Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Apa in filtrul de aer, Renault-Probleme frecvente

gdmc46
post 19 Nov 2008, 23:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 08




Problema mare!!! dupa ce am trecut printr-o balta si fara sa realizez am umplut filtru de aer cu apa (evident motorul s-a oprit) am reusit sa-l pornesc (desigur dupa curatarea completa a prizei de aer si inlocuirea filtrului de aer) dar scotea un fum gros si albicios, am rearanjat distributia pe repere dar problema persista, acum am decalat doar pompa de injectie cu 3 dinti nu mai scoate asa mult fum (decit la pornire pina la incalzirea motorului) motorul nu caleaza si nu da semne de avans marit ori micsorat.
Am mai intrebat si eu in stinga si in dreapta pe mecanici si alti oameni detinatori de masini si toti mi-au spus ca trebuie sa merg cu ea asa pina se curata apa din motor.
desigur eu nui cred si as vrea totusi sa o repar dar nu imi permit sa o bag intru-n service mar costa mai mult decit pretul masini (de stau in Fr)
Poate sa-mi spuna careva ce trebuia sa mai curat si nu am facuto, sau ce trebuie sai mai fac sa mearga cum trebuie?


--------------------
Reno clio Reno clio - 615 GR 2A clio 1992 motor 1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 19 Nov 2008, 23:29
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Cand ti-au spus sa mergi cu ea asa pana se curata apa din motor tu ai crezut?

Ceva s-a stricat - de obicei bielele se stramba.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 20 Nov 2008, 11:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Daca a trecut apa prin filtru de aer ,posibil sa fie afectata turbina, apa rece turbina fierbinte=ceva nasol pacolo si acum sa scape ulei pe la axa turbinei in admisie=fum alb albastrui. Daca motorul totusi trage urmareste daca scade niveleul la ulei si schimbal cat mai repede sa nu fi patruns apa desi nu prea vad cum.

This post has been edited by verde: 20 Nov 2008, 12:05

Attached File(s)
Attached File  Fumul_la_masina.doc ( 25k ) Number of downloads: 70


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdmc46
post 22 Nov 2008, 15:07
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 08




(R19/16V) normal ca nu i-am crezut !!! despre motoarele cu carburatie cunosc si eu cite ceva dar celor cu injectie nu stiu ce sa le fac .


(Verde) in primul rind mersi pentru documentatie, am schimbat uleiul am spalat carterul motorului cu motorina ( am turnat cam un litru de motorina in motor si l-am pornit scurt de citeva ori apoi am golit si am pus uleiul, dupa care am scos bujiile si am dat de citeva ori la automat ) cred ca am sa mai incerc sa schinb si injectoarele , am inpresia ca un cilindru porneste mai greu, pentru ca dupa ce se incalzeste motorul scoate doar fumul specific motoarelor diesel.


--------------------
Reno clio Reno clio - 615 GR 2A clio 1992 motor 1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 22 Nov 2008, 20:20
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Despre injectoare scrie pe la topicele cu injectie si cele cu pornire grea despre cum se pot verifica in functie de cat refuleaza pe retur, in principiu rampa de retur izolata si returul fiecarui injector cu furtun in cate un vas.Cel care umple vasul cel mai repede e infundat total sau partial. trebue sa citesti. Si in continuare urmareste sa nu scada nivelul la ulei sau lichid de racire. Lichid de racire in ulei =spuma maro cafenie pe joja de ulei, ulei in antigel= pete de ulei in vasul de expansiune si antigel murdar spre negru. In primul post ai zis ca ai decalat pompa de injectie cu 3 dinti !poate o aduci inapoi inainte de a schimba injectoarele. Bafta maxima ,rabdare multa si sa ne spui si noua ce mai rezolvi ca la inundatiile ce ne bat pe noi infiecare an s-ar putea sa ajute pe cineva , Doamne fereste!


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdmc46
post 3 Dec 2008, 20:10
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 13 July 08




deocamdata nu fac nimic ca ploua rau de tot aici,cind am sa am putin timp liber si o sa fie si putin soare (nu am garaj ) am sa schinb prima data injectoarele (nu sint noi sint recuperate de pe un motor cu cureaua de distributie rupta, impreuna cu pompa de injectie) daca problema nu dispare schimb si pompa care nu stiu ce marca e, actuala e Bosch.
Dupa ce fac schimbarile am sa postez cum am rezolvat, sau cum nu am rezolvat.


--------------------
Reno clio Reno clio - 615 GR 2A clio 1992 motor 1.9D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 00:34
Dacia