Zgomot bizar la frana de motor, Se aude un huruit..?
![]() ![]() ![]() |
Zgomot bizar la frana de motor, Se aude un huruit..?
Codrin-Bacau |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 18 September 07 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol-Fidji
- BC-
2007-1.5 dCI/70Cp
|
|||
petruM |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 23 August 08 ![]() |
cred ca e de la pompa de apa sau rolele intinzatoare de la distributie ..am avut si eu acc problema
|
--------------------
renault
clio 2 bicorp
- 87 MIG
2001
|
|
hitman1234 |
![]()
Post
#3
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
stai tu vrei sa bagi dintr-a 2-a in viteza 1 fara sa caraie?pai la mine nu intra decat cand sunt stationat sau aproape de a stationa intr-a intaia..
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#4
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Si eu am vrut sa zic cam la fel ... la ce viteza ai dat tu treapta 1 din a 2 a ?
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sandokhan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
la clio nu merge retrogradare in mers din 2 in 1. si eu m-am adresat unui service pe aceeasi tema - huruit la franare motor. la alte masini merge (ex Logan).
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2002, 1.4 8v
/ Megane hatchback 2007, 1.6 16v / Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
|
|
balanel |
![]()
Post
#6
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
S-a auzit cand ai bagat in viteza sau cand ai cuplat ambreiajul?
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
crisolro |
![]()
Post
#7
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@sandokhan: pai si ce ti-a zis serice-ul? doar ca nu merge?
@codrin: cred ca inteleg situatia descrisa de tine ca retrogradare de la II la I si nu ma mir de ce o faci dar nu e prea "ortodox" si nici indicat ... probabil a ta intra usor acolo din II in I sau fortezi putin schimbatorul fara sa realizezi a mea nu intra in aceasta situatie in I la manipularea "normala" a schimbatorului si apas frana reducand viteza pana cand intra ... manevra la care ambreiajul (mai ales cel minuntat de la reno) trebuie eliberat fffff incet ... si la alte marci am obs. rezistanta pe care o opune schimbatorul la incercarea de a trece de la II la I la viteza necorespunzatoare ... deci, eu zic ca n-are nimic si sa nu mai aplici metoda ... ajut-o cu frana ... cred ca e o necorelare de catre tine a vitezei cu treapta necesara, insotita de o eliberare prea rapida a ambreiajului, la care se adauga ambreiajul nu prea stralucit a lu' symbol totusi, poti sa intrebi la Reno chiar daca vor zambi ... e cel mai bine, pt. linistea ta; eu asa as face ... e banu tau in joc si ea fiind in garantie nu ierta nimic mai e o chestie ... daca tu ai viteza marisoara si calci ambreiajul si pui frana mai brusc (pana chiar la oprirea completa a rotilor) nu inseamna ca instantaneu se opresc si pinioanele alea din miscare si ai putea ramane surprins ca masina sta efectiv dar tu tot intampini rezistenta cand vrei sa bagi I ... cel mai bine se obs. asta la mersul cu viteza marisoara, oprirea brusca si incercarea de a baga imediat in marsarier (Doamne fereste!) ... e "crima" This post has been edited by crisolro: 28 Oct 2008, 15:59 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
martzipan2004 |
![]() ![]()
Post
#8
|
![]() the fuck's your problem.... Group: Members Posts: 688 Joined: 11 August 08 From: bucuresti ![]() |
eu ti-as sugera sa nu o faci...pe langa cutia de viteze care sufera in aceasta manevra poti rupe tamponul anti-balans ( cel de la cutia de viteze ) si nu o mai termini cu povestea asta , + la renault treapta 1 de viteza a fost facuta doar pentru a pleca de pe loc nicidecum ca la opel sau vw unde poti face frana de motor ( repet inca odata ) datorita structurii cutiei de viteze si asezarii motorului ( o infranare prea brusca ar insemna un balans imens pentru cutie ceea ce ar rezulta ceea ce am precizat mai sus )am patit-o
|
--------------------
BMW
F11
- B 67 ELT
2016 Renault Laguna 3 Black Edition 2011
Symbol 1.4 8v ^ 57000 km Corsa 1.7 CDTI ^ 150000 ^ Opel Combo 1.7 DTI 2010[B] |
|
sandokhan |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 11 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@ crisolro - exact. asa "face" toate Clio a fost raspunsul si au zis sa nu mai incerc, ca se poate strica.
