Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme Laguna 2, INJECTION SYSTEM IS NOT WORKING

alexHD
post 5 Nov 2008, 10:09
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 November 07




Salutare,speram sa nu va mai vizitez curand(cu vreo problema) dar n-am avut noroc.Dupa ce de abia am scapat de problemele cu turbo,egr,electroventil (a trebuit sa le schimb pe toate-nu mai revin asupra lor) acu s-a intamplat urmatoarea problema :
-THE INJECTION SYSTEM IS NOT WORKING! ( am ramas in drum)
-ok am scos cartela am bagat-o iar am dat start si motorul a pornit : dupa 10 secunde : the injection system is not working pls stop the car

Bun,am lasat masina acolo si am adus platforma.M-am intors cu platforma in cateva ore si surpriza dau buton si o urc pe motorul ei sus.
Ajung la garaj dau iar buton o cobor tot pe motorul ei dar nu apuc s-o parchez ca iar INJECTION SYSTEM bla bla.

Mentionez ca nu exista service renault pe o raza de 100 km si oricum m-am saturat da bag bani in ea dar macar m-as fi dus sa vad care e problema.
Va rog daca aveti idee care ar putea fi defectul si daca o pot mesterii cumva pt ca daca iar costa o groaza de bani incep sa o vand pe parti si ma scap de ea sa o ia dracu de masina( am bagat o gramada de bani in ea si nu reusesc sa o vand cu 6k)


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege 1.9 dCI 120cp
Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Nov 2008, 11:18
Post #2


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Acuma sti cum este...nu este vina Lagunei ca tu ai cumparat o masina proasta...cu probleme...se pot face niste teste inainte de cumparare, se poate consulta istoricul masinii la o reprezentanta pt. a vedea daca km care ii are masina corespund realitatii sau nu...etc, etc..


Si acuma on topic... eu cred ca ti-au murit cel putin 2 injectoare si de aici problema ta...mi ales ca am gasit si asta...

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=106593&hl=

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=92129&hl=



Deci cum spuneam de la inceput ai luat o masina cu probleme... dar sper sa ti le rezolvi si sa te bucuri de ea... si in viitor verifica temeinic masina inainte de a cumpara....

This post has been edited by cj98czh: 5 Nov 2008, 11:26


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexHD
post 5 Nov 2008, 11:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 November 07




mersi pentru raspuns,astept si alte pareri

mi-a zis "un mecanic" ca, computerul de bord ori trebuie rescris ori e fisurat (nu stiu la care componenta efectiv s-a referit)

ce ziceti de asta?


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege 1.9 dCI 120cp
Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Nov 2008, 12:05
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.396
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Se poate ca mecanicul sa aiba dreptate...mai ales ca masina a mai avut probleme cu softul....si a mai fost reprogramat calculatorul de injectie de 2 ori...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 7 Nov 2008, 15:09
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




on topic
pompa de joasa sau pompa de injectie....o defectiune minora..sau in cel mai rau caz schimbi una din ele...o nimica toata

This post has been edited by claus: 10 Nov 2008, 00:30


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Nov 2008, 20:13
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




am mai auzit de problema asta si era de vina senzorul de presiune de pe rampa... dadea valori eronate calculatorului, iar acesta "se speria" si te anunta.


This post has been edited by andu911: 10 Nov 2008, 20:18


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexHD
post 13 Nov 2008, 10:28
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 16 November 07




Salutare! Am rezolvat problema ,se poate inchide topicul postez rezolvarea pentru cine o sa mai aiba nevoie :

-treaba e relativ simpla si mi-a fost luata o piatra de pe inima : din egr ies(sau intra cum vreti) niste fire care sunt invelite intr-o teaca protectoare de plastic de culoare neagra.Manunchiul de fire invelit cum am spus se duce undeva in jos pe sub motor(nu stiu unde nu cred ca e important) ,problema era ca undeva teaca protectoare freca de o componenta metalica pana s-a rupt si astfel s-au deteriorat si firele care faceau contact imperfect si de la vibratiile motorului si zdruncinaturile masinii nu se mai atingeau => "se taia gazu" instant cu mesajul de la "cucoana" pe care l-am mentionat la inceputul postului.

Acum dupa ce am vazut problema mi se pare logic intr-un fel : de obicei masina ma lasa in drum cand o calcam la peste 2000 de ture : viteza mai mare,vibratii mai mari in motor si firele nu se mai atingeau smile.gif .

Multumesc tuturor celor care au dat sfaturi.


