Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pornire ciudata, dublu contact

_HoR_
post 27 Nov 2009, 22:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




In ultima vreme la prima pornire din zi sau daca masina sta mai mult de o ora oprita, nu mai porneste la sfert de cheie si tre sa tin mai lung pe demaror.

Dar partea ciudata e urmatoarea: daca pun contactul de doua ori pe treapta a doua )adica la prima cheie nu actionez demarorul, doar pe treapta a doua) atunci porneste la sfert de cheie.

Mentioinez ca bateria are 1 an (35000 km), electromotorul are 1 an (35000 km), bujiile au 15000 km, senzorul de volanta e curatat acum 1 saptamana si tot asa face

Ce poate fi? Ca nu vreau sa astept pana nu mai porneste deloc


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 28 Nov 2009, 08:45
Post #2


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




QUOTE(_HoR_ @ 27 Nov 2009, 23:52)

Dar partea ciudata e urmatoarea: daca pun contactul de doua ori pe treapta a doua )adica la prima cheie nu actionez demarorul, doar pe treapta a doua) atunci porneste la sfert de cheie.
*


Daca inteleg eu bine, din ce ai scris, e vorba de alimentare succesiva a motorului, pompa de combustibil avand un temporizator, punand de doua ori contactul pompa iti alimenteaza mai bine motorul, deci e posibil sa fie filtrul de benzina mai incarcat/infundat.


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuxo
post 28 Nov 2009, 19:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 January 08
From: Bucuresti




am si eu o problema legata de pornire care azi s-a agravat si mai tare. pana acum imi pornea greu de tot. trebuia sa pun contactul si sa actionez demarorul de 3-4 ori pana cupla. se auzea doar un "clantz" scurt si liniste. dupa ce cupleaza porneste la sfert de cheie. azi dimineata am facut acelasi lucru numai ca nu a mai vrut sa cupleze absolut deloc. am fost nevoit sa o pornesc impinsa ( a pornit intr-un metru). nu stiu care este buba. a mai avut cineva astfel de probleme? la prima vedere pare electromotorul deoarece nu se aude niciun zgomot. oare sa fie carbunii? si azi s-a ars si siguranta? dar electromotorul are siguranta? daca da, unde este?


--------------------
renault megane II 1,5 DCI - B 781 KTY 2006 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Nov 2009, 19:27
Post #4


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Incep cu "problema" cea mai grava. Adica tu.
Masinile cu distributie pe curea nu se pornesc impinse. Risti sa sara cureaua de distributie cu un dinte (in cel mai simplu caz) si sa ai probleme mari.
Problema ar fi de la electromotor (perii cloectoare uzate) sau de la bendix (nu cupleza din cauza bucsilor uzate, negresate, furca uzata, etc.). Producatorii recomanda o revizie de electromotor la n km. pentru a preintampina uzuri mai grave - implicit mai costisitoare - si riscul ramanerii in pana, te miri unde si cand.
La Renault nu cunosc intervalul de revizie al electromotorului. La batrana Dacie era la 10.000 km. La modelele actuale sigur e un interval mult mai lung.

This post has been edited by Dodone: 28 Nov 2009, 19:27


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuxo
post 28 Nov 2009, 19:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 January 08
From: Bucuresti




multumesc pentru sfat. aveti idee daca la motorul de 1,6 de 90 de cai este acelasi elecromotor ca la logan? maine il demontez si ma gandeam sa merg la DACIA sa iau perii colectoare, carbuni... sunt singurii care au magazinul deschis si duminica si nu trebuie sa dau comanda inainte...


--------------------
renault megane II 1,5 DCI - B 781 KTY 2006 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Nov 2009, 20:14
Post #6


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Intra pe daciaclub.ro, cu acelasi user si parola ca si aici si sapa pe acolo, vezi ce gasesti...


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shafu
post 28 Nov 2009, 21:26
Post #7


SHĂFU'


Group: Members
Posts: 777
Joined: 19 April 07
From: Iași




QUOTE(nicuxo @ 28 Nov 2009, 20:16)
trebuia sa pun contactul si sa actionez demarorul de 3-4 ori pana cupla. se auzea doar un "clantz" scurt si liniste. 

Esti sigur ca bateria e ok?


