Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Trafic - Troncanit fata

danman
post 12 Nov 2008, 14:03
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 23 October 08




Am avut o troncanala pe fata la trecerea peste denivelari, si initial am schimbat capete de bara, bielete, etc. dar cauza s-a dovedit a fi bucsele din capul amortizoarelor fata (cele de sub oala de tabla) impreuna cu rulmentii din acele bucse. Am schimbat kitul complet bucsa-rulment, (rulmentul avea joc f. mare si ajunsese sa bata in partea metalica a bucsei pt ca s-a ros cauciucul de 3mm ce desparte rulmentul de metalul din bucsa) pret 225ron/buc. Boge (de fapt bucsa e Michelin si rulmentul made in France) si problema s-a rezolvat. Trebuie scoasa roata, desfacute cele doua suruburi care tin fuzeta de amortizor si un surub de la bieleta antiruliu, si scos amortizorul. Mai greu iese bucsa, care nu cade cu tot cu amortizor, ci trebuie tras de ea puternic. Operatiune destul de usoara, am rezolvat-o singur. La service totusi, nu costa mai mult de 150ron manopera. Succes!
Raman micile cloncaneli de la bara stabilizatoare pe care va trebui s-o schimb pt ca la Renault Trafic nu se fabrica bucse separat pt bara stabilizatoare....asta e viata de client, taci si-nghiti cateodata.


--------------------
Renault Trafic & Laguna Sport tourer Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007
Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danman
post 18 Nov 2008, 18:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 23 October 08




Am inlocuit si bucsele de la bara stabilizatoare. Adio cloncanit si batai in volan la denivelari! Am folosit bucse de Transit pt ca sunt aproape identice (10 ron/buc). La peste 100mii de km cred totusi ca e bine de schimbat si bara care deja prezinta urme de uzura datorita faptului ca bucsele originale (le recomand, dar nu se gasesc decat cu tot cu bara) sunt foarte tari pe interior avand o intaritura care roade bara in timp. N-am crezut ca e posibil.....dar asa e, trebuie sa recunosc.


--------------------
Renault Trafic & Laguna Sport tourer Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007
Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danman
post 21 Jan 2010, 14:50
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 23 October 08




In final am schimbat si bara (originala vine cu tot cu bucse) pentru ca ma saturasem sa schimb bucsele periodic. Cele originale sunt mult mai rezistente.


--------------------
Renault Trafic & Laguna Sport tourer Combi 8+1 / 2006 & Laguna 2007
Trafic 1,9 dci 2006 500.000 km - fara probleme majore
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi73
post 21 May 2012, 20:41
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 August 11




Salutare danman : sant cu aceleasi probleme in service Si stiu ca santem la doi ani dupa ce ai postat tu aici smile.gif Apropo de costuri ..Am comandat si facut ordin de reparatie la renault service cu " Zgomot directie, scartzait si cloncanit puternic" si ce crezi ca are?
In primul rand pivotii, bielete directie, bara stabilizatoare care logic nu pot schimba numai bucsile ca de..asa-i la renault plus bomboana de pe coliva...caseta de directie care vine cu tot cu bielete si capete de bara la 4100 si ceva de lei Total: 7600lei . Asa da viata ..noroc ca nu e masina mea si nu platesc eu. Oricum si ptr firma e mult.


--------------------
Renault Trafic II DCI 2005 JL/JLBC TRAFIC 252.000KM - B-25-UNV
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 22 May 2012, 23:33
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Nu cred ca este de la caseta de directie ...fratele meu are aceeiasi problema si dupa mai multe teste si controale am descoperit ca sint piesele care transmit miscarea de la caseta de directie la bielete nu este de schimbat caseta de directie , eu cred ca de multe ori in loc sa-ti schimbe DOAR piesa defecta iti shimba jumatate din amsambu de directie , in felul asta sint siguri ca au "ghicit " problema ...pe banii nostri...
Caseta de directie este robusta nu cred ca la 250.000 300.000 km cedeaza la partea mecanica , poate vreo picatura de ulei cine stie cum...am la masina mea 265.000 km fara nici o picatura de ulei , am schimbat consumabile de la directie , bilelete, pivoti, dar cam atit .
Inainte de a va duce la mecanicii "lu peste" controlati la mina (jocurile) rotilor , cu putina rabdare si atentie este foarte putin posibil sa nu va da-ti seama ce are masina , in felul asta chiar daca te duci la mecanic , stii despre ce este vorba...
Spor
Ps: cu scirtitul am incercat sa schimb bara de torsiune si nu am reusit sa o scot de dupa lonjeroane ...mi-am pierdut rabdarea si am schimbat doar garniturule....