--------------------
Renault Laguna II 2001 Privilege 1.9 dCI 120cp
Seat Cordoba 2001 1.9 TDI 90cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 18 Apr 2009, 19:08
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Ma suna azi sotia sa-mi spuna ca masina nu mai porneste si ca pe bord se aprind SERVICE si check injection.Nu m-am dus sa vad daca e asa sau nu,am lasat masina acolo (era parcata deja) si am intrebat un sef de service cam care ar fi problema.
Acum 2 zile s-a intimplat ceva ciudat:in plina viteza mi s-au oprit acele indicatoare si parca s-a stins si bordul pentru citeva secunde...mi-au mai aparut mesaje de check emission de citeva ori pentru scurt timp (dupa resoftare) dar pentru maxim 5 secunde insa acum s-a ingrosat problema.Nu cred ca e de vina faptul ca am 64000km si nu am schimbat kitul de distributie pina acum (cu restul consumabilelor sint in termen).
Ce poate fi?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 19 Apr 2009, 08:51
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pot fi multe cauze, greu de dat o solutie.
Incepe cu alimentarea. Poate e arsa o siguranta (releu) sau pompa defecta.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 20 Apr 2009, 14:19
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Ieri am trecut pe acolo sa-mi vad masina si fiindca am avut cardul la mine am zis sa incerc o pornire...a luat-o din prima.
Ma duc miine la prima ora sa vad daca e vreo eroare in calculator.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 22 Apr 2009, 13:12
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Am fost in service si au pus masina la tester,au gasit o duzina de erori dar pe mine ma enerva check emisiion sau injection.
Au desfacut clapeta de acceleratie (mare parte din erori erau legate de ea) si au curatat-o cu un solvent spray.Mi-au spus ca la un anumit nr de km trebuie curatata...nu ma asteptam ca si la benzina sa se intimple asta,oricum dupa curatare era ca noua,la demontare era neagra (probabil de la mersul preponderent in oras pe distante scurte).
Au sters toate erorile si au facut ce mai trebuia apoi am plecat bine merci.
Ma gindesc la un aditiv gen DuraLube pe viitor pentru benzina.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibirk
post 22 Apr 2009, 13:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 585
Joined: 20 September 06




daca era de vina clapeta de acceleratie simteai la ralanti (iti scadea turatia).


--------------------
- - -
Renault Laguna II, 1.6, 16v, 2001, K4M710
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Apr 2009, 08:47
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Acum 5 minute ma suna sotia sa-mi spuna ca a aparut iar pentru citeva momente semnul "cheie",mesajul check emission si inca un martor (din ce spune deduc ca ar fi cel de ulei) dupa ce am fost cu ea in service si chipurile mi-au sters toate erorile...Uleiul are cca 7000km ca mai am 8000km pina la schimb.Incep sa ma enervez.



This post has been edited by audiofilu': 23 Apr 2009, 18:42


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 6 May 2009, 10:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Cred ca s-a rezolvat dar pina acum nu am postat pentru a verifica diverse conditii de pornire.
Primul semn pe care l-am spus probabil a fost caderea acelor in mers...la 2-3 zile nu a mai pornit la cald aparind mesajul check injection iar la rece dupa citeva secunde uneori aparea check emission.
Cineva mi-a spus ca tot cu un reno a patit-o cu o problema similara in Austria.Rezolvarea a constat in apasarea unuia din releele prezente in blocul de sigurante;pentru orice eventualitate eu am apasat toate sigurantele,se pare ca unul din relee avea o pozitie ciudata fiind saltat din cauza gropilor.Acum,o fi asa sau nu...pina acum de cca o saptamina nu mi-a mai aparut nici o eroare,masina porneste fara probleme.Si cite teste s-au facut pe masina...cei din service nu au depistat.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
s-ervin
post 6 May 2009, 12:01
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 1 April 08
From: Harghita




numai probleme din astea sa dea Dumnezeu!! am avut si eu cateva sofer1.gif


--------------------
Renault Megane - HR-10-xxx 2013 1.6 dci Bose Edition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 9 May 2009, 19:21
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Ehe,multe s-au intimplat intre timp:ieri mi-a dat niste socuri in mers,in accelerare strict pe la 2500 imi taia alimentarea...azi dimineata iar nu a mai pornit dupa ce am oprit-o si a fost nevoie de tester sa stearga erorile.Pina aici toate bune insa la pornire turatia nu trecea de 800 rpm nici sa o impusti si cum am ramas cu masina la mama naibii fata de service a durat cca 10 minute drumul in tr 1 la ralanti (orice incercare de accelerare producea socuri violente).Ajung la service si incepem sa eliminam...prima miscare a fost refacerea legaturilor la senzorul de turatie de pe coroana volantei (am inteles ca din fabrica legatura nu e fixata prin lipire/cositorire ci doar asa,la fxxx-i ma-sa) si concomitent am schimbat un releu de 50A cu unul de 60A.
Am plecat la drum spre Bacau si totul a mers perfect,nici o intrerupere,nici o eroare.Acum am pus releul vechi si miine fac test iar prin oras iar daca totul este ok inseamna ca toata beleaua a fost cauzata de LAGATURA insuficient de sigura la nivelul mufei acelui senzor.Cite probleme poate sa dea un simplu fir intrerupt ocazional sau permanent...Sper sa fie asta problema,oricum se mai preconiza si prezenta apei in rezervor (am facut plinul cu Top99+),arderea ceramicii de la catalizator,oricum la cite am auzit ma bucur ca am scapat doar cu atit si nu era problema banilor ci a nesigurantei cauzei generatoare.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 10 May 2009, 08:21
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa inteleg ca ti-au lipit firele pe pinii senzorului?