--------------------
Renault Megane Clasic 2001 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 28 Nov 2009, 21:31
Post #8


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Sau contactul papucilor la borne...


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 28 Nov 2009, 21:36
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Cred ca in cel mai rau caz trebuie inlocuiti carbunii si bucsile(asta daca nu are rulmenti).

Referitor la initiatorul topicului cred ca poate fi din cauza filtrului de benzina, cum deja s-a spus ori de la un injector care nu mai tine presiunea(ramane deschis). Dupa pornire merge normal?

This post has been edited by ionutt daniel: 28 Nov 2009, 21:39


--------------------
renault espace - bulgariax4 2.2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuxo
post 28 Nov 2009, 22:29
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 January 08
From: Bucuresti




bateria este buna. o sa demontez electromotorul sa vad care este problema.

29 Nov 2009, 16:12:
senzational!!! am coborat la masina sa vad ce ii pot face si inainte sa ridic capota m-am gandit sa ii mai dau o cheie. a pornit ca in vremurile bune. la prima cheie si fara sa mai faca alte probleme. am oprit-o si am pornit-o iar. la fel de frumos. acum am scos acel papuc si l-am dat cu un sprei de contacte ( sa fie). nu inteleg ce a avut ieri... si daca a avut ceva, de ce nu a mai avut si azi?

This post has been edited by nicuxo: 29 Nov 2009, 15:12


--------------------
renault megane II 1,5 DCI - B 781 KTY 2006 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 30 Nov 2009, 15:06
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




Dupa pornire merge normal! Maine schimb filtrul de benzina si voi verifica si distanta la bujii, in caz ca e marita o voi face la 0.8


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vallybz
post 30 Nov 2009, 16:03
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.475
Joined: 26 October 08
From: Buzau/Bucuresti




postez aici ca sa nu mai deschid al topic
De 3 zile intampin o alta problema....Pornesc dimineata masina fara nicio problema, merg cu ea cateva minute, dar pana sa ajunga apa la temperatura optima de functionare, cateodata cand vreau sa accelerez scade turatia pana la 500 si pe urma urca greu in ture,iar cand vreau sa plec imi da in nas, si miroase ca atunci cand aprinzi un bat de chibrit...nu are un timp exact dupa pornire pana incepe.Fenomenul dispare daca opresc si repornesc motorul. Prima zi am zis ca e de la benzina ca bagasem de la un petrom, dar i-am bagat efix si tot asa face. Nu se manifesta decat cand motorul e rece. Astept sfaturi cat mai repede


ps: dupa ce incepe sa dea in nas, cand opresc masina, fara sa opresc motorul relantiul imi sta undeva la 1300-1400

This post has been edited by Vallybz: 30 Nov 2009, 17:14


--------------------
Renault Megane 1 Facelift, 1.6, 16v - BZ 87 BVM Coupe 1999 K4M-A7-00
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SonyCboy
post 1 Dec 2009, 19:29
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 1 December 09




trebuia sa pun contactul si sa actionez demarorul de 3-4 ori pana cupla. se auzea doar un "clantz" scurt si liniste.


unsure.gif hmmmm am avut si eu prob. de genu... sunt 2 posibilitati
1: bateria e slabita
2: probleme la incarcare sau amandoua biggrin.gif ai nevoie de o baterie buna care sa aiba cel putin 60 de amperi ca sa iti poti da seama, mie mi-a murit bateria si la fel am auzit un tzacanit dar nu invartea electromotorul si am cuplat-o cu crocodili la alta masina cu baterie noua si nu pornea doar cand i-am pus baterie noua a pornit, posibil sa ai probleme si cu incarcarea :-?? sau poate e dus electromotorul in cel mai rau caz... sper totusi sa nu fie nimic mai grav de baterie biggrin.gif iti urez succes


--------------------
renault megane - F- AYZ 67 1 hachback 1996 1600 cmc electronic injection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 2 Dec 2009, 18:32
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




In primul rand vreau sa zic celor care la pornire se aude doar un "clantz" sau invarte greu, cauze care se datoreaza bateriei sau electromotorului. Iar la cei care invarte mult tot timpul , este de la senzorul de pe volanta, numit senzor de turatii. In ambele cazuri sunt topicuri suficiente, trebuie doar folosita functia search. Va multumesc pt intelegere!

