Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme injectie Laguna II 2.0 IDE 16V, eroare injection faulty - la rece

cconstandis
post 27 Oct 2008, 17:52
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 March 08




Salut,
Sper sa nu dublez nici un topic deja existent, insa avand in vedere ca despre motorul 2.0 IDE 16V 140cp nu prea am vazut discutii prin alte locuri, mi-am permis sa ridic problema la acest nivel si sa astept cu interes parerile voastre.

Ce se intampla?
In 99% din cazuri, la rece - pana cand ajunge acul de temperatura apa la jumate.
Exploatare pefect normala: pornesc motorul, il las 2-3 minute si apoi plec de pe loc. Nu fortez motorul (fara accelerari bruste, fara turatii de peste 2500-3000 rpm, etc). La un moment dat imi taie gazul, imi limiteaza viteza motorului la max 1800 rpm, si imi spune"fuel injection system faulty", urmat si de "esp faulty"(asta cred ca e strict legata de prima eroare). Eroarea nu dispare decat dupa ce opresc motorul si il repornesc. Daca am noroc mai face cam o data pana cand se incalzeste motorul... si mai ales daca este in sarcina (fac o depasire, ma grabesc un pic sa prind un verde la semafor, etc.)

Ce am citit ca defecte la motor?
Sonda lamda pre-catalitica defecta. (o voi inlocui cat de curand)
Vaporizator de benzina spart (nu mai are nici tot carbonul din el) - asta stiu ca am facut-o cu mana mea.
Ceva loguri de presiune scazuta in rampa de alimentare.
In rest, nici o alta problema detectata de sistemul de diagnoza.

Cam asta e, probabil ca mi-au mai scapat detalii, dar oricum daca aveti vreo idee, sau s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema, astept cu nerabdare vesti.

Multam.


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconstandis
post 11 Nov 2008, 20:42
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 March 08




Salut oameni buni!
Stiu ca nu e un motor foarte popular (IDE :S), dar lasati chestia asta la o parte... nu stiu, poate aveti orice fel de idee legat de problema asta sau poate ati mai intalnit-o si la aste masini.
Am vazut o multime de oameni pe forum care au cunostiinte si experienta necesara sa-si dea macar cu parerea.. sad.gif

Chiar nimeni?

PS: fenomenul se accentueaza cu cat temperatura aerului este mai scazuta si se atenueaza pe masura ce se incalzeste motorul...


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 12 Nov 2008, 00:19
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Problema e ca sunt putini cei cu motorul asta. Eu sunt aproape convins ca mesajul legat de ESP nu are nici o legatura cu defectiunea de la injectie. Sonda lambda masoara cantitatea de oxigen evacuata de motor si in functie de asta calculatorul regleaza amestecul combustibil. Manifestarile pe care le ai pot fi date de sonda asta lambda si mi se pare destul de plauzibil dupa ce am citit asta:
"Sonda Lambda este un senzor amplasat pe tubulatura de evacuare si conectat la ECU, care in esenta consta intr-un conductor de curent electric a carui intensitate variaza in functie de cantitatea de oxigen care traverseaza sonda. In interiorul acesteia exista un material ceramic poros, din dioxid de zirconiu (ZrO2). Intensitatea curentului prin placa de zirconiu variaza in functie de numarul de molecule de oxigen care traverseaza materialul ceramic. Deoarece sonda functioneaza optim doar la temperaturi mari, „la rece”, pina cind gazele de esapament ating temperaturi de 4-500 oC, sonda este incalzita de o rezistenta din interiorul ei, dupa care caldura ii va fi furnizata chiar de temperatura gazelor de esapament."

....cum tu spui ca iti functioneaza bine dupa ce se incalzeste motorul rezulta ca e posibil ca ea sa fie vinovata.

This post has been edited by dan73205: 12 Nov 2008, 00:29


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 12 Nov 2008, 10:36
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Problema este de la clapeta de acceleratie motorizata (boitier papillon).

