Motor prea cald ? probleme pornire
![]() ![]() ![]() |
Motor prea cald ? probleme pornire
marcel dan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio
2002/benzina
- hd 97 ram
|
|||
cmandrei |
![]()
Post
#2
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Trebuie sa ne explici putin mai amanuntit ... ce intelegi prin motor prea cald ? unde este acul/indicatorul de temperatura ? ventilatorul de la radiator porneste ? (ai facut acest test la service) ... cum adica nu porneste ? nu invarte deloc sau invarte motorul dar nu porneste ? nu porneste din prima sau nu porneste cateva minute bune pana se raceste putin motorul ? la ce service ti-au spus ca motorul nu porneste la cald din cauza bujiilor ? Motor 8V sau 16V ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
marcel dan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 September 09 ![]() |
cand este cald motorul (indicatorul de temperetua a apei indica normal) opresc motorul si nu mai porneste, invarte electromotorul, cand mai scade un pic temperatura apei pornsete fara probleme .
am fost la service la remault si nu a depistat nimic pe tester, cupleaza si ventilatorul |
--------------------
renault
clio
2002/benzina
- hd 97 ram
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Spre exemplu ... de cate ori ai incercat sa pornesti cu motorul cald si nu a vrut ? adica ... incerci si nu vrea sa porneasca, scurt la automat si de mai multe ori consecutiv ? o data mai mult si degeaba ?
De ce intreb ? - senzorul acela de turatie lucreaza misterios ... si daca uneori iti porneste daca dai scurt si de mai mult ori atunci in principiu el este de vina ... din pacate (cel putin cam asa se manifesta si se manifesta {rar} si la mine) |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
marcel dan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 1 September 09 ![]() |
am dat la cheie de mai multe ori si scurt si mai lung si cu chin cu vai a pornit dupa lungi insistente dar termini bateria pana acum pornea la sfert de cheie indiferent de anotimp mai ales ca e pe benzina nu prea vad ce sa aiba eventual injectoarele....
|
--------------------
renault
clio
2002/benzina
- hd 97 ram
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#6
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cred ca ar fi gasit ceva cu testerul daca era vorba de injectoare ... nu se aprinde la bord nici un alt martor ? toate becurile se sting ? ... totusi pare a fi senzorul de turatie. (captor rpm ... vezi ca exista un topic intreg despre asta ... ) - dar poate fi si altceva ... cred ca ar fi util sa mergi la un electrician, pana ajungi se incinge, opresti motorul si "te rogi sa nu porneasca" ca omul sa-si poata da seama despre ce e vorba
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#7
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Ti-a verificat si bobina de inductie la service?
La vechea mea dacie bobina de inductie era bulita si exact asa facea. Incearca si pune mana pe ea dupa ce ai incalzit motorul si vezi daca frige tare. Ai grija, ca s-ar putea sa fie foarte incinsa, sa nu te frigi. Daca nu poti tine mana pe ea de incinsa ce e, e posibil sa trebuiasca sa o schimbi. |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
oanadenisa |
![]()
Post
#8
|
RENAULT Group: Members Posts: 939 Joined: 19 April 09 From: Focsani ![]() |
asa am patit si eu o data cand am alimentat cu benzina efix de atunci alimentez in continuare cu 95*de la petrom
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 8v /GPL
expresion 2003
- VN RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
GlontZ_YO! |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 11 January 08 ![]() |
Nu cred ca benzina efix este slaba calitativ, o folosesc de 2 ani si nu am avut probleme. O singura data insa, cand culmea, alimentasem de la petrom
![]() This post has been edited by GlontZ_YO!: 4 Sep 2009, 18:54 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001, 1.4 8v
- B-xx-xxx
|
|
birosz |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 April 07 ![]() |
QUOTE(GlontZ_YO! @ 4 Sep 2009, 18:50) Nu cred ca benzina efix este slaba calitativ, o folosesc de 2 ani si nu am avut probleme. O singura data insa, cand culmea, alimentasem de la petrom ![]() Am avut si eu aceasi problema si era de la senzor. Am curatat si a pornit la prima cheie. |
--------------------
Renault
R5 super 1986/TS/1.4 71 CP
1986 Renault clio 1.4 16V 98 CP 2001 100000 km
|
|
bilstan |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 10 July 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(oanadenisa @ 4 Sep 2009, 17:25) asa am patit si eu o data cand am alimentat cu benzina efix de atunci alimentez in continuare cu 95*de la petrom Eu alimentez numai cu efx...sincer mi se pare cea mai proasta..dar m-a muscat sarpele sa-mi fac card ca sa nu mai stau la coada la casa...omv rules ... |
--------------------
Renault
clio
1.4 16v-oct 2008
- b-93-KMJ
|
|
vallixx |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Te contrazic, benzina EFIX95 de la Rompetrol nu este asa proasta calitativ. Oricum este peste Carrera 95 de la OMV clar.
