Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

ITP+sfat piese

cosdan
post 27 Mar 2009, 15:23
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Buna ziua!
Am achizitionat si eu un Clio Symbol din 2003 1.4 8V cu 28mii km. Masina este de la un f bun prieten, o stiu de noua si km sunt reali si carte service la zi.
Am fost cu ea la ITP ieri si am avut ghinionul de am da de un cirnat cu fata de hitlerist .NU stiu ...daca am procedat corect si nu i-am propus din start ceva..dar am zis sa il iau pe bune. Chestia e ca s-a apucat sa traga de ea asa cam cu zel si mi-a gasit la roata din fata dreapta niscai joc. Acum vine lista de piese:

BIELETA DIRECTIE(COMPLETA)-1BUC
BUCSI BASCULA FATA-2BUC
FLANSE AMORTIZOR-2BUC
RULMENT AMORTIZOR-2BUC
---------------------------
CUREA DISTRIBUTIE-1SET
CUREA AUXILIARA-1BUC
ROLA INTINZATOARE CUREA AUX-1BUC
PLACUTE FRINA+ulei +filtru benzina+antigel

Ce e sub linie am pus eu dupa ce am vb si cu un mecanic.
Distributia vreau sa o fac datorita virstei masinii si sa fiu eu sigur.

Acum vine treaba cu nelamuririle:
Trebuie sa schimb neaparat si bieletele?? De ce nu numai capatul de bara???
Vad ca la modelul acesta sau ma rog cu AC sunt doua tipuri si trebuie sa mergi cu piesa sa o indentifice.
Am inceput sa caut piese pe net, deocamdata cei mai promti si cu piese raport calitate pret zic eu sunt de la NORIS, care mi-au facut o oferta. De la augsburg am cerut o oferta de pret...nu zic ca i-au dat numai balarii dar ei vind bucsele numai cu bascula 300ron blink.gif .
Va rog sa imi dati si mie ceva sfaturi si daca e poate si alte magazine de unde pot sa cumpar!
Deci de la Noris am ajuns cu piesele cam la 1000ron dar fara sa fac totusi rabat la calitate.
Daca e pun si oferta lor sa imi ziceti daca sunt ok ca pret.

-Bieleta directie G2-685 - 43.80 RON + cap de bara SIDEM 5832 - 58 RON.
- Bucsa brat fata OPTIMAL F8-5253 - 25.60 RON/buc.
- Rulment amortizor fata IMPERGOM 36540 - 24.40 RON/buc.
- Flansa amortizor(fara rulment bile) SACHS 802193 - 62 RON/buc.
sau
- Set rulment(flansa) amortizor fata SACHS 802229 - 123 RON.
- Set curea distributie(cu rola) DAYCO cod PIKTB259 - 229 RON.
- Curea transmisie( pt. autovehicule cu aer conditionat) DAYCO cod PI4PK1238 - 36 RON.
- Rola intinzator curea transmisie fixa SNGA355386 - 108 RON.
sau
- Rola intinzator curea transmisie reglabila SNGA35584 - 122 RON
- Placute frana fata cod ETF 12-0269 - 52.23 RON.
sau
- Placute frana fata REMSA cod RE141023-AF - 60.75 RON.
sau
- Placute frana fata BOSCH cod 0986467720 - 78.92 RON.

Va multumesc.


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 27 Mar 2009, 16:59
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




sunt bolnavi cei care fac itp!!! acum o luna am facut si eu si mi au atras atentia ca trebuie sa schimb si eu flansele si rulmentii asa zicea un nene plin de vaselina impingand de telscop in sus ca cica trebuiesc schimbate aveam o bataie discreta e drept ca troncanea usor peste denivelari la viteza mica dar dupa 2 vizite la 2 servisuri diferite ambele au negat ca ar trebui schimbate flansele si rulmentii pana la urma au descoperit niste baietii de la o alta reprezentanta care lucreaza mult mai ieftin decat cei de la renault care te jecmanesc de bani ca cica sunt bieletele de directie uzate am facut o programare si luni merg sa le rezolve.despre cei care fac itp mi e sila sa vorbesc asteapta doar atentii!!! daca maine iau o masina noua si o duc lor pun pariu ca o sa gaseasca ceva uzat radmasa.gif ,asta e romania!preturile ce le ai afisat tu acolo zic ca sunt destul de bune acum depinde si de calitate dar la noi in tara poti sa pui bielete si capete de bara in fiecare luna !!


