Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

incalzire laguna, prob incalzire laguna

fredy
post 17 Apr 2009, 12:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 December 08




cine ma poate ajuta,am probleme cu incalzirea,e climatronic dual, pe o parte baga cald,si pe una rece,dar amandoua sunt setate la maxim 26! ce se intimpla? multumesc!


--------------------
renault laguna laguna - 02D33561 2002 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanrana
post 21 Apr 2009, 11:31
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 22 January 09




Si cand ai AC aprins? sau numai fara?


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fredy
post 26 Apr 2009, 17:50
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 December 08




da


--------------------
renault laguna laguna - 02D33561 2002 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LTI
post 3 May 2009, 22:51
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 October 08




am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv de doua saptamani.
sunt doua motorase care regleaza pozitia clapetelor de aer (aer cald/rece), care se pot bloca.
daca nu iti functioneaza pe partea stanga desfaci protectia ce e sub bord deasupra pedalelor (e un fel de mocheta prinsa cu ceva sigurante), iar apoi e o protectie metalica ce trebuie data jos) undeva pe consola centrala in dreptul scrumierei si climatronicului. sub aceasta protectie e motorasul.
daca problema e pe partea dreapta desfaci protectia ce e sub bord si torpedoul (ca si la schimbarea filtrului de polen) si ai acces la motoras.
cauta pe forum si vei gasi si niste schite.
dupa ce ai desfacut motorasul il alimentezi de la o baterie si se debolcheaza.
eu am avut curiozitatea sa il si desfac sa vad ce e inauntru: e un motoras capsulat si angrenaj de roti dintate (cred ca de la astea provine problema)
partea urata la toata operatiunea este ca pozitia de lucru e incomoda si mai mult frantujii au pus niste suruburi ce nu le poti desface cu o cheie de 6 ca e prea mare si nici cu una de 5 ca e prea mica. eu am cumparat un patent foarte mic si am lovit o cheie fixa de 6 cu un ciocan pentru a o mai stramta. dupa ce am desfacut suruburile am pilit capul pana cand am putut folosi o cheie tubulara de 5 si apoi cu ajutorul clichetului a fost o joaca montarea.
atentie ca la montare sa fixezi clapetele pe rece si reglezi temp pe climatronic la 16 grade sau cald si fixezi temp la 26 de grade, iar daca tesitura de la motoras nu se potriveste cu cea de pe axul clapetelor, mai rotesti putin motorasul alimentandu-l de la o baterie
spor la treaba!!!!!!!!!!


--------------------
renault laguna 1.8 - cj 10 lti 2002 initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fredy
post 5 May 2009, 23:27
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 7 December 08




motorasul e ok! problema persista!


--------------------
renault laguna laguna - 02D33561 2002 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iglu
post 6 May 2009, 21:17
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 10 May 08




QUOTE(LTI @ 3 May 2009, 23:51)
am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv de doua saptamani.
sunt doua motorase care regleaza pozitia clapetelor de aer (aer cald/rece), care se pot bloca.
daca nu iti functioneaza pe partea stanga desfaci protectia ce e sub bord deasupra pedalelor (e un fel de mocheta prinsa cu ceva sigurante), iar apoi e o protectie metalica ce trebuie data jos) undeva pe consola centrala in dreptul scrumierei si climatronicului. sub aceasta protectie e motorasul.
daca problema e pe partea dreapta desfaci protectia ce e sub bord si torpedoul (ca si la schimbarea filtrului de polen) si ai acces la motoras.
cauta pe forum si vei gasi si niste schite.
dupa ce ai desfacut motorasul il alimentezi de la o baterie si se debolcheaza.
eu am avut curiozitatea sa il si desfac sa vad ce e inauntru: e un motoras capsulat si angrenaj de roti dintate (cred ca de la astea provine problema)
partea urata la toata operatiunea este ca pozitia de lucru e incomoda si mai mult frantujii au pus niste suruburi ce nu le poti desface cu o cheie de 6 ca e prea mare si nici cu una de 5 ca e prea mica. eu am cumparat un patent foarte mic si am lovit o cheie fixa de 6 cu un ciocan pentru a o mai stramta. dupa ce am desfacut suruburile am pilit capul pana cand am putut folosi o cheie tubulara de 5 si apoi cu ajutorul clichetului a fost o joaca montarea.
atentie ca la montare sa fixezi clapetele pe rece si reglezi temp pe climatronic la 16 grade sau cald si fixezi temp la 26 de grade, iar daca tesitura de la motoras nu se potriveste cu cea de pe axul clapetelor, mai rotesti putin motorasul alimentandu-l de la o baterie
spor la treaba!!!!!!!!!!
*



Fotografii de la operațiunea asta nu ai din greșeală?


