Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Un mic ajutor va rog, sfaturi

vavi
post 11 Jan 2009, 03:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




Salutare, sunt nou pe forum, evident, si n-am gasit cu functia "search" ceea ce caut.
Am niste intrebari, si nu stiam cui sa trimit PM ca nu va cunosc si atunci am zis ca mai bine fac un topic nou.

Vreau sa cumpar si eu un Renault 5 (de foarte multa vreme) si m-am tot holbat pe internet. Acum ... intrebarile:

- am gasit un renault 5 cu motor cica de 1.200 si 60 de cai ? exista atatia cai la 1.2?

- care model, din ce an, e cel mai "reusit" ?

- care sunt problemele cu care se confrunta cel mai des (rugina? o piesa anume care cedeaza?)

- se gasesc piese noi pe vreun site din tara sau e vreo persoana care aduce piese noi din afara? la comanda?

- la ce trebuie sa fiu foarte atent cand voi dori sa cumpar un R 5? in afara de lucrurile generale la care te uiti cand cumperi o masina.

astept raspunsurile voastre si scuze de deranj!





--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 11 Jan 2009, 10:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




salut.hai sa-ti dam o mana de ajutor.incep eu.
pe acest site vei gasi toate motoarele pe care le-a avut super 5,presupun ca acesta este modelul pe care il cauti si nu 5 simplu. http://thesupercinq.free.fr/motorisation.htm (sper sa nu se supere moderatorii ca am pus un link dar e de ajutor). motorul de 1237 are 55 de cai la origine,cel de 1397 si carburator simplucorp are 60 de cai,fiind si cel mai des motor intalnit.
cel mai reusit model este cel turbo evident,dar si cel mai greu de gasit si scump totodata.
problemele cu care se confrunta sunt cele pe care le poate avea o masina de 20 de ani.in mod special ar fi puntea spate care cedeaza si masina va face balans la curbe,garniturile de la cutia de viteze.trebuie sa te uiti daca scapa lichid pe sub masina.furtunurile imbatranesc si poate curge lichid de racire.
piese se gasesc noi aproape orice vrei,la unix,elit,meteor,etc.
trebuie sa te uiti la rugina de la praguri,daca scoate fum negru sau albastru masina,daca merge toata instalatia electrica.
sper ca nu am scris prea mult si am fost de ajutor.bafta la cumparaturi


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vavi
post 11 Jan 2009, 11:29
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




Mersi mult de raspuns. Interesant site-ul doar ca stiam eu ca trebuia sa fiu atent la lectiile de franceza din clasele 6 - 8 ... nu prea inteleg mare lucru, intuitiv ma plimb pe acolo.

Alta intrebare:

Ce e mai exact Super 5? si cu ce difera de ... R 5 ? am gasit pe site-ul care mi l-ai dat o groaza de masini care ... nu stiu cu ce sa difere fata de un Renault 5 care-l vad pe strada ... + ca au bord diferit, vro 6 modele ... Super 5 ar trebuii sa aiba bordul intr-un fel ? turometru ? sau e modelul 1.6? Sau e modelul turbo? Tre sa aprofundez. Stiu doar ca vreau model cat mai recent 1988 - 1990 si cu bordul din poza atasata. 2 usi.

am sa revin cu alte curiozitati


later edit: cred ca am inteles ce e super 5. e modelul asta mai nou de dupa '84.

aici am gasit toate modelele de super 5 presupun http://thesupercinq.free.fr/gamme.htm

s-a fabricat pana in '93 sau '96?

This post has been edited by vavi: 11 Jan 2009, 11:51

Attached thumbnail(s)
12559520005.jpg ( Size: 73.93k ) Number of downloads: 263


--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 11 Jan 2009, 12:14
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




pana in 96 s-au fabricat dar sunt foarte slabe sanse sa gasesti un astfel de model. acest model s-a numit bye-bye, a fost o editie limitata si avea motor de 1.4 cu injectie monopunct si cu bordul mai saracacios.
acolo unde ai intrat sunt toate modelele de super 5,da.
cele mai cautate sunt intradevar cele cu bordul din poza ta care s-au gasit pe gt turbo,gte, gtx si baccara.
au existat si variante mai slabe care aveau bordul asemanator dar fara turometru indicatorul de temp apa si ulei.nu e o problema asta pentru ca se poate face transplantul foarte simplu cu ceasuri de bord pe care le gasesti la dezmembrari.