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Mar 2009, 18:07
Post #3


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai preturile care le-ai expus tu acolo sunt bune ... manopera buna sa mai gasesti. Lasa pe cei care dau bucsele bara cu tot cu bascula ... vraja ... se schimba separat si au pretul de care spui tu. Bieleta se poate schimba lejer fara cap de bara ... nu capul de bara are joc de obicei.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 27 Mar 2009, 19:27
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




deh, drumurile din RO, daca la 28000 km s-au adunat atîtea...eu am 32300 km e drept vreo 2/3 din acestia am facut pe autostrazi, am fost in 24 feb la ITP (prima dată cu prințesa) si fara nici o atentie interventie, atentie etc omul mi'a încasat 95 lei si mi-a dat actele, e adevarat ca a fost o mica problema in sensul ca scrie in cartea masinii masa maxima autorizata 2300 kg si pe siteul RAR nu exista aceasta mentiune-deh, totu'i ca in Romania, s'a trimis fax la RAR Cluj si s-a rezolvat. Aviz celor care merg prima data la ITP cu Symbol!!! cam offtopic dar imi cer scuze


--------------------
Renault Symbol 2006 EX1,4 16V - CJ-x5-DXM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 27 Mar 2009, 20:32
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




ITP 150 ron m-a costat si mai am revenire 60 ron , sa ii stea in git!
Ideea e ca puteam sa il momesc ca am mai facut asa ceva cu alta masina , dar aia era cazuta rau si baietii cind luau cascavalul nici nu puneau mina pe el, il apucau cu factura ..deh...meserie.
Ar mai fi o intrebare, manopera la Clio pt distributie am inteles ca ar fi cam 400 ron, dar pentru bucsaraia aia aveti idee cit o fi??
Am mai primit o ofera de piese , dar dpdv calitativ ramine ofera care am afisat-o, chit ca e putin mai piperata! Ma gindesc ca cei de la ITP forteaza prin respingerea masinilor sa foloseasca serviceul lor....la botul calului rezolvi. Daca ti-ai facut toate reviziile la ei poate sa cada tabla de pe ea ca treci fara griji.
Cum spunea cineva mia sus , cind tragea mafiotul ala de roata , am observat intradevar joc dar nu in capatul de bara ci in bieleta! ...sa schimba numai bieleta...ca nu cred ca e mare diferenta de manopera ca schimb si capatul de bara...doar pretul acestuia 53 ron.

This post has been edited by cosdan: 27 Mar 2009, 20:41


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 27 Mar 2009, 22:38
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Domnule cosdan ... ca ai fi vrut sa ii dai o atentie am inteles ... nu trebuie sa continui cu asta si cu limbajul oarecum colorat ... daca doresti putem continua pe tema pieselor si a manoperei si eventual daca nu uiti asupra rezultatul final ... sau daca nu poti sa "iti versi" amarul de la ITP in topicul special din zona Diverse.

Repet ... capul de bara nu are joc ... bieleta are joc ... aia o schimbi - daca tu vrei sa schimbi si capul de bara asta este. Capul de bara se desface/demonteaza ca sa inlocuiasca bieleta.

Manopera e destul de greu de aproximat, depinde la ce service te duci - au lista exacta de preturi per lucrare, au manopera per ora, te intelegi cu ei la fata locului, sau o "repara" in spatele blocului ... + tu stii cam cat vrei si poti sa dai.