This post has been edited by furia galbena: 22 May 2012, 23:42


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi73
post 23 May 2012, 09:26
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 August 11




Furia galbena : Intr-adevar nu e de la caseta zgomotul puternic (cloncanitul). In schimb de ceva timp (treiani) caseta scotea ceva sunete la denivelari dar infundate si la toate service-urile la care am fost mi-au spus ca e si din caseta dar ca se mai poate merge si asa. Anul asta vreau sa o schimb ptr ca tot schimb bielete si capete de bara pivotzi etc. si tot fac ceva si sa iasa bine. Oricum au legatura, sigur, una cu cealalta (bielete cu pivotii si capete de bara si chiar bara transversala) si nu vreau sa le iau prin eliminare cum fac "mecanicii" prin service. Scartaitul ma durea cel mai tare..parca era o carutza veche si-mi venea sa ma impusc de la zgomotul ala strident 166.gif .

Asa ca -i mai bine cu toate noi si originale chiar daca costul e foarte mare.

This post has been edited by cristi73: 23 May 2012, 09:30


--------------------
Renault Trafic II DCI 2005 JL/JLBC TRAFIC 252.000KM - B-25-UNV
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 23 May 2012, 23:30
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Cred ca are sa ajunga la un cost considerabil toate schimbarile de la directie , asa este cind nu platesti tu ...eu masina la "mecanic " o duc doar cind trebuie sa fac unghiul de convergenta si revizia , in rest toata intretinerea ...ulei , filtre bucse si alte chestii la fac usor, usor ,eu .
Cind a crapat pompa de la circuitul de servodirectie am cumparat una revizionata di Anglia, merge super daca nu ar fi spus ca este revizionata credeam ca e noua...si casetele de directie se pot reviziona... ph34r.gif


--------------------
RENAULT TRAFIC cabina dubla 2005 - NT 04 PIN
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi73
post 27 May 2012, 21:46
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 29 August 11




Bine ca am pastrat cam toate piesele importante vechi de la masina din ultimii 7 ani (exclus ulei sau unele filtre de aer smile.gif ) Poate candva o sa am nevoie de ele sau cum ziceai tu furia galbena la reconditionat or fi ele bune de ceva. Si inca ceva: Sincer am fost cativa ani mecanic si sincer imi bag si eu nasul dar multe nu le pot face fara o rampa ( aparat ptr unghi de convergenta sau de cadere)sau fara bani de piese....in rest constatare schimb de filtre sau ungere le fac cu drag.

This post has been edited by cristi73: 27 May 2012, 21:50


--------------------
Renault Trafic II DCI 2005 JL/JLBC TRAFIC 252.000KM - B-25-UNV
Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu G
post 15 Jun 2012, 21:03
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 14 July 10




Buna seara tuturor, in legatura cu cloncanitul si zgomotul de pe partea dreapta la: viteze mici ,gropi, piatra cubica, treceri la nivel cu calea ferata ,etc in afara de bieletele antiruliu si capetele de bara, verificati daca nu este de vina si bucsa din caseta de directie. Am sa va arat si bucsa cu pricina.

Attached thumbnail(s)
P1010990.JPG ( Size: 171.23k ) Number of downloads: 636
P1010991.JPG ( Size: 158.17k ) Number of downloads: 662
P1010992.JPG ( Size: 169.15k ) Number of downloads: 655
P1010993.JPG ( Size: 154.5k ) Number of downloads: 660
P1010995.JPG ( Size: 170.46k ) Number of downloads: 659
P1010996.JPG ( Size: 177.7k ) Number of downloads: 99
P1010997.JPG ( Size: 148.86k ) Number of downloads: 94


--------------------
Renault scenic 2 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nashudela1
post 21 Jul 2012, 09:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 6 January 09
From: Bucuresti




Va salut si eu, ca mecanic va mai impartasesc ceva probleme, printre altele la un Trafic si la un Vivaro, de fapt sunt identice la suspensie, am mai gasit distruse si bucsile de la cadru motor, cum pentru acestea nu se gasesc bucsi singura rezolvare a fost reconditionarea, adica turnate si sa cam rezolvat cu anumite zgomote ciudate.


