incalzire laguna, prob incalzire laguna
![]() ![]() ![]() |
incalzire laguna, prob incalzire laguna
fredy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
renault laguna
laguna
- 02D33561
2002 dci
|
|||
bogdanrana |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 22 January 09 ![]() |
Si cand ai AC aprins? sau numai fara?
|
--------------------
Renault Laguna II
1.9 DCI
2002
|
|
fredy |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 December 08 ![]() |
da
|
--------------------
renault laguna
laguna
- 02D33561
2002 dci
|
|
LTI |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 October 08 ![]() |
am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv de doua saptamani.
sunt doua motorase care regleaza pozitia clapetelor de aer (aer cald/rece), care se pot bloca. daca nu iti functioneaza pe partea stanga desfaci protectia ce e sub bord deasupra pedalelor (e un fel de mocheta prinsa cu ceva sigurante), iar apoi e o protectie metalica ce trebuie data jos) undeva pe consola centrala in dreptul scrumierei si climatronicului. sub aceasta protectie e motorasul. daca problema e pe partea dreapta desfaci protectia ce e sub bord si torpedoul (ca si la schimbarea filtrului de polen) si ai acces la motoras. cauta pe forum si vei gasi si niste schite. dupa ce ai desfacut motorasul il alimentezi de la o baterie si se debolcheaza. eu am avut curiozitatea sa il si desfac sa vad ce e inauntru: e un motoras capsulat si angrenaj de roti dintate (cred ca de la astea provine problema) partea urata la toata operatiunea este ca pozitia de lucru e incomoda si mai mult frantujii au pus niste suruburi ce nu le poti desface cu o cheie de 6 ca e prea mare si nici cu una de 5 ca e prea mica. eu am cumparat un patent foarte mic si am lovit o cheie fixa de 6 cu un ciocan pentru a o mai stramta. dupa ce am desfacut suruburile am pilit capul pana cand am putut folosi o cheie tubulara de 5 si apoi cu ajutorul clichetului a fost o joaca montarea. atentie ca la montare sa fixezi clapetele pe rece si reglezi temp pe climatronic la 16 grade sau cald si fixezi temp la 26 de grade, iar daca tesitura de la motoras nu se potriveste cu cea de pe axul clapetelor, mai rotesti putin motorasul alimentandu-l de la o baterie spor la treaba!!!!!!!!!! |
--------------------
renault
laguna 1.8
- cj 10 lti
2002 initiale
|
|
fredy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 7 December 08 ![]() |
motorasul e ok! problema persista!
|
--------------------
renault laguna
laguna
- 02D33561
2002 dci
|
|
iglu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 10 May 08 ![]() |
QUOTE(LTI @ 3 May 2009, 23:51) am avut si eu problema asta si am reusit sa o rezolv de doua saptamani. sunt doua motorase care regleaza pozitia clapetelor de aer (aer cald/rece), care se pot bloca. daca nu iti functioneaza pe partea stanga desfaci protectia ce e sub bord deasupra pedalelor (e un fel de mocheta prinsa cu ceva sigurante), iar apoi e o protectie metalica ce trebuie data jos) undeva pe consola centrala in dreptul scrumierei si climatronicului. sub aceasta protectie e motorasul. daca problema e pe partea dreapta desfaci protectia ce e sub bord si torpedoul (ca si la schimbarea filtrului de polen) si ai acces la motoras. cauta pe forum si vei gasi si niste schite. dupa ce ai desfacut motorasul il alimentezi de la o baterie si se debolcheaza. eu am avut curiozitatea sa il si desfac sa vad ce e inauntru: e un motoras capsulat si angrenaj de roti dintate (cred ca de la astea provine problema) partea urata la toata operatiunea este ca pozitia de lucru e incomoda si mai mult frantujii au pus niste suruburi ce nu le poti desface cu o cheie de 6 ca e prea mare si nici cu una de 5 ca e prea mica. eu am cumparat un patent foarte mic si am lovit o cheie fixa de 6 cu un ciocan pentru a o mai stramta. dupa ce am desfacut suruburile am pilit capul pana cand am putut folosi o cheie tubulara de 5 si apoi cu ajutorul clichetului a fost o joaca montarea. atentie ca la montare sa fixezi clapetele pe rece si reglezi temp pe climatronic la 16 grade sau cald si fixezi temp la 26 de grade, iar daca tesitura de la motoras nu se potriveste cu cea de pe axul clapetelor, mai rotesti putin motorasul alimentandu-l de la o baterie spor la treaba!!!!!!!!!! Fotografii de la operațiunea asta nu ai din greșeală? |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 / 1.8 16V
|
|
LTI |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 October 08 ![]() |
am folosit fotografiile gasite pe forum. am sa le mai atasez si eu o data cu multumirile de rigoare celor care le-au postat pt. prima data. din pacate eu nu am mai facut alte fotografii.
