Incalzire excesiva motor
![]() ![]() ![]() |
Incalzire excesiva motor
st3fun |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|||
19vik |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Electroventilatorul l-ai verificat daca porneste cand se incinge motorul?
Daca pierzi apa si nu se vede pe nicaieri, ori pierzi pe la pompa de apa, ori pe la garnitura de chiulasa (chiulasa nu a fost planata corespunzator dupa ce ti-a fiert motorul prima data). Pe de alta parte, la 10 grade afara, cu sau fara termostat, dupa 10 minute de mers prin trafic, motorul pe benzina ajunge la temperatura de regim. Temperatura de regim e in jur de 90 de grade C, normal ca frig conductele si la motorul cald e normal sa fie presiune. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
catyon |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 6 July 08 ![]() |
la 90 de grade apa nu ar trebui sa clocoteasca in borcan, dupa parerea mea cred ca iti intra gaze de esapament in sistemul de racire.mai verifica daca nu-ti arunca apa pe esapament sau daca nu intra in ulei.
eu am avut o problema identica dupa schimbarea garniturii de chiuloasa in sensul ca totusi pierdeam apa dar aceasta nu aparea pe nicaieri,dupa o carcetare mai atenta am observa ca pe linga t-ul unde se afla termostatul se scurge lichid pe blocul motor iar acesta foarte incins fiind o evapora.dupa schimbarea piesei de plastic totul a fost o.k. inca ceva, inainte de schimbarea garniturii conductele de apa se faceau beton in timpul functionarii, dupa inlocuire acestea pot fi strinse usor in pumn. cind cumperi garnitura de chiuloasa sa ceri una pentru reparatii aceasta nemaifiind din foite de tabla suprapuse ci dintr-un material mai moale gen pluta. acesta are capacitatea sa mai corecteze din imperfectiunile chiuloasei in cazul in care aceasta s-a ovalizat si nu a fost reparata corect. |
--------------------
renault
megane
2000 1,9 dti 98 cp
|
|
st3fun |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
Cred ca stiu unde este buba; am vorbit cu mai multe persoane. Cred ca mecanicul de la service a fost dobitoc, si inca mai este. Nu mi-a zis ca dupa ce se schimba garnitura de chiuloasa, dupa 350-500km aceasta trebuie stransa. Se poate sa se manifeste asa, daca aceasta nu a fost stransa ?
Dar nu imi explic de ce aceasta refulare a apei, apare acum dupa ce am schimbat dopul de la vasul de expansiune. Se poate ca cel dinainte sa fi fost defect? Nu mai lasa presiunea in exces sa iasa afara; si astfel putea sa imi explodeze vasul ? Imi aduc aminte ca anul trecut, inainte de a schimba distributia si garnitura, vasul a bubuit si a trebuit sa il schimb. This post has been edited by st3fun: 12 Oct 2008, 23:52 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zic ca ai probleme cu chiuloasa sau garnitura...
Spui ca ai schimbat garnitura....ai verificat planeitatea chiuloasei? sau daca nu este fisurata??? Si rapsunsul este NU, chiuloasa la tine se stranhe o singura data. |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
st3fun |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
Am fost la un mecanic bun; acesta mi-a zis ca daca erau probleme cu garnitura de chiuloasa, sau cu chiuloasa, imi dadea apa pe toba si/sau aveam ulei in apa si/sau imi crestea nivelul la ulei. M-a sfatuit sa dau jos radiatorul si sa il curatz, ca se poate sa fie infundate mai multe elemente, si sa bag otet in radiatorul scos, cica curatza foarte bine. Va anunt care este rezultatul. Mi-a confirmat si cea ce a spus cj98czh. La masinile acestea, garnitura de chiuloasa are metal pe ea (asta o stiam) si nu mai trebuie stransa. Ce ar fii fost ca toate masinile achizitionate noi, sa trebuiasca sa fie chemate dupa 500km sa le stranga chiuloasa ? Strangerea era la masinile mai vechi, dacia in general.
|
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.317 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Sincer...eu zic sa-ti schimbi mecanicul...nu-mi pare a fi un meserias bun...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Poate e defecta termocupla (daca ai asa ceva) sau chiar electroventilatorul.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
st3fun |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
termostatul l-am scos, electroventilatorul porneste.
cj98czh explica te rog. El mi-a zis ca daca nu se rezolva prin curatzarea radiatorului, nu ii este greu sa imi schimbe garnitura, dar mai bine sa incerc asta mai intai, apoi sa dau app. 5 mil. pe schimbul garniturii. |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
st3fun |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
In sfarsit am gasit un capac ptr vasul de expansiune. Imi dadusera unul de Megane dupa 2002 incoace si nu tinea presiunea in vas. Acum nu mai creste nivelul apei, si se simte ca sunt mai tari conductele. Dar am o problema. Nu se vede prea bine in poza, de asta am indicat locul unde apar niste bule de aer, cat varful la un ac, care apoi se sparg (cred) si dispar. Daca trasezi o linie care sa le uneasca, ele sunt aproape perfect aliniate pe directia jojei. Nu am observat vreo crestere a nivelului uleiului. Am observat si niste apa in spate la tzeava de esapament, am pus mana si se simtea foarte putin cum ti se umezeste mana (se poate sa fie condens).
Idei cu ceea ce se intampla ? Sunt normale bulele de aer pe joja de ulei ? Se incinge motorul, asfel ca dupa app 10 minute de tinut motorul pornit, si o data la 2 minute date "spritzuri" de turat la 2500 - 3000 de ture de vreo 5 ori, la 13 grade afara, mi-a pornit ventilatorul This post has been edited by st3fun: 20 Oct 2008, 19:19 Attached thumbnail(s) 20102008302.jpg ( Size: 165.35k ) Number of downloads: 847 20102008303.jpg ( Size: 205.79k ) Number of downloads: 918 |
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|
19vik |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu cred ca e normal sa ai bule pe joja. Asta inseamna ca ajunge apa in ulei, garnitura de chiulasa nu etansaza perfect, sau mai degraba, chiulasa nu e perfect plana.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
demin2609 |
![]()
Post
#12
|
![]() iuzar Group: Members Posts: 329 Joined: 20 December 08 From: Craiova ![]() |
ma mir ca nu iti baga ulei in apa, am verificat 2 masini ca cea pe care o ai la avatar si asa faceau, din pacate este defect de fabricatie, chiulasa este problema ta si mi-este teama sa nu ai cumva probleme si cu blocul motor! trebuie sa faci o verificare amanuntita asupra acestora.
|
--------------------
Renault F4P-B7-22
Mégane
éxpression [B]live high, have fun, and don t do anything stupid![/B]
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#13
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
zic si eu o varianta cam "tampita" si foarte rara dar e o varianta ...
nu ai furtunele de la circuitul de apa inversate |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 17:01 |