400 ron pe o distributie - daca include pompa apa + kit accesorii + fulie alternator - e decent {dar asta nu cu factura sau chitanta presupun}


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 28 Mar 2009, 07:46
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Scuze pt limbajul colorat! Sper ca n-am fost off topic!
O sa imi fac calcle in functie de buget! In prima faza o sa imi remediez defectiunile observate cu ocazia ITP si apoi peste o luna doua ii fac si distributia! NU vreau sa fac aceste operatiuni in fata blocului! Serviceul de care vorbesc (unde mi-am facut si ITP) este cel de la Aviatorilor).Pretul pt manopera la distributie il am de la cei de la Ciclop ca m-am interesat si acolo.
Va multumesc pt raspunsuri si o sa va tin la curent cu rezultatul acestor operatii, aici sau intru-n topic dedicat! wink.gif

This post has been edited by cosdan: 28 Mar 2009, 08:10


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 28 Mar 2009, 20:28
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




apropo dac inlocuiesti bieletele de directie o sa mai ai de facut si o geometrie neaparat asa ca maia adauga si asta la calcul!bafta


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 3 Apr 2009, 13:34
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




QUOTE(blacklitmouse @ 28 Mar 2009, 21:28)
apropo dac inlocuiesti bieletele de directie o sa mai ai de facut si o geometrie neaparat asa ca maia adauga si asta la calcul!bafta
*



Geometria costa 60 RON in provincie, iar in Buc intre 75-150 RON.

Peste o saptamana imi expira si mie ITP-ul, cred ca o sa ma duc la service-ul Dacia de la intersectia bd Kisinau cu Basarabia, daca a mai fost cineva acolo rog sa imi spuna cum a fost.


--------------------
Renault Clio 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve - b28teo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 3 Apr 2009, 16:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




acu' depinde si in provincie unde o faci la o vulcanizare de exemplu unde ti o face nea' Dorel care habar nu are sa lucreze cu un aparat e 50 de lei la, un service care se respecta ajunge si pana la 120 130 de lei eu am facut o la citroien unde mi am tot schimbat si bieletele de directie iar domnul de acolo a zis ca geometria e 120 de lei in total am platit pentru o constatare+inlocuirea bieletelor(cumparate de mine cu 90 de lei ambele)+geometria a fost 150 de lei+ 30 lei tva deci 180 de lei.toata distractia 270 de lei


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 7 Apr 2009, 10:22
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




Am facut geometria in Targoviste cu 60 RON, si masina merge impecabil de drept. Inainte o facusem in Buc, la o statie de langa podul Fundeni, a costa 75 RON, si masina tragea dreapta bine de tot. M-am intors si nu mi-au rezolvat-o, pretinzand ca nu au ce sa ii faca pt ca am amortizorul stanga indoit.

Dar la Targoviste nu aveam oare amortizorul indoit??? (sau se indreptase de la gropi?)
In rest sunt de acord: e bine sa o faci la service, nu la vulcanizare.


--------------------
Renault Clio 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve - b28teo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosdan
post 10 Apr 2009, 09:48
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 26 March 09




