Megane, Probleme pompa
![]() ![]() ![]() |
Megane, Probleme pompa
uscatu' |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|||
uscatu' |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Chiar nu stie nimeni?
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Bine ai venit.
Pompa de joasa presiune trebuie sa asigure o presiune situata intre 2,5 - 4 bari si un debit minim intre 80 - 100 L/ora. Date din manualul service. Scoti furtunul de la intrarea in filtru, il pui intr-un PET de 2L si dai contact cu cronometrul in mana, in 60 de secunde trebuie sa ai cel putin 1,5L. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Merci pt raspuns.In cele din urma am schimbat pompa cu una noua, dar,ca si cu cealalta pompa, masina porneste greu,invarte greu( si nu e bateria),iar in momentul in care invarte cateodata se aprinde martorul ABS+SERV,sau cel de la GAZE ESAPAMENT+SERV.Care sa fie cauza?Mentionez ca in timpul deplasarii daca o scot pe liber acul turometrului incepe sa oscileze,iar in momentul in care calc frana se stabilizeaza.
![]() Va rog mult ajutati-ma cu un raspuns. ![]() |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Poate fi asta:
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46170&hl= Sau poti avea probleme la injectoare.... ceea ce este mult mai scump... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
radunre |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Hm, si la mine, daca in timpul deplasarii o scot pe liber, motorul variaza in turatie ~ 900-1200 pana calc frana, mie mi se pare un comportament normal, motorul nu ar trebui sa fie deconectat de cutia de viteze in timpul mersului, el face frana de motor, mentine viteza sau accelereaza, practic se comporta ca si cum nu ar stii ce vrei de la el (variatia) dar in momentul in care calci frana stie ca vrei sa opresti si se stabilizeaza. Parerea mea...
In privinta pornirii, ce motoare dCI am vazut (inca 2) le trebuie 2-3 ture cu demarorul ca sa porneasca (la touran-ul sefului meu am observat ca-i trebuie doar 1/2 ture pt. pornire...) nu-mi dau seama daca e normal sau e din cauza unei uzuri pe undeva, depresurizarea rampei comune etc. A mea porneste in max. 3 ture, la orice temperatura, chiar si la -10 grade si cu bujiile incandescente arse (le-am masurat si schimbat pe toate 4 pe un ger de numa' , iarna trecuta ![]() Aprinderea martorilor de bord rezistenta+SERV si necesitatea rotirii excesive a motorului la demaror poate fii un semn de nefunctionare corespunzatoare a sistemului de injectie, depresurizare, pompa uzata, senzori defecti, regulator presiune defect (problema care a intalnit-o cj98czh), injectoare... |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Va multumesc pt raspuns!Chestia e ca nu mi se aprinde martorul rezistenta+SERV ci martorul de la gaze esapament+SERV si asta doar in momentul in care motorul invarte sa porneasca,da sa porneasca si in momentul in care iau mana de pe cheie se opreste(nu mereu),dau iar la cheie,invarte de 4-5 ori(parca zici ca-i gatuit de ceva) si o ia,dar in momentul in care o ia se aude un carait ca de electromotor.Masina trage destul de bine,o sa-i schimb bujiile si sa incerc sa-i curat senzorul de pe volanta, apoi...nu mai stiu
![]() |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Se poate daca prinde aer sa porneasca greu....
Ce filtru de motorina ia? adica se schimba cu totul sau are cartus ? |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Am filtru din ala cu 5 conducte,se schimba cu totul, cand l-am schimbat am pus contactul de mai multe ori sa iasa aeru.
Si daca am aer pe instalatie ce ramane de facut? |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Corect...asa se face aerisirea la modelul ala... uite-te bine si cauta sa vezi daca nu cumva ai vreou loc unde trage aer pe instalatie de alimentare....vreuna din conductele de la filtru, la pompa de joasa presiune...etc.....
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Ar trebui sa asude motorina p'acolo,nu?O sa ma uit.Dar cu aeru care a intrat pana acum,ce s-a intamplat?
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
radunre |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
Si eu am exact acelasi sistem de filtru, 5 furtune. Cum a spus si cj98czh, se aerisesc automat cand porneste pompa de joasa presiune, aerisirea se face doar la schimbarea filtrului/pompei/furtunelor etc. , dupa aceea nu ar mai trebui sa ai aer pe conductele transparente care duc/vin la pompa de injectie. Daca totusi apar bule de aer pe acele conducte (dupa oprirea motorului) inseamna ca o garnitura din capetele furtunelor e slaba/ciupita/dusa sau o fisura prin sistemul de alimentare (filtru etc).
