Sistem franare roata spate, se scurge lichid de frana pe la roata din spate
![]() ![]() ![]() |
Sistem franare roata spate, se scurge lichid de frana pe la roata din spate
st3fun |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
- CT-27-SSD
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
|
|||
radunre |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
st3fun, presupun ca ai sistem de franare cu tambur/saboti pe spate. Daca i-ti curge lichid de frana din piston, ai mare grija sa nu ramai fara lichid in "borcanul" plasat deasupra pompei de frana, dapa sistemul "prinde" aer e mult mai greu de aerisit, ABS etc.
Sfatul meu este sa schimbi pistonul complet (nu e un capat de tara la pret) decat sa cauti kit de repratie a garniturilor. La demontare asigura-te ca poti desface olandeza din piston si cele 2 suruburi care tin pistonul, cand dai jos pistonul sa folosesti o bucata de folie plastic+un elastic ca sa acoperi capatul olandezei pt. a nu fii contaminata si pt. a opri scurgerea, din nou, verifica/mentine nivelul in "borcan". La demontare, partea mai grea este la extragerea butucului+rulmentului, in mod normal exista si un sistem de reglare automata a cursei pistonului pe spate, acel sistem trebuie degajat inainte de a da jos cilindrul. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
aditzah |
![]()
Post
#3
|
![]() Lagunist adevarat Group: Members Posts: 84 Joined: 29 December 06 From: Brasov ![]() |
Salut! Exact aceeasi problema am avut-o si eu acum 2 saptamani. Te sfatuiesc sa cumperi pistonasul nou cu totul, care costa cam 12-13 euro si saboti noi, care sunt cam 20-25 euro. E bine sa schimbi sabotii ptr ca cei vechi sunt siguri contaminati cu lichid de frana.
1. se scoate roata 2. se scoate capacelul de tabla al taburului cu o dalta prin miscari fine 3. cu o tubulara de 30(parca) se scoate piulita care tine partea mobila a tamburului. 4. se scoate partea mobila a tamburului. 5. se face o poza a sistemului de franare ptr a sti cum se reasambleaza arcurile si toate componentele la loc. 6. se desface capacul borcanului ptr lichid de frana si se completeaza pana la maxim. capacul sa il lasi desfacut!! 7. se desfac cele doua suruburi care tin pistonul cu o cheie de 10(parca) si piulita care tine teava de lichid de frana cu o cheie de 12(parca) 8. se scot arcurile, sabotii si pistonul 9. se curata bine interiorul tamburului de mazga lasata de lichidul de frana cu detergent sau benzina. 10. se monteaza pistonul nou, sabotii noi, arcurile, cablul de frana de mana, sistemul de reglare si tot ce-ai scos tu de acolo(poza care ai facut-o inainte te va ajuta enorm daca crezi ca nu te descurci) +partea mobila a tamburului si roata 11. se aeriseste clasic, ca la dacie. unul da la pedala, celalalt se joaca cu surubul pana iese aerul de pe instalatie. sper ca-ti va fi de folos tutorialul fara poze ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2.0 RTX 1997
|
|
aquabluedod |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 15 April 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot umbli la o roata spate sa schimbi toate cele....umbla si la cealalta schimband aceleasi piese.......Asa e normal
|
--------------------
Renault
Talisman
- B 918 NDD
2017 1.6 dCi 130 HP Intens Renault Megane III 1.9 dCi 130HP Privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 06:54 |