Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema Cablu Acceleratie?!, Clio Symbol

AdrianoBoy
post 4 Aug 2009, 17:57
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




Dupa demontarea corpului clapeta si curatarea motorasullui"pas cu pas"si montarea acestuia la loc am observat urmatoarea problema:atunci cand plec de pe loc si apas acceleratie,pedala sau cablu au o tendinta de a se bloca,mi se intampla atunci cand vreau sa apas usor pedala,o simt blocata parca s-ar intepeni cablu de acceleratie pe undeva si cand apas mai tare isi da drumu.Care o fi problema...???!!!!pana acum nu am mai avut aceasta problema pe symbol-ul meu,dar am mai intalnit-o pe o dacie 1310 cand am facut scoala de soferi,incercam sa apasa usor pedala si aceasta era blocata...trebuia sa apas mai tare..


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 4 Aug 2009, 18:29
Post #2


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




si mie mi se intampla ca atunci cand merg constant si vreau sa acelerez trebuie sa apas putin mai mult pentru a acelera...pana acum 2 persoane care au condus masina mea mi-au spus sa nu fie vreo problema de la cablu de acceleratie,dar eu am zis ca poate asa e acceleratia...in concluzie acceleratia la mine are un defazaj


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 4 Aug 2009, 19:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




nu are cum sa fie asa acceleratia,pt ca pana acum nu facea asa.....:)ceva are dar nu stiu vinovatul...!!


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 4 Aug 2009, 20:37
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Tija aceea de plastic a fost montata bine ?
Ai demontat cumva si capatul cablului ?
Mai exista si posibilitatea sa fie gripat cablul, rupte fire din el care se infig in camasa de plastic.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 4 Aug 2009, 21:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




eu cred ca am montat-o bine,a facut "clanc" si am zis ca e montata,acum nu bag mana in foc ca e bine montata sau nu dar chestia cu firele rupte nu cred ca ar fi pt ca nu am umblat la cablu atunci, nu a fost fortat sau ceva de genu...o sa ma uit maine sa revad acea tija din platic sa vad daca e corect pusa...daca e...de la ce ar putea sa fie...???


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KATANA
post 5 Aug 2009, 07:15
Post #6


tatic


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 July 05
From: Bucuresti




Aceeiasi problema am avut-o si eu de la bun inceput (de cand am cumparat masina noua). A fost necesara inlocuirea corpului clapeta. La mine a fost cazul fericit ca masina era in garantie. Fenomenul se manifesta la mine doar cand se incalzea motorul, simteam ca agata cablul undeva.


--------------------
ex Renault ex Symbol Fidji 1.4 75 CP . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 5 Aug 2009, 11:17
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:|

This post has been edited by AdrianoBoy: 5 Aug 2009, 11:27


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 5 Aug 2009, 11:35
Post #8


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca l-ai montat in aceasi pozitie nu prea vad ce i se putea intampla ... incearca sa ungi putin cablul de acceleratie ... in zona in care poti sa ajungi la partea metalica (cu un spray ar fi mai bine daca se poate) si vezi daca se schimba ceva ... si eventual restul de componente de acolo (nu stiu cum se numesc toate bratele alea de plastic/metal de pe acolo ... cele care fac legatura dintre cablu si corp si clapeta)


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KATANA
post 5 Aug 2009, 11:57
Post #9


tatic


Group: Members
Posts: 135
Joined: 1 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(AdrianoBoy @ 5 Aug 2009, 11:17)
ce ti-a inlocuit tie...tot corpul acela cu tot cu motorasu??dupa inlocuire nu ai mai avut probleme nu..??cred ca aceeasi problema o am si eu,pt ca acum o saptamana am desfacut corpul clapeta pt curatare,poate o fi patit ceva...:|
*



Mi s-a inlocuit tot corpul. Ideea e ca mecanicul a incercat sa faca niste reglaje inainte de a lua decizia sa-l schimbe dar se manifesta la fel dupa ce se incalzea motorul.
Dupa ce l-a inlocuit nu a mai agatat in nici un fel. De la cablu nu prea are cum sa fie decat daca se rupe vreo spira din el.

This post has been edited by KATANA: 5 Aug 2009, 12:00


--------------------
ex Renault ex Symbol Fidji 1.4 75 CP . - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 5 Aug 2009, 20:59
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




mie imi face asa indiferent daca e cald sau rece motorul,maine o sa umblu la el sa-l redemontez si sa-l mai verific inca o data,sper sa nu fie nevoie sa schimb corpul clapeta ca am pus-o... doh.gif


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ygi_17
post 7 Aug 2009, 12:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 2 February 09




cat costa corpul clapeta nou?
- original de la Renault ?
- alte variante daca se potrivesc ?

manopera cat mai e ?

se schimba greu ai nevoie de scule speciale?


--------------------
Renault Clio II - Symbol 2003 / 8V 75 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 7 Aug 2009, 14:51
Post #12


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Manopera ... nu cred ca e cazul, sechimba destul de usor.

Pret, pentru complet (adica cu tot cu motoras pas cu pas) vreo 400 ron. (se potriveste de la solenta de 1,4 si cred ca si de la logan). {nu de la reno}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 7 Aug 2009, 20:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




da dupa ce am redemontat am ajuns la concluzia nefericita ca trebuie sa schimb corpul clapeta cu tot cu motoras,am fost saptamana trecuta in targ la vitan si avea cineva de vanzare la 540 RON,kam scump... sad.gif oricum mai stau cu el asa,ma chinui un pic pana strang $ pt piesa...