Tu ai acceleratie drive by wire, adica un motoras pe care ECU il comanda sa accelereze, functie de pozitia pedalei de acceleratie care este doar un potentiometru. ESP-ul se foloseste tot de acel motoras sa se joace cu acceleratia cand apare patinarea. De asta cele doua defecte sunt raportate simultan.

Problema poate fi:
- pedala de acceleratie defecta (slabe sanse)
- pierdere de semnal intre clapeta si ECU (cel mai probabil)
- probleme la ECU

Eu as demonta clapeta de acceleratie, as curata-o bine bine de tot cu carbusolv, decarburol sau alte solutii de astea de curatat. Dai cu spray de contacte pe mufele care intra in clapeta, cele de la pedala si eventual incerci sa vezi si la cele de la ECU.

Am avut aceeasi problema pe Laguna 2 1.8 16V. A rezolvat-o noul proprietar al ei care e aici pe forum ( JustMe ).

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=100813&hl=

Fiind motor cu injectie directa, vezi ca al tau e tare pretentios la benzina. Ce benzina bagi?


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconstandis
post 12 Nov 2008, 20:25
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 March 08




Multumesc in primul rand pentru implicarea voastra si pt raspunsurile aferente, voi lua in calcul cele mentionate.

r&d, la partea electrica sau la traductorii aia de pozitie de la clapeta de acc ma gandeam si eu zilele trecute, insa nu stiu daca as considera-o valida pentru ca problema nu se mai manifesta odata ce motorul se incalzeste...!? sad.gif Daca ar fi acolo pb, ar tb sa se mai manifese si dupa 20, 30 de minute, 2 ore de mers (ma gandesc)? huh.gif Iar ESP-ul nu 'taie' actionarea clapetei de acc de la pedala, ci mai degraba din ECU se actioneaza asupra servomecanismului de acceleratie.

Voi destul de serios in calcul eliminarea si inlocuirea sondei lambda defecte... pe urma mai vedem. Desi in momentul in care ECU o vede ca defecta, o izoleaza si merge intr-un regim de amestec usor imbogatit (asta din ce literatura am citit)

Despre benzina, da stiu ca este super sensibil dar am incercat TOT incepand de la Petrom 95, pana la benzina de curse...trecand prin toate statiile OMV cu carerra 100 si petromV 99+ care exista in BV, si face la fel sad.gif

O mai tin in teste si verificari dupa care revin cu noutati.
wink.gif
Multumesc inca o data.


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 13 Nov 2008, 09:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Nu sonda lambda provoaca acel mesaj. Ai incercat o scanare cu CLIP?
Oricum, daca e defecta, schimb-o. Dar nu vei scapa de problema. Incearca sa cureti corpul clapetei de acceleratie.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconstandis
post 13 Nov 2008, 12:15
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 March 08




Da, dupa test cu CLIP: sunt mai multe anomalii, in special provocate de citiri eroanate ale unor senzori (inca ramane in studiu) sau de partea de conectica intre senzori si ECU. (de ex, turatie si unghi volan)
Cel mai nelinistitor, este un log cu o tensiune f. joasa pe calculator, undeva in jur de ~10.1 V, asta in conditii de mers normal, fara alti consumatori energofagi... (in timp ce la iesirea de pe regulator tensiunea sta bat in plaja de 14.0-14.6V), deci aici clar este o pb. sad.gif Asta ma gandesc poate da peste cap multe sisteme si poate afecta interpretarea semnalelor primite de la senzori.

O sa fie o zi intreaga dedicata veriifcarii contactelor, si voi face si o curatare pe partea electrica a pedalei de acc.

Mersi de info, ne auzim


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
swee7boy
post 15 Nov 2008, 03:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 20 February 08




Si eu am acc motor ca al tau "cconstandis" smile.gif nu am avut probleme de genul asta. Am si eu 1 intrebare, e normal ca pt motorul asta consumul sa fie 17-18 consum mediu ?

This post has been edited by swee7boy: 15 Nov 2008, 03:19


--------------------
Renault Laguna 2 2002 - B
Dragos
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cconstandis
post 17 Nov 2008, 14:32
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 19 March 08




Salut, swee7boy!