Acesta este alt topic, si doresc sa fie tratat ca atare.

Astazi am schimbat filtrul de benzina si am verificat bujiile. Ciudatenia este ca in vechiul filtru dupa ce a fost golit se aude un zgomot metalic, iar la golire era des obturat canalul de iesire a benzinei. Deci poate fi aceasta cauza. Voi incerca mai incolo sa o pornesc sa vad daca invarte prea mult.

Ce am mai sesizat dupa schimbarea filtrului de benzina, este ca la actionarea pompei de benzina, aceasta e mai silentioasa. Banuiesc ca nu se mai aude zomotul metalic din filtru.

Revin cu detalii.


LE: am fost sa pornesc masina, a pornit ceva mai usor,dar mi s-a parut ca la primul contact, nu am auzit pompa de benzina. Asa ca am scos bancheta si am desfacut mufa de la pompa, dupa care am montat-o la loc. Voi cobori peste o ora. Sper sa fie bine.

2 Dec 2009, 21:17:
Am pornit iar masina, si am curatat inainte mufa de la pompa de benzina

Am pus contact, am auzit pompa, a pornit la sfert. Urmatoarea pornire va fi dimineata

This post has been edited by _HoR_: 2 Dec 2009, 21:17


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 2 Dec 2009, 21:27
Post #15


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Si va porni la fel de bine. Buba a fost de la contacte imperfecte. Nu mai auzi zgomotul metalic pt. ca filtrul nu mai e imbacsit, implicit pompa nu mai e fortata.


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 2 Dec 2009, 22:15
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




pai la noi in Romania, datorita drumurilor si prafului iti trebuie contacte de 380V laugh.gif


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuxo
post 2 Dec 2009, 23:00
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 12 January 08
From: Bucuresti




am rezolvat problemele legate de pornirea greoaie:
1. am demontat electromotorul si l-am curatat. nu erau carbunii dusi ci doar putin imbacsiti, la fel si colectorul. am curatat toate contactele din electromotor. l-am verificat si nu da la masa, nu fura curent.
2. l-am gresat bine de tot, inclusiv la "rotite" pentru ca erau uscate!!!
3. electrolitul meu era la 1.23!!! am golit bateria si am introdus electrolit la 1.28, apoi am bagat bateria pe redresor.
acum invarte ca un polizor iar masina porneste extraordinar de bine.


--------------------
renault megane II 1,5 DCI - B 781 KTY 2006 sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 3 Dec 2009, 09:47
Post #18


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




QUOTE(_HoR_ @ 2 Dec 2009, 22:15)
pai la noi in Romania, datorita drumurilor si prafului iti trebuie contacte de 380V  laugh.gif
*



radmasa.gif


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 3 Dec 2009, 12:23
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




A pornit bine!!! Inca sunt in teste. Acum trebuie sa alimentez ca sunt pe rosu, si e posibil sa imi faca figuri ca nu are ce sa traga laugh.gif


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dodone
post 3 Dec 2009, 14:11
Post #20


membru invidios pe trade mark-ul lui semit (tanti moderatoreasa)


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 21 May 05
From: Timisoara




Pai, ce-ti spuneam eu... tongue.gif
Nu tine rezervorul sub 10 litri. Daca ai putina benzina in rezervor, pompa poate sa traga aer, isi mareste mult turatia, se incinge si se poate defecta.

This post has been edited by Dodone: 3 Dec 2009, 19:32


--------------------
Renault Renault Laguna 1 GrandTour 1998/Concorde
Daca dragoste nu e, nimic nu e. M.Preda
Nu sunt de acord cu nici un cuvant din ceea ce spui dar mi-as da viata pentru dreptul tau de a vorbi Voltaire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 3 Dec 2009, 16:26
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




se pare ca totul e ok


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
_HoR_
post 5 Dec 2009, 23:30
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 June 08




Cum apropii contactele din mufa mama? Si cum sa le curat mai bine ca sa faca un contact perfect? Ca se pare ca nu e suficient doar spray de contacte.

Are cineva idee unde duce cablul de la pompa de benzina? unde e celelalt capat?


--------------------
Renault Megane I 2002 Coupe
Renault Megane Coupe 2001 1.4 16V - CS 86 HOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 16:50
Dacia