Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Sfat achizitie Clio 1.9d

blumurgg
post 12 Jun 2008, 15:19
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




sunt aproape de achizitionarea unui clio bicorp 1.9d, aspirat, 90000km.
va rog mult mult sa ma sfatuiti in a face o evaluare buna a masinii. ce puteti sa-mi spuneti despre acest motor, fiabilitate, probleme, performante, costuri de intretine, compatibilitati dacia. va rog sa nu ignorati rugamintea mea. astept cu mare interes sfaturile voastre.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 12 Jun 2008, 16:08
Post #2


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cred ca ar fi util sa ne povestesti mai multe despre masinuta ... an, dotari, pret ... daca te intereseaza doar fiabilitatea motorului poti cauta cateva topicuri despre acest motor. Spor,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 12 Jun 2008, 16:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




anul CRED! 98, a/c, servo directie, geamuri el, distributia schimbata, 3 usi, inchidere, nu are comp. bord, pivoti bielete schimbate. asta este cam ce stiu. 3900 euro. ar mai fi varianta 5300 eurim 1.9dti, 75000 km, full fara piele. 5 usi. aspect mai fain.
ce sa fac?

This post has been edited by blumurgg: 12 Jun 2008, 16:14


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
novo
post 12 Jun 2008, 17:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 5 June 08




Mergi pe dti. La 1.9 D o sa simti lipsa turbinei.



--------------------
Clio 2 1.9 dti 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 12 Jun 2008, 21:48
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Maine si poimaine merg sa vad masinile. De ce sa tin cont; ce pot eu verifica? Ce puteti sa-mi spuneti despre motorul 1.9? Consum; fiabilitate? Astept indrumarile voastre.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
michirec
post 13 Jun 2008, 09:40
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 300
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




Subscriu pentru motorul 1,9 dti;nu este pretentios la motorina, consumabile schimbate la timp si..talpa.Ai grija sa folosesti ulei Elf;masina este fiabila, eu o am de 3 ani si 40000 km si nu a cazut nimic (in total are 66000 km.)atentie la curele.succes!


--------------------
renault Scenic 1,6 dci,96kw. 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jun 2008, 09:45
Post #7


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Ambele sunt niste motoare foarte fiabile...

Avantaje la 1.9 D - nu are turbo deci nu o sa ai probleme cu tot ce tine de turbina
- motor nepretentios la motorina si cu o intretinere ieftina

Dezavantaje: cei 65 de cai o sa ti se para putini, in general masina va fi lenesa


Avantaj 1.9 dTi - motor mai puternic, cei 98 de cai se simt din plin
- motor fiabil

Dezavantaje: - poti avea probleme cu turbina, dar fiind cu geometrie fixa este destul de acceptabila ca pret in cazul schimbarii


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 13 Jun 2008, 11:11
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Chiar daca pretul de achizitie al lui 1.9D reprezinta o economie de de 1000-1200E,
bicirpul 1.9dti arata mult mai bine si mai accesorizat. Totusi in jurul sumei de 5300 pot achizitiona un DCI. Intrebarea mea este dci sau dti? Un dci intre 120k 150k merita? Sunt multi km pentru un dci? am citit pe forum si concluzia (strict personala) este ca un dti este mai putin pretentios.
1.9d este acelasi motor de pe solenza? Exista compatibilitati piese?


