Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fluierat suierat turbina, cauze rezolvare

carca2006sms
post 31 Jul 2008, 19:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 July 08




Mergeam cu vreo 130 la ora si deodata symbolul meu 1.5 dci 85 hp isi pierde puterea, nu se mai infigea, am ajuns in service dupa inca vreo 4-5 km unde am remarcat ca iesise furtunul de aer de la intercooler, m-a ajutat un domn de la service cu o garnitura improvizata si presto, symbolul meu functioneaza, dar mai apare ceva, turbina incepe sa fluiere/suiere la accelerari, turatii de peste 1500.
Am vorbit cu un mecanic si a spus ca e normal in sensul ca isi va reveni, doar trebuie sa ajunga iar uleiul la turbina, am verificat nivelul uleiului, este perfect si totusi au trecut 4 zile si tot fluiera.
A mai avut cineva aceasta problema? stie cineva cum se poate rezolva??? excl.gif

ATENTIE: limbajul irc ... k sh tz pb np ... este interzis prin regulament


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiPavel
post 31 Jul 2008, 19:42
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 10 December 05




Este posibil ca prinderea furtunului la intercooler sa nu fie tocmai perfecta si daca scapa pe undeva se aude suieratul acela.


--------------------
Renault Laguna II 2001 1.9 dci
Ex: Renaul Laguna 1.9 dci
2xRenault Clio Bicorp 1.5 dci
BMW X5 E53 3.0d
BMW E90 320d
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carca2006sms
post 31 Jul 2008, 19:54
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 July 08




nu cred pentru ca daca n-ar fi fost perfecta ar fi sarit furtunul acela foarte violent (asa cum s-a intamplat prima oara, a zgariat capacul motorului cam 10 cm ) si in plus ar fi pirdut din putere, iar sunetul se aude clar de la turbina (din spatele motorului catre habitaclu)


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Jul 2008, 20:00
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu inteleg ce a vrut sa spune nea Gigi prin "Trebuie sa ajunga iar uleiul la turbina".
Ai stat langa el cand a montat furtunul la loc?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carca2006sms
post 31 Jul 2008, 20:51
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 July 08




Da, am stat este exact cum a fost si inainte, dar "nea gigi" care a spus ca trebuie sa ajunga uleiul crede ca a tras aer cand a sarit furtunul. primul mecanic, care a montat garnitura doar a auzit-o odata pe liber o accelerare pana la 3000 rpm si poate nu si-a dat seama !!!



--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 31 Jul 2008, 21:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Aerul e pe circuitul lui, uleiul pe al sau.
N-are cum sa traga aer decat daca demontezi conducta de ungere de pe turbina.
Ar trebui sa o pui pe tester poate are o eroare memorata pe injectie.
Ma gandesc sa nu fi intrat turbina intrun fel de protectie sau sa se fi blocat vre-un senzor in momentul in care ti-a sarit furtunul.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carca2006sms
post 6 Aug 2008, 13:20
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 July 08




ms mult andrei pavel, asta este, l-am apasat mai tare si nu mai fluiera, dar tot trebuie sa-mi iau o garnitura, are cineva vreo idee am cat ar costa sau vreun link la un catalog de preturi !!!


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 6 Aug 2008, 13:31
Post #8


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pana la link, de ce nu vrei sa mergi intr-un service renault sa-ti comanzi exact ce-ti trebuie, cat poate sa coste garnitura respectiva...plus ca-i rogi sa ti-o si inlocuiasca.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 6 Aug 2008, 13:35
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Pana una alta daca e din 2007 nu ar trebui sa fie in garantie masina?
Chiar nu inteleg de ce a inlocuit-o la "nea gigi" din coltu' strazii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carca2006sms
post 27 Aug 2008, 06:51
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 24 July 08




hellcat apropo de service, offtopic: imi lipseste si clapa de la capota, e rupt plasticul, asa am luat-o si cand i-am intrebat la service cat e una, pt ca pur si simplu e un plastic de 10 cm mare inginerie, stii ce mi-au spus? ca ma costa 180 de ron plasticul ala !!! (cred ca iti dai seama ca fara montaj) parca ar fi vopsit cu aur sau facut din fibra de carbon, asa ca ma feresc sa ma duc asa cu capul gol in service, ca in supermarket ("dati-mi daia si daia si dailalta").


relu, masina e second, eu sunt al 3-lea proprietar deja, a fost odata radiata am vazut, mi-am dat seama ca a fost si lovita, deci nu ma astept sa mai am garantie.

This post has been edited by carca2006sms: 27 Aug 2008, 06:51


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 27 Aug 2008, 11:40
Post #11


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu e doar manerul ala de plastic, reperul cuprinde intreg sistemul. Dar in fine, tu stii mai bine ce economii poti sa faci. Probabil ca si in cazul achizitiei masinii tot pretul s-a impus in favoarea calitatii, nu? wink.gif
Vizavi de garantie, cred ca stii si tu, daca reparatia nu s-a facut intr-un service autorizat, legal cu deviz si factura, masina nu mai ramane in garantie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip07
post 12 Sep 2008, 01:30
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 25 February 05




Stii cumva de ce a sarit acel racord ? Eu am patit acelasi lucru, si rezultatul a fost defectarea turbinei (vezi topicul "mi-au stricat masina in service"). Cum pot sa ma asigur ca nu mai sare vreun racord de pe la intercooler ?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2005 EXPRESSION
Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005

"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbardan
post 9 Mar 2009, 18:14
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 25 October 06




Am patiti si eu faza cu saritul furtunului cu aer comprimat de la iesirea din turbina. Nasol a fost ca eram prin Austria, mergeam la ski. Am ajuns cu greu la destinatie (maxim 80 km/ora), daca turam mai sus de 1500 ture se auzea suieratul de la turbina iar masina nu mai tragea. A doua zi m-am dus la o reprezentanta Renault si mi-au montat furtunul ala la locul lui, am platit 60 EUR ( a fost doar chestie de manopera) si acu merge bine. (am facut vreo 2000 km intre timp).


--------------------
Renault Clio Symbol 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2025 - 16:28
Dacia