Bielete antiruliu, nelamurire
![]() ![]() ![]() |
Bielete antiruliu, nelamurire
alexumf |
![]()
Post
#1
|
||
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|||
Ryk |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.563 Joined: 14 February 08 From: Bucuresti / Ploiesti ![]() |
nu a coborat de loc? sau nu a coborat cat indicau suspensiile?
|
--------------------
Renault
Megane III
- N-am...
2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC
|
|
alexumf |
![]()
Post
#3
|
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
A coborat sigur 3 cm, dar, comparand cu un Megane Sedan(cu PDG) echipat cu acelasi chit de suspensie, a mea tot pare ridicata! La sectiunea Modificari am deschis un topic de cand am pus KIT-ul(si poze), dupa mine au urmat si altii care au postat; comparand pozele, pe buna dreptate, colegii de forum au sesizat diferenta....masina mea e mai inalta!
Pe fisa KIT-ului scrie ca masina va fi mai coborata cu 3,5 cm. Daca Coupe-ul meu nu ar fi avut PDG, ar fi fost super, dar acum arata exact ca un coupe, modelul fara facelift(si fara PDG)...si fara suspensie sport ![]() Ce-i drept stabilitatea s-a imbunatatit,nu extraordinar, dar pt ca am anvelopele originale(care au vazut 55.000 km de sosea), inca nu ma pot pronunta.... |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
19vik |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Masina nu sta mai sus sau mai jos din bieletele antiruliu, ci doar din arcuri si din amortizoare si la acestea din urma, nu e vorba de cursa sau cu ce sunt umplute, ci de pozitionarea talerului/suportului de arc pe carcasa amortizorului. Nu stiu in ce consta diferenta la bieletele antiruliu de la 2.1, fata de PDG, de lungime sau de grosime, dar gandeste-te ca bara antiruliu se roteste aproape liber in bucse (apropo, si bara are coduri diferite), atata timp cat nu-ti lovesc in nimic la viraj maxim sau la denivelari mari, n-au nici-o treaba cu garda la sol, doar bara diferita poate afecta stabilitatea in viraje.
Daca ai comparat masina ta cu a lui Mutzunache, adica un coupe 1,6/16v cu un sedan 1,9dci, e diferenta de masa proprie de 140 kg intre cele doua, cu acelasi kit arcuri/amortizoare si anvelope de aceleasi dimensiuni, normal ca sedan-ul va sta ceva mai jos decat coupe-ul. Parerea mea, care am avut cativa ani buni un Espero si ar trebui sa stiu ce zic, lasa masina cu garda asa cum e acum ca e foarte bine. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
alexumf |
![]()
Post
#5
|
![]() MEMBRU CHELIOS Group: Members Posts: 775 Joined: 9 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc frumos de sfaturi. Masina oricum asa ramane, dar vroiam sa fiu sigur ca e totul OK. M-am gandit ca sub nici o forma greutatea masinii nu poate fi sustinuta de bieletele antiruliu(prin absurd, ar fi fost mai ridicata pe fata, iar pe spate...mai coborata), dar, la fel vroiam sa fiu sigur ca, montand kit-ul de suspensie nou, nu ar fi trebuit sa le schimb si pe ele. Oricum modificarea a fost efectuata intr-un service autorizat si am cerut si parerea (la o revizie) specialistilor de un service Renault.
Salutari! |
--------------------
Renault
Megane Coupe
2006 RENAULT MEGANE COUPE 1.6 16v 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 12:07 |