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jun 2008, 11:52
Post #9


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Da, 1.9D este motorul de pe Solenza. Eu unul n-as ezita, merg pe dTi in defavoarea dCi-ului. Bine daca n-as fi avut de ales, adica daca nu ar fi existat 1.9 dTi, dCi era solutia.
Si fac o mica precizare, ca am vazut scris mai sus, pe clio dTi-ul are 80 de cai...suuuficienti.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 14 Jun 2008, 22:49
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Va marturisec faptul ca dupa 3 nopti de citit topicuri, acum, ma cutremur cand ma gandesc la problema cu injectoarele la dci.
Eu tocmai m-am intalnit cu cineva cu un dci 150000km; totul este ok la masina, m-am dat cu ea, omul a schimbat injectoarele acum o luna. cuidat este ca masina este adusa din franta si cata vreme este in tara de un an, logic, problema injectoarelor a aparut in romania. Este posibil sa recidiveze defectiunea? Mi-a spus omul ca i-au montat la meridian ceva ...un magnet. Ce sa fac fratilor? Masina imi place dar si banii sunt munciti.
Va rog nu ignorati.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raulici_sm
post 15 Jun 2008, 00:15
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 15 November 07
From: Cluj Napoca




ce an e dci-ul? cate usi ce dotari? ce pret? daca au fost schimbate, nu cred ca poate sa reapara problema.


--------------------
Renault Clio Bicorp 1.5dci 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 15 Jun 2008, 02:01
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




am de ales intre:
-1.9 D an 2000, 95k, distributie, pivoti schimbate, a/c dezavantaj, designul vechi(farurile rotunde; nu acestea, noi pe colt) 4000 euro neg
- 1.9 dti, 2002 87k(nu bag mana in foc ca ar fi reali) trebuie schimbata distributia, aspect ok 5200euro
1.5 dci, 2003, 75k, climatronic, service totul ok, cam...comunist proprietarul, 5500 euro fix.
-1,5 dci 2003 125k (nu bag mana in foc -reali) 3 usi, samsar, 4700. spune ca a schimbat distributia dar nu are hartii accepta orice test. masina arata foarte bine si merge bine. 4700 euro deja negociat
-megane alb, 5 usi, 1,5 dci, injectoare schimbate acum o luna. ceea ce mi se pare interesant la aceasta masina este ca omul are toate facturile posibile din istoricul masinii si nu a avut nici un fel de probleme atatia ani si 130 000 km in franta si in romania dupa un an au cazut injectoarele. aici e buba. masina imi place de mor m-am dat cu ea si e super. la ce sa ma astept? poate recidiva problema cu injectoarele? aceeasi chestie cu pilitura, drept pentru care expertii de ma meridian CICA i-au montat un magnet undeva...o chestie de te crucesti. pret 6700 euro
-ar mai fi o varianta un fiat punto clasic, 1.3 multijet, m-am dat azi cu ea, va spun, o bijuterie 90 cai, super nerv, silentioasa, aspect super ingrijit, distributie pe lant. Este din 2004, 120 000 km, foarte bine intretinuta, 5800.
va rog mult nu ignorati. astept sfaturile si parerile voastre. experientele voastre imi pot fi de mare ajutor. si nu aruncati cu pietre nici in Fiat. va spun ste o bomba.

This post has been edited by blumurgg: 15 Jun 2008, 02:04


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 15 Jun 2008, 08:56
Post #13


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La dCi-ul de 1.5 este o problema din pacate cu pilitura la pompa de injectie...asta este motivul pt. care i s-a montat magnetul...

Cel mai bun dintre toate aceste motoare este cel de 1.9 dTi...de departe este cel mai fiabil... dar oricare ar fi alegerea ta du-te la un service Renault sa aflii istoricul masinii...la cele aduse de dincolo se practica "fabricarea" cartilor service...o verificare in plus nu strica...


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 15 Jun 2008, 14:49
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Azi am fost si am vazut un clio dci 85cp masina mi-a placut mult, trebuie schimbata distributia si ar fi ceva ce ma pune pe ganduri . Masina trage dreapta roata dreapta fata avand o indoitura serioasa.La ce ma pot astepta? Costuri de reparatie?...asta in masura in care este afectat si ceva la articulatie.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Jun 2008, 16:46
Post #15


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai la ce poti sa te astepti...bieleta noua, janta noua si un stand de directie. Nu iese directia?...urmeaza un amortizor.
Clio de 85cp?? E euro 4? Ce an de fabricatie si cat vor pe el?? Da toate reperele daca vrei sa ne dam cu parerea, nu?
Vezi tot ce-i masina alba, ma refer la Renault, sa aiba pe carte 5 locuri. Daca consideri interesant aspectul asta.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 15 Jun 2008, 17:32
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