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 10 May 2009, 08:41
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Au refacut legaturile dupa ce au taiat firele senzorului.Am inteles ca legatura nu e una de siguranta (nu e cositorita,papucii de legatura au lamele care se pot largi) ci e ca la unele drosere unde conductorul intra intr-un orificiu care se poate largi rezultind un contact imperfect.Acum am reinstalat releul vechi sa vad daca da intreruperi in mers (la testul de pornire nu ramine aprins nartorul Service semn ca va porni).


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 14 May 2009, 09:05
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Tot imi da eroare si cu mufa noua (deci nu e de la senzor) si cu releul nou si cu cel vechi si cu benzina de 98 si cu benzina de 95...Simptome in mers:dupa o perioada,din senin nu mai pot tura motorul peste 2000-2250rpm.Sa ma fi vazut ieri venind de la Constanta cale de 300km schimbind treapta la 2000rpm (parca eram in limitare de turatie) si depasind TIRurile cu 90 in tr6 (noroc ca trage).
La serviceuri (indiferent de locatie) imi spun toti aceeasi problema:senzorul de tuatie e bun insa apar tensiuni anormale la nivelul clapetei motorizate (de acceleratie) si alte bazaconii (presiune anormala in turbo-mai mica sau care nu creste la accelerare) care desi sint sterse reapar la urmatoarea pornire a motorului.Daca opresc motorul cald apare SERVICE iar aseara mi s-a oprit in mers si am stat ceva timp pe cimp pina s-a racit (nu stiu ce anume insa asta e solutia) dupa care a pornit si am mers tot cu intreruperi dar am ajuns acasa noaptea...
Inclin sa cred ca e de la Unichip insa azi il dau jos si vad daca mai face.
OFF:Nu stiu cum au facut altii care au modificat softul la 2.0T,nu aveti erori de nici un fel,totul e ok?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 15 May 2009, 19:02
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.914
Joined: 4 February 09




Am scos Unichipul iar acum am posibilitatea de a schimba de la varianta de fabrica la Unichip in 5 secunde.Cert e ca nu mai am erori,in cele 15 minute in care am mers totul a fost ok,timpul in care apareau erorile fiind mult mai mic.Voi merge in week-end si voi vedea daca pe o perioada mai mare de timp/km mai multi se mentine starea de normalitate.


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todd
post 8 Jun 2009, 18:06
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 29 May 08




adevarul e ca nici combustibilul in romanie nu e ok eu m-am lamurit de toate pecourile din tara la mi-au distrus un injector pana sa ajunga mecanici la concluzia asta m-au purtat si pe mine cu tot felul de povesti acum trebuie sa vad ce fac cu injectorul dac pot sa-l curat sau pun altul. Va recomand ca din 5.000 in 5.000 de km sa folositi cate o sticluta de aditiv pt curatarea injectoarelor face bine
drumuri bune


--------------------
Renault Laguna2 1.9dci, LagunaIII 2.0dci ..........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amadi
post 9 Jun 2009, 09:30
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 971
Joined: 17 January 08
From: Mehedinti




salutare. poate sunt off topic dar nu ma pot abtine! tot citesc despre erorile din calculator ca "le-am sters" ca "am facut un test" si nimeni nu-si rezolva problemele. acele erori se salveaza automat la fiecare problema care apare la masina, ele nu influenteaza cu nimic buna functionare a motorului, rolul lor fiind acela de a te informa la un eventual test ce probleme au fost. calculatorul functioneaza la parametrii la care a fost programat indiferent de interventiile pe care le faci la motor si nu numai.
un mecanic bun nu trebuie sa stearga acele erori, el trebuie sa le interpreteze si sa repare piesele care au cauzat acele erori. erorile se sterg dupa ce totul este OK.
in atasament vedeti si la ce trebuie erorile.
numai bine!

Attached File(s)
Attached File  diagnosticare.pdf ( 3.59mb ) Number of downloads: 58


--------------------
renault laguna 2 2002 privilege
:( 1.9 dci 120hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 17:09
Dacia