--------------------
Renault EX Megane 2 2005 Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adi68
post 27 Jul 2012, 12:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.014
Joined: 16 September 11




bucsi cadru motor pt. Trafic si Vivaro se gasesc pe bursa.


--------------------
Renault Megane 2 2007 - B07ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
is77nov
post 25 Dec 2012, 22:12
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 December 12




Salut,

Sunt posesor de Renault Trafic furgon si in ultima vreme cand circul cu el aud din stanga fata unele troncaneli , banuiam ca ar putea fi pivotul de la brat , dar inainte de demontare am vrut sa vad cum o sa demontez amortizorul(in caz ca trebuie sa demontez toata suspensia ) , inghesuiala mare accesul blocat de vasul de expansiune si spre surprinderea mea vad ca intre caroserie si flansa cu care este strans amortizorul spatiu de vreo 7-8 mm . Intreabarea mea este daca spatiul acesta este normal sau flansa de cauciuc este uzata respectiv si rulmentul.In partea opusa distanta este de cca 3 mm .

Iulian


--------------------
renault trafic 2002 furgon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRY 79
post 29 Dec 2012, 11:58
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.974
Joined: 25 April 09
From: Sibiu




La mine este la fel. Cand te uiti pe la motor la suruburile amortizoarelor, sub surub e o flansa iar sub flansa este o distanta de circa 1 cm.
Vezi ca la tine sunt semibieletele acelea ce sunt prinse de amortizor si bara stabilizatoare. Va disparea pocanitul acela.


--------------------
Renault Trafic Iunie 2005, 74 Kw si multi cai frumosi - SB 10 KXF
With under cover face.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
is77nov
post 2 Jan 2013, 20:25
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 December 12




Salutare din nou ,

Am reusit sa schimb flansele si rulmentii de la amortizor am muncit o zi dar nu conteaza . Rulmentii ierau uzati colivia se detasa usor si bilele de la rulment imbacsite cu impuritati . Flansele de cauciuc pareau in regula mai putin partea unde se aseaza rulmentul care a fost macinata macinata. Am pus SNR la 160 ron setul . Teste am sa fac la primavara sa vad daca se mai aude troncanitul acela , nu pot scoate masina din garaj stau in provincie si am 2 m de zapada in fata .
Zgomotul nu cred ca putea fi de la bieleta antirului au fost schimbate anul trecut si acum nu aveau nici un joc .
apropo flansele se pot schimba fara presa de comprimat arcul dar rulmentul si amortizorul nu.


--------------------
renault trafic 2002 furgon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedboysilviu
post 27 Jan 2013, 15:55
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 January 13




[B]Salut, am avut o problema cu stergatoarele de la un trafic 2002 adika nu se mai miscau deloc dadeam pe prima treapta si nimic pe a doua nici atat mam dus la electrician si ia schimbat siguranta ca era arsa si mersese dupa ce am pus capac siguranta la loc si am oprit stergatoare iar sa auziit cum o arde si am schimbat am schimbat pana s-a nimerit una sa nu se mai arda acum merge totul perfect numai ca imi sta pe creier cand dau pe stergator la fiecare miscare a stergatorului palpaie becuri martori interior si farurile totodata habar nu am dar mia zis electricianu ca el poate repara chestia asta ca e din motoras stergator voi ce parere aveti ms.

Attached thumbnail(s)
IMG_0773.jpg ( Size: 62.77k ) Number of downloads: 36


--------------------
Renault Trafic 1.9 dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 27 Jan 2013, 17:17
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




ai pus o siguranta de amperaj mai mare si de aceea nu se mai arde, dar totul e in scurt circuit, ai grija, se va incinge motorasul pana sare iar siguranta, sau doamne fereste sa nu ia foc cevva


--------------------
OPEL VIVARO 2003, - IF 06 UJS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
speedboysilviu
post 28 Jan 2013, 17:00
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 27 January 13




Am fost azi la electrician si nu avea mai nimik a costat mai mult demontatul si montatul inauntrul motorasului is trei clame tabla subtire 1 era dat peste cap la curatit oleak si la strambat la loc si merge perfect acum nu mai fura curent numai palpaie ehh....si 100 lei puf puf so dus biggrin.gif succes la cine o sa i se intample problema asta sper ca am fost explicit ms oricum "Caliente" bft


--------------------
Renault Trafic 1.9 dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 06:11
Dacia