... Fiat-ul ar fi alegerea cea mai indicata (d.p.v.:pret, an , lant, CP, etc) ... apoi 1.5dCi "comunistul" (an, clima, km, ...minus: injectoarele...fa-le un test de cum (nu) iese motorina pe retur ...(banuiesc ca te mai duc vreo 20000-30000km)... cat de cat sa stii starea lor; daca distributia a fost schimbata atunci e si mai bine!)...apoi daca tii mortis Meganul alb (minus: an ????, km, distributie de inlocuit...) ... in rest dTi e mai zgomotos, trepidant, lenes, greu, mai pretentios la reglaje si interventii etc....

... Cea care trage dreapta sigur a luat cel putin o groapa, deci geometrie directie de verificat si reglat in cel mai fericit caz (dar banuiesc ca putea sa faca asta si inainte de a o vinde....!!!....) deci e mai mult de atat: amortizor stramb, bascula indoita, cadru punte fata deformat...si daca merge asa de ceva timp, poti avea rulment roata si apoi planetara dreapta "obosite" deja!...Janta si anvelopa nu le-am pun la socoteala ... Una peste alta in cel ai fericit caz "scapi" cu 500-600 euro ... daca nu o sa cauti sa "scapi" si tu de masina...

Desi alegerea iti apartine!....Bafta!

This post has been edited by TRANCA: 15 Jun 2008, 17:40


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 16 Jun 2008, 00:42
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Va rog Mult Mult Mult !
Am Mare nevoie de un sfat.
-vazut placut clio 2003 1.9 dti 80k
Masina imi place mult mult, problema este ca va trebui sa-i fac "fata" impresia mea este ca pivoti capete de bara tot bucsi. Va rog spune-ti-mi si mie de unde sa achizitionez si eu tot ce imi trebuie(eventual compatibilitati dacia)
Ar mai fi o problema. in mod special am dat cu masina in niste gropi si am avut impresia, repet! Am avut impresia ca ar fi si o bataie in coloana de directie; am inteles ca ar exista o bucsa. daca imi recomandati si un service bun.
Rog moderatorii sa nu arunce cu pietre si sa-mi recomande sa incerc cu search; de o saptamana stau pe topicuri si as vrea sa rog colegii sa-mi dea si mie niste preturi si sfaturi pentru:
distributie (1.9 dti)
pivoti, bucsi, capete bara, tot ce tine de asticulatii. ulei(cati litri ce filtru, filtru motorina, lichid frana, placute,
vreau sa o fac pentru mine
Va multumesc mult si va rog sa acordati atentie.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkside
post 28 Jul 2008, 10:34
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 22 July 08




Sfat daca te bagi la schimbat de piese sa te tii bine si sa bagi mana adanc in portofel.

Jocul din coloana de la volan este o problema mare in sensul ca bucsa cardanica de acolo NU SE VINDE SEPARAT deci va trebui sa cumperi coloana volanului cu totul pentru ca dragutii de la Renault numai asa vand.
Eu asa am fost nevoit sa fac si mau usurat de 500 ron.
Piese de dacia nu prea merg am schimbat discurile de frana si am cautat sa ii iau de dacie Soleza dar nu merg.
Nu te juca oricum cu piesele de dacie pentru ca sunt proaste dute la reprezentanta renault si ..... lasate jecmanit.



--------------------
Renault Clio 1.9D 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blumurgg
post 30 Jul 2008, 17:43
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 30 June 06
From: Bucuresti




Vreau sa multumesc sincer tuturor celor care au fost atenti si au scris in acest topic. MI-am cumparat intr-un final Ford Focus 1.8 tddi (un fel de dti)
injectoare mecanice, nepretentios la motorina.


--------------------
Renault megane 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 18:52
Dacia