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 11 Jan 2009, 15:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara





<span class='edit'>11 Jan 2009, 15:23:</span>
ma bag si eu !
Atunci cand o cumperi sa fii chitibusar... adica verifica TOT din punct de vedere functional. Lumina la plafoniera , stergator spate , dezaburitor spate , macarale geamuri , bloc de lumini sa schimbe fazele etc. Fiecare din astea iti vor consuma energie si bani ca sa le faci.
Cam toti ne uitam "are gaze de carter ?" -nu , "rugina" -nu , e buna. La urma urmei nu un set motor tre sa te sperie , dimpotriva ,ca dupa aia stii ca-i bun multe zeci de mii de km. Apoi vezi ca umbli disperat dupa o macara de geam sau bloc lumini ceva ce nu pare mare lucru da nu gasesti second hand si unu nou e f. scump . Nu te uita la pivoti , bucse , rulmenti , placute frana etc .Astea oricum le vei schimba .Cumperi o masina de 20 de ani... vei avea de bagat ceva bani in ea !
Dar nu foarte multi si vei avea o masina buna .
Ok , nu ti-am dat date fixe ci doar o parere , dar sper sa-ti fie de folos.
Daca troncane spatele la gropi , n-o lua !

This post has been edited by davincu: 11 Jan 2009, 15:24


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 11 Jan 2009, 15:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




daca nu aveti placerea sa intretineti masina nu va cumparati masini de 20ani...


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 11 Jan 2009, 16:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Oricum, cu toate verificarile de rigoare e foarte posibil ca intr-o perioada relativ scurta sa ajungi sa mai bagi bani cel putin pe cat ai dat pe masina. Sunt o gramada de lucruri care te pot lasa din senin. Asta ti-o spun din propria experienta. Nu ti-o spun ca sa te descurajez, ci din contra ca sa iei in calcul si varianta asta.

This post has been edited by flaviuf: 11 Jan 2009, 16:09


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vavi
post 11 Jan 2009, 16:26
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




"daca nu aveti placerea sa intretineti masina nu va cumparati masini de 20ani... "

hey, nu de asta intrebam, chiar nu ma pricep la masina asta, dar imi place de cand eram mai mic, prin clasa a 7-a. n-am cum sa ma pricep daca nu am avut. mi-ar place un turbo, dar nu o sa-mi permit. momentan m-as multumi cu unul mai normal.

am un Vw Kafer (broscuta) din 1976 in care am bagat 3.000 de euro pana acuma, crezi ca ma potrivesc la unul care are placerea de a intretine o masina veche?

acuma, e de vanzare, pentru ca nu-mi permit doua masini o data, plus mai incolo vreau sa-mi iau Vw Bus T2 (de persoane).


daca spatele troncane la gropi? nu-s de vina telescoapele ? de ce e asa important sa nu iei asa ceva? e ceva de vina ce nu se mai gaseste? nu se poate inlocui ?


--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 11 Jan 2009, 18:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




QUOTE
"daca nu aveti placerea sa intretineti masina nu va cumparati masini de 20ani... "

Adi R5 , e un tip super-amabil si pasionat de R5. Sunt convins ca nu a avut intentia sa te jigneasca . Cred ca de fapt e cel mai bun sfat primit pana acum si spune mai mult decat pare .Asa e ! R5 nu sunt fete mari ... dar noi le iubim.
Daca ai o broscuta din 76...Toata stima !
La r5 pe spate nu sunt arcuri obisnuite ci bara de torsiune , ceva din doua piese si un rulment.Daca se strica acolo e ceva bataie da cap.Poate nu gasesti punte la SH sau nu stii ce iei , reparatia poate fi mai dificila .
QUOTE
Nu ti-o spun ca sa te descurajez, ci din contra ca sa iei in calcul si varianta asta.
Asta zice Flaviuf si subscriu si eu.
Noroc bun !


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 11 Jan 2009, 21:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




bara de torsiune cedeaza la imbinarea de la mijloc si chiar daca nu troncane poti observa daca e obosita prin simplul fapt ca este cracanata de roti pe spate sau daca bagi un ochi sub masina vei vedea bara respectiva ca nu mai e dreapta ci lasata la mijloc.
adi r5 a avut o intentie buna in ce-a zis,probabil exprimarea a fost un pic prea dura.
poti cumpara si un turbo,depinde de cati bani dispui.singura chestie este ca la acest model si problemele pot fi mai numeroase.dar sunt destui care te pot ajuta si la turbo,eu personal la astea nu ma pricep.


