelele dupa 1986 au un cui de plastic la consola in partea de sus. asta se scoate prin impingere pina in partea ailalta cam 6-7 mm.Acu poti sa scoti ceasurile de bord care au prinderile din cleme elastice de otel mascate in cozorocul de deasupra lor cu o placa de plastic Asta are 4 orificii dreptunghiulare in care se introduce o surubelnita dreapta si mai lata , si care se rasuceste un pic fortind in fiecare orificiu , apoi apesi clemele de otel de la ceasuri in jos si tragi in afarapina iese atit cit sa bagi mina ca sa scoti cablul de km. dupa aia scoti mufele electrice si gata ceasurile. Scoti conducta de incalzire de partea dreapta care trece pe deasupra pedalelor, deschizi la placa de sigurante si o sa gasesti si intr-o parte si in alta 2 cleme de plastic dur de culoare alba sau negre, care tin bordul sa nu vina inspre spate. apesi pe ele intr-o parte si iese prinderea bordului . Faci asta in ambele parti, dupa care la baza parbrizului mai ai alte 3 cleme dispuse la mijloc una si la vreo 10-15 cm de coltul parbrizului alte 2 (stinga si dreapta) Astea sun cu sistem click, si tre sa lovesti un pic in partea de jos a bordului in dreptul fiecareia ca sa iasa bordul. o data desprinse cele 5 puncte de prindere la caroserie, tragi incet de bord pina iese atit incit sa poti introduce miinile si sa desfaci toate mufele care se conecteaza la el. daca ai facut astea toate, poti sa incepi sa desfaci ventilatorul de sub capota (3 suruburi) si cele 2 furtune care intra la radiatorul de incalzire, dupa care desfaci cele 4 suruburi care tin aeroterma prinsa de caroserie si tragi de ea in jos cu grija ca are 2 cleme de plastic montate sub corpul ventilatorului. dupa ce ai scos-o afara schimbi radiatorul si pui la loc totul. BAFTA !


--------------------
R11 TXE 1985 CLIO 1 1995 LAGUNA 2 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jul
post 29 Nov 2009, 10:19
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 8 October 08
From: MURES




blush.gif
multumim sefu


--------------------
2 hopeli + DACIA 1410 new
Sunt datat cu carbon aproximativ de cand laptele de capra pornea motorul la rece.
Vrei sa faci o frectie cu lapte de capra?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
was_2_was
post 29 Nov 2009, 15:22
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 6 September 09




nu trebuie desfacut tot bordu desfaci doar consola central
desfaci suruburile de prindere sunt 4 iti trebuie o tubulara de 10 lunga
desfaci radiatorul de furtune tragi unpic in afara cat iti permite aeroterma apesi pedala de fana si scoti radiatoru afar
asta e tot
asa am schimbat radiatorul de in calzire


--------------------
renault 9 - cs.03.zjs 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 14:10
Dacia