Alternatoare, solutii probleme si remedieri
![]() ![]() ![]() |
Alternatoare, solutii probleme si remedieri
iulian_2233 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
|
||
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|||
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
Ca un alternator sa incarce, sa produca curent, are nevoie de excitatie (autoexcitatie)
Rezolva problema excitatiei si o sa-ti functioneze. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
![]() ca sincer mam saturat de ea imi vine sa ii dau foc nu alta ![]() am pus releu nou degeaba nu se intampla nimic:(((((amprobat pana acum 4 alternatoaresi tot degeaba nu vvrea si alea in aer fara sa pun fire pe ele de la instalatia masinii am pus duar firul de excitatie si alea de la releu leam tras separat pe plusul de la contact vine 12v de la baterie dar se pare ca i sa pus pata pe mine si vrea sa ma faca sa vb singur tare mie ca o scot in concediu fara plata:)) ![]() |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
alin007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
poate are un fir oxidat si nu mai trece curentul prin el sau rupt
![]() |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
r11guiutz |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 13 July 09 ![]() |
Ce pot sa zic?? Asteptam sa intre Silviu sa ne faca un desen si sa ne explice ca el ne scoate din orice
![]() |
--------------------
Renault
11 GTD
1986, 1.6 Diesel
- AR 01 ESX
|
|
alin007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
da da asa e
![]() |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
silvers |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
Si cam cum iti dai seama ca nu incarca alternatorul?. Cu motorul pornit si turat la 1500 de ture ai masurat tensiunea la baterie sa fie intre 13,5V si 15V? Bateria ai verificat sa fie ok? Pe alta masina primeste curent , sau cu redresorul ? Ai masurat tensiunea pe firele care se prind cu suruburi de alternator, sa fie in jurul valorii de 12 volti? Plus 12 volti vine la alternator, dar masa vine? Ai spus ca ai montat un alternatur valeo in locul celui de dacia , dar ai conectat corect firele asa cum au fost inainte de modificare, intrucit alternatorul de dacia are releul de incarcare extern,pe cind valeo il are intern? Si daca ai montat un alt alternator de dacia si tot nu iti incarca atunci inseamna ca nu de la saracul alternator e buba. Am intilnit situatii in care din cauza umazelii ,firul s-a corodat undeva la vreo 1 centimetru de papucul(care nu avea nici o urma de coroziune) de la capatul acestuia . Concluzia este ca totusi instalatia trebuie verificata mai atent inclusiv bateria .
This post has been edited by silvers: 17 Sep 2009, 10:29 |
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
of... mai respira... mai aveai putin si mergeai la el sa faci verificarea
![]() |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
am pus pe alta masina alternatorul meu si nu dadea curent
chiar e curios ce este cu el intre carbuni are o rezistenta de 5 ohmi masurat cu aparatul de masura la stator cam aceleasi valori puntea de diode la fel masurata buna la masa nu da teoretic si practic ar trebui sa fie bun alternatorul dar chiar nu stiu ce poa sa aiba azi am cumparat un alt alternator de la remat am dat pe el 50 ron de 50 A e culmea asta chiar baga curent merge daca scot borna de la baterie masina nu se opreste am facut inainte sa il schimb pe cel vechi si proba aia cu un plus pe carbune la excitatie dar nu a mers acum imi mai ramane sa mai cumpar un releu de incarcare si sa trag un fir din stator pentru becul din bord ca asta se pare ca baga prea mult a trebuit sa ma intorc cu faruri prinse cu ventilator pornit ca baga extraordinar de mult curent undeva pe la 16 volti \ oricum alternatorul vechi nu il arunc pana nu ma lamuresc macar sa vad ce a avut ca e chiar culmea toate bunesi el nu merge |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
silvers |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 398 Joined: 14 September 07 From: Timisoara ![]() |
O dioda, o infasurare, o magie woodoo.........
|
--------------------
R11 TXE 1985
CLIO 1 1995
LAGUNA 2 2005
|
|
alin007 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
da sa sti
![]() |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
iulian_2233 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 659 Joined: 20 February 08 From: Braila,Lanurile ![]() |
intre timp dupa ce am mai umblat pe la masina
am schimbat adunatura aia de "matze":)cu un calu dinala gros litzat cu 3 fire alea care veneau de la alternator la releul de incarcare si ala micu care este pentru becul din bord am mai cumparat un releu nou de incarcare si surpriza surrprizelor mam ales cu inca 3 bucati alternator bune acuma ce sa zic concluzia mea este asa ,asta daca am inteles eu bine: domnu releu de incarcare trimite un plus tensiune de la baterie la infasurarea aia de pe rotorul alternatorului apoi domnu alternator produce curentul pentru incarcarea bateriei deci lla mine e posibil sa fi fost un contact imperfect intre alternator si releu care mia produs neplacerea asta multumesc celor care miau dat idei si miau explicat ce si cum cu partea de incarcare a bateriei oricum o masina veche care are anii care ii are a mea trebuie luata serios la mana si inlocuit firele toate pe cat posibil |
--------------------
Renault
19 Europa
1997
- IF-04-RHK R9gtl BR-01-VNB Radiat
R19 1,4Europa IF-04-RHK |
|
alin007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.710 Joined: 20 October 08 From: MIOVENI AG ![]() |
da exact, ele par inregual dar cand tai un fir la intamplare de pe cablaj e sigur negru sau verde
![]() |
--------------------
RENAULT
11
85 TXE
- AG 04 TKK Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos decat plasticele de ultima generatie!
|
|
axicrisan |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 20 September 09 From: maramures ![]() |
mi-a spus molodi11 ca te-ar interesa renoul meu id meu axicrisan si iti dau mai multe detalii si in ce stare e masina atunci
|
--------------------
renault
9 gtl
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 22:02 |