Sa inteleg ca si tu ai 2.0IDE?? Hmm... mie in conditiile mai sus mentionate, adica cu probleme la rece, nu imi trece de 12 in oras. In caz de maxima aglomeratie bate spre 12.5, dar mentionez inca o data: in oras! In afara se aseaza pe undeva pe la 8 (depinde cat o calci, adica sa nu incerci sa prinzi pe fiecare linie dreapta 160-170km/h) sad.gif

Da esti sigur ca ala e consumul real? :| Daca da, ceva nu e in regula clar..


--------------------
Renault Laguna 2 2001 Initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octi
post 7 Jul 2009, 09:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 June 09
From: bucuresti




salut, bine ca inca e deschit topicul despre injectie. am mai scris si in alt loc dar aici pare ca e mai aproape de ce am patit si eu. am mers vreo 2 ani fara catalizator si nu e exclus ca sonda lambda sa se fi stricat stand atarnata. Chiar inainte de a inlocui toata evacuarea (piese 100% noi, inox) la pornire turatia s-a fixat la 2500 cu variatii periodice de +/- 100 si celebrul "defaillance injection" urmat de anuntul ca esp nu functioneaza. am mai incercat sa pornesc de cateva ori dar degeaba. M-am tarat pana acasa (doar cu turatia ei, fara a putea accelera) si am repornit-o a treia zi fara probleme. Am fost la un servicer unde am schimbat evacuarea, au dat si un test si mi-au spus ca cel mai probabil ar fi clapeta de acceleratie care tb curatata (ceea ce au si facut). am plecat fericit dar problema a revenit a doua zi cu frecventa mare. Reprezentanta renault scrie pe mine, cred. Ar mai fi o problema cred fara legatura. la relanti parca tremura un pic (uneori simt ca merge in 3) Benzina folosita este 95 si 98. multumesc pentru sfaturile ce vor veni


--------------------
renault laguna 2 2000 cc 16v privilege 2002 - B96KLF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pubusor
post 10 May 2010, 15:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 6 May 10




Salutare la toata lumea ! Sint proaspat aici pe forum . Am citit despre probleme similare cu ale mele, dar la mine continua. Deci bag cartela si ramin aprinse becurile ESP, service si spirala galbena. Scot cartela de 3-4 ori si apoi e ok. Daca o pornesc asa cu becurile aprinse turatia sta la 2000rpm. Am fost la service, testata , au zis ca e clapeta, senzorul de acceleratie. Am schimbat tot ansamblul, s-a instalat softul respectiv, s-au resetat erorile. A fost ok pentru citeva zile si problema a revenit. Am fost iarasi la service si acum au zis ca este calculatorul de injectie !!! Nici nu stiu ce sa fac, n-am avut curaj sa-i intreb nici cit costa. Si nici ei nu au garantat ca asta rezolva problema !!(Cred ca nu prea se pricep !!) Are cineva vreo idee ? Multumesc anticipat

Laguna II, 2001, 1,6, 16V


--------------------
Renault Laguna2 2001, 1.6, 16V - l216v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulls_lx
post 12 May 2010, 14:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 19 January 08




E sigur din clapeta de acceleratie am patit-o la fel cu fuel injection folty si esp,am demontat-o am curatat clapeta cu solutie de curatat carboratoare si nu am mai avut probleme.
la renault pe benzina gazele de carter le baga inapoi si pe clapeta se depune o mazga care dezechilibreaza inchiderea si deschiderea ei si din acea cauza i-ti face asa.Acest probleme apar cand mergi o periaoda mai lunga subturat.
P.S.La masinile frantuzesti adica Renault.Citroen,Peugeot,producatoru a cenzurat parti din progr. de diagnoza,asa ca nimeni nu are programul complet decat reprezentanta.Chestie verificata de mine,in sensul ca am avut o problema cu decalorulu si am fost la cel putin 6 service-uri in Timisoara care aveau diagnoza si-mi spuneau ca totul e perfect si ca merge in parametrii normali defapt nu era asa.In schimb la reprezentanta in 2o min de cautari mi-au descoperit problema.