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vavi
post 11 Jan 2009, 21:25
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




ahaaam, bari de torsiune am si la broasca smile.gif pe spate, si punte pe fata, cu arcuri lamelare inauntru, doar modele 1302 si 1303 au suspensie tip mcpherson pe fata. am inteles acuma care ar putea fi buba. sa nu deviem de la subiect prea mult. Am sa caut in continuare R 5. Acu stiu cat de cat la ce sa ma uit. Piese exista inca de cumparat, asta ma interesa cel mai tare, banii se fac, numa' incet.

Adi R5, toata stima, n-am eu nimic cu matale. Doar stiu ce inseamna masina veche, mai ales cand iti iei una la care nu te pricepi si nu sti la ce sa te uiti. Asa am luat teapa cu Vw-ul acum 2 ani ... si nu vreau sa repet povestea cu un R 5. La turbo din auzit stiu ca daca se duce turbina e costisitor una noua sau ma rog, reparatia, daca se poate repara? Parca atunci cand e dusa turbina scoate fum albastru?


--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviuf
post 11 Jan 2009, 21:41
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 7 March 06
From: Sibiu




Ca sa vin cu un exemplu clar, haideti sa va enumar ce am gasit eu. Anul trecut mi s-a pus piticul sa iau un R5 Alpine. La prima vedere masina arata excelent (caroseria in special). De atunci am schimbat:
- motorul aproape complet (camasi, pistoane, distributie, pompa ulei) refacut - desfacandu-l am constatat ca avea camasi de Dacie 1400 - care erau aproape perforate
- directia(bucsi, pivoti, etc)
- cutia viteze (era de Turbo, iar in scurt timp au cazut sincroanele)
- amortizoare spate
- bucsile de la puntea spate
- proiectoarele
- kitul ambreiaj urmeaza
In plus am avut probleme cu instalatia electrica, cu franele si am costatat ca nu are caburator original (urmeaza sa pun unul luat de pe e-bay). Colac peste pupaza zilele astea s-a spart rezervorul - noroc ca mai am unul.
Cu toata sinceritatea spun ca masina mai necesita interventii pana sa ajunga cum vreau eu - cred ca am ajuns cam la 60% din ce trebuie facut.

Pe de alta parte, daca esti genul care stie sa aprecieze o masina clasica, satisfactia este pe masura.

Multa bafta!

This post has been edited by flaviuf: 11 Jan 2009, 21:41


--------------------
Renault 5 Alpine - SB07GSB 1981, 93 Cp
F**k USA, f**k Bill Clinton, f**k NATO, asta-i gara mea!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 12 Jan 2009, 01:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




im pare rau daca a sunat asa de dura remarca mea..dar nu asta a fost intentia mea.

in principui,un super5 nu e foarte greu de intretinut. daca prinzi unul pe benzina (dizelonele in conditii bune sunt cam raritati,datorita faptului ca au fost fabricate in serie mica),pe la motor/aprindere/suspensie il mai poti minti cu piese de nova/supernova pentru al tine in parametri. nu ca piesele ar fii foarte scumpe.

in cel mai rau caz,mai cumperi unul fara numere pe la 300-400 eu si ai de toate ptr el.

de preferat (cel putin la mine asa e) tablaria sa fie buna pe gindac,daca a fost lovit sa se urmaresca linia,sa nu fie scoasa numai din chit,sa nu lase 4 urme pe asfalt, parbrizul sa nu fie crapat (350-400 ron+o zi fara masina) ...lucrurile marunte care fac o masina foarte mare din gindac sa fie functionale : instalatia electrica (maneta bloc de lumini sa schimbe fazele,stergatoarele sa mearga pe ambele trepte+ o data cind dai spre parbriz-in sus-,plafoniera ,aeroterma sa nu scoata zgomote puternice -macar pe una din cele 3 trepte-), macaralele la geam sa fie functionale,daca are trapa sa inchida bine,usile sa se deschida/inchida cit de cit cu usurintza,atit din interior cit si din exterior,scaunele sa culiseze usor pe toata lungimea sinei,inainte/inapoi,sus/jos....farurile si stopurile sa fie intregi,daca are ornamente pe lateral sa fie de aceasi culoare,la linie..sa nu fie prinse in holdsuruburi sau poc-nituri (cer prea mult? smile.gif) ) hayonul sa fie sustinut de telescoape,sa nu iti vina in cap...masca de la portbagaj-daca exzista- sa nu fie decupata ptr boxe-acestea au locasul lor mai in margine (in cazul in care nu esti super-fan-maniac cu muzica) ..la tabloul de bord..sa fii atent daca functioneste indicatorul de benzina,vitezometrul sa nu bata,...imi e mai usor sa caut defectele pe masina decit sa le enumar aici (indiferent de masina)

felicitari ptr broscuta!


