Indicator presiune ulei, Problema
![]() ![]() ![]() |
Indicator presiune ulei, Problema
RAIDER |
![]()
Post
#1
|
||
RAIDER Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 09 From: Cluj Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1999 Gti 1.6
- CJ 10 EVY
|
|||
turbodxman |
![]()
Post
#2
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Baia de ulei e din aluminiu sau din otel (tabla)?
Din cate imi amintesc o garnitura e vre-o 40 euro - stoc. Baie de aluminiu gasesti in dezmembrari ... poate si din tabla? Una noua (stoc) te rupe la buget. Poti inlocui chiar tu baia si garnitura nu-i mare filosofie ... piesele, tubulara cu crichet si rabdare ... a ... si carpe ... plus chef sa te murdaresti pe maini. E bine sa faci asta cand schimbi si uleiul... parerea mea... ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
R25_GTS |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 260 Joined: 4 June 06 ![]() |
Salut
Indicatorul de la ulei cum este? Are gradatie ca cel de apa? Daca nu are gradatie atunci asa e normal sa faca, cand pui contactul se ridica si arata nivelul ulei -ului din baie si dupa pornire se stinge si coboara. Mai ai alternatorul vechi? Ce e stricat la el? Se poate repara usor. Garnitura de la baie costa cam 20 Ron una de calitate, asta daca ai baia de ulei "clasica" pt motorul de 2068, se schimba usor, de preferat la schimbul de ulei. Numai bine |
--------------------
Old
Romb
Fan
|
|
adytym |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.172 Joined: 6 May 09 From: TIMISOARA ![]() |
in legatura cu acul de la ulei ar trebui sa indice presiunea?
7 May 2009, 18:44: pentru ca al meu nu indica nimic atit ca se aprinde cin pun contactul apoi se stinge This post has been edited by adytym: 7 May 2009, 18:44 |
--------------------
Ex Megane 3;
Volvo XC60; Toyota Yaris
- TIMISOARA
|
|
RAIDER |
![]()
Post
#5
|
RAIDER Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 09 From: Cluj Napoca ![]() |
QUOTE(turbodxman @ 6 May 2009, 21:25) Baia de ulei e din aluminiu sau din otel (tabla)? Din cate imi amintesc o garnitura e vre-o 40 euro - stoc. Baie de aluminiu gasesti in dezmembrari ... poate si din tabla? Una noua (stoc) te rupe la buget. Poti inlocui chiar tu baia si garnitura nu-i mare filosofie ... piesele, tubulara cu crichet si rabdare ... a ... si carpe ... plus chef sa te murdaresti pe maini. E bine sa faci asta cand schimbi si uleiul... parerea mea... ![]() Baia de ulei mi se pare a fi din tabla de otel. E jegoasa ca moartea, nu m am gandit sa ma uit la natura materialului. Cat despre murdaritu` pe maini... azi mi s a lasat cablul de deblocare a capotei. ( din cate am vazut, a scapat din papucul din capat ) Solutia: sa manevrez tija manual, de sub masina, bagand mana pe langa baterie, in sus. Greu de crezut, mi a iesit dupa 10 minute de tavalit pe sub masina, rupt papucul de la siguranta de pe contact ( e o siguranta sub farul din stanga - nu stiam ) si murdarie mai rau ca n emisiunile lu` Rowe cu Dirty Jobs pe Discovery. 7 May 2009, 22:52: QUOTE(R25_GTS @ 7 May 2009, 11:48) Salut Indicatorul de la ulei cum este? Are gradatie ca cel de apa? Daca nu are gradatie atunci asa e normal sa faca, cand pui contactul se ridica si arata nivelul ulei -ului din baie si dupa pornire se stinge si coboara. Mai ai alternatorul vechi? Ce e stricat la el? Se poate repara usor. Garnitura de la baie costa cam 20 Ron una de calitate, asta daca ai baia de ulei "clasica" pt motorul de 2068, se schimba usor, de preferat la schimbul de ulei. Numai bine Hello;) Da, are gradatie ca cel de apa, de aia mi se pare ciudat. Si chestia cu nivelu` e destul de ciudata. Dupa 50 de km, imi arata undeva pe la mijloc, spre trei sferturi daca ma opresc si dau sa pornesc din nou. Dimineata cand pornesc, imi arata undeva jos de tot... ![]() Pe joja, dupa 4 litri de zeama bagata ieri, am nivelul la mijloc intre marcaje. Deci...momentan e bine. O sa ma uit dimineata din nou pe sub masina ( azi noapte a plouat si nu se mai vedea nimic ) Alternatorul vechi, mi l a masurat un amic ieri. Concluzia: 2 diode rotisate:D Din povesti aud ca e vreo 10 roni o dioda. Din alte surse, am inteles ca e 60 de roni bucata. Aflu maine si va zic aici. Ce n am inteles e cum pisici se scot diodele de pe placile lor. ( am inteles ca se numesc grupuri) si mai ales, cum se monteaza cele noi. Raspunsu` meu: cu ciocanul. E ceva scula speciala sau se face la cald toata afacerea? Cat despre ulei, am ajuns la concluzia ca o sa completez ( daca e necesar ) in viitorul apropiat pana o sa pun bani deoparte pentru asta. Momentan ma gandesc sa ma apuc de instalatia electrica in zona motorului ( cand a fost scurt in instalatie, nenea care a lucrat in ea, a legat sarmele la modu` sinistru si a izolat cu banda, asa ca sa fie ). Prin urmare, o sa am un week end cu papuci si sarma multa. Daca mai vad vreo sarma dezizolata lunea care vine, fac cu nervii. 7 May 2009, 22:55: QUOTE(adytym @ 7 May 2009, 18:43) in legatura cu acul de la ulei ar trebui sa indice presiunea? <span class='edit'>7 May 2009, 18:44:</span> pentru ca al meu nu indica nimic atit ca se aprinde cin pun contactul apoi se stinge Asta e faza dubioasa. Si al meu se aprinde la contact, sta aprins pana dau sfert. Cand porneste motorul... se stinge si acul coboara jos. This post has been edited by RAIDER: 7 May 2009, 22:55 |
--------------------
Dacia
Nova
1999 Gti 1.6
- CJ 10 EVY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 19:20 |