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 7 Aug 2009, 22:59
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ce te-a facut sa ajungi la aceasta concluzie ?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdrianoBoy
post 8 Aug 2009, 18:45
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 632
Joined: 10 August 07
From: B u c u r e s t i




pay faptul ca imi merge greu acceleratia,am verificat cablu,e bun am pus ulei pe el si prin furtunasul lui,am desfacut clapeta de acceleratie si se pare ca are un mic blocaj,se trage foarte greu clapeta din interiorul corpului,dupa ce am desfacut am mai cerut parerea unui mecanic de la dacia AMG si aceeasi concluzie corpul clapeta cu tot cu motoras


--------------------
Renault Megane 3 2009/1.5 dCi/107CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 27 May 2015, 15:58
Post #16


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Salut,

Am o mica problema cu cablu: din cauza caldurii la motor + trafic aglomerat , camasa de la cablu s-a topit pe portiunea unde trece pe deasupra furtunelor de antigel, care sunt f fierbinti. Cu ce as putea sa termoizolez acea portiune afectata?

As mai putea completa si cu antigel insa am destul in rezervor.


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 27 May 2015, 19:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




nu stiu cu ce sa termoizolezi....

dar daca vrei sa scoti lichid din vas si sa pui antigel, foloseste o seringa (20 ml cred ca e cea mai mare in farmacii) la care pui un pai de suc sau ceva...

eu am folosit seringa + un pai de la o cutie ''triunghi'' cu suc pe care l-am incalzit si l-am bagat pe varful seringii


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 29 May 2015, 09:14
Post #18


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Azi am pus, temporar , banda izolatoare (izolir-band) in dublu strat.. asta pana caut o solutie ca lumea. Conductele alea frig destul de rau, cand m-am atins cu degetul de surubul acela (metalic) de aerisire , parca am bagat mana in foc. Deci clar trebuie sa mai scot din lichid si sa completez cu antigel. Cred ca o sa scot cam jumate din vasul de expansiune.

@z_fdd bacau, seringa am.. pai trebuie sa gasesc pe la vreun mec ceva... biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UXE
post 9 Jun 2015, 12:11
Post #19


Modelator


Group: Members
Posts: 6.733
Joined: 21 June 06
From: Bucuresti




Un mic update.. cablul nu a mai facut figuri de cand l-am izolat si l-am pozitionat mai sus cu 3-4cm fata de conductele pe unde curge antigelul. Izolatia rezista cu brio, momentan o las asa biggrin.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 1.4 8v - UXE
Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasilecool
post 9 Jun 2015, 12:36
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 25 March 09
From: Bucuresti




Cum adica, pe sub izolatia aia de plastic, nu exista si o camasa din otel ?


--------------------
renault symbol 2005 - B-46-ANU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 27 Jul 2015, 21:46
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




dci-istii ce acceleratie aveti? am vazut doua modele pe cablu si fara.
Model 1
90277654-4898738-73695210.jpg
Model 2
51887479_2_644x461_clapeta_acceleratie_renault_c.jpg

Avantaje/ dezavantaje?


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 28 Jul 2015, 07:17
Post #22


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Am model 1. Posibil model 2 sa fie la o versiune mai veche de clio, poate cel de 1.9?
Cel pe cablu, clar e mecanic, daca e sa se strice ceva teoretic se poate repara, cel electronic se repara cu unul nou.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 28 Jul 2015, 09:50
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




eu pe 1.5dci 65cp am model 2 , pai nu e chiar mecanic de la pedala porneste cablul care intra in chestia aia care este situata undeva pe sub vasul de expansiune si are mufa cu cabluri care duc sigur in ecu.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin&b
post 28 Jul 2015, 09:59
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 20 January 14




La mine, Clio Symbol 1.5 dCi, 65 cp, 2003, acceleratia e pe cablu, modelul 2.
O singura data am avut probleme, s-a rupt cablul la vreo 4-5 cm de locul unde e prins de pedala.
A fost desfacut, si sudat la loc. Tare rabdator tre sa fi fost meseriadul ala(un lituanian - s-a intmplat in Londra)

This post has been edited by cosmin&b: 28 Jul 2015, 10:00


--------------------
THE EARTH ... is ... FLAT !!!
Megane II, 1.5 dCi, 86 bhp, 2006
Scenic II, 1.9 dCi, 131 bhp, 2006, FAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ojovan1987
post 27 Oct 2015, 13:02
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 October 15




Buna ziua.
Am intrat de curand in posesia unui Clio din 2002(1.4 8v 75 cp).
La prima vedere masina pare in regula.
Am detactat o singura problema deranjata momentan,acceleratia are un mic "delay" , se agata pt scurt timp,timp in care nu se intampla nimic si apoi masina accelereaza.
Am verificat cu micile mele cunostinte auto si cablul de la acceleratie pare cam slab.
Exista posibilitatea de a il intinde? ma gandesc ca de aici si problema cu acceleratia care nu reactioneaza in mod normal la apasarea pedalei.


Cu stima si multumiri anticipate.


--------------------
Renault Clio 2003 - CL-54-BOG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 27 Oct 2015, 13:37
Post #26


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Io a trebuit sa il schimb, agata in timpul mersului si ramanea turata. Am pus un cablu de schimbator shimano, n-a avut moarte.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ojovan1987
post 27 Oct 2015, 13:41
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 27 October 15




la mine nu se tureaza...are un punct mort.
apas pedala si 5% din cursa ei nu face nimic...abia dupa primii 5% masina incepe sa se accelereze...am observat ca este cam slab cablul..dar nu stiu cum se poate strange...banuiesc ca de acolo e problema si as vrea sa o remediez acasa sa nu dau bani inutil la mecanic pt o operatiune asa simpla...


--------------------
Renault Clio 2003 - CL-54-BOG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 14:28
Dacia