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vavi
post 12 Jan 2009, 19:47
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




am inteles! am sa fiu atent!

dupa prima experienta stiu cat de cat ce sa urmaresc (parerile mele) cel putin la vanzator:

1. sa nu ai senzatia ca te manipuleaza si ti-o baga pe gat (clar vrea sa scape repede de ea si da din coada ca un caine ca esti acolo si o vezi)

2. sa nu o laude prea mult. unul care nu o lauda mai mult ca sigur ii pare rau dupa ea, ca e masina buna

3. sa nu te repezeasca, daca spune ca nu prea are timp e clar. propui a doua zi, a doua zi pleaca din tara, culmea nu? smile.gif

4. sa te lase sa faci un test (chiar daca el conduce) macar un 80 km (bagi tu benzina, care-i problema) sa se incalzeasca motorul, sa apuce sa se raceasca, si sa-i dai o cheie sa vezi ... porneste?

5. UITE DOM"LE CE MOTOR CURAT ! aham, luna si bec, dupa 160 de km vedem noi pe unde zboara oloiul

6. ARE ACUMULATOR/ baterie NOU - cand aud asha ceva se zbarleshte parul pe mana. E cu doua taisuri. ori e pe bune. ori are probleme cu incarcarea

7. CONSUM DE DOAR!~!!!! (lasa-neeeeeeeee lasa-neeeeeeeeee)

8. UITE TOTUL FUNCTIONEAZA (si manuieste el butoanele, intotdeauna sa le incerci tu, nu-l lasa sa te manipuleze)

9. + intotdeauna trebuie incercate combinatii, frana cu semnalizare, faza scurta cu semnalizare, ca am vazut aberatii, cu marsarier aprinzandu-se la frana si alte porcarii.

10. sa nu-ti fluture actele prin fata, si daca are timp, sa faca el autentificarea ... asa ar fi normal ...
cam astea mi-au venit in minte vorbind la modul general la o masina ...


--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 13 Jan 2009, 00:10
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




in legatura cu pozitia 10...obligatiile financiare revin cumparatorului...iar autentificarea la RAR,deasemenea. E,daca are el vreo pila si vrea so puna la treaba asta e altceva.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vavi
post 13 Jan 2009, 15:35
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 January 09
From: Sibiu




aham. dar eu asa stiam ca el trebuie sa aiba autentificarea ca tu sa sti ca e o masina cu seriile in ordine, sasiu si motor. eu ce fac? ma duc cumpar o masina, dupa care ma duc la autentificare si sa-mi spuna aia ca la sasiu e manarita seria si la motor la fel? si dupa aia ce fac? ma apuc sa-l dau in judecata?

de aia stiam ca el trebuie sa faca autentificarea, fapt ce atesta ca masina e in regula cu seriile.



--------------------
Renault Scenic 1 1999 1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi R5
post 18 Jan 2009, 23:52
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.432
Joined: 29 August 06
From: A R A D




daca nu iti poti recupera banii pe cale amiabila,ajungi si la politie/judecata.

...si chiar in acest caz,nu prea poti sa il acuzi de nimic..ptr ca el poate sa fie un intermediar si la rindul lui sa fie in situatia ta...de aceea e bine ,cu martori,cind faci contractul vinzare-cumparare sa- spui din capul locului ce si cum cu autentificarea....pe care tot tu va trebuii sa o platesti daca vrei masina.

daca la RAR iti gaseste serie manarita...adio masina...in cazul motorului se rezolva simplu prin declararea schimbului de motor.