--------------------
renault laguna 2 privilege 2002 - tm27kkk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 31 May 2010, 11:31
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




S-a aprins si la mine beculetul. Am tot cautat pe forum, dar nu am gasit problema asta pt motorul meu. Mentionez ca nu am ESP.
Aveti idee de la ce poate fi? (inainte de a ajunge la tester, macar sa stiu la ce sa ma astept smile.gif ). Evident, nu mai trece de 2500 de ture.
Ce am observat: se aprinde mult mai repede daca am pornit clima.

reno.jpg ( Size: 74.78k ) Number of downloads: 2726


This post has been edited by Florin_A4: 31 May 2010, 11:33


--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 May 2010, 11:34
Post #14


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Clip!


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 31 May 2010, 11:37
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




@ R19/16v - multumesc pt raspuns. Nu stiu ce inseamna CLIP, am sa caut pe aici.


--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 May 2010, 11:39
Post #16


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Este scula de testare a francezului nostru.
Fara ea, sau fara sa ne spui ce alte simptome mai are masina, nu te putem ajuta.

Dar pentru 50ron cat face o testare, fa-ti un bine si du-te direct acolo, afli problema, si in functie de bugetul tau si de cat de grava e alegi daca sa o repari la reprezentanta sau nu.

31 May 2010, 12:40:
Da' tu ai 1.6 16v sau IDE?

This post has been edited by R19/16v: 31 May 2010, 11:40


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 31 May 2010, 11:47
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




@R19/16v - multumesc din nou.
Da, am gasit acum pe forum ce si cum e cu aceasta testare. Am sa merg, clar, ma gandeam doar la cat de grav poate fi din experienta altora.
Nu de 50 RON e pb, de timp..uf...

Motorul este 1.6-16v (sf lui 2006)

L.E. - Vorbit cu romeo3108ro, facem o testare astazi.

This post has been edited by Florin_A4: 31 May 2010, 12:31


--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florin_A4
post 3 Jun 2010, 15:11
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 195
Joined: 21 February 07




Intalnit cu romeo3108ro, sters eroarea, curatat clapeta de la injectie, dar eroarea e inca prezenta. Ceva idei de la ce ar mai putea fi? Testerul nu mai arata ca ar fi ceva in neregula.

reno.jpg ( Size: 74.78k ) Number of downloads: 2699




--------------------
Renault Laguna 2006 - Pack Authentique
Laguna 2006 - 1.6 - 16V - 115 HP - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu90_donos
post 25 Aug 2010, 14:14
Post #19


Sergiu


Group: Members
Posts: 42
Joined: 21 August 10
From: Chisinau, Moldova




Salut baieti. Sunt nou aici pe forum. Ma confrunt ca si voi cu problema cu injectia. Imi apare mesajul ”Defaillance Injection” si masina sta turata la 2000 de ture cu ceva variatii +/-. La reprezentanta miau spus ca e clapeta(trebuie curatata), ceea ce au facut defapt insa fara rezultate, dupa o zi facea iarasi figuri.Am dat-o jos si eu si am curatato la sfatul unei persoane tot de aici de pe forum ca sa ma asigur ca e bine curatita. Astept sfaturi de la cei care au hotarit aceasta problema. Merci anticipat.

