schimbare bucse cadru motor
![]() ![]() ![]() |
schimbare bucse cadru motor
Fery_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
|
||
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|||
Ionutzmiriana |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 25 October 07 ![]() |
spune-mi te rog cat te-au costat bucsele?
|
--------------------
Renault
21
1986 Ionutz21GTS
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
40 de lei bucata le zice RPGUM
ceva idei? |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
bartal |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 29 October 08 From: Huedin jud Cluj ![]() |
bucsele vechi se scot prin depresare iar cele noi tot prin presare se moteaza.Cadrul se demonteaza destul de usor
|
--------------------
renault
21 medalion
1988 2/2 benzina
- CJ02ZAB
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
nu stiu cum se face depresarea si cat de greu......din cat am auzit nu merghe sa le bati ca se duc
|
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
Ionutzmiriana |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 25 October 07 ![]() |
pai cate bucse sunt la cadru???......trebuie cumva dat jos motorul?sau zic o tampenie?nustiu de aia intreb e chiar asa complicat?
|
--------------------
Renault
21
1986 Ionutz21GTS
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
sunt 4 bucse dar de obicei pica cele 2 din partea de jos
am gasit ceva in manual despre cum se schimba si acolo arata ca se scot cu presa hidraulica............de unde asa ceva o sa incerc zilele astea sa vad daca reusesc sa le schimb |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
victor cristian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 May 07 From: Bucuresti ![]() |
salut!eu le-am schimbat singur pe cele dinspre spate dar cele care sunt in partea mai din fata,nu am reusit si m-am dus la service.dupa 6 ore de munca si inventarea unei prese,au reusit sa le schimbe.au jurat ca ei nu mai fac asa ceva vreodata!iti trebuie putin noroc sa poti desface suruburile si apoi ceva inventivitate sa creezi niste inele ca niste prese cum erau pe la dacii cele de rulmenti
|
--------------------
renault
LagunaII 1.8,16v
2003limousine
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#9
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.855 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
De schimbat, se schimba relativ usor, dupa ce muncesti ceva sa desfaci tot ceea ce inseamna legaturi cu masina.
Eu am facut asa : - ridicat masina pe capre - pus masina sub o macara din aia de scos motoare si prins motorul de ea; - desprins toate legaturile de pe cadrul motor (bascule, caseta de directie, suporti motor - 2 in partea din fata si unul central la cutie); - fixat bine motorul cu macaraua (chiar ridicat nitel, cat sa fie sigur ca nu sunt probleme (preventiv, am bagat si un cric cu o bucata de lemn sub cutia de viteze, sa tina bine) - desurubat prezoanele de prindere a cadrului motor si extras cadrul de sub masina; - mers la un atelier unde aveau presa si schimbat bucsile - daca nu ma contrazice memoria, au pozitii dedicate si parca arata pe ele unde vin (fata sau spate) - de aici, se repeta in ordine inversa operatiile de mai sus - atentie la prezoanele de prindere a cadrului motor, ar fi bine sa le dai cu pasta din aia albastra de la Loctite). Si ca sfat, daca tot te chinui cu bucsile astea, verifica-le si eventual schimba-le si pe celelalte (bascula, bara stabilizatoare)... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
jungle_21 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 762 Joined: 18 February 07 From: Mures ![]() |
Si eu le-am schimbat pe cele din inferior(spate).Au costat aici in mures 50 de Ron bucata,dureaza 3-4 ore pana le schimba un mecanic care stie ce face,presupunand ca suruburile se desfac rapid si nu sunt intepenite.Plus ca presa aceea e inevitabila.fara aia nu ai ce sa faci.
|
--------------------
Opel/Renault
Corsa Cosmo;Laguna 1 Break// Megane 1 hatch
"04 1.2 16v ;"96 2.0 Rti;"96 1.6 Rti Ex R 21,Best car ever !!! Ex Clio unu' Pocket Rocket
|
|
victor cristian |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 5 May 07 From: Bucuresti ![]() |
nu trebuie sa separi neaparat jugul de restul sasiului.eu le-am rezolvat cu cadrul pe masina,singura specificatie este ca ptr. cele din fata au desfacut tampoanele de la motor si l-au ridicat putin cu un cric bagat sub el.indiferent de metoda,asigura-te ca ti-ai realizat niste dispozitive ptr. bucsi altfel muncesti degeaba.
|
--------------------
renault
LagunaII 1.8,16v
2003limousine
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
deci din cat am inteles idea e sa am o presa cu care sa o pot scoate ......hai ca de scos se rezolva asa mai "romaneste" dar de bagat din cat inteleg trebe forta mare
o sa vad ce prese gasesc .......daca rezolv ii bine daca nu dau jos cadru si la service la presa ![]() |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
Fery_ |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 17 January 07 From: DEVA ![]() |
gata am rezolvat bucsele
nu am dat jos cadru ......mi sa parut prea complicat si inutil bolturile sau desfacut ok dar erau ruginite si le-am schimbat am improvizat o presa si le-am scos.............au iesit destul de usor cu presa am presat bucsele noi si gata erau intr-o stare inexplicabila la una dintre ele a iesit mijlocu tras cu mana deci erau gunoi deja cand am facut proba mai era o bataie am desfacut capetii de la bara stabilizatoare surpriza....bucsele erau jerpelite,gaurite si practic era fier pe fier bucse care nu au inca un an..............noroc ca le-am pastrat pe cele vechi care nu erau duse dar le schimbasem ca erau ieftine aste-as piesele ce le gasim din pacate.....................si cam asta o fost tot 4 ore de munca |
--------------------
Renault
21
GTS-1989 1721MPI 69kw
- HD75LEX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:24 |