--------------------
Renault Espace 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
davincu
post 26 Jan 2009, 22:13
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 20 September 07
From: Timisoara




Ca o curiozitate si pentru alti amatori , va povestesc cateva din ultimele patanii :
Craciun , ger , pornesc motorul si las sa faca cald in habitaclu . Desi pusesem antigel , in ultima vreme am tot coplectat cu cate putina apa ca radiatorul picura ( cu tot cu pilitura aluminiu sau faina de mustar ) am verificat radiatorul - s-a incalzit , deci nu mi-a inghetat . becul ce-mi indica temperatura mare nu mai functioneaza de o vreme . Plec la drum . Termocupla nu functiona ( nu stiam ) , iar furtunul subtire ce duce la vas expansiune inghetat . Din cauza presiunii sa spart un furtun si am mers fara apa . Nu departe ! Pe bord nici o indicatie . Chiuloasa deformata . Ger , abia in ianuarie am putut schimbat chiuloasa , radiatorul, furtun , termocupla (acum am descoperit-o) nici asta nu-mi indica nimic pe bord .
Acum de curand : rulez si noroc ca trebuia sa tin de volan ! Am cazut pe spate in masina in timpul mersului - s-a rupt scaunul ! A doua zi : plec la drum si raman in pana prostului ! Indicatorul imi arata 15-18 L si pana acum functiona perfect . O neplacuta surpriza mai ales noaptea ! Sotia si copilul incep sa schimbe priviri ciudate cand eu afirm ca totusi e o masina buna .
Anul asta implineste 24 de ani . Vremea maritisului ? Noi numai ce ne-am luat .
Oare ce ma mai asteapta?


--------------------
renault 5 gts benzina - TM 03 TIJ 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valir5gts
post 27 Jan 2009, 00:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 228
Joined: 14 March 06




o alta surpriza.mie mi s-a aprins beculetul de la baterie in constanta acum 2 veri. a trebuit sa merg cu 140 de km/h pana in bucuresti pe a2 ca sa imi faca destul curent alternatorul ca sa nu moara motorul pana in bucuresti. a cedat bubu in cele din urma la unirii de unde m-a tras tatal meu pana acasa. a trebuit sa schimb alternatorul cu totul,colectorii erau dusi total.eu n-o marit,tot bag bani in ea.bafta


--------------------
renault super5 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tilicaru
post 27 Jan 2009, 17:32
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 23 April 08




am citit si nu mam putut abtine sa nu rad un pic de patenia lui ``davincu``.

am luat si eu masina acuma 1 an : culmea omu ma dus 50 de km , motorul se auzea perfect , masina se comporta bine . am cumparato foarte fericit .
dar acuma vine partea rea : la un reglaj de carburator sa constat ca masina are carburator de dacie .consuma 20 la suta , dupa ce am cumpart carburator nou nout o gramada de bani , si dupa reglajele aferente sa constat ca scotea o gramada de fum pe toba .nu mai puteam de nervi imi venea so vand atunci .dar mie asa de draga si acuma ca miam luat inima in disti si am cumparat un set motor de 1,4 de reno 4 13 mil vechi. plus linia facuta 20 mil cu tot cu manopera . apoi instalatia electrica era praf am refacuto complect schimbat fir cu fir culoare cu culoare . daca tot am facuto am schimbat si bordu si am pus de gtt turbo cu turometru . in scurt timp sa constat ca numi prind franele 2,5 mil placute plus discuri , na trecut ceva timp amortizoarele spate iar bani , interiorul arata rau am schimbat tot interiorul cu unul de gtt vopsit dupa cum am vrut eu . acuma schimbat pompa de apa.a si am uitat ca mia picat si o macara la usa .am luat un set de macarale electrice daca tot leam schimbat .aprindere electronica ca cu platini mam saturat sa le tot schimb sau sa curat la ele. si uite asa am bagat o gramada de bani . numi pare rau ca am bagat bani in ea imi pare rau so dau cu regret spun . dar am primit un golf 3 din italia si numi permit 2 masini. de aceea anuntul meu apare cu o masina de vanzare r5 si spune ca o dau unuia care stie so aprecieze . ori cum daca no so vand intro saptamna o so tin sim sa mai bag bani in ea ca imi place masina .urmeaza pragurile saptamna asta iar kitul de gtt saptamana viitoare.mult noroc celor care au r5 si tota stima e o masina care simti ca conduci .acu depinde cum o calci.nas vrea sa mai zic decat masina e pe toate buzunarele la consum eu am consum mic dar daca o calc nervos binenteles ca consumul urca .


--------------------
renault r5 campus renault 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th August 2025 - 01:38
Dacia