Ducato, Boxer, Jumper, Master, Tranzit etc, HELP
![]() ![]() ![]() |
Ducato, Boxer, Jumper, Master, Tranzit etc, HELP
ncristi |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|||
tiberiu.anghel |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 940 Joined: 23 November 06 ![]() |
Ducato, Boxer si Jumper folosesc McPherson pe fata, solutie cel putin sensibila pentru o utilitara de 3,5 tone. La Peugeot aveau niste oferte interesante cu privire la intretinerea automobilului. Master are cilindreea mai mare cu 300 cm cubi, care se vor simti la taxa de prima inmatriculare. Master e la sfarsit de drum, bugurile poti spune ca sunt oarecum rezolvate.
Diferenta pana la un Sprinter, Crafter sau chiar Daily eu nu o vad. Asta daca este vorba de max 3,5 tone. Astea trebuie sa produca bani, nu sa inghita. Masterul meu a inghitit doar bani de revizie intr-un an si cateva luni. O revizie la Master costa vreo 700 de lei pentru filtre, ulei, manopera, verificare. |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 15:37 |