Attached thumbnail(s)
Untitled.png ( Size: 312.42k ) Number of downloads: 2541


--------------------
Renault laguna III 1.5 dCI 2007 - QZQ 859
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 2 Sep 2010, 21:53
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Laguna II 1.8 16v 2002 cutie automata. De aproximativ o luna m-am intalnit cu aceeasi problema:
injectie fault, esp fault, cutie viteze fault. Din momentul in care apar erorile nu mai am control asupra pedalei de acceleratie si nici asupra cutiei de viteze. Cand apare in mers turatia motorului coboara la aproximativ 2200-2400 de ture, schimba singura vitezele si merge cu 50-70 km/h. Daca erorile apar la pornire creste turatia pana la 3500-4000 si ramane stabila pana in momentul cand apas acceleratia, atunci coboara la aproximativ 2000 si oscileaza la interval de mai putin de o secunda pe o plaja de 400 de ture. Ieri am mers cu ea 230 km. Dimineata la pornire nu a dat nici o eroare si a mers normal aproximativ 10 km in conditii de oras ,dupa care a dat trei erori la interval de cateva sute de metri (toate dispareau la oprire si repornire). Dupa aceea a mai mers aproximativ 15 km fara eroare si canda dat-o pe urmatoarea nu si-a mai revenit nici dupa oprire si repornire. Inainte de ultimii 45 de km m-am oprit si am fumat o tigara. La repornire si-a revenit si 45 de km i-am mers in stil sportiv cu acceleratie la podea si frane puternice dar nu a mai dat nici o eroare. Cand am pornit-o dupa 30 minute de la oprire au revenit erorile. Azi dimineata a pornit bine a mers pana la service (aproximativ 3 km) unde dupa ce am oprit-o la repornire au aparut erorile.
Masuri: Cred ca am facut peste 10 teste CLIP,numai astazi vvreo 4. La majoritatea dadeau defect pedala acceleratie ,circuit pedala clapeta si clapeta, astazi aparand si o eroare pe circuit incalzire si in unele teste sonda amonte sau aval.
La unul din teste am observat ca in momentul in care ne uitam la parametrii de functionare si mergea normal la un moment dat temperatura apei a sarit de la 90 la 38 si imediat a dat erorile.
Am schimbat si sonda de temperatura dar erorile reapar.
De la inceput am scos toata benzina din rezervor,am curatat rezervorul,am desfacut si curatat clapeta de acceleratie,pedala de frana, am verificat circuitele dintre pedala de frana si clapeta si dintre clapeta si calculatorul de injectie.
Daca cineva mai are si alte idei va rog.
DEja sase mecanici mi-au spus ca nu au nici o idee ce ar putea fi si singura solutie ar fi sa merg prin inlocuire.


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 16 Sep 2010, 00:11
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Revin cu informatii noi:
Detin un detector de radar Bell RX65 la care becul rosu de pe alimentator sta aprins tot timpul(cand il folosesc pe o Dacie este stins si se aprinde intermitent doar la alerta radar) si am observat si ca receptorul de la navigatie nu vede satelitii in perioada cand masina da erorile respective dar i-si revine atunci cand merge normal. Sa fie o problema electrica?


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 1 Oct 2010, 23:31
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Nimeni nu a descoperit inca problema?


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LagunaII Estate
post 15 Oct 2010, 20:35
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 14 February 08




Intre timp am schimbat si sonda lamda amonte si astazi clapeta de acceleratie si pedala dar dupa o jumatate de ora de mers prin oras au reaparut erorile.


--------------------
Renault Laguna II 1.8 16v 2002/ Initiale Automata
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bad_ovi
post 17 Oct 2010, 13:08
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 21 May 08




Si mie mi-au aparut aceleas erori la o benzinara de 1,8 ca la colegul laguna estate. Nu stiu ce poate fi dar e interesant. Cind pornesc imi spune injecyion faulty si imi apare probleme si cu ESP. O repornesc si dispare dupa careiarasi apare. Plus ca nu tine nici relantiul in momentul acela. Ce poate fi ?