La OMV motorinele am inteles ca sunt bune, benzinele insa...cam slabute. Eu alimentez ori cu EFIX de la Rompetrol , ori cu Tempo 95 de la MOL si mi se par printre cele mai bune benzine de 95 din Romania. Si oricum si LUKOIL daca avea ( care mi se pare cea mai slaba ) si tot nu putea sa aiba legatura cu pornirea defectuoasa, intrucat inteleg ca la rece o ia. Daca era benzina slaba nu ii pornea nici la cald, nici la rece, cand pornea nu tragea bine, consuma mult fara rost.... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
BiCos |
![]()
Post
#13
|
![]() . Group: Members Posts: 497 Joined: 16 November 06 From: Bucharest ![]() |
Si a mea s-a inecat uneori si a pornit la cald doar dupa 5-10 min cu insistente.
Nu prea am bagat-o in seama ca a facut doar de vreo 5 ori in 2 ani si am gasit remediul - nu mai dau chei scurte, invart pana simt ca o ia motorul altfel la cald poate sa nu porneasca si sa se innece cu benzina nearsa. This post has been edited by BiCos: 8 Sep 2009, 20:33 |
--------------------
Sania
.
D Logan 2005 1,4 8V // D Logan mcv 2016 1,5 dci
- ACE
|
|
virgilpopa |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 14 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe rind ,in ordinea frecventei de defectare-evident dupa parere mea-
1.captor(senzor)PMH murdar 2.bobina de inductie-vezi ce a zis tipul de dinainte 3.sonda lambda din catalizator defecta+contacte perlate la releul aferent din cutia de relee 4.sonda de temperatura,asta doar daca acul de masurat temperatura din bord se urca la maxim sau aproape de maxim,atunci protectia termica taie alimentarea cu combustibil...ma rog ar trebui sa se opreasca si in mers,dar tu zici ca nu face asta. Daca nu te descurci si daca nu rezolvi ceva cu masina ,cunosc eu un "doctor" specializat in astea. Apropo..desteptii ai la Renault au pus testerul cind era motorul cald si nu pornea sau ....dupa ce s-a racit si evident ca era totul ok? |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji,AC automat
04/2008 - 1,4 -8V
|
|
capry |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 8 July 09 From: buzau ![]() |
baieti , asa am patit eu , nu-mi mai pornea decat dupa vreo 10 chei atunci cand era motorul incalzit . Asa cum am mai vazut pe forum am banuit ca e senzorul/captorul de turatie , banuiala confirmata in reprezentanta cand am pus-o pe tester . Acest senzor nu mai citeste temperatura motorinei si de aici problemele ...
Kit-ul m-a costat 157 lei in reprezentanta + 30 lei manopera si totul s-a rezolvat in 30 min. Atentie , kit-ul curinde o parte mecanica - cablu +ansamblu suruburi - pe care se formeaza pilitura in timp si trebuie prima verificata si o parte electronica - pe care am schimbat-o eu pt ca facea scurt . |
--------------------
renault
Laguna 2 1.9 dci
2004
|
|
16 MDM |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 June 20 ![]() |
Am un Megan clasic 1.9 dci din 2002.Cand motorul se încălzește pornirea este greoaie.
As dori sa știu dacă a mai plătit cineva aceasta probleme și cum a fost rezolvată . Vă mulțumesc! This post has been edited by 16 MDM: 26 Sep 2020, 07:25 Attached thumbnail(s) 08_15_03_images.jpg ( Size: 9.14k ) Number of downloads: 119 |
--------------------
Renault
Megane.4.
2017.1.5dci.90cp.
|
|
espacern |
![]()
Post
#17
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Curata senzorul de pe volanta...sau schimba-l cu altul nou!
|
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:33 |