Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Modificare tubulaturii filtrului de aer, merita?

sserban22
post 28 Aug 2009, 17:37
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




As vrea sa stiu daca a incercat cineva sa modifice tubulatura admisiei filtrului de aer, astfel incat motorul sa primeasca aer rece direct din grila fata a masinii.Am inteles ca aceasta modificare ar aduce un plus de CP , o scadere a consumului, etc.Azi m-am uitat sa vad cum as putea trage aer direct din grila fata a masinii, dar nu prea ai pe unde sa tragi un furtun care sa ia aer din fata radiatorului si sa se unesca cu tubulatura filtrului de aer.NU stiu cum au gandit inginerii de la Renault masina, dar palnia admisiei de aer e inghesuita rau de tot, cred ca modificarea admisiei de aer rece ar aduce un suflu mai puternic masinii, asa ca astept propuneri, daca cineva a incercat.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Irish
post 28 Aug 2009, 18:08
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 11 September 08
From: Bacau .




Eu am intins acel furtun la maxim si lam bagat pe langa baterie si aripa printro gaura in jos .Acolo se vede un gratar sub masina in fata rotii prin care intra aerul si apoi in palnie .Poti sa mai adaugi o bucata de furtun ca acesta e prea scurt ca sa lipesti palnia de acel gratar sau ai putea sal lungesti pana undeva langa proiector ,aici nu stiu daca este loc ,trebuie verificat pe sub masina .

Bafta !!


--------------------
Renault Laguna II - BC 05 JMU 1.8 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 28 Aug 2009, 20:54
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




La varianata ta m-am gandit si eu, dar are un incovenient , praful si eventual noroiul care sare de pe roata si il baga in filtrul de aer , deci mi se pare mai optim sa iei aer din grila fata, dar cred ca ar trb ceva modificari.Ar fi bine sa spui Irish dc ai simtit ceva imbunatatiri in performante dupa ce ai tras aer din grila ce vine in dreptul rotii.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Irish
post 28 Aug 2009, 21:35
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 568
Joined: 11 September 08
From: Bacau .




Nam bagat de seama ,nu cred blink.gif .Eu lam asezat acolo ca sa stea mai bine biggrin.gif .Noroi nu are cum sa traga ca e in fata rotii +ca pana sa ajunga in filtru se lipeste pe tub pe undeva tongue.gif .Cat despre praf ,este oriunde si pentru asta e filtru .Mai bine bagi un filtru sport si sunt sanse mai mari sa obtii ce vrei .

Bafta !!


--------------------
Renault Laguna II - BC 05 JMU 1.8 Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 28 Aug 2009, 23:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Pentru cei neincrezatori in avantajele admisiei de aer rece in motor, le sugerez sa citeasca articolul din linkul de mai jos, articolul face referire la un test efectuat pe un logan pe benzina , iar cresterea puterii a fost evidenta, la un diesel cred ca s-ar cunoaste poate mai bine diferenta...........
http://www.autoexpert.ro/autotuning--filtr...ru-dacia-logan/


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 29 Aug 2009, 02:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Da da da !!!
Tot surplusul ala de aer ti-l taie ECU prin wastegate sau prin vane, in functie de ce informeaza MAP'ul.
Evident ca la dacia aia care are doar debitmetru, e alta treaba. Asa ca prezinta-ne un articol despre diesel cu turbo, nu benzina aspirata.

Si referitor la modificarea tubulaturii pentru a trage aer din fata, va fi distractie maxima pe o ploaie torentiala. Mai spalati si voi motoarele pe interior. biggrin.gif


This post has been edited by andu911: 29 Aug 2009, 02:54


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 29 Aug 2009, 11:22
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Vad ca sunt cam multi reticenti pe aici , asa ca vin un alt articol , cu test facut pentru diesel.......http://www.thedieselpage.com/reviews/afe.htm........astept si alte pareri , mai avizate si mai putin neincrezatoare.........bafta!


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 29 Aug 2009, 12:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




exista sectiunea speciala pentru ce vrei tu

http://www.reno.ro/Modificari-si-imbunatatiri-f62.html


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 15:46
Dacia