Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Demontare radiator incalzire

adrian74
post 21 Mar 2009, 08:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 16 August 07




salutare tuturor
La masina sotiei clio 1,4 8v din 2000 am mai spus se simte un miros urat(eu zic ca este de antigel....se simte umed),asta cand dau drumul la incalzire.
Cand inchid robinetul de la incalzire nu se mai simte.
Am fost la reprezentanta Renault in cluj au verificat in interiorul masinii(a bagat mana sub radiator) dar nu se observa scurgeri de antigel.
Din borcan nu dispare,dar se circula putin cu masina.
As vrea sa demontez acel radiator fiindca sigur are vre-o fisura si daca trebuie sa-l inlocuiesc.
De unde trage aerul pentru a trece prin ventilator,intreb fiindca am simtit acel miros cand am deschis capota la motor,chiar ma gandeam sa spal motorul ?
Mentionez ca borcanul cu antigel este nou,la fel filtrele (are si filtru de polen)
Va rog sa-mi ziceti ce solutie ar fii pentru eliminarea acestui aspect super neplacut.
multumesc


--------------------
renault clio symbol 1,4 8v - cj27avp 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boga_29i
post 21 Mar 2009, 15:45
Post #2


Bogdan


Group: Members
Posts: 6
Joined: 12 December 07
From: Bucuresti




Salut
Aceeasi problema am avut-o si eu la Un Symbol 1.5 dci.
Daca intr-adevar este de la radiator ar trebui, sa fie ud materialul de sub presurile din fata( mai ales cel de la sofer.Daca mai este si gras cand dai cu mana sigur e radiatorul.Eu am fost la reprezentanta Renault si mi-a schimbat radiatorul.E complicat sa il faci singur.Trebuie demontat tot bordul.Radiatorul este undeva prin spatele pedalei de acceleratie.

Sfatul meu este sa mergi la un service


--------------------
renault clio symbol 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 21 Mar 2009, 18:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Nu mai e ca la daciile vechi cand se deschidea robinetul si aveai lichid de racire si prin radiatorul de caldura. Acum radiatorul de caldura e tot timpul strabatut de lichid de racire, iar comutarea aer cald respectiv rece se face cu ajutorul unei clapete care schimba traseul aerului.

Eu te-as intreba altceva. Ai schimbat d4e curand distributia si pompa de apa?

This post has been edited by mad_biker: 21 Mar 2009, 18:54


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 22 Mar 2009, 11:55
Post #4


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(adrian74 @ 21 Mar 2009, 08:03)
Mentionez ca borcanul cu antigel este nou,
*


De ce s-a inlocuit vasul de expansiune?

Nu cred ca ai o problema la radiator, mai degraba s-a scurs antigel pe la motor si mirosul patrunde in habitaclu.
Spala motorul (binenteles cu masurile de siguranta) si cred ca nu vei mai simti acel iz de antigel.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian74
post 22 Mar 2009, 14:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 16 August 07




Am inlocuit vasul de expansiune fiindaca la mijloc ,unde cred ca se face imbinarea pentru a rezulta vasul ,curgea putin si se simtea mirosul urat.
Ce vreau sa va mai zic este faptul ca desii am inlocuit o parte din antigel adica atat cat curge daca desfaci furtunul la radiator ,acesta miroase foarte urat (miros care il simt si in masina)
Nu am inlocuit distributia voiam pe viitor
Vreau sa merg la o cunostinata care are service si sa spal motorul in interior si sa pun antigel.
Trebuie sa miroasa acest antigel sau mirosul apare din anumite cauze?


--------------------
renault clio symbol 1,4 8v - cj27avp 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 23 Mar 2009, 12:08
Post #6


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Daca s-a scurs deja la un moment dat antigel pe motor si a mirosit urat ... dupa schimbarea borcanului trebuia si "spalat" motorul ... sau cel putin zona "murdara cu antigel" ... ca mirosul ramane mai mult timp ... si nu este din cauza "robinetului" deoarece acesta nu exista ... apa trece prin calorifer tot timpul ... ci "se activeaza" de la caldura ... la rece nu miroase - cand se incalzeste chiar pute ... smile.gif ... parere: inainte de a desface juma de masina spala locul murdar cu antigel mai circula si pe urma vezi ce si cum ...


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zarul
post 7 Apr 2009, 21:33
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 5 March 09




baieti, am fost azi sa cumpar un calorifer si ma intrebat de care vreau....de incalzire, de clima?! Mie imi curge lichidu de racire si vream sa stiu daca antigelu ala circula si prin ala de clima?....sa fie spart ala?


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4mpi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_biker
post 7 Apr 2009, 21:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 6 December 07
From: Bacau




Nimic din instalatia de racire nu are legatura cu instalatia de aer conditionat, deci in nici un caz nu trece lichid de racire prin ea.

This post has been edited by mad_biker: 7 Apr 2009, 21:52


--------------------
renault clio symbol 2002 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 15:44
Dacia