Am revenit ! Cu ITP-ul luat de aceasta data!
Piese ce am schimbat pt linistea mea :
Pe partea dreapta:bieleta, pivot, bucsi bascula.
Flanse amortizor pe ambele parti, placute frina si schimb ulei.
Piesele au fost 650 ron +manopera 250ron.
Au fost niste lucruri de care vreau sa vorbesc aici, poate voi v-ati mai lovit, dar eu ca proaspat posesor de Clio cred ca trebuie sa ma obisnuiesc.
In primul rind cu achizitionarea de piese: bieletele sunt de 2 tipuri scurte si lungi. M-am dus cu bieleta si capatul de bara acolo au facut comanda , dar capatul de bara care a venit a fost de alt tip ( era mai lung decit cel pe care il aveam eu).
Nu am mai stat sa comande inca o data capatul de bara ca mai dura iarasi citeva ore si eram cu masina desfacuta , am pus vechiul capat de bara ( au numarat numarul de spire etc) ca sa merg asa pina luni sa nu fac de doua ori geometria.
Banuiesc ca si voi aveti nenumarate povesti legate de mecanici, dar in cazul meu vreau sa zic ca am avut norocul ca am stat de fata cind au umblat la masina, dar tot au uitat sa imi stringa flansele la amortizoare mad.gif . Am descoperit aceasta la ITP, care apartine de service . Imi zice cel de acolo ...domne tot ai un joc la ceva si se uita si acestea nu erau strinse. Ce pot sa zic...poate s-au grabit ,le-au lasat nestrinse ca sa poata sa lucreze la pivot cine stie.
A mai fost o chestie iarasi la care cind ma gindesc imi vine rau...au luat pivotul si se pregateau sa il monteze...dar nu au observat ca el a venit si cu o punguta cu suruburi si piulite noi si s-au apucat sa puna vechile suruburi si piulite...care binenteles erau putin mai groase. Asa ca au luat pivotul si cu un burghiu au mai largit putin gaurile , le-au luat la pila si asta e. Macar pe partea unde se prinde sub disc le-am bagat eu sub nas surub si piulita noi.
Daca nu mergeam direct la ITP si ieseam spre munte..intrebare la care nu vreau sa am raspuns vreodata. Cred ca de la un service in care faci reparatii mecanice sau de orice alt fel trebuie mers la altu in care sa verifice ce au facut cei dinainte.
Cam atit docamdata. Cu groaza ma gindesc la distributie deh...masina are 29k km dar este din 2003.
O zi si un week fructuos.


--------------------
RENAULT CLIO 2003 SYMBOL- 8V 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blacklitmouse
post 10 Apr 2009, 10:07
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 3 November 08
From: baia mare




prietene am un sfat lasa i dracu' pe aia la care ai fost sa uite sa iti stranga ceva ce tocmai ei ti au inlocuit sunt imbecili mad.gif scuze expresiile cauta alt service!!!probleme cu mecanici idioti nu am avut niciodata mereu o duc sau il duc pe clio biggrin.gif ori in reprezentante ori in service unde nu lucra totzi copii ce au iesit din scoli ori habarnisti,da bieletele si capetele de bara au putin stress findca bieletele difera in functie de ce caseta de directie ai smi trw bla bla care face la fel capetele de bara sa fie diferite in schimb eu si acestea le comand de la un magazin care isi asuma responsabilitatea si acorda garantie daca ele nu mi se potrivesc.zic unii ca de obicei bieletele directie sunt mai grave ele fac probleme si zgomot capetele de bara mai putin insa daca sunt uzate necesita si alea inlocuire.asta e romania noastra cu gropile ei cu mecanicii ei cu sercice urile ei asta e ma repet!

10 Apr 2009, 11:10:
apropo disributia dute la reprezentanta sa o schimbe unde stiu macar ce schimba si cum fiindca e mai recomandat si primesti si garantie pentru ea sa nu ajungi sa ai probleme si doamne fereste sa repari motorul pentru niste mecanici ce au uitat sa stranga flansele aici ca o paranteza1 biggrin.gif

This post has been edited by blacklitmouse: 10 Apr 2009, 10:10


--------------------
renault clio 2002 expression,1.5 dci - MM88LTI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2003
post 10 Apr 2009, 15:42
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 22 December 08




pt Cosdan: se poate intampla si mai grav de atat: stiu un caz in care mecanicul a uitat sa stranga suruburile de la roata (sau nu le-a strans suficient), si a sarit roata de la masina. Noroc ca s-a intamplat la poarta service-ului.
Oricum, ai dat peste un service de ageamii, sa nu mai dai pe acolo, zic eu.
Cat despre distributie, eu te sfatuesc sa o faci la un service de reprezentanta, spre exemplu Augsburg au preturi mici si lucreaza bine. O colega de la birou a fost acolo sa isi schimbe distributia, te costa 1600RON+TVA (inclusiv geometria).


--------------------
Renault Clio 2003, Symbol, 1,4l, 8 valve - b28teo
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 16:35
Dacia