De ce este comandata valva EGR
![]() ![]() ![]() |
De ce este comandata valva EGR
yonvaida |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 February 09 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
renault
clio
2005 1.5 dci
- cj 05 kbl
|
|||
radunre |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
sa inteleg ca ai demontat-o si "Am facut testul la aceasta valva" prin urmare s-au testat urmatoarele:
- integritatea bobinei prin masurarea pinilor 1 si 5 cu obtinerea unei valori de ~8 ohmi - integritatea potentiometrului cititor de cursa, valori la pinii 2 si 4 de ~3,7-4 Kohmi si masurarea valorii intre pinii 6 si 4 in momentul miscarii supapei ar trebui sa varieze de la 0 la ~3,7-4 Kohmi - miscarea usoara a valvei mecanice cu observarea etansarii Astea fiind verificate si in regula, se poate trece la o verificare in circuit (conectata si montata, cu motorul pornit) conform manualului pe care l-ai atasat. Cel mai adesea se distruge potentiometrul cititor de pozitiei al valvei sau depozite seriose de calamina, astfel calculatorul nu mai primeste informatiile necesare/corecte. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
yonvaida |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 February 09 ![]() |
Da astea le-am verificat. am verificat tensiunea intre pinii 1 si 5 cant era motorul la relantii si cand era turat, dar mufa nu era bagata la valva. si am constatat ca tensiunea este intre 8 si 10 volti. Tensiunea dintre pinul 1 si masa masinii este de 6 volti cand este pus contactul si nu este pornit motorul. Si potentiometrul cititor al pozitiei se refera la pinul 6 nu?
|
--------------------
renault
clio
2005 1.5 dci
- cj 05 kbl
|
|
verde |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.131 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
Vezi aici toata documentatia
http://photokite.free.fr/clio/RTA-Renault-...se-2-Diesel.pdf sau in atasament doar ce te intereseaza. Attached thumbnail(s) fff.JPG ( Size: 151.03k ) Number of downloads: 826 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
radunre |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Masuratorile unei piese "in functionare" le faci intotdeauna cu mufa conectata !! altfel, valorile sunt inutile.
Potentiometrul cititor se refera la pinul 6 doar in raport cu 4 sau 2, masuratorile de care-ti povesteam mai sus se fac pe valva (deconectata si demontata) si nu pe mufa de la calculator, cu atat mai putin in timp ce motorul este in functiune. Demonteaz-o si fa masuratorile cu ea "pe genunchi", daca totul e in regula este ori un defect intermitent ori problema la cablaj sau computer (putin probabil). This post has been edited by radunre: 21 Sep 2009, 10:36 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
yonvaida |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 19 February 09 ![]() |
ok o sa incerc sa fac masutratori cu ea montata sa vad ce imi da si o sa scriu aici ce masuratori o rezultat. dar nu stii cam in ce interval trebuie sa fie valorile
|
--------------------
renault
clio
2005 1.5 dci
- cj 05 kbl
|
|
radunre |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
eu iti recomandam sa faci masuratori cu ea demontata... dar daca insisti, poti sa le faci si nedemontata cu mufa conectata, in acest caz e mai dificil fiidca mufa e una conceputa sa nu permita infiltrarea de impuritati, lichide, praf, in plus risti sa faci un scurt-circuit si sa bulesti ECU. Personal as folosi metoda de masurare in mers/montata ca ultima solutie de diagnoza.
Oidee mai exhaustiva ar fii sa cumperi 2 mufe tata/mama identice cu cele de pe EGR/Cablu si sa construiesti un "cablu de dignoza" cu prize pt. aparatul de masura pt. acest caz aparte. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:02 |