In privinta sunetului "carait" de electromotor, mai detaliaza putin sa ne dam seama despre ce ar fii vorba. |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
- MS
2009 Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
In privinta "caraitului" nu prea stiu cum sa detaliez: intru-cat masina invarte de 4-5 ori pana porneste in momentul in care o ia se aude, pt o secunda, ca si cum ramane ceva blocat la electromotor(zic eu),un carait-bazait metalic.
Vroiam sa va mai intreb,pe tester as putea afla cauza pornitului greu si de ce motorul nu merge rotund la relanti?Se poate stabili daca regulatorul de presiune e bulit?Am inteles ca acest regulator se schimba usor,dar nu se poate repara(cu un spray,ceva?)? This post has been edited by uscatu': 22 Sep 2008, 10:55 |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La reprezentanta nu o sa-ti schimbe niciodata regulatorul...ei schimba toata pompa de inalta presiune...care este foarte scumpa...
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Nici nu am de gand sa ma duc la reprezentanta,il cumpar si il schimb singur,am inteles ca se poate
![]() ![]() Dar nu inteleg de ce uneori cand invarte sa porneasca mi se aprinde pt o fractiune de secunda martorul de la ESAPAMENT+SERV sau ABS+SERV? Si ce-am mai observat ca gazele de esapament au un miros putin inecacios,fum nu scoate. This post has been edited by uscatu': 23 Sep 2008, 08:05 |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Gazele intradevar au un miros de oua clocite dar asa trebuie...pt. restul problemelor iti recomand un Bosch Car Service...sau un atelier specializat in reparatii de motoare diesel...
This post has been edited by cj98czh: 23 Sep 2008, 08:39 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Am fost cu masina la tester (clip) sa-mi anuleze erorile cauzate de caderea pompei de motorina - s-a rezolvat - si a aparut o problema la bujii, iar persoana de acolo mi-a spus ca d-aia porneste greu si oscileaza uneori (cica bujiile se mai aprind si in mers) si altceva nu mai are.Asa ca o sa schimb bujiile si sper ca totul o sa se rezolve.Banuiesc ca daca era ceva pe la injectoare aparea cum a aparut si chestia cu bujiile,fara sa fie nevoie de o cautare amanuntita pe tester?
Va multumesc tuturor pt.raspunsuri!Va tin la curent! |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Ce treaba sa aiba bujiile cu osiclatul....nu stiu.... dar sper sa ti se rezolve problema... cu toate ca nu cred ca diagnosticul pus este bun...
Motorul 1.9 dCi porneste pe frig cu toate bujiile arse fara nici o problema... daca compresia este buna... chestia care am vazut-o la mine...aveam toate 4 bujiile arse si pornea la -3 grade fara sa dea nici un semn.... cand a inceput oscilatiile la relanti am fost pe la 100 de specialisti care si-au tot dat cu parerea si pana nu am gasit unul care sa-mi spuna de regulator .... si sa ma convinga sa-l schimb nu am scapat de problema...oricum ramane de vazut...sa ne tii la curent.... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Asa mi-a zis nenea ala ca buliile au rol si in timpul mersului sa mentina o anumita temperatura
![]() |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Se pare ca ai avut dreptate cj98czh, am schimbat bujiile dar nu s-a ameliorat nimic, tot asa greu porneste, iar oscilatiile au aparut si la pornire, pana se incalzeste motoru...
![]() |
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
cezarelu_ave |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 1 March 06 ![]() |
Salutare,
Renault Megane 1 1.9 dTi, am patit o la fel, "dardaia" pana se incalzea, problema, o supapa stramba, si alte 2 dupa ce s a rupt distrubutia. Dupa ce domni de la Serus au reparat chiuloasa, inlocit supape si tot tacamul, masina merge de rupe si fara "dardaieli" cand pornesc dimineata. ![]() |
--------------------
dacia
1310
- B-36-PNE
|
|
uscatu' |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 3 September 08 ![]() |
Cred ca am gasit cauza de la care imi porneste greu si mi se aprin pt f.f.scurt timp becurile alea in bord-ELECTROMOTORUL-,sau mai precis carbunii fura curent.Am vazut si la tester ca in momentul in care dau la automat tensiunea scade sub 9volti,dar am crezut ca e bateria,am schimbat-o(varta 74AH) dar la fel si am obs ca imi palpaie plafoniera la pornire,drept urmare o sa schimb carbunii,am inteles ca o sa porneasca mult mai repede.
|
--------------------
Renault
Megane I
2003,1.9dci
|
|
clauzzelu |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 28 January 09 ![]() |
urgent ajutor
![]() |
--------------------
renault
megane
2003/1
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.385 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
La reprezentanta renault ai fost???
Daca nu...atunci.... Pompa de joasa presiune se aude cand pui contactul??? Asta presupunand ca este motor de 1.9 dCi.... ca tu nu ai prea dat detalii despre motorizare... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 16:27 |