--------------------
Renault Laguna II 2003 / 1.8 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LTI
post 9 May 2009, 08:45
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 October 08




am folosit fotografiile gasite pe forum. am sa le mai atasez si eu o data cu multumirile de rigoare celor care le-au postat pt. prima data. din pacate eu nu am mai facut alte fotografii.
tot pe forum am gasit si un manual de diagnoza a sistemului de climatizare. poate te ajuta si acesta.
daca pe o parte functioneaza corect nu cred ca ar putea fi alta problema, dar pt orice eventualitate incearca sa verifici si senzorii de temperatura si umiditate (am gasit si eu pe forum niste informatii despre senzorii astia), dar repet nu cred sa fie problema cu asti. la mine a fost blocat motorasul pe dreapta.
poti incerca sa desfaci motorasul - sunt niste cleme de plastic la carcasa aceea - si misca putin rotitele acelea dintate, dar ai grija sa il tii in pozitie orizontala cand il desfaci, iar la remontare sa potrivesti axurile rotilelor dintate in locasurile din carcasa motorasului. nu este nici un arc si nici un fir pe acolo deci nu ai ce sa strici, doar sa il tii orizontal sa nu cada rotitele la desfacere.
spor la treabaAttached File  mixer_motor_dreapta.bmp ( 3.75mb ) Number of downloads: 31
Attached File  mixer_motor_stinga.bmp ( 3.75mb ) Number of downloads: 22
[attachmentid=1627522119]

9 May 2009, 08:56:
a si inca un aspect care am uitat sa il mentionez.
inainte sa montezi motorasul conecteaza firele la motoras, porneste motorul si instalatia de climatizare si seteaza pe 16 sau 26 de grade -vezi sa fie motorul cald sa poti verifica aer rece - cald.
eu am pus pe 16 grade.
vei observa ca motorasu va incepe sa functioneze - se invarte - dupa care se opreste. dupa operatiune asta misca cu mana axul voletilor din bord - pe care se fixeaza motorasul - pana la pozitia rece (daca ai pus temp pe 16) sau cald (daca ai pus temp pe 26) - iti dai seama cum sunt reglati voletii tupa aerul care vine prin aeratoare).
abia acum urmeaza montarea motorasului. daca nu se potriveste pe tesitura de la axul voletilor mai actioneaza putin motorasul de la o baterie pt al roti pana la pozitia necesara pt montare. NU MAI MODIFICA POZITIA VOLETILOR.
sper sa iti fie util ceea ce am scris aici si sa poti rezolva problema.

This post has been edited by LTI: 9 May 2009, 08:56


--------------------
renault laguna 1.8 - cj 10 lti 2002 initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel/rr
post 9 May 2009, 16:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 April 09




LTI,lucrezi sau ai de a face cu reteaua??? wink.gif ph34r.gif excl.gif atentie!!!documentele prezentate sunt confidentiale!!! excl.gif excl.gif excl.gif


--------------------
renault laguna - b90kdb 2004/2L/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LTI
post 10 May 2009, 22:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 25 October 08




documentele respective sunt postate pe forum.
le-am pus aici ca sa nu mai trebuiasca sa le cauti prin forum, la diferite postari, ca mi-a luat mie cateva zile pana am gasit toate informatiile


--------------------
renault laguna 1.8 - cj 10 lti 2002 initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 May 2009, 22:47
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(gabriel/rr @ 9 May 2009, 16:53)
LTI,lucrezi sau ai de a face cu reteaua??? wink.gif  ph34r.gif  excl.gif atentie!!!documentele prezentate sunt confidentiale!!! excl.gif  excl.gif  excl.gif
*



Domnule Gabriel, incearcati va rog sa nu mai intrati in panica.
Daca aveti de spus ceva constructiv, asteptam cu interes.
Daca aveti vreo probema, la fel, asteptam cu interes sa va fim de folos in limitele cunostintelor noastre.

De-abia aveti 2 saptamani de cand sunteti membru pe acest forum... eu zic sa nu incepem colaborarea cu stangul...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheorghita88
post 11 May 2009, 15:21
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 499
Joined: 25 November 08
From: pitesti




fredy am avut si eu aceiasi problema imi baga rece pe partea dreapta in primul rand exista posibilitatea gresiri din fabrica a climatronicului avand in vedere o piesa pusa invers(101),al doilea lucru este acela k s-a infundat filtru de polen si duce la blocare cailor de aer cald. iti las o adresa poate te ajuta cu ceva http://www.reno.ro/PROBLEME-CALDURA-t132194.html

11 May 2009, 15:23:
cauta pe forum inainte sa deschizi un nou topik deoareca eu am gasit raspunsul la toate problemele mele

This post has been edited by gheorghita88: 11 May 2009, 15:23


--------------------
renault laguna 2 grandtour 2002 1,8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel/rr
post 11 May 2009, 18:02
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 26 April 09




problema lui fredy este intr-adevar motorasul de mixaj,acesta nu urmeaza consemnul de pozitie( este vizibil in meniu parametri clip)acest incident fiind datorat poate unei blocari mecanice a piesei sau unei pilotari gresite din calculatorul de clima.fredy vezi ca motorul este pilotat in RCO,asta inseamna ca trebuie sa efectueze miscari ca acela pas cu pas(daca esti atent vezi daca face capete de cursa min/max si pozitie intermediara)insista pe aceasta cale wink.gif


--------------------
renault laguna - b90kdb 2004/2L/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 11 May 2009, 20:41
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Doamne cat de explicit ai fost. sad.gif Ai spus tot pe intelesul tuturor. Numai ca acelasi lucru (dar intr-un mod mult mai popular ) l-a facut si colegul LTI. Daca ar fi sa inteleg ceva din cele doua explicatii ghici pe care as alege-o?
Asa cum ti-am mai spus cam tot ce spui s-a mai scris pe acest forum, nu faci altceva decat sa iti cresti numarul de posturi si nimic mai mult. Pentru asta poti intra mai mult la sectiunea cafenea. biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:52
Dacia