tot pe forum am gasit si un manual de diagnoza a sistemului de climatizare. poate te ajuta si acesta. daca pe o parte functioneaza corect nu cred ca ar putea fi alta problema, dar pt orice eventualitate incearca sa verifici si senzorii de temperatura si umiditate (am gasit si eu pe forum niste informatii despre senzorii astia), dar repet nu cred sa fie problema cu asti. la mine a fost blocat motorasul pe dreapta. poti incerca sa desfaci motorasul - sunt niste cleme de plastic la carcasa aceea - si misca putin rotitele acelea dintate, dar ai grija sa il tii in pozitie orizontala cand il desfaci, iar la remontare sa potrivesti axurile rotilelor dintate in locasurile din carcasa motorasului. nu este nici un arc si nici un fir pe acolo deci nu ai ce sa strici, doar sa il tii orizontal sa nu cada rotitele la desfacere. spor la treaba [attachmentid=1627522119] 9 May 2009, 08:56: a si inca un aspect care am uitat sa il mentionez. inainte sa montezi motorasul conecteaza firele la motoras, porneste motorul si instalatia de climatizare si seteaza pe 16 sau 26 de grade -vezi sa fie motorul cald sa poti verifica aer rece - cald. eu am pus pe 16 grade. vei observa ca motorasu va incepe sa functioneze - se invarte - dupa care se opreste. dupa operatiune asta misca cu mana axul voletilor din bord - pe care se fixeaza motorasul - pana la pozitia rece (daca ai pus temp pe 16) sau cald (daca ai pus temp pe 26) - iti dai seama cum sunt reglati voletii tupa aerul care vine prin aeratoare). abia acum urmeaza montarea motorasului. daca nu se potriveste pe tesitura de la axul voletilor mai actioneaza putin motorasul de la o baterie pt al roti pana la pozitia necesara pt montare. NU MAI MODIFICA POZITIA VOLETILOR. sper sa iti fie util ceea ce am scris aici si sa poti rezolva problema. This post has been edited by LTI: 9 May 2009, 08:56 |
--------------------
renault
laguna 1.8
- cj 10 lti
2002 initiale
|
|
gabriel/rr |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 April 09 ![]() |
LTI,lucrezi sau ai de a face cu reteaua???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
renault
laguna
- b90kdb
2004/2L/privilege
|
|
LTI |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 25 October 08 ![]() |
documentele respective sunt postate pe forum.
le-am pus aici ca sa nu mai trebuiasca sa le cauti prin forum, la diferite postari, ca mi-a luat mie cateva zile pana am gasit toate informatiile |
--------------------
renault
laguna 1.8
- cj 10 lti
2002 initiale
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(gabriel/rr @ 9 May 2009, 16:53) Domnule Gabriel, incearcati va rog sa nu mai intrati in panica. Daca aveti de spus ceva constructiv, asteptam cu interes. Daca aveti vreo probema, la fel, asteptam cu interes sa va fim de folos in limitele cunostintelor noastre. De-abia aveti 2 saptamani de cand sunteti membru pe acest forum... eu zic sa nu incepem colaborarea cu stangul... |
--------------------
-
-
-
|
|
gheorghita88 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 499 Joined: 25 November 08 From: pitesti ![]() |
fredy am avut si eu aceiasi problema imi baga rece pe partea dreapta in primul rand exista posibilitatea gresiri din fabrica a climatronicului avand in vedere o piesa pusa invers(101),al doilea lucru este acela k s-a infundat filtru de polen si duce la blocare cailor de aer cald. iti las o adresa poate te ajuta cu ceva http://www.reno.ro/PROBLEME-CALDURA-t132194.html
11 May 2009, 15:23: cauta pe forum inainte sa deschizi un nou topik deoareca eu am gasit raspunsul la toate problemele mele This post has been edited by gheorghita88: 11 May 2009, 15:23 |
--------------------
renault
laguna 2 grandtour
2002 1,8 16v
|
|
gabriel/rr |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 26 April 09 ![]() |
problema lui fredy este intr-adevar motorasul de mixaj,acesta nu urmeaza consemnul de pozitie( este vizibil in meniu parametri clip)acest incident fiind datorat poate unei blocari mecanice a piesei sau unei pilotari gresite din calculatorul de clima.fredy vezi ca motorul este pilotat in RCO,asta inseamna ca trebuie sa efectueze miscari ca acela pas cu pas(daca esti atent vezi daca face capete de cursa min/max si pozitie intermediara)insista pe aceasta cale
![]() |
--------------------
renault
laguna
- b90kdb
2004/2L/privilege
|
|
byby |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 489 Joined: 29 July 07 From: IASI ![]() |
Doamne cat de explicit ai fost.
![]() Asa cum ti-am mai spus cam tot ce spui s-a mai scris pe acest forum, nu faci altceva decat sa iti cresti numarul de posturi si nimic mai mult. Pentru asta poti intra mai mult la sectiunea cafenea. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2003 1,9 dci Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 18:52 |