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - MS 07 VOT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b_gabi
post 19 Oct 2010, 21:43
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 28 October 06




La un simptom similar, am scos conectorul de la pedala de acceleratie, dat cu wd40, deconectata borna baterie pt resetare eroare si nu a mai aparut.
Ca asta putea fi cauza..nu stiu...insa pana acum a mers..si nici la mine nu aparea eroare la DDT. Parerea mea... blush.gif


--------------------
renault laguna 2 2001 Privilege 1,8 I 16V - AG 70 BUB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu90_donos
post 30 Dec 2010, 21:57
Post #26


Sergiu


Group: Members
Posts: 42
Joined: 21 August 10
From: Chisinau, Moldova




Salut... nu am dat demult pe aici pe forum....intre timp am hotarit problema cu ”Defaillance Injection” si iata detalii despre cum am facut-o:
-dupa ce am mai facut mai multe teste raspunsul a fost ca in clapeta se face scurt circuit, deci trebuie schimbata. Cind a facut urmatoarea data figuri am scos clema de la ea si am observat ca e unsa de ulei, nu am nici cea mai vaga ideie de unde s-ar fi putut lua ulei acolo. Mam gindit ca scurtcircuitul poate fi de la el....am spalat cu alcool etilic acolo, am uscat bine cu un uscator de par si parea ca sa hotarit, insa peste un timp sa repetat problema. Am scos iarasi acea clema si surpriza...era iarasi unsa... si mam gindit sa desfac clapeta sa vad daca nu e unsa inauntru. Am dat clapeta jos de pe masina si am desfacut-o. De unde nu stiu dar avea ulei si inauntru, aceiasi procedura ca si cu clema am repetat-o si in interiorul clapetei. Am uscat-o si am montat-o inapoi pe masina. De atunci fara probleme. smile.gif Asa s-a rezolvat problema mea, fara multe cheltuieli si cu rezultatul mult dorit obtinut. Sper sa se rezolve si la voi simplu si fara multe cheltuieli. Revelion fericit tuturor!!!

Attached thumbnail(s)
S_foto1610.jpg ( Size: 872.61k ) Number of downloads: 2549
S_foto1612.jpg ( Size: 723.86k ) Number of downloads: 2583
S_foto1813.jpg ( Size: 597.78k ) Number of downloads: 758


--------------------
Renault laguna III 1.5 dCI 2007 - QZQ 859
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR 01 PIU
post 5 Jan 2014, 17:13
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 5 January 14




salutare, am tot citit foarte multe despre eroarea ce apare pe bord cu FUEL INJECTION FAULT se tureaza singura si nu mai merge pedala de acceleratie pana nu o opresc . Nimeni nimic nu spune DA am rezolvat doar intreaba sad.gif

Imi da eroare la test-DF002 circuit potentiometru acceleratie,coerenta intre pista 1 si pista 2

va rog sa ma indrumati spre ceva ca nu mai stiu ce sa schimb( am schimbat clapeta acceleratie si pedala acceleratie a mers o saptamana si iar face la fel)


--------------------
Renault laguna 2001 privilege - ar 01 piu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octi
post 6 Jan 2014, 15:23
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 22 June 09
From: bucuresti




buna, am imbatranit de cand tot nu rezolv problema cu "defaillance injection". am schimbat clapeta, pedala si calc de injectie, acum schim cablajul motot. o groaza de bani in 5 ani. am retinut o postare care face legatura intre ulei gasit in clapeta (sau doar pe conectori). nu imi repar masina singur, doar la renault (de asta am si cheltuit atat pe principiul inlocuirii). primii 170.000 km i-am facut legati, apoi a tot stat pe dreapta pt ca am avut masina de servici. cand am inceput sa o foiesc am observat ca are consum de ulei. am mai auzit de garnituri sdau semeringuri (nu segmenti) care imbatranesc de stat. poate fi o legatura intre consum de ulei si eroarea sus-mentionata?
ce sfat imi dati pt a rezolva consumul de ulei?

multumesc


--------------------
renault laguna 2 2000 cc 16v privilege 2002 - B96KLF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lex_legion
post 13 May 2014, 08:27
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 10 April 14
From: Bucuresti




FUEL INJECTION FAULT


Salutare tuturor
Problema a fost de la senzoru axa cu came sau cel putin in cazu meu asta a fost si din cauza erori pompa de benzina isi modificase valorile de debit.


This post has been edited by lex_legion: 13 May 2014, 08:31


--------------------
Renault Laguna 2.0 16v IDE 140 magari - B-101-LEX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 01:36
Dacia