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 2002, 1.4 8v
/ Megane hatchback 2007, 1.6 16v / Opel Vectra C Combi 2008, 1.9 8v CDTI / Lada Niva 1.7 4x4 2008
|
|
Codrin-Bacau |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 18 September 07 From: Bacau ![]() |
@hitman1234...mai intai calc ambreajul...si apoi bag viteza 1... (apropo..folosesc procedura si in cazul altor viteze..)
@cmandrei cca 20-30 Km/h @sandokhan....ba merge si la renault... @balanel...mai intai am actionat pedala de ambreaj, apoi an retrogradat....iar in procesul de franare...a aparut zgomotul... @crisolro...intra relativ usor..fara sa fortez maneta..si controlez forta in momentul operatiunii...nici io' nu-mi permit sa-mi bat joc de o masina pe care am dat o movila de $$$.. ![]() @martzipan2004...cine zice ca la renault nu se poate lucra cu frana de mana? si la opel sau la vw viteza 1 este pt plecatul de pe loc..NU? 28 Oct 2008, 22:11: Am sa urmaresc sa vad daca zgomotul apare si in momentul IV>III sau III>II This post has been edited by Codrin-Bacau: 28 Oct 2008, 22:11 |
--------------------
Renault
Symbol-Fidji
- BC-
2007-1.5 dCI/70Cp
|
|
hellcat |
![]()
Post
#11
|
![]() FrontYard Motorsport Group: Moderatori Posts: 5.628 Joined: 25 April 04 From: Dieppe ![]() |
Eu nu gasesc un motiv pentru a incerca sa bag intr-a Ia la viteze de 20-30 km/h.
Si normal ca se aud tot felul de zgomote, se produce un cuplaj,...a I-a nici nu e sincronizata. Si poate ca la cutiile de diesel cu timonerie pe cabluri de pe symbolul faza 4 mai intra la vitezele astea fortat in I-a, insa la benzina nici gand sa reusesti, lucru verificat de mine pe mai multe clio-uri. |
--------------------
Renault Clio
bicorp 1.4 16v
2002 expression Commencal Premier HD1
|
|
balanel |
![]()
Post
#12
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Merge la diesel cu dubla ambreiere (scos din a 2-a, ridicat ambreiaj, accelerat, ambreiat si schimbat repede in treapta 1, inainte de a apuca sa scada turatia). Intra astfel fara a forta deloc.
Zgomotul care ti-a aparut, daca zici ca s-a manifestat in momantul efectiv al franei de motor, este datorita fortarii pieselor de care vorbea @martzipan2004. Nu mai face asa. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
Codrin-Bacau |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 18 September 07 From: Bacau ![]() |
OK...nu voi mai folosi frana de motor...
|
--------------------
Renault
Symbol-Fidji
- BC-
2007-1.5 dCI/70Cp
|
|
crisolro |
![]()
Post
#14
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
ba s-o folosesti!!! de ce sa nu o folosesti?! eu unul folosesc frana de motor f des
da' nu de la II la I ci doar la treptele superioare (sincronizate) V->IV si IV->III si III->II (!)... sincer, mie nu-mi prea place nici cum reactioneaza masina la III->II (trebuie simtita fff atent viteza la care o fac) ... insa frana asta de motor III->II e mai mult decat utila iarna in oras This post has been edited by crisolro: 29 Oct 2008, 09:51 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 23:36 |