Va rog sa ma ajutati, cateva probleme si intrebari
![]() ![]() ![]() |
Va rog sa ma ajutati, cateva probleme si intrebari
Ratty |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|||
AlexanderCarstoc |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.281 Joined: 22 September 08 From: B u c u r e s t i ![]() |
La un motor cu bloc de fonta o sa ai apa murdara oricand verifici apa.
Incearca sa slabesti cablul de la socul automat... temperatura de lucru trebuie sa fie in jurul valorii de 90 de grade, este normal sa-ti porneasca ventilatorul. Nu are nimic daca eransezi furtunele, dar nu ai nevoie de asa ceva. Colierele metalice strang furtunul pe stut...asa ca nu ai neboie de etansare...incearca sa mai strangi colierele. Faptul ca ramai fara apa poate sa fie garnitura de chiulasa, chiulasa sau blocul motor. |
--------------------
>> Renault-uri
11 (1985 1.6D) 19 (1995 1.8 RT) Clio (1994 1.4)<<
Giant Escape M8
|
|
dennis67 |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
1-turatia motorului la diesel este de 800-900rot/min iar cu socul pornit 950-1000rot/min
(slabesti cablul de la socul automat) 2-verifica termostatul daca nu a ramas blocat pe inchis -verifica daca furtunele nu se intaresc in timpul functionarii cu busonul inchis -daca da atunci garnitura de chiulasa puscata sau chiulasa este fisurata -verifica cu busonul deschis daca la temp de 90grade nu apar bule de aer in vasul de expansiune---cauza-garnitura de chiulasa puscata sau chiulasa fisurata |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
Ratty |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
![]() ![]() Multumesc ptr ajutor. |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
sper sa scapi usor.
verifica bine mai ales chiuloasa mai ales la pistonu 1 |
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
Ratty |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
o sa vada mecanicul ca e un amic si e chiar bun ca mecanic, eu totusi sper sa fie numai garnitura
![]() Maine cred ca o duc , ca sa o desfaca si sa vada ce-i pe-acolo. Oricum g de chiuloasa e in jur de 1 mil si ceva depinde de ce grosime imi va cere mecanicul , imi mai trebe si antigel , ulei , si manopera ![]() Da doamne sa fie numai garnitura ![]() 22 Apr 2009, 11:09: scz de off topic dar nu pot trimite pm-uri deoarece nu am destule posturi ptr dennis , nu ma duc la pavel ci la unul Peter (PIT) sta pe magheranului nr 19. 22 Apr 2009, 16:53: :| stiti cumva cat costa manopera la schimbarea g. de chiuloase? mi s-a cerut 5 mil. si mi se pare cam mult. This post has been edited by Ratty: 22 Apr 2009, 16:53 |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#7
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Anul trecut in februarie 3,5 mil :0 Nu este mult ! este de munca mult , important este sa lucreze ingrijit !
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
Ratty |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
intr-adevar este de lucru , mai e si locul cam stramt la 1.9 d , , daca nu trebuie rectificata chiuloasa imi ia in jur de 3,5 mil , da el a zis ca sigur trebuie si rectificata.
zilele astea o bag in service si sa vad ce si cum ![]() This post has been edited by Ratty: 22 Apr 2009, 21:11 |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
vepman_ro |
![]()
Post
#9
|
![]() VEPman Group: Members Posts: 1.026 Joined: 25 May 07 From: Bucuresti ![]() |
Ai grija Renault nu recomanda rectificarea , planeitatea chiuloasei . Lucru totusi pe care l-am facut si eu !
|
--------------------
Renault
CAPTUR 1.5DCI 90CP EDC/ R19 GTS 1721-F3N740
2015 Dinamique / 1988 GTS
- IF-80-VEP Intreaba de 3 ori inainte de a te apuca de executie ;)
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Ai grija sa cumperi garnitura de chiuloasa (grosimea)in functie de cota de rectificare.
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
Ratty |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
Pai sa vad la ce cota de reparatie imi zice asta (adica grosimea garniturii) si mie la termostat in Dialogys imi zice temperatura de 82 sau de 89 de grade , care ma sfatuiti sa-l iau ?
|
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#12
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Nu prea-mi vine a crede ca-ti da de ales...
Zi-mi si mie seria ta de sasiu. |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Ratty |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
serie sasiu : VF1B53J2511399508
iar placuta ovala: B53J CM 110 032 GJ 414 E3 DO17232 Eu am programul numai cu placuta ovala ![]() |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#14
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Da, asa este, dar trebuie sa se explice cumva diferentierea. Sper sa iti pot da un raspuns pe seara.
23 Apr 2009, 10:16: LE: Mda, mare ciudatenie. Indiferent ce temperatura alegi, dialogys iti da oricum acelasi cod - 7700872314 TERMOSTAT 89C This post has been edited by R19/16v: 23 Apr 2009, 09:16 |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
Ratty |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
deci la asta chiar nu m-am mai uitat
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
Datsun |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 4 January 09 ![]() |
la masina mea am schimbat in ianuarie garnitura,ajutat doar de un prieten si de sfaturile de pe aceste forumuri si acum masina merge brici, deja am in jur de 5000 km parcursi si nu mi-a aparut nici o problema si sper sa nici nu apara! toate cheltuielile care le-am suportat au fost pentru curea de distributie, garnitura si doua schimburi de ulei + filtru, si i-am schimbat preventiv si termostatul (pentru motor de 1.8 benzinar), si doua zile de munca...
![]() |
--------------------
Renault megane
Renault megane 1.6 16v
1996
|
|
Ratty |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
sincer , as schimba-o si eu dar.... nu ma pricep la mecanica si la disel e inghesuit rau motorul
![]() ![]() |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Sa ne ti la curent
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
Ratty |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
![]() ![]() de mers la turatii mari nu pot sa zic ca am mers... probabil din cauza termostatatuli dar totusi de ce nu s-a ars garnitura? ![]() stiti vre-un motor de 1.9 d ph2 de vanzare? ![]() 27 Apr 2009, 18:00: am fost la mecanic sa vad masina , el zice ca e fisurata chiuloasa , dar nu stie exact unde. 1.g. de chiuloasa nu este arsa sau piscata nu are rugina pe ea 2.in capetele la pistoane iar nu prezinta rugina si el a zis ca e fisurata chiuloasa dar nu se vede unde .. sa mor daca inteleg ![]() ![]() This post has been edited by Ratty: 27 Apr 2009, 18:00 |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
renault19tse |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.318 Joined: 8 April 07 ![]() |
du-te la carstea in Sibiu.
are vreo 4 renault-uri faza 2 |
--------------------
Renault
19&21
19TXE,1916V,19Cabrio16V,21Baccara Colectionar si restaurator de Renault19 si Renault21
|
|
Ratty |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
poti fi mai exact?
![]() in seara asta am primit un pont de la un prieten care are un bacara de 250 cp , mi-a zis ca lui i s-a ars garnitura de chiuloasa din cauza la pompa de apa ... avea garnitura coapta si prindea aer pompa... |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
Ratty |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
Buna,
ceva vesti bune si rele ![]() 1.vestea buna , am schimbat garnitura de chiuloasa , am pus termostat si acum nu imi mai baga compresia in apa , adica nu-mi mai da afara apa din borcan 2. si acum vestea proasta ![]() acum intrebarea mea este : oare trebuia totusi rectificata chiuloasa ? (nu am mai dat importanta deoarece mecanicul ala "care cica este inginer , alea alea" a zis ca e fisurata chiuloasa) si eu i-am zis sa-mi pun sus motorul si sa mi-o iau acasa ca sa caut alt motor, dar spre uimirea mea totusi cred ca a fost doar garnitura ciupita desi el a zis ca garnitura era intacta si chiuloasa nu trebuia rectificata ![]() sau mi-a dereglat pompa de injectie? oricum sper ca saptamana asta sa o pun pe un tester sau ceva |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cu siguranta antigelul ala care dispare e fumul alb pe teava de esapament, si pornirea aia groaie se datoreaza umplerii unui cilindru cu apa, concluzie , ori chiluasa deformata, ori fisurata.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
dennis67 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 10 June 08 ![]() |
Apa in capul pistonului .Garnitura arsa sau chiuloasa crapata.
|
--------------------
renault19
chamade
1990
|
|
Ratty |
![]()
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 21 April 09 ![]() |
Azi am vb cu mecanicul la care trebuia sa ma duc de prima data, dar taicami-o a dus-o la inginerul lu peste. am trecut si pe la domnul dennis caruia ii multumesc mult de tot .
Mecanicul acela numai din ce am vb la telefon si i-am zis ca nu mai scoate bule ca inainte incat sa-mi dea afara din borcan si ca-mi porneste greu si scoate fum alb a zis asa: ma da prost poti fi tu , eu cand ai venit la mine ti-am zis ca trebuie schimbata garnitura si rectificata chiuloasa dar daca tu ai vrut sa mergi in alta parte a fost alegerea ta. El mi-a zis ca chiuloasa trebuia rectificata deoarece el la toate masinile care le-a desfacut le-a dus chiuloasele la rectificat si la toate a gasit cateva zecimi sau sutimi diferenta si le-a rectificat , iar la mine cum nu mi-am rectificat chiuloasa automat garnitura cea noua nu s-a asezat bine . iar cu pornirea a zis ca ala din start nu mi-a pus distributia bine , daca o punea cu 2 dinti gresit nu-mi pornea motorul , si a gresit numai un dinte si pompa de injectie nu merge bine si-mi scutura tot motorul, ceea ce este si adevarat ( am mai vazut la cineva un topic care si-a facut singur distributia acasa tot la un diesel parca si el a gresit cu 2 dinti , nu-i pornea motorul , si dupa a mai schimbat un dinte si i se scutura motorul) Mecanicul asta mi-a zis ca el 100% imi rectifica chiuloasa si schimba garnitura si distributia si masina mea o sa mearga perfect deoarece a zis ca motorul meu mergea mult prea bine , numai ca aveam relantiul mare si nu a avut timp sa mi-o regleze si ca baga mana in foc ca , chiuloasa nu este fisurata (scuzati cacofonia ) Acum nu stiu ce sa mai fac si ce sa mai cred ![]() This post has been edited by Ratty: 1 May 2009, 18:23 |
--------------------
Renault
R19
1994/ 1.9 